Jump to content


Qatar 2017
Photo

bikeweek Kuala Lumpur 2014

brothers in arms

  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 reverend

reverend

    reverend

  • Super Membru
  • PipPip
  • 503 posts
  • Gender:Male
  • Location:kuala lumpur malaysia
  • Interests:traveling, bikes and film production
  • Moto: Shaka kaSenzangakhona
  • Numar: alb pe negru
  • Club: alone in the world

Posted 20 December 2014 - 06:23 PM

http://ridingwiththesun.com/2014/12/20/all-saints-have-a-past-all-sinners-have-a-future/


Reverend

"Illa mihi patria est, ubi pascor, non ubi nascor"

 

http://ridingwiththesun.com/


#2 Radu H.

Radu H.

    Carpe ✠ Diem

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,157 posts
  • Gender:Male
  • Location:jud. Iasi
  • Interests:Calatorii, motorete & metal.
  • Moto: Honda VFR800 Fi
  • Numar: IS-46-VFR

Posted 20 December 2014 - 06:30 PM

Bai nene, numai motorete custom. Astia cred ca nici macar nu se gandesc sa iasa pe strada cu o motocicleta stock.

Super tari motoarele.


My toy: '01 VFR800 RC46 | Rezumat sezon 2015 | First bike: '99 SV 650S

vkKaj8Y.jpg

"- Nu avem carburatoare, dar poate doriti o cravata !"


#3 madalin123

madalin123

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha YZF R125
  • Numar: GR 11 TMG

Posted 20 December 2014 - 08:17 PM

o alta  ERA..  Isi permit sa investeasca mii de euro, zeci de mii intr-o motocicleta. Noi le preferam stock, nu ca nu ne-ar placea custom, dar nu ne permite bugetul ! :))



#4 MAN!AC

MAN!AC

    MAN!AC

  • Membru
  • Pip
  • 376 posts
  • Gender:Male
  • Location:călător
  • Moto: The Hornet
  • Numar: FUG

Posted 20 December 2014 - 08:56 PM

nu-i vorba doar de bani...ce ne trage pe noi în jos, este RAR-ul...care nu îți dă voie să circuli pe stradă cu vehicule neomologate...pentru a obține o omologare...ai de dat câteva zeci de mii de euro, la un vehicul construit de la zero...sunt mulți care și-ar dori să meargă pe customuri...dar din păcate până nu se schimbă ceva în privința asta, ne uităm pe la alții :(



#5 reverend

reverend

    reverend

  • Super Membru
  • PipPip
  • 503 posts
  • Gender:Male
  • Location:kuala lumpur malaysia
  • Interests:traveling, bikes and film production
  • Moto: Shaka kaSenzangakhona
  • Numar: alb pe negru
  • Club: alone in the world

Posted 21 December 2014 - 04:41 AM

Si da si nu.   O mica introducere in lumea motoarelor de prin zona asta.

  Scutere: Dupa cum cred ca majoritatea dej stie, asia in general este mama scuterelor. Ce se vede prin poze cu un scuter care cara 4-5 pers plus marfa, este perfect de adevarat. Copii merg aici pe scuter de cind sint in fasa. Nu de putine ori vezi mame alaptindu-s bebelusul  de pe scuter. din mers ca pasager. De pe la virsta de 7-8 ani cam toti stiu sa mearga pe scuter. ( cind ma refer al scuter ma refer la ceva cam de 110cc automat sau semi).   Permisul: Cam inexistent pt orice categorie dar mai ales pentru motoare. Cica statistica ar fi  ca 30-40% nu posed permis. Cei ce au permis, 40-50% l-au cumparat ( cam 1000ron bucata).  

Rar/Itp   Complet inexistent la orice categorie de vehicol. pur si simplu nu exista acest concept aici. Din momentul in care a fost achizitionat un vehicol nou  si pina ce ultimul  propietar decide sa-l arunce, acel vehicol v-a circula pe strada fara sa conteze in ce stare tehinica se afla. In schimb asigurarea si impozitul ( taxa de drum) exista. Pt un scuter (pina in 150cc) impozitul e de 3Ron pe an si asig cam 20-25RON ( pe an). De la 150cc in sus, taxa de drum e 180Ron si asig variaza in functie de valoarea motorului. La vulcanelul meu din 97' cu o valoare declarata de 10000RON platesc cam 500Ron pe an.     Piata motoarelor ( deci nu vb de scutere)

Este extrem de limitata si f f scumpa. Cam tot ce trece de 250cc.....devine cam jale. Kawa, Honda, BMW-ul si Harley sint cam singurele existente pe piata aici. Si ideea e ca platesti cam pe cilindree si nu neaparat pe starea/ vechimea motorului. De ex un VMax (1200cc) din 1990 e cam 40000RON. Un Vulcan 800 de prin 98 bate in jur de 30000RON  pe cind un BMW GS650 din 2008-2009 e tot cam 30000. Doar exemple.  

