Sari la conținut

Yamaha YZF R6


BogdanSB
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu am avut in primul an 7100 10W40. anul asta am bagat 300V 15w50. Si cu 7100 a fost oki dar am trecut totusi la 15w50 datorita temperaturilor ridicate la care ajunge motorul(merg foarte mult vara in oras(motorul este si mijloc de transport principal la mine)). Acum, ca plaja de turatii, tot pe acolo merg si eu. Depinde de tine ce alegi dar intre uleiurile bune, eu zic ca nu o sa simti diferente mari(cel putin nu curand).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu! De exemplu uleiul vechi nu cred ca sa rulat foarte mult cu el, nu era negru "ars" inca mai avea culoare, dar de cand am facut schimbul parca merge mai bine. Cutia merge usor, cat am tot miscat inainte motocicleta ma chinuiam cu treptele de viteza mai ales cand scoteam la liber sau poate am inceput sa ma obisnuiesc....

» Post actualizat in 26 Jun 2015 16:26

Am luat si permisul marti dar nu am apucat decat vreo 100 km sa merg cu motocicleta ca a inceput ploaia.....la prima impresie imi place vedem pe parcurs ce si cum:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut, dimineata ma chinui putin cu pornitu motorului

Adica ii dau socu la maxim si il accelerez ca sa porneasca.

Si asa porneste chinuit. Dupa ce se incalzeste merge normal.

Credeti ca o sincronizare si schimbatul bujiilor rezolva problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, dimineata ma chinui putin cu pornitu motorului

Adica ii dau socu la maxim si il accelerez ca sa porneasca.

Si asa porneste chinuit. Dupa ce se incalzeste merge normal.

Credeti ca o sincronizare si schimbatul bujiilor rezolva problema?

Încearcă cu șocul la jumate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat, da semn de pornire la prima rotatie, dupaia invarte in continuare pana il accelerez eu si abia dupaia porneste

» Post actualizat in 02 Jul 2015 19:46

Am incercat, da semn de pornire la prima rotatie, dupaia invarte in continuare pana il accelerez eu si abia dupaia porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cum e cu R6-le pe drumul spre servici? :)

 

Am avut si eu ieri ocazia sa ma dau cu un R6 din 2005. E super motocicleta, dar cred ca in oras mi-ar fi destul de inconfortabila. Eu am oscilat mult intre R6 si Z750 si pana la urma am ascultat de sfaturile celor de pe-aici si mi-am luat Z-ul care are o pozitie mult mai comoda prin oras. E normal, doar e naked, insa as vrea sa aud parerea unuia care se plimba cu R6 prin oras pentru ca aceasta motocicleta ramane preferata mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine! Sunt foarte incantat de motocicleta, de o luna de cand am luat A-ul am si uitat de masina. Am strans deja 1300 km cu ea printre care si o plimbare sibiu tfagarasan vidraru arges valcea sibiu. Am vazut ca este o motocicleta mai inalta si nu asa adunata fata de alte sportive din categoria sa si eu avand 1,90 nu am probleme la plimbari mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Toate bune pana acum, mergem deja spre 3000km, intre timp ma lasat bateria am tot incercat sa o refac dar nu mai inchidea etans capacul si curgea acidul afara.

Am reusit sa ii dau botezul motocicletei, am scapat-o pe jos, nimic grav doar ca s-a zgariat toba si am rupt un crashpad.

