Sari la conținut

Un mecanic pentru Yamaha Majesty 250cc ?


Shogo
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Am nevoie de un mecanic sa isi dea cu parerea despre Yamaha majesty 250cc/1997 in principal ambreiajul nu stiu care este treaba cu el. Motocicleta este desfacuta am devoie doar de ochi unui cunoscator sa imi zica daca trebuie sa schimb ambreiajul sau ce trebuie facut in continuare. Va multumesc.

post-30629-0-44564100-1429117173_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza problema,daca ai nevoie de ajutor

Pot fi rolele de vina,ambreiajul in sine,dar ala se verifica desfacand tot angrenajul.

Cureaua pare cat de cat in regula din poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e o culoare normala acolo Motorete.....daca vrei iti arat eu inca vre-o 2 care sunt la fel de albastre...ca sa te convingi.

 

Shogo, tre sa vezi daca mai are ceva material pe pastilele de ambreiaj daca ramane fara si ajunge la metal distruge oala...aia de care zice motorete ca e albastra, se demonteaza destul de repede

2 sa verifici rolele de la variator sa nu aiba uzura pronuntata, si astea ca si ambreiajul se uzeaza greu nus de guma de mestecat, daca trage bine....ai demaraj bun si urca liniar fara intreruperi sau shocuri in top speed nu tre sa-ti faci probleme in privinta asta.

Dupa cum s-a spus mai sus ....cureaua ca si fuliile de la ambreiaj si variator arata destul de bine in poze, tu trebuie sa urmaresti ca cureaua sa nu inceapa sa sape santuri pe fulii din cauza uzurii, o curea de calitate poate fi exploatata cca 40 000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E culoare normala la un scuter cu ambreiajul uzat, e ca si cum ai spune ca este normal ca un om sa fie rece, dar iti dai seama ca atunci e deja mort. Eu am avut din toate scuterele mele un singur caz de oala albastrita, ghici care era cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Motorete....tu stii ca noi am mai discutat pe tema asta cu albastritul oalei de ambreiaj cu ceva timp in urma, acu 2 ani parca si ti-am aratat ca e de la suduri si nu de la patinarea ambreiajului pe oala, la scuterele de capacítate mare Maxi nu? nu patineaza pina se inverzeste tot ambreiaju ca la alea de 50cc, pleaca cu scirtz de pe loc, daca era intradevar pastilele uzate facea zgomot nu avea vlaga in el cand baga mana in gaz, sunt mai mult semne ca ceva nu e ok si omu poate sa caute sa vada ce si cum e.....nu?

El tre sa aiba o platbanda sudata pe interior pe care lucreaza pastilele de ambreiaj la burgman o are sudata pe exterior si e albastra cu draci pe ea in zonele unde este sudata...

 

Initiator....da piulita aia jos si scoate oala de acolo ca tre sa iasa usor sa ne dumirim ce ganganii o fi acolo, ca sa schimbi pastilele e putin mai complicat ...nu imposibil pt ca iti trebuie o presa pt arc

 

 

post-15361-0-48216500-1429204205_thumb.jpg

post-15361-0-11671000-1429204226_thumb.jpg

post-15361-0-23366300-1429204244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca exista topicuri despre transmisia variabila chiar aici, pe sectiunea scutere......

schimba-l

» Post actualizat in 16 Apr 2015 18:11

schimba-l

albastru

» Post actualizat in 16 Apr 2015 18:11

patineaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...