Traficul si motociclistii.   Traficul este un haos complet. Am avut mullti prieteni mobritsi din Romania mai ales din bucuresti care se plingeau de traficul din tara. Asta cam pina ce au ajuns pe aici si si-au dat seama ca in tara traficul e pe cit se poate de lejer. Nu exagerez, nu mint. Am trecut deja prin 3 accidente aici. Citeva exemple ca argument. Nu exista banda de viteza si cea pt trafic lent. Atit in oras cit si pe autostrada. Fiecare merge cum vrea pe unde vrea. Daca tu vii mai cu viteza pe banda 2, si de pe banda 1 se infige unul (bineintales ca fara semnalizare) pe banda ta, el poate sa mearga linistit cu 30 la ora daca asa are chef. Nu exista notiunea de semnalizare ( multi nici nu mai au semnalizarile). Se trage de volan. Indecizia ( care pe mine ma omoara cel mai tare). De exemplu la o iesire de pe autostrada, il vezi pe unul ca sta pe banda de iesire, iar in ultimul moment isi da seama ca nu mai vrea/trebuie sa iasa pe acolo si si trage de volan si revine pe autostrada. Cele mai multe accidente cu masini sint chiar acolo. Vezi f des masini infipte  in despartitura intre iesiri de autostrada. La fel e si in oras. Omul sta pe banda care te obliga sa faca drepata, tu mergi pe banda pt innainte, si in ultimul moment te pomenesti cu el in fata. Scuteristii in schimb... nu respecta absolut nici o regula. Se merge f mult pe contrasens si trotoare. Se baga peste tot si oriunde in cale. Rosu la semafor e aproape inexistent. Se merge pe principiul "daca pot, atunci trec". Etc etc etc etc  

Motoarele mari.

  Experienta/pregatire ( vezi partea cu carnetul) =0.  Majoritatea trec brusc de la scutere la motoare mari. Si SS-urile sint cele mai la moda. De la 800cc in sus. Chiar vb zilele trecute cu mecanicul meu ca la el vin f des indivizi cu motoare noi  care au dat de pamint la o sapt max dupa achizitionare.  Viteza e cam primul lucru care conteaza la achizitionarea unui motor pt localnici.  Eram cu cumnatameu (bonville si vulcanul 500 al meu)undeva intr-o parcare pe autostrada  si ne intilnim cu un grup mixt. Noi fiind straini si pe motoare am atras priviri. Vin ei la noi, vb de una de alta se fac poze, dupa care incep intrebarile... Cit prind ale voastre? 200km/h , cam asa nu?  Am cam ramas tablou. Pe cumnatameu l-au chiar si intrebat de ce are "two engines"..

Deci ei cumpara doar pt looks cum s-ar zice. Toti, din toate categoriile se imbarca full cu firma si categoria motorului pe care il detin,  dar habar nu au cu ce se mininca motocicleta respectiva. In ochii lor, toate chopperele si cruiserele sint harley, iar toate SS/nakedurile sint ducatti. Am fost intrebat dese ori daca vulcanul meu e harley, si asta de motociclisti...parallel twin si pe lant... eu unul nu am vazut la harley dar in fine. Cred ca poti sa vii si cu nipra sau ural pe aici, si tot te-ar intreba daca e harley.

Ca sa continuam ideea... ( daca nu v-am plictisit deja), cum ziceam, maj isi cumpara doar pt looks.  Isi scot/folosesc mobrele in weekend pe la mall-uri si seara pe strazile cu baruri si la intilniri. In rest folosesc masina si nelipsitul scuter. Unii au comentat ca au vazut customuri cu zeci de mii de euro investiti acolo... Nu-i chair asa. Mina de lucru e extrem de ieftina  iar materialele sint de proasta calitate si ieftine. Deci pt un cadru facut de la 0 nu cred ca platesti mai mult de 1000-1500 RON daca ai vrea. Cum si cit te-ar tine, asta-i partea 2a.  

 

Tot ce am povestit aici se aplica cam la 75-80% din cazuri caci bineintales exista si exceptiile de rigoare.

 

Bafta la toti si imi cer scuze daca mai am o greseala de scris pe ici-colo


Edited by reverend, 21 December 2014 - 04:45 AM.

Reverend

"Illa mihi patria est, ubi pascor, non ubi nascor"

 

http://ridingwiththesun.com/


#6 karate-kid

karate-kid

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 285 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brighton UK
  • Interests:Urmaresc sa nu fiu urmarit.
  • Moto: Gsxr 1000 k8
  • Numar: Curat , si mereu la vedere
  • Club: nu am:)

Posted 21 December 2014 - 11:34 AM

Frumoasa povestire , totusi pt curiozitatea mea , dece ai ales sa mergi acolo ?

#7 reverend

reverend

    reverend

  • Super Membru
  • PipPip
  • 503 posts
  • Gender:Male
  • Location:kuala lumpur malaysia
  • Interests:traveling, bikes and film production
  • Moto: Shaka kaSenzangakhona
  • Numar: alb pe negru
  • Club: alone in the world

Posted 23 December 2014 - 06:45 AM

Frumoasa povestire , totusi pt curiozitatea mea , dece ai ales sa mergi acolo ?

Nu prea pot zice ca am ales neaparat. A fost  mai mult o intimplare. O poveste lunga care a inceput prin 92' cu un drum lung prin vreo 4 continente si vreo 7 tari...


Reverend

"Illa mihi patria est, ubi pascor, non ubi nascor"

 

http://ridingwiththesun.com/


#8 Cassie Zhang

Cassie Zhang

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 1 posts

Posted 12 May 2015 - 09:43 AM

Frumoasa povestire , totusi pt curiozitatea mea , dece ai ales sa mergi acolo ? link

Uneori, o lungă perioadă de timp trebuie să ia o decizie în cazul în care pentru a merge






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status