Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am inlocuit niste suruburi cu unele noi, am montat pe pozitia finala si crashbarul (mai asteptam un inaltator facut la strung - piesa originala lipsea), am reglat schimbatorul de viteze si am scos-o la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat antigelul spaland bine vasul de expansiune. La roata spate am schimbat damperele distruse si simeringurile intrucat cel din dreapta era deformat probabil de la o piatra. Partea mai dificila a fost sa curat, dar a iesit bine inclusiv bascula. Poze din timpul operatiunii.

 

Mai am de munca dar pentru azi e suficient :drink: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi, 13.04.2013, am inlocuit suruburile de la carenaj. erau ruginite sau aveau capetele rotunjite.

suruburi luate din PRACTIKER, cu saibe. parca sunt turnate, sunt foarte incantat de schimbari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, ce tip de spray folosesti?

Folosesc spray de antifonat masini ce se gaseste in comert. Sau spray de uns kablurile la macarale, e incolor nu negru ca antifonul. E aceeasi treaba ca si sprayul ala ce il gasesti la Luis doar ca e la juma' de kil nu la 50g si costa tot atit. O sa ma uit exact ce scrie pe spray si o sa postez aici exact ce scrie pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc spray de antifonat masini ce se gaseste in comert. Sau spray de uns kablurile la macarale, e incolor nu negru ca antifonul. E aceeasi treaba ca si sprayul ala ce il gasesti la Luis doar ca e la juma' de kil nu la 50g si costa tot atit. O sa ma uit exact ce scrie pe spray si o sa postez aici exact ce scrie pe el.

Și zici că zboară mai greu de pe lanț ca spray-ul normal ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a mancat in anus si din cauza faptului ca inca n-am voie sa ies pe strada am incput sa fac prostii.

am pus prea mult ulei ieri.

acum trebuie sa gasesc modalitati sa-l dau afara....

stai era unu din cluj care zicea ca de plictiseala isi mai desface carburatoarele. dantu parca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sistem de ungere lant low cost :P

post-3819-0-15063000-1366048519_thumb.jpg

post-3819-0-51923400-1366048538_thumb.jpg

flaconul e din Hornbach, parca vreo 20 de lei a costat

in rest suruburi si platbanda peforata

sistemul gindit sa functioneze prin cadere libera a uleiului

inca n-am testa "pe viu"

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza o sa umpli de ulei toata zona de la zdrunginaturi si apoi o sa-l pierzi.

apai pe forestier iti dai seama ca n-o sa-l pun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge, te faci de ras.

faci balta la stop, arunci ulei pe tine si pe parbrizul cocalarului cu numar de bulgaria, mozolesti roata... ca dracu

fa-ti o pompita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sistem de ungere lant low cost :P

BIne ca dracovenia mea vine cu asa ceva din fabrica... Ideea e buna punerea in aplicare lasa de dorit dar avand in vedere ca esti la prima incercare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 50 lei iti iei o electrovalva + fire de la dezmembrari si cu 10 lei iti iei 1ml furtun transparent 3/4 (in loc de rezervor - 100ml/6luni) , 1m furtun de acvarii + robinet , 25 lei conducta de frana de cupru (de dacie) ... fi destept ca tzara geme ...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti sugerez sa faci rost de un recipient mai mic cum e cel pentru lichidul de frana de pe spate si sa folosesti o valva pe vacum cum au untele motociclete la rezervor astfel cand pornesti motorul incepe sa unga lantul... nu mai stai cu grija lui

Editat de Hyena986
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu i-am mai facut nimic. Doar am alimentat si i-am uns lantul. Conform recomandarilor de exploatare - asa cum trebuie. Conform Codului Rutier - not.

500 de km in w-e.

Singura oprire mai lunga - cantina de langa Casa Memoriala Max Auschnit, Lugoj. O recomand.

Trebuie sa arunc o privire la rulmentul basculei si sa schimb uleiul in furca fata.

post-3763-0-68609100-1366055877_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 50 lei iti iei o electrovalva + fire de la dezmembrari si cu 10 lei iti iei 1ml furtun transparent 3/4 (in loc de rezervor - 100ml/6luni) , 1m furtun de acvarii + robinet , 25 lei conducta de frana de cupru (de dacie) ... fi destept ca tzara geme ...

 

inginerule!

 

yuk rules

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge,

te faci de ras.

faci balta la stop,

arunci ulei pe tine si pe parbrizul cocalarului cu numar de bulgaria, mozolesti roata... ca dracu

fa-ti o pompita

de unde stii, ai incercat si tu?

haha, see if I care, macar risul e sanatos

se poate regla dar nu foarte fin, acuma e cam o picatura la 40 sec, 5 picaturi e balta?

o sa vedem dar nu prea cred

deocamdata mai experimentez cu asta :P

 

cu 50 lei iti iei o electrovalva + fire de la dezmembrari si cu 10 lei iti iei 1ml furtun transparent 3/