Sari la conținut

Honda CBR600 RR 2003 problema consum benzina


Postări Recomandate

Buna ziua tuturor. Am mai gasit post-uri , le-am citit, dar in nici unul nu se gasesc simptomele motocicletei mele . Sa va explic este vorba de o Honda Cbr 600 RR din 2003.(Nu mai stiu la cine sa apelez).Consumul e de peste 15%;se ineaca foarte des,mai ales la pornirea de la rece la turatii de peste 3000RPM scoate un fum mai negricios si intepator la nas...sunetul tobei e un pic schimbat, la decelerare,se vad explozii in toba scoate mici flacari,capatul tobei e afumat(semn al consumului mare de benzina);ralanti-ul variaza mai mereu,dand sa se opreasca .Uneori se ineaca imediat. Si nu mai porneste decat daca-i desfac doua sau trei bujii, si le usuc, si curat. Apoi porneste imediat trage foarte bine,desi cand le scot bujiile,sunt cam negre si ude, bineinteles.Filtrul de aer a fost schimbat,injectoarele primare schimbate cu altele noi. senzorul MAP a fost schimbat si el,uleiul e schimbat si el , e la nivel si nu scade...clar o problema de alimentare.Mentionez ca motocicleta are montat Power Commander III,si recent a fost verificata si configurata harta si setarile,in speranta ca nu se va mai ineca.Cam astea sunt simptomele,in rest functioneaza perfect, VA ROG SA MA AJUTATI! Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in rest functioneaza perfect, VA ROG SA MA AJUTATI! Va multumesc anticipat.

 

Ce a mai ramas din ea ca sa spui ca functioneaza perfect, la rece nu merge, la cald face poc, uda si afuma bujiile, relantiul cade cand vrea el....nu vad unde e perfectul, vorba unuia" perfect fara ea"...

 

Ori il scoti si il dai unuia care stie ce sa faca cu el, la Power Commander III, ma refer ori ii face unu mai priceput inca o setare sau o resetare...

Asta al tau e montat de tine, la achizitie nu a venit si cu hartile..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Eu pana nu am gasit o alta mobra identica si sa incep sa inlocuiesc nu am descoperit ce avea. Nici aia de la Honda n-au stiut. Verifica TPS senzor. Al meu era impuscat/blocat pe maxim (e un potentiometru) si baga benzina "in blana" permanent. Se inroseau evacuarile de ziceai ca-s Ghost Rider.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris cu Font mai mic...senzorul TPS este verificat,atit cu Multimetrul cit si cu interfata de power comander.....eu asa l am cumparat,cu acest power comander montat iar harta ce o avea inainte nu era prea buna pt ca nu era pt toba gianelli ce o am eu...acum este harta exacta.


» Post actualizat in 12 May 2015 07:15

Am fost la cineva care mi a recomandat sa elimin Power Comander,ceea ce a si facut,problema era ca cu el eliminat raminea Led-ul HISS aprins permanent si pompa nu mai amorsa...ceva gen ca si cum nu ar recunoaste codul cheii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificarea cipului cheii o face DOAR la inceput, cand pui contactul cu butonul rosu din dreapta apasat.

Posibil nu a fost bine refacuta instalatia pe CDI-ul stock !

Incearca sa pui contactul si sa iti citeasca cheia cu PC, apoi elimina PC-ul si mergi pe CDI-ul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

:) Eu pana nu am gasit o alta mobra identica si sa incep sa inlocuiesc nu am descoperit ce avea. Nici aia de la Honda n-au stiut. Verifica TPS senzor. Al meu era impuscat/blocat pe maxim (e un potentiometru) si baga benzina "in blana" permanent. Se inroseau evacuarile de ziceai ca-s Ghost Rider.

Prieteni stiu de ce!😉

» Post actualizat in 12 May 2015 07:43

Am scris cu Font mai mic...senzorul TPS este verificat,atit cu Multimetrul cit si cu interfata de power comander.....eu asa l am cumparat,cu acest power comander montat iar harta ce o avea inainte nu era prea buna pt ca nu era pt toba gianelli ce o am eu...acum este harta exacta.

» Post actualizat in 12 May 2015 07:15

 

Am fost la cineva care mi a recomandat sa elimin Power Comander,ceea ce a si facut,problema era ca cu el eliminat raminea Led-ul HISS aprins permanent si pompa nu mai amorsa...ceva gen ca si cum nu ar recunoaste codul cheii....

PC nu are treaba cu immo.

Incarca harta 0 sau elimina PC.

Si alege pe cineva care stie ce sa faca si are sculele necesare pentru verificarea intregului sistem de injectie. Cu prioritate TPS.MAP si regulator presiune.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HISS-ul n-are nicio legatura cu inecatul si consumul. Ala doar impiedica mobra sa nu porneasca si atat! Iar TPS trebuie verificat daca functioneaza CORECT, ti-am zis ca si la mine functiona doar ca in alti parametri.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit cam asemenea lucruri la cbr 929.

regulatorul de presiune era bulit.membrana din el.

Gresit.

600RR are regulatorul in pompa si este mecanic...929 pe rampa si este vacumatic.

» Post actualizat in 12 May 2015 10:07

Da corect,aveti dreptate. doar ca nu dispun acum de acei bani.

Incearca un alt TPS de la un prieten.

SH o sa fie o aventura ca nu gasesti asa usor,iar nou nu-l poti cumpara ca se vinde cu tot cu corpul de injectie si costa 1500E....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit.

600RR are regulatorul in pompa si este mecanic...929 pe rampa si este vacumatic.

» Post actualizat in 12 May 2015 10:07

 

bine,mersi pt corectare.nu am fost sigur ,doar am incercat sa ajut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Incearca un alt TPS de la un prieten.

SH o sa fie o aventura ca nu gasesti asa usor,iar nou nu-l poti cumpara ca se vinde cu tot cu corpul de injectie si costa 1500E....

am cumparat acum doua luni un senzor TPS de la un domn din TM cu dezmembrari moto, desi m-a asigurat ca e compatibil senzorul...nu se potriveste...am atasat doua poze cu acel senzor.

post-89436-0-32593600-1431430753_thumb.jpg

post-89436-0-00838400-1431430757_thumb.jpg

Editat de calinescu mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gasesc rampe de injectie second, ebay USA, dezmembratori cu feedback peste 99%, cu mii de piese second vindute pe luna, adica de incredere. Se potriveste si rampa de 2005-2006.Totusi, baga harta Zero Map , adica toate casutele din tabel sa fie editate pe valoarea 0.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gasesc rampe de injectie second, ebay USA, dezmembratori cu feedback peste 99%, cu mii de piese second vindute pe luna, adica de incredere. Se potriveste si rampa de 2005-2006.Totusi, baga harta Zero Map , adica toate casutele din tabel sa fie editate pe valoarea 0.

am facut si asta, am bagat harta zero map....dar merge oribil....parca merge putin mai bine cu harta lui.ce sa zic,am ramas fara optiuni,are nevoie de un mecanic bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca un mic test:

Scoate mufa la TPS total si vezi cum merge.

ok,o voi face maine

» Post actualizat in 16 May 2015 16:41

Incearca un mic test:

Scoate mufa la TPS total si vezi cum merge.

am facut si testul acela cu mufa scoasa de la senzorul tp....asta e rezultatul

» Post actualizat in 16 May 2015 17:02

Am mai atasat aici alte doua video,unul este cu codurile de eroare FI, si unul este asa cum merge moto acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...