Sari la conținut

Help Supermoto


armandot55
 Share

Postări Recomandate

Salut, a venit timpul sa schimb si eu clasa... am avut naked,enduro,supersport... si m-am gandit sa ma linistesc oleaca si sa incerc clasa de la Supermoto/Cross... Am nevoie de oleaca de ajutor in alegerea motocicletei pt ca nu stiu prea multe despre modelele din aceasta clasa,incep prin a spune ca am 1.79m si 70kg, bugetul as prefera sa nu sara de 2000+ euro (poate chiar sa fie mai low ca sa imi mai ramana ceva pt viitoarele reparatii/modificari). As prefera un model fiabil,usor de modificat (roti supermoto/cross) ,ceva peste 400cmc, motocicleta o sa o folosesc mai mult in oras si poate ocazional prin padure de fun, altceva nu stiu ce sa mai spun astept pareri despre diferite modele si ce ar fi cel mai ok.

 

Am auzit in special de Yamaha WR , KTM LC4 , Suzuki DR... stiu ca ar trebui sa mai fie si alte modele de asta intreb ce se incadreaza in buget si e ok.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wr250-450: foarte supravirajat pe sm, ai impresia ca se rupe in virajtrebuie sa mergi foarte tare cu el si deci e obositor in oras.

ktm lc4: 640, bun in oras ca sm dar greutatea(140kg) il dezavantajaza la manevrele rapide. in offroad vei fi destul de limitat din aceasi cauza.

suzuki dr: 600, poti sa uiti, 350... pasca-parca dar e lesinat tare si greu, aceasi treaba si cu drz ;)

 

te-as indruma spre un 450exc de la ktm, cam asta s-ar potrivi cel mai bine cerintelor tale. ai avea destul cuplu si power in oras pentru sm si te-ai descurca onorabil si in teren. fratele lui mai mare, 520-530 e bomba in oras dar mai greu de pilotat in offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motorizarea lc4 se schimba uleiul(2.4litri) cam la 5000, in functie de stilul de mers si uzura motorului trebuie completat sau nu (adica mananca ulei sau nu)

 

la motorizarea exc(EXtremme Competition) se schimba cam la 15-20ore in regim de concurs,35-40ore in regim de utilizare normala pe strada(cam 2000-2500km) , (ai pe bord o functie care iti masoara orele de functionare). exc-ul are, dupa caz, 1.3litri la modelele 99-2007, modelel cu carter comun unde uleiul din cutie e acelas cu cel din motor si 0.9litri pentru modelele 2008-2014, modelel cu cartere separate unde uleiul de cutie(0.7litrii) se schimba cam la trei schimburi.

 

avand in vedere comprimarea motorizarilor si puterea dezvoltata raportata la cantitatea mica de ulei pe care o utilizeaza e normal ca schimbul sa fie facut mai des. eu personal, la motoreta de raliu (ktm525exc2006) schimb uleiul la 1000km(2-3zile de concurs).

 

pentru mai multe detalii va stau la dispozitie :)

 

ps: SI DA, I LOVE KTM !!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lc4 am avut si eu,daca il intretii nu ai probleme cu el,pentru mine a fost motorul perfect pana am cumparat hornetul.Fata de DR si WR pare un animal insetat pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Stule, ideea este ca pe viitor ma bate un gand sa trec pe SMT asa ca ma interesez si eu pe unde pot. Nu m-ar deranja sa schimb uleiul si la 1000 km. Ideea este ca am auzit de seria EXC de schimb de ambielaje la un anumit numar de ore...am citit bine sau nu? Fac confuzie cu seria de 2t? De Duke 690 ce zici? Am citit pe forum de un baiat care isi luase u Duke 690 de nou si dupa ceva mii de km i-a iesit biela prin carter. A fost o serie cu probleme?

Hmm interesant ce zici tu ...dar poate omu chiar a ciobanit o si mai greu cu recunoscutul de multe ori se intampla asa...

 

Referitor la supermoto...we trecut am testat noul smc 690 ...pfoaaa...e drac de motocicleta...distractie garantata...asa ca recomandarea mea ar fi sa uiti de duke 690 nu are legatura cu supermoto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu sunt f. multumit de DRZ SM-ul meu, dar intr-adevar pana nu i-am schimbat carburatorul cu cel de la E, filtru sport si evacuare sport ... zici ca era MELC. Acum sunt f multumit de el, se ridica usor si pe o roata iar costurile de intretinere nu se compara cu cele de la KTM (in sensul bun al cuvantului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kat: ai comfundat cu gama 2t, acolo se schimba biela mai des desi am vazut motorete din 2002 care inca functioneaza cu biela originala :))) vorbim de motorete angrenate in competitii nu trotinete de plimbat pe strada.

nu stiu ce satana a facut ala cu duke-ul dar am si eu pe unu de a reusit performant asta: a pus pinion de 52 pe spate si s-a dus blana pana la Campina(blana inseamna 130-150) la intoarcere, pe la Ciolpani, in acelas stil de mers a lesinat sogunul, efectiv s-a rupt biela... eu zic ca orice motor daca il ti aproape de limitare 2 ore plezneste... tre sa fi si putin tampit ca sa faci treaba asta...

mai stiu un caz(exc2009) care a pleznit la relantiu, stiam motoreta de vreo doi ani si puteam sa jur ca e ok, a luat-o omu, s-a dat vre-o luna cu ea si l-a lovit necazu... ce sa mai zic, se mai intampla....

 

ia zi varu' Virusake, care sunt costurile de intretinere la DRZ si ce implica?!?? fii corect, zi-le p-alea din manual nu p-alea de ti le-au spus bajetii la service ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costurile de intretinere sunt clar mai scazute ca de ex. la KTM, pentru ca DRZ-ul in primul rand e o mobra destul de fiabila. Costurile consumabilelor se gasesc pe net "la vedere" la fel ca la celelalte moto, la fel si costurile pieselor la care mai adaugi manopera care este in functie de mecanic si de calitatea pe care o presteaza. Asa ca nu inteleg, ce sa-ti zic eu "din manual" ? La DRZ schimburile de consumabile nu se numara in ore de functionare ca la KTM (EXC), totusi :)))

Despre LC4 nici nu vreau sa aud si nici sa discut vreodata!

Eu sunt f multumit de el sincer!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ales sa compari cilindreea de 400cmc. buuun, zi maistre cat te costa intretinerea pe vara la DRZ. d-astia de schimba uleiul al doi ani am vazut destui, sper ca nu faci parte din acea categorie.

 

trebuie sa intelegi o treaba DRZ-UL este o trotineta destinata utilizarii hobby. gama profesionala a producatorului SUZUKI este RM-ul. pe acesta trebuie sa il compari cu EXC-ul de la KTM ;)

 

e firesc ca o motocicleta de curse sa necesite o intretinere mai amanuntita, dar si satisfactia si senzatiile pe care ti le ofera sunt net superioare modelelor de larg consum.

 

daca nu sti cum se calculeaza orele de functionare in functie de km parcursi iti explic, dar nu ma lua cu "nu vreau sa discut despre" pentru ca asta inseaman ca nu ai argumente "despre" :)

 

am mai spus-o si o repet, pe cine tine sa scoatem apa si uleiul din motorete si apoi sa le lasam sa mearga la relantiu pana una din ele tace?!?? asta daca tot o dam in fiabilitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...