Sari la conținut

Siguranta pe chopper / echipament moto


anershady
 Share

Postări Recomandate

Salut, am cateva intrebari legate de riscurile pe chopper. Din auzite si vazute, am tras concluzia ca riderii de choppere isi pun in cap o casca, manusi si asta le e protectia, ceva mai pompos de atat n-am vazut. Ce nu inteleg eu este de ce se intampla asta? Sunt riscuri mai mici pe chopper de a te tavali pe asfalt? N-as prea crede, imi pare aproximativ acelasi lucru, chiar daca diferenta de la sport la chopper e ca de la cer la pamant, accidente tot sunt si daca mergi cu bicicleta.

Tin sa spun ca sunt incepator, si am facut topic-ul asta ca sa ma informez putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Poarta casca, manusi cu intarituri, geaca cu protectii la coate, umeri si spate, bocanci cu bombeu si protectii la glezna si orice alt echipament de protectie pe care il porti pe orice alta motocicleta. Cu un chopper poti sa mergi cu viteze cu mult peste 100km/h si impactul cu asfaltul poate fi catastrofal. Echipamentul nu iti va garanta viata, insa e bine sa-l ai macar la incidente usoare. Nu te lua dupa idiotii care au p@#$#%^%uta mica si se dau zmei. Poarta echipament si deschide ochii. Viata ta si placerea de a merge linistit pe doua roti sunt mai importante decat figurile fetitelor care se dau barbati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Categoria la care te referi tu se numesc "squid" in limbajul motociclistilor care activeaza si pe internet. Adica persoanele care se dau cunoscatori, cand habar n-au. La noi se mai numesc "slapari" pentru un motiv usor de inteles. Eu am vazut multi de astia pe vitezane, de fapt.

 

Unii ar zice ca chopperistii sunt mai "cumpatati" si prevazatori. Asta e discutabil. Dar, cum s-a spus si mai sus, intr-un accident nu conteaza daca ai stat pe chopper sau vitezana, conteaza doar viteza si echipamentul de protectie.