Sari la conținut

Deratizarea XV920


superbec
 Share

Postări Recomandate

Virago xv 920

post-36094-0-07758700-1434453275_thumb.jpg

 

investitie initiala, 450E

 

motogadget M-unit + accesorii si bord Koso 350E.

 

Inca nu m-am hotarat ce o sa fac din dansa, cred ca un cafe-racer functional !

post-36094-0-60405100-1434453147_thumb.jpg

post-36094-0-76791800-1434453152_thumb.jpg

post-36094-0-25117100-1434453162_thumb.jpg

post-36094-0-40848300-1434453173_thumb.jpg

post-36094-0-89482900-1434453178_thumb.jpg

post-36094-0-13976100-1434453187_thumb.jpg

post-36094-0-09493600-1434453196_thumb.jpg

post-36094-0-60056900-1434453203_thumb.jpg

post-36094-0-00779000-1434453214_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Foarte tare SE-ul. Merge brici si-un cafe si-un bobber, sau, daca nu te hotarasti, un cafe bobber-it :D

keep us posted

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare SE-ul. Merge brici si-un cafe si-un bobber, sau, daca nu te hotarasti, un cafe bobber-it :D

keep us posted

o sa tin un log aici

Asteptam rezultatul final.

 

Felicitari pentru initiativa!

eee, mai dureaza ceva, trebuie sa arate ca iesit din fabrica si sa mearga si mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar iesi un bobber de nota 12

da, m-am gandit serios la treaba asta... cat am dat motoru' jos... treaba e ca nu mai am de multi ani costumatie de choperist.

 

am gasit inspiratie pentru evacuare, ceva in genul asta o sa fie.post-36094-0-26411500-1434470398_thumb.jpg

 

rezervorul asemanator dar din aluminiu (vopsit sau nu) si codita tot din aluminiu

 

@apriliacluj, merci man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era un bajet de prin Olanda la care am vazut prima data cafe facut din XV ... si de atunci tot masca am ramas :))

se vede intr-un mare fel neam-prostu' ala de V2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<p>Ma , caffe-ul prea seamana a cal de lemn . Bobber-ul are personalitate  , are linie .......  Eu as face un bobber gen Harley anii 60 .  Ceva gen hippy,rebels ...</p>

<p> </p>

<p>   Indian  cheff... Ceva sa fie unic ! Tot bagi banuti , macar fa ceva sa rupa gura targului.<br />

 </p>

<p>Rezervor lacrima COBRA , sa clasica , culoare flacara adevarata , ghidon ; sisi si crushbar inox ! Nichel ....mult ( taoata surubaria ; spite ; comenzi ) Pielarie !</p>

<p> </p>

<p>Succes !</p>

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<p>Ma , caffe-ul prea seamana a cal de lemn . Bobber-ul are personalitate  , are linie .......  Eu as face un bobber gen Harley anii 60 .  Ceva gen hippy,rebels ...</p>

<p> </p>

<p>   Indian  cheff... Ceva sa fie unic ! Tot bagi banuti , macar fa ceva sa rupa gura targului.<br />

 </p>

<p>Rezervor lacrima COBRA , sa clasica , culoare flacara adevarata , ghidon ; sisi si crushbar inox ! Nichel ....mult ( taoata surubaria ; spite ; comenzi ) Pielarie !</p>

<p> </p>

<p>Succes !</p>

asta e din alt film, poate o sa fac si un bobber candva. dar din alt motor, frame-ul cu backbone nu mi se pare cel mai stralucit pt asa ceva si vreau sa fac eu cadrul.

 

 

am ajuns cam asa :)

post-36094-0-33168400-1434477381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa reconstruiesti cadrul? Uite material de inspiratie, acelasi motor ca al tau. Gagiul e un mega meserias in ceea ce face. Realizarea mi se pare fara cusur. El a facut carenajul si rezervorul din fibra de carbon.

 

http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=60761

nuu, nici nu am masinariile necesare pentru asa ceva, asta poate pe viitor la alt proiect.

 

 

foarte tar buildul din link, dar pare mai greu cadrul facut decat ala stock... axurile rotilor m-au terminat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumparaturi:

 

-stop/pozitie spate

-semnale

-reg-rectifier

-solenoid starter

-cateva seturi de oglinzi sa vad care-mi plac.

-rulmenti jug

-multe scule de modelare metal.

 

 

Nu cred ca e mai greu dar nu putem decat sa ne dam cu parerea. Cadrul stoc mi se pare foarte butucanos si urat. Oricum, motorul a fost usurat enorm cu rotile de SM + toate piesele date jos.

cadrul stock nu prea se vede

 

care stie un model de blocuri de comenzi(electrice) sa arate bine si sub 100-150E, google imi baga pe gat numai rahaturi chinezesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie tot a bobber cu furca avansata mi-ar iesi ca viziune . Rezervor lacrima si roata spate super balon .... Motorul V ,e facut pentru chopper nu pentru caffe.

Pentru cadru , trebuie sa ai atelier beton , sudura de sudura , dispozitive, prese ....etc Nu-i chiar simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul V ,e facut pentru chopper nu pentru caffe.

Spune-i asta Transalp-ului, nu V-ul defineste un chopper.

Becule iti urez succesuri ! Sunt curios ce o sa iasa si mai stii poate-mi schimb si parerea despre tine.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago xv 920

attachicon.gif2015-06-14 16.19.50.jpg

 

investitie initiala, 450E

 

motogadget M-unit + accesorii si bord Koso 350E.

 

Inca nu m-am hotarat ce o sa fac din dansa, cred ca un cafe-racer functional !

 

Stii ca astia de la Yamaha au lansat modelul Bolt. Si pentru ca e concurent direct pentru HD Iron s-au sfortat mult cu marketingul Au organizat mai multe concursuri de custom build plecand de la un Bolt stock.

 

Au participat multi builderi talentati la concursurile astea si unii au scos niste motociclete foarte interesante. Majoritatea in stil cafe racer.

 

Motocicleta ta mi se pare ca seamana destul de bine cu Boltul asa ca ai avea multe surse de inspiratie.

 

De exemplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-i asta Transalp-ului, nu V-ul defineste un chopper.

Becule iti urez succesuri ! Sunt curios ce o sa iasa si mai stii poate-mi schimb si parerea despre tine.

Eu nu zic ca V-ul defineste un chopper ci ca unui chopper i se potriveste manuse . In alta ordine de idei , nu exista o regula constructiva , poti monta un 4 in linie pe un cadru de Mobra 50 , ori un motor boxer pe Transalp si poate ar fi chiar mai tare . Si in final , cat de urit ar arata un Harley cu motor 4 in linie ! Nu ar mai fi Harley ar fi poate Hondley Suzukinson

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, parca nu merge v-ul :)


» Post actualizat in 18 Jun 2015 10:45

intrebarea este furca usd cu jante de aliaj sau furca stock cu jante spitate....bine, astea se schimba usor...

post-36094-0-17689400-1434623949_thumb.jpg

post-36094-0-93124600-1434623955_thumb.jpg

post-36094-0-41166100-1434623963_thumb.jpg

post-36094-0-11729400-1434623977_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu consider mai elegante jantele spitate, in ultima poza arata super, jantele de aliaj or fi mai bune dar sunt butucanoase fie ca sunt gen roti de locomotiva sau mai rau gen roti de roaba, dar de gusturi ...

 

n-am buget nelimitat :(

Daca vrei sa faci ceva dupa inima ta merita sa mai astepti sa mai strangi niste cascaval.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...