Sari la conținut

HONDA HORNET 2005 sau YAMAHA FZ6 2006


m0tans
 Share

Postări Recomandate

Buna seara !!

 

 

Sunt nou pe aici am o mare dilema pe care vreau sa o elucidez inpreuna cu voi.

Dupa multe ezitari si strangeri din dinti am reusit in sfarsit sa strag bani pentru o motocicleta pe care o astept , dar dupa cautari indelungate am gasit un hornet de 600 din 2005 la un tip din Italia .

Toate bune si frumoase jucaria arata si se prezinta un cea mai buna stare si estetic si functional dar cand sa facem targul si omu sa imi puna jucaria pe un camion sa o trimita in Romania, i-mi arata si niste poze cu o YAMAHA FZ6 portocalie ca carene, bugspoiler , 2 tobe mivv + centraliana pawer commander 3 filtru sport ... si de o data ma bagat intr-o mare ceata de mi-a amestecat gandurile. I-am am spus la loc comanda ca nu mai stiu ce vreau .

Nu spun ca si hornetul are o culoare super. Nu are toba si alte nebunii e asa ca din fabrica , dar se vede ca e curata si ingrijita . Dupa indelugi comparatii pe net si filmulete pe youtube sunt mai tare derutat . Iam spus si lui daca isi vedea de treaba lui si nu ma mai incanta cu alte poze avea deja bani in buzunar si eu cu motocicleta in garaj si fara sa raman cu sentimentul ca daca am ales bine .

 

Voi din experienta voastra ce sfaturi imi dati ...................... :stuck: :stuck:

Editat de m0tans
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@XCATale

Posted 07 October 2014 - 09:16 PM

 

 

Salut,da s-au schimbat niste legi.Si anume.mai demult cumparatorul putea radia vehicolul pe motiv de radiere dupa care cu actele respective o puteai inmatricula in Romania.(asa am facut eu mai demult cu XTX-ul meu)

De acum nu se mai poate radia direct pe motiv ca au fost gasite multe vehicole care au fost radiate dar nu au parasit tara.Acum functioneaza asa, daca ai C.I italiana faci passgio di prorieta pe numele tau asta costa 200E dupa care o inmatriculezi in Romania si cu actele di Romania vi in Italia pentru a o radia.Mai este posibilitate in care se merge pe baza de incredere si anume daca vanzatorul are incredere in tine(lucru pe care nu cred ca se va intampla vre=o data) iti lasa vehicolul sa mergi cu el in tara,in romania vei face un contract V-C fictiv o inmatriculezi ii dai actele vechiului proprietar cum ca ai inmatriculat-o iar el cu actele respective o va radia.

P.S passaggio di proprieta costa 200E bani pe care eu ii consider cheltuiti degeaba in sensul ca o treci pe numele tau acolo si peste o saptamana o inmatriculezi in Romania

radierea va costa si ea in jur de 80/100E

Asa am facut eu cu a mea pe care am luat-o acum cateva zile,pe langa pretul ei am mai platit 200 pentru PP dupa ce o inmatriculez in Romania va trebui sa o radiez si voi mai lasa inca odata 100E.

 

Sper ca ti-am fost de ajutor,drive save!!!

 

/index.php?/topic/721466-achizitionare-motocicleta-romania-sau-italia/

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul nu este acelasi FZ este mai scump cu 600 euro dar daca da jos tobele si power comader imi lasa la acelasi pret deci nu am nevoie de prea multe brizbrizuri ... LxlxH sunt pe acolo. eu vreau sa vad pozitia de condus care este mai sportiva si din date tehnice fz are injectie nu stiu care sunt avantajele si dezavantajele . Este usor usoar din afar sa zici ia FZ dar starea e ca tot timpul mi=am dorit un hornet


» Post actualizat in 24 Jan 2015 20:01

@XCATale
Posted 07 October 2014 - 09:16 PM


Salut,da s-au schimbat niste legi.Si anume.mai demult cumparatorul putea radia vehicolul pe motiv de radiere dupa care cu actele respective o puteai inmatricula in Romania.(asa am facut eu mai demult cu XTX-ul meu)
De acum nu se mai poate radia direct pe motiv ca au fost gasite multe vehicole care au fost radiate dar nu au parasit tara.Acum functioneaza asa, daca ai C.I italiana faci passgio di prorieta pe numele tau asta costa 200E dupa care o inmatriculezi in Romania si cu actele di Romania vi in Italia pentru a o radia.Mai este posibilitate in care se merge pe baza de incredere si anume daca vanzatorul are incredere in tine(lucru pe care nu cred ca se va intampla vre=o data) iti lasa vehicolul sa mergi cu el in tara,in romania vei face un contract V-C fictiv o inmatriculezi ii dai actele vechiului proprietar cum ca ai inmatriculat-o iar el cu actele respective o va radia.
P.S passaggio di proprieta costa 200E bani pe care eu ii consider cheltuiti degeaba in sensul ca o treci pe numele tau acolo si peste o saptamana o inmatriculezi in Romania
radierea va costa si ea in jur de 80/100E
Asa am facut eu cu a mea pe care am luat-o acum cateva zile,pe langa pretul ei am mai platit 200 pentru PP dupa ce o inmatriculez in Romania va trebui sa o radiez si voi mai lasa inca odata 100E.