Ieri am venit de la Valcea cu un Hornet S din 2002, merge bine, alta pozitie mai comoda, suspensia mai moale dar parca tot mai bine e pe R6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am citit tot. In primul rand, felicitari !In alta ordine de idei, imi plac "sfaturile intelepte" pe care le dau cate unii pe aici: "ai grija, ca incepator nu te vad bine pe r6, eu am dat blana pana in 11.000 in treapta 1 si...etc etc". Ba esti prost ?!? Pai unu care face asa, isi mai permite sa dea sfaturi altuia ? Bine, daca mergi pe ideea ca toti sunt la fel de inconstienti, poate, hai...Prima mea motocicleta si actuala- cbr 929 rr. Voiam r6, din conjunctura insa, asta s-aa nimerit. Daca citesti sfaturile unora la a caror semnatura vezi cb500 sau srad 600 etc incepi sa crezi ca esti un inconstient si daca te gandesti sa mergi pe scuter. Dupa ce am facut putinii km ca sa ma numesc incepator pe mobra mea, vreau sa spun ca-mi place enorm, si nu mi-as mai lua niciodata de 600. Nu se compara:sunet, cuplu etc. In plus, mi se pare mai "docila". Si ce vreau sa spun prin asta, pana sa ma omoare cu pietre: te lasa sa intri in curbe in ture joase, cand ti-e teama sa nu bruschezi gazu sau sa dai prea tare in frana de motor, pleaca mai usor in trafic cand esti mai transpirat de emotie, decat de grade, datorita cuplului s.a.m.d. Personal, daca esti constient ca in orice clipa, prima greseala poaate fi si ultima din viata ta, nu vad nicio problema in a incepe cu un r6 sau cu ceva de 1000 ( ma rog, atata timp cat nu e ceva ca zx10r :)) ). Chiar nu conteaza: te poti adapta la orice. Motoarele pe care le conducem au fost facute tot de oameni cu 2 maini si 2 picioare, tot pentru oameni ca si noi. Desigur, pana la un punct. Daca vrei saa dobori recorduri...e alta treaba.Nu inteleg de ce se mira cineva ca mergi cu r6-le la serviciu. Si eu fac la fel cu cbr-u meu. Asa si ?!? De parca ai avea un pitic care sa-ti traga de incheietura, ca si cum nu poti merge fara sa bagi mana-n ea... parerea mea e ca daca nu esti anchilozat ca un reumatic pensionar, sa te deranjeze pozitia pe supersport, o poti folosi, cat iti permite caldura de afara, sa faci si piata, cat timp iti incape tot ce iei intr-un rucsac :PMan, felicitarile mele personale ca ai putut stapani "bestia". Daca e sa te iei dupa astia de pe forum, n-o sa fii niciodata atat de capabil ca ei, care in loc sa experimenteze si sa facaa distante, rup tastatura cu sfaturi pt incepatorii care casca gura la ei. Vara lunga si calduroasa !

» Post actualizat in 02 Sep 2015 23:31

Imi cer scuze pentru lungimea postarii anterioare, acum am realizat. Numai ca am citit threadul dintr-o bucata si nu pot sa nu fiu intrigat de expertii in sfaturi care fac sa para ca a merge pe 2 roti e ceva rezervat unui cerc restrans de zei...restul muritorilor, sa nu sa sara de 250 decat dupa 5-6 ani de experienta. Ps: ma omoara sfaturile unora - "incepe cu ceva de 250"- cate mobre de 250 cmc ati vazut la vanzare ? Unde sunt mobrele acestor actuali experti ? Pe ce au invatat ? Ca in romania n-am prea vazut mobre de cilindreea aia. Sunt curios unde au gasit cate unii, ca sa ajunga la experienta pe care o impartasesc acum si pu...prostimii :P juss sayin'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai suficienta experienta :

-moto de 1000 pleaca mai bine in oras cuplu mai bun(pleci cu a 2 ?)

-moto de 1000 se incince chiar de 3x mai tare in oras(mai mult de a 2 nu schimbi)

-cu 600 nu poti sa iei o curba in ture joase, moare motoru ?

-poti incepe si cu zx10r mergi toata vara cu 5000ture, o singura data te manca palma prin toamna ca doar ai ceva experienta deja,vrei sa iti confirmi talentul tau de biker si te dai la el ,hop ai deja 200+, (o curba,un voblaj, iasa Gigi cu dacia ....si poc)

-600 este un moto foarte bun atat pt oras cat si in afara lui pt o persoana cateodata si 2 de ce nu.

-1000 este bun pt pasager, moto incarcat...cuplu deci in mare parte doar pt mers in afara orasului, strict in oras nu ii vad rostul.

-incepator care nu a mers nici pe un scooter ii dai: (frane puternice, acceleratia puternica, pozitie incomoda, manevrabilitate scazuta , vorbim de r6).

Apropo mai sunt si useri care au harley sau ceva de 600 cu care mai fac si ei cate o excursie si se dau la greu pe pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-poti incepe si cu zx10r mergi toata vara cu 5000ture(si maxim un sfert de acceleratie), o singura data te manca palma prin toamna ca doar ai ceva experienta deja,vrei sa iti confirmi talentul tau de biker si te dai la el ,hop ai deja 200+, (o curba,PANICA!!!,un voblaj, iasa Gigi cu dacia ....si poc)

 

fixed

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut asa, cruiser V2 535cc, cruiser V2 800cc, naked 4L 600...si am zis ca veau sa trec iar la V2, naked sau ST, initial am zis 600-800, dupa care am zis de ce nu 1.000cc.

