Sari la conținut

Probleme bord Yamaha R6 1999


Papino
 Share

Postări Recomandate

Salutare ,dupa cum scrie si in anunt am o problema cu moto mai sus mentionata si anume nu imi mai merge bordul deloc(becuri ,turatii etc)dar nici farurile nu se mai aprind.Moto inca porneste nu are alta problema,are cineva idee despre ce este vb? si o posibila rezolvare ?Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica mufa de la faruri sa nu fie topita pe interior.

O gasesti pe sub carene de la codita.

La fel verifica si alte mufe.

Stiu un caz asemanator,tot cu r6 mai vechi,cand din cauza switch-ului de la frana fata,se ardea cateva sigurante si apoi se intrerupea bordul.

Poti incepe prin a-le verifica si da cu spray de contacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa mentionez ca m-a mancat in ...ureche si am umblat la 3 mufe libere de sub sa care nu sunt mufate iar doua au o buc de cablu de iese din mufe si se intoarce tot in mufa ca o bucla ,iar a 3 nu avea si i-am bagat eu si dupa s-a intamplat minunea:))


» Post actualizat in 29 Mar 2015 15:16

mufele nu sunt arse sau ceva de genul imediat dupa ce am facut eu pe electricianul moto s-a intamplat ce v-am povestit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mai intai verifica sigurantele(cum a spus cineva mai sus),apoi mai vezi ce si cum....Mufele respective sa le aduci in starea initiala(pana sa umbli la ele)

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masoara cu un aparat de tensiune pe ohmi,daca are buzzer e si mai bine,nu intotdeauna le poti depista cu ochiul....

trece-ti locatia...poti avea si ajutor de la cineva aproape de tine in multe situatii....

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,dupa cum scrie si in anunt am o problema cu moto mai sus mentionata si anume nu imi mai merge bordul deloc(becuri ,turatii etc)dar nici farurile nu se mai aprind.Moto inca porneste nu are alta problema,are cineva idee despre ce este vb? si o posibila rezolvare ?Ms.

Conectori oxidati..verifica toti conectori din fata

Si mai verifica inca o data sigurantele.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa mentionez ca m-a mancat in ...ureche si am umblat la 3 mufe libere de sub sa care nu sunt mufate iar doua au o buc de cablu de iese din mufe si se intoarce tot in mufa ca o bucla ,iar a 3 nu avea si i-am bagat eu?? si dupa s-a intamplat minunea:))

» Post actualizat in 29 Mar 2015 15:16

mufele nu sunt arse sau ceva de genul imediat dupa ce am facut eu pe electricianul moto s-a intamplat ce v-am povestit

Posibi ca ai facut o punte intre + si - pe conectorul respectiv suspendat, deci un scurcircuit.... verifica siguranta de 20A pentru lumini (vezi ca sunt doua) si cea de 7,5 A. Si scoate acea punte facuta de tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puntea a fost primul lucru pe care l-am scos iar sigurantele nu le-am scos dar le voi incerca cu cele de la masina maine

dar sigurantele nu au nimik sunt curate nu sunt negre nu sunt oxidate etc

Editat de Papino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puntea a fost primul lucru pe care l-am scos iar sigurantele nu le-am scos dar le voi incerca cu cele de la masina maine

De ce te complici? Lasa automobilul vrei sa incepi o alta tema?!.

1. Scoate cele doua sigurante si verifica cu un ohmmetru sau cu o lampa de 12 V continuitatea, daca te uiti atent in lumina o sa vezi ca fuzibilul este intrerupt/ars/topit, in final verifica tot setul de sigurante, nu imi dau seama ce ai facut acolo..

2. Cumpara un set de sigurante fuzibile noi, si schimba sigurantele pe care le-ai identificat arse cu unele noi de ACEEASI VALOARE, scrie pe siguranta valoarea _ 20A, 7,5A, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da deci rezultatul este crunt la prima vedere.acea mufa in care am reusit sa fac punte este mufa de diagnoza si ori este ceva ars in CDI ori un fir este impuscat si trebuie luate toate firele la verificat cu volmetru .Stie cineva un service sau baiat cu diagnoza moto din buc preferabil sector 6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da deci rezultatul este crunt la prima vedere.acea mufa in care am reusit sa fac punte este mufa de diagnoza si ori este ceva ars in CDI ori un fir este impuscat si trebuie luate toate firele la verificat cu volmetru .Stie cineva un service sau baiat cu diagnoza moto din buc preferabil sector 6?

R6 99 nu are diagnoza.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Printezi instalatia din service manual, si o iei usor pe instalatie si verifici ce ce nu functioneaza.

Pas cu pas de la baterie pana la zona care nu functioneaza.

Ce traseu ai verificat si este ok il bifezi pe instalatie.

Nu uita sa verifici si masa( minusul) nu doar plusul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da deci rezultatul este crunt la prima vedere.acea mufa in care am reusit sa fac punte este mufa de diagnoza si ori este ceva ars in CDI ori un fir este impuscat si trebuie luate toate firele la verificat cu volmetru .Stie cineva un service sau baiat cu diagnoza moto din buc preferabil sector 6?

Verificarea conductoarelor, firelor cum vrei sa spui tu, se face cu ajutorul ohmmetrului, va trebui sa verifici continuitatea acestora in circuitul defect, dar si in cele conexe. Daca nu ai ohmmetru, se poate utiliza o lampa de control de 12 V alimentata la acumulatorul motocicletei. Si un electrician auto iti poate rezolva problema, sau un amic cu cunostinte medii de electricitate. Daca ai rabdare si notiuni medii de electricitate, aplica urmatoarele etape:

1. Cand ai facut puntea, in ce stare era motorul? pornit, cheia de contact pe OF, sau pe ON, ?!

2. Spui ca ai verificar sigurantele fuzibile in modul cel mai serios? Ok, atunci dupa ce ti-ai adus aminte de starea in care a fost motorul/instalatia cand ai facut puntea, treci in acea stare cu instalatia si conecteaza un voltmetru in acea mufa unde ai facut puntea/unde ai produs defectiunea.

3. Daca ai tensiune la acel conector masurata de voltmetru pe domeniul c.c, inseamna ca circuitul tau este OK, siguranta este buna, conductoarele in regula, defectul trebuie cautat in alt circuit conex_alimentare, comutator, releu, etc.

4. Lumini in spate si semnalizarile fata /spate functioneaza?

5. Daca nu ai tensiune in acel conector cu probleme, inseamna ca siguranta/sigurantele din circuit/circuite nu ai/le-ai verificat- o/verificat corect sau un conductor din circuit este intrerupt, treci la verificari cu ohmmetru pe conductoare tinand cont de schema electrica.

Posteaza ce ai facut si discutam, Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata s-a rezolvat.un nene pe nume iulian igorov pe undeva prin militari :))

5 sec a durat :))

Daca inlocuiesti o siguranta fuzibila, sigur dureaza mai mult de 5 sec !!......spune iar o faza tare, sunt curios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...