Sari la conținut

Simson AWO 425


anershady
 Share

Postări Recomandate

Salut, pentru inceput vreau sa spun ca sunt mai incepator decat incepatorii. De 2 ani visez la un simson awo, insa am intrebari ale caror raspunsuri nu le-am gasit pana acum pe forum. Pentru inceput, modelul cautat de mine are 60 de ani si arata superb, insa in nebunia mea nu il vad in vitrina ci ma vad pe mine calarindu-l prin tot bucuresti-ul ani buni. Asa ca, intrebarea este, poti sa faci asa ceva? Merita din pct de vedere financiar? Se intretine la fel ca o motocicleta noua? Poate sa tina pasul, sau e prea veche? (mda, mai multe intrebari dsr ce sa fac acum). Altceva ar fi, costul la care se ridica restaurarea motocicletei pt ca nu o vreau de-a gata. Merita avand in vedere ca eu vreau sa i bag mare pe sosele? Cat de greu e sa pui astfel un motor pe picioare? Cine raspunde la toate clar si raspicat sa imi distruga visele are o bere, macar sa nu ma mai gandesc non stop la motocicleta asta. Ah, si voiam sa rog pe cineva sa imi fac o scurta paralela i tr o motocicleta mai moderna de aceeasi categorie cu awo, sa stiu si eu care i faza daca i vechi.

» Post actualizat in 09 Mar 2015 20:25

Scuzati greselile, tableta face ce vrea ea. Explic tuturor unde nu este de inteles :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simsonachele ala e o motocicleta clasica super misto, dar problema nu e cu ele pe strada in romania, ci cu ele pe strada oriunde. Gandeste-te ca sunt vechi, sunt mai putin fiabile decat cele moderne si ca nu se gasesc piese de schimb.

 

In Simsonul Sport-ul meu pe care l-am avut acum vreo 10 ani a trebuit sa pun piston de Skoda S100 pentru ca doar dintr-ala am gasit (desi masina aia era cam la fel de veche ca motocicleta, asta a fost). Unde mai pui ca pe modelul ala de-l vrei tu (stii ca sunt doua modele cu aproape acelasi motor, nu?) ai piston cu cap bombat, nu ca la mine, cu cap drept. Merge si ala drept, da' pierzi putere. Pentru supape, tot asa, am cautat pana am tampit dupa ceva care sa se potriveasca. Mai sunt arcuri si arculete pe care nu le gasesti nicaieri si trebuiesc facute de cineva, garnituri de cauciuc care se mananca si pe care trebuie sa le cauti de nebun pentru ca nu sunt dimensiuni standard, partea electrica care e si aia greu de reparat cand se buseste, etc, etc, etc.

 

Ca incepator, nu ti-as recomanda sa te duci pe calea asta. E foarte scump dar mai ales foarte frustrant sa ai o motocicleta pe care sa nu o poti folosi din cauza ca s-a stricat nu-stiu-ce-piesa-obscura-pe-care-nu-o-gasesti-nici-in-cele-mai-intunecate-colturi-ale-internetului.

 

Astea-s pentru pasionatii care pot si vor sa bage bani in ele si care le calaresc doar de 2-3 ori pe an. Desi apreciez motocicletele astea si ii respect pe pasionati, eu nu mai sunt acolo, asa ca recomandarea mea ar fi sa nu te bagi decat daca intelegi foarte, foarte bine despre ce e vorba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simsonachele ala e o motocicleta clasica super misto, dar problema nu e cu ele pe strada in romania, ci cu ele pe strada oriunde. Gandeste-te ca sunt vechi, sunt mai putin fiabile decat cele moderne si ca nu se gasesc piese de schimb.