 

acum am V2 1.000cc sport-touring....la inceput eram :eek: ceee mistooo, cuplu, rupe, gaz, etc...dupa ceva timp realizezi ca foarte rar apuci sa te bucuri de potentialul motorului, de aia 1.000cc... pt ca nu ai unde/cand decat cand iesi din oras si tre' sa fie pe drumuri bune si libere.

90% din timp folosesc mai putin de jumate din cursa manetei...si intr-adevar, cand am unde sa-i dau ma umplu de placere, dar parca un 650-750 e mai fun overall. Ma mai dau din cand in cand cu Raptoru nevestii (650)...e o placere, atat in oras cat si inafara...dansezi cu mobra aia f misto, iar V2-ul ala de pe SV e arhisufiicient...atunci apuc si eu sa trag mai tare de gaz fara sa ajung la viteze primejdioase...

 

pe viitor, am doua optiuni, ori V2/L2/L3 1.000cc dar naked, ori V2/L2/L3 600-800 naked... vedem ce o fi, dar cu cat stau mai mult pe miar, cu atat duc dorul flexibilitatii overite de o mobra pana in 800cc

 

4L nu-mi mai plac, sunt prea finute si rotunde :P

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreaau sa-mi iau 954. Ma enerveaza la culme ca toata lumea lauda 929, dar ... mai e 954 ala care e mai bun. Sincer, ai dreptate 70% cu ce ai zis, kawazaki. Numai ca sunt convins ca intelegi ce am vrut sa spun prin "docil" si plecatu mai usor pt primii km, cand te acomodezi, nu neaparat ca pleci cu a 2-a. Cu tot incinsu si mersu doar cu a 2-a, n-as mai trece ever la 600. As vrea putin ajutor de la rylalex, ca iar se ia lumea de r6 si sunt singur in apararea ei :)

Ps: ca si la bmw de exemplu: daca ti place cevaa frumos, zvelt, ager, doar pt ca place si la restul, trebuie sa fii un cocalar care nu va fi-n stare s-o stapaneaasca ? Pleaaaasee... De parca daca tii de cand te stii cu barcelona/real, si toti ceilalti care n-au idee de fotbal, spun ca tin cu una din astea 2 ca altele nu stiu, trebuie sa ti fie rusine sa mai spui ca tii cu una din ele, tu, fanul care stii echipele care au format primul 11 din 1900 toamna incoace ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-as intoarce oricand pe ceva de 600 dar cum nu mai invart coarnele prin oras iar timp am doar in weekend pt excursii in afara + pasager aici se simte diferenta intre 600/1000.Daca nu ai 100kg+ si mergi singur, un 600 isi face treaba lejer in afara orasului, exista suficient cuplu.Legat de motoarele st unde te incadrezi si tu sunt niste motociclete ss mai "docile" frane,acceleratii,suspensii mai proaste si putin mai comode.Pana la urma sa fim si sinceri, puteai sa cumperi ceva de touring de 1000cc care este mai lenes in acceleratie dar cuplu este acolo, ai ales 929 la fel cum am ales eu 9r ceva mai sportiv pana la urma.

Am mai spus, toate mobrele imi plac indiferent de firma sau categorie, as vrea cate una din fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, majoritatea cred ca ne-am dori, daca am putea, cate una din aproape fiecare categorie :P Dar deh, daca nu ne-am nascut in vreo familie de magnati arabi cu garaj pe cateva niv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ce activitate pe aici:)) nu stiu de ce nu am mai primit notificari de la topicul asta?

Sa va spun ce patesc de vreo 4 zile incoace. Pornesc motorul, cand e rece pe bord scrie LO. LO se schimba in 40 grade cand ajunge la 40 grade, bun pana aici. Plec si in 200 de metrii se aprinde becul la ulei si pompipta de ulei in bord. mai merg 200 metrii si se stinge. Am mai patit asta in vara odata dar am verificat uleiul si era la nivel la fel si acum. wtf? Motorul nu tacane cutia nu agata, uleiul la nivel, tind sa cred ca o fi un contact imperfect la senzor.

 

In rest ce sa va mai zic? am adunat 5000 km in cele 3 luni de cand am permisul, merge chiar bine trotineta. Am mers si cu alte motocciclete care erau pe lista de modele pe care mi le doream dar nu mi-au placut.

Cred ca o sa il pun la iernat cat de curand ca e cam frig mai ales dimineata cand plec la servici.

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...