Sper ca ti-am fost de ajutor,drive save!!!

/index.php?/topic/721466-achizitionare-motocicleta-romania-sau-italia/

 

 

mi-a spus ceva de genul el imi trimite motocicleta cu un contract de vanzare cumparare dupa care eu ma duc la politie inmatriculez motocicleta dupa care ii itrimit inapoi nu mai tin minte ce hartie plus numerele de la motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama. Nu ne-ai spus cu o sa se finalizeze aceasta tranzactie daca te vei hotari in final care mobra o vei lua. Ne-ai spus ca ai vazut doar cateva poze a motocicletelor si ca tipul o sa ti-o trimita cu masina in Ro. Intreb: cunosti clientu, cum vei plati moto, ce garantii iti ofera, etc. Ar fi bine sa ne dai detalii, nu de altceva dar am avut prieten care dupa ce a platit ce a vrut sa cumpere a ramas cu ochii in soare. Si atentie cu legea noua data de macaronari. Lumea e plina de escroci virtuali. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei hornet ,ia hornet,Desi cum au spus mai sus yamaha e cu injectie plus ce ai mai zis tu k are.alt consum adica mai mic .mai sport mi se pare hornetul e mai sprinten.am mers cu amandoua,si optiunile care le are yamaha costa sa le pui in RO.darrr cel mai important mergi cu ambele sa faci diferenta si dupa te decizieu nu am cumparat motor pina nu am facut o proba cu modelul respectiv.daca esti incepator cam greu sa ti dea cineva motor la proba.mult noroc.


» Post actualizat in 24 Jan 2015 21:01

Daca vrei hornet ,ia hornet,Desi cum au spus mai sus yamaha e cu injectie plus ce ai mai zis tu k are.alt consum adica mai mic .mai sport mi se pare hornetul e mai sprinten.am mers cu amandoua,si optiunile care le are yamaha costa sa le pui in RO.darrr cel mai important mergi cu ambele sa faci diferenta si dupa te decizieu nu am cumparat motor pina nu am facut o proba cu modelul respectiv.daca esti incepator cam greu sa ti dea cineva motor la proba.mult noroc.Nu fac reclama nimanui,dar vezi la MOTOMUS si SER MOTO ambii din CJ aduc motoare cu garantie si acasa. noi dam sfaturi tu alegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama. Nu ne-ai spus cu o sa se finalizeze aceasta tranzactie daca te vei hotari in final care mobra o vei lua. Ne-ai spus ca ai vazut doar cateva poze a motocicletelor si ca tipul o sa ti-o trimita cu masina in Ro. Intreb: cunosti clientu, cum vei plati moto, ce garantii iti ofera, etc. Ar fi bine sa ne dai detalii, nu de altceva dar am avut prieten care dupa ce a platit ce a vrut sa cumpere a ramas cu ochii in soare. Si atentie cu legea noua data de macaronari. Lumea e plina de escroci virtuali. Bafta!

nuu platesc motocicleta cand ajunge in romania ......... are o vara in romanaia si moto vine la ea si eu ii dau bani ei dupa ce vreific motocicleta in amanunt

» Post actualizat in 24 Jan 2015 21:08

 

Daca vrei hornet ,ia hornet,Desi cum au spus mai sus yamaha e cu injectie plus ce ai mai zis tu k are.alt consum adica mai mic .mai sport mi se pare hornetul e mai sprinten.am mers cu amandoua,si optiunile care le are yamaha costa sa le pui in RO.darrr cel mai important mergi cu ambele sa faci diferenta si dupa te decizieu nu am cumparat motor pina nu am facut o proba cu modelul respectiv.daca esti incepator cam greu sa ti dea cineva motor la proba.mult noroc.

» Post actualizat in 24 Jan 2015 21:01

nu am cum sa le probez pentru ca sunt in italia ................ daca erau in romanica era alt poveste ma urcam pe ele si care imi placea.dar asa vad niste poze si trebuie sa aleg

» Post actualizat in 24 Jan 2015 21:14

astea sunt cele doua motociclete ..........

 

http://prntscr.com/5wljn5

» Post actualizat in 24 Jan 2015 21:19

astea sunt cele 2 motociclete care m-au pus in dificultata

Editat de m0tans
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea-s motoretele:

http://olx.ro/oferta/yamaha-fz6-2006-italia-ID2O8Vz.html#beb014a318

http://olx.ro/oferta/honda-hornet-2005-italia-ID2O8Bp.html

 

Are in total 5 la vanzare. Or fi ale lui sau e samsar?

 

"motorul din 2009 nu a mai fost folosit fiind al unei femei de 55 ani"

Serios?? Stiam ca in Italia se gasesc motoare cu 20.000 km, toate noi si plimbate de mosi numai duminica la biserica, dar acum si babele au motoare?

Editat de George M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in fond nu ma intereseaza ca e samsar fiecare se descurca cum poate .... pe mine ma intereseaza sa iau o motocicleta buna la bani buni. oricum bani ii primeste cand ajunge motorul in romania si il analizez bine inpreuna cu actele si toate cele in rest nu imi bat capul. oricum i-am spus ca riscul e al lui daca trimite si nu e in tocmai cum a spus la telefon risca sa nu ii platesc motorul si sa plateasca transportul degeaba ... asa ca 90% sunt acoperit marfa se plateste dupa ce e verificata.

 

dar totusi topicul este despre alceva nu despre ocupatia celui care vinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai nu trebuie sa fii prea cunoscator ca sa-ti dai seama ca FZ6 are o gramada de bani bagati in optiuni, arata foarte bine si culoarea este foarte frumoasa. Felul in care a fost imbunatatita arata grije pentru detalii. Poate avea si 20.000 km mai mult, daca este o mobra ingrijita nu prea are importanta. Ar trebui sa invatam si noi Romanii ca ceea ce conteaza nu sunt anii si kilometrii, ci starea tehnica si optiunile.

In concluzie, daca ai posibilitatea sa dai banii abia dupa ce vezi daca este in mintile ei deja este un mare avantaj.

Fiind nakeduri din aceeasi clasa sunt foarte asemanatoare ca si ciclistica si toate cele.

 

 

FZ-ul parca are o masina cu numere de romania in spate, poate a adus-o deja si o poti vedea.

Are, dar poza este facuta in Italia, se vede alta masina cu numar italian+stradutele tipice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si posesor de hornet (chiar modelul PC36 )ti-as recomanda hornetul. Din cauza chestiilor montate pe yamaha te sfatuiesc sa iei yamaha.

Chestii de gen injectie vs carburatie honda vs yamaha si nr de km in cazul celor doua nu ar trebuii sa te faca sa stai prea mult pe ganduri.

Eu cand am luat hornetul daca nu avea furtune de frana metalice, toba schimbata, cauciucuri noi, suport nr baracuda si undertail modificat (adica niste banuti buni pe care ar fi trebuit sa ii bag eu ulterior ca sa fie motorul pe placul meu) nu la-s fi cumparat.

Un plus pt yamaha mai este coloritul(honduta aia e are aproape cea mai urata culoare posibila)

 

Dar cum sunt banii tai tu decizi. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as lua hornetul, FZ6le pare cam matrashit. Hornetul este mai rapid, iar fazerul mai docil, mai iertator. Ambele au seile tari si nu iti permit sa faci drumuri mai lungi de 500 de km fara dureri de fund/spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat si am analizat pozele si la o privire mai atenta sa pare ca a cam fost tavalit. Acum sa va zic ce am opservat 1. Motorul a fost cazut pe partea dreapta , de unde stiu ? Daca va uitati la sa in partea din spate este roasa, aripioarele laterale cele portocali sunt revopsite portocaliu ele la baza au fost negre si sticarul cu FZ6 nu are ce cauta nu este original, plus de asta si capatul de la ghidon este spart, suportil de scarita si el este putin deteriorat. Un lucru bun este ca nu are furtunase sport la frane ceia ce inseamna ca fostul proprietar nu tras de ia pe circuit. Sper sa nu vb prostii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu stiu unde vezi tu detaliile astea, eu nu vad nicio zgarietura.

Oricum, din ce stiu (poate ma insel) nu exista culoarea asta la FZ6, ceea ce inseamna ca a fost revopsita toata. Dar asta are mai putina importanta, atata timp cat a fost facuta foarte bine. Referitor la furtunele cu insertie metalica, aceste nu se pun doar pentru a te da pe circuit, ci pentru ca practic sunt garantate pe viata datorita insertiei de plasa metalica cat si faptului ca ai frana mult mai buna, nu se umfla la presiune. Repet, la cum arata din fotografii motoreta a fost facuta cu atentie la detalii, exclus aranjata pentru samsareala. Repet, la cum se vede in poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, din ce stiu (poate ma insel) nu exista culoarea asta la FZ6, ceea ce inseamna ca a fost revopsita toata.

exista culoarea asta pt modele S1 fabricate pana in 2007.

motoreta care face subiectul discutiei a fost revopsita. cel putin aripa spate si codita.

post-38187-0-75769900-1422259018_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal as lua o motoreta cat mai stock, si de bani economisiti as face imbunatatirile pe care le consider necesare. In felul asta stii cine si-a bagat nasul si cum a facut treaba. Ai avea un avantaj in plus la FZ, poti sa il folosesti pe post de sorcova de anul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...