 

In Simsonul Sport-ul meu pe care l-am avut acum vreo 10 ani a trebuit sa pun piston de Skoda S100 pentru ca doar dintr-ala am gasit (desi masina aia era cam la fel de veche ca motocicleta, asta a fost). Unde mai pui ca pe modelul ala de-l vrei tu (stii ca sunt doua modele cu aproape acelasi motor, nu?) ai piston cu cap bombat, nu ca la mine, cu cap drept. Merge si ala drept, da' pierzi putere. Pentru supape, tot asa, am cautat pana am tampit dupa ceva care sa se potriveasca. Mai sunt arcuri si arculete pe care nu le gasesti nicaieri si trebuiesc facute de cineva, garnituri de cauciuc care se mananca si pe care trebuie sa le cauti de nebun pentru ca nu sunt dimensiuni standard, partea electrica care e si aia greu de reparat cand se buseste, etc, etc, etc.

 

Ca incepator, nu ti-as recomanda sa te duci pe calea asta. E foarte scump dar mai ales foarte frustrant sa ai o motocicleta pe care sa nu o poti folosi din cauza ca s-a stricat nu-stiu-ce-piesa-obscura-pe-care-nu-o-gasesti-nici-in-cele-mai-intunecate-colturi-ale-internetului.

 

Astea-s pentru pasionatii care pot si vor sa bage bani in ele si care le calaresc doar de 2-3 ori pe an. Desi apreciez motocicletele astea si ii respect pe pasionati, eu nu mai sunt acolo, asa ca recomandarea mea ar fi sa nu te bagi decat daca intelegi foarte, foarte bine despre ce e vorba

Te contrazic. Il am de 35 de ani si am curaj sa merg cu el 1000 de km. fara scule la mine(doar pentru pana de cauciuc).

Citeste tot topicul Simson si ai sa te lamuresti cu ce probleme te vei confrunta.

Editat de constantin57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Okay, multumesc pentru raspunsuri, am prins ideea in mare. Pentru cine are o parere diferita sau mai detaliata, il rog sa posteze aici.

Salut eu am un awo t, si au trecut ceva vreme de cand l-am cumparat. Intre timp ce il fac pe al meu am mai dat unu care a fost un bun start sper pentru unu din colegii de pe forum. Asadar daca vrei ceva bun si fiabil trebuie sa cheltuesti. Cu cheltueli minime asa va si merge. Partea electrica nu e o problema ca pui de scuter si scapi de tot ce inseamna stator rotor si magnetou, si asa vei avea 12V care sa iti dea si curent bun in instalatia electrica dar si pentru bujie.Eu acum vreau sa imi fac furca fata la al meu si o voi face de la 0. Materialele si manopera strungarului ajung deja la 100eur , imi lipseste pistonul bombat si il gasesc doar afara (sunt multe site-uri cu piese) si pana imi ajunge acasa mai e si el in jur de 100eur si poate alezajul-honuit mai e 80-100 lei. Si uite asa incep sa zboare banii. Daca nu ai rabdare si atentie la ce faci ,mai tarziu vor aparea defectele si pe cand vrei sa te bucuri de el , trebuie sa-l pui pe masa de lucru.

Spor la calcule, si credcamai bine e sa il iei si sa te apuci, altfel nu o sa ajungi nicaeri ca ti se inmoie picioarele de la cate sume apar la restaurare. Toate cele bune

post-16700-0-15514300-1426342153_thumb.jpg

post-16700-0-14214700-1426342210_thumb.jpg

post-16700-0-45503500-1426342589_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Bună seara!

Vă rog să mă ajutați cu următoarele probleme:

1. Cu ce se poate înlocui tija din amortizorul spate la Simson Sport? Cu siguranța nu este o noutate...

2. De unde pot să îmi fac rost de o folie pentru ceasul Km, pe care s-o pot lipi pe fundalul obosit?

3. Caut următoarele piese: - arc cric central;

- stop (chiar și defect, fără carcasă și sticle);

- o pereche de scarite pasager (sau măcar elementele cu care se fixează pe cadru).

 


post-61874-0-09093100-1428084303_thumb.jpg

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...