Sari la conținut

Vreau un Enduro pana in 700 - 800 euro!


dinamo2000
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Sunt incepator in domeniu. As dori si eu un enduro pana in 800 de euro. Sa fie inmatriculabil.
As dori sa il folosesc pentru padure , forestiere , nu doar pentru campie.

Ce imi recomandati ? Gasesc ceva mai bunisor in banii astia ?

Am vazut multe chinezarii pana in 800 de euro. Dar aud foarte multe pareri proste despre ele.

Ce sugestii imi dati ? Nu vreau sugestia aia ca mai bine imi iau bicicleta de banii astia :)) ! Mai trebuie investit si intr-un echipament. Doar de atat dispun ;).

Va multumesc!

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca gasesti ceva-ceva, dar motociclete vechiute, cam greute, si posibil neinmatriculate/neinmatriculabile:

 

Uite o mica selectie:

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ktm-exc%20125-din-2001-604447.html

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-xr400-din-1996-604355.html

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xt350-din-1997-604956.html

 

In functie de bani, tu alegi, dar sa stii ca sub 1200-1300 euro greu gasesti ceva relativ bun la enduro.

 

Cat despre faptul ca un motor e "inmatriculabil", sa stii ca mai e cale lunga pana la inmatricularea propriu-zisa. Cheltuiesti cel putin 200 euro pe taxe, si asta doar cu conditia ca motorul sa aiba toate accesoriile necesare pentru strada: far, semnalizari, claxon, etc. Spre exemplu, din selectia mea, daca te gandesti strict la inmatriculare, e mai avantajos sa iei EXC-ul decat XR-ul, desi e mai scump, dar e direct inmatriculat. Nu mai umblii tu, iar ca pret, la final, iesi tot acolo.

 

P.S. Fara chinezisme!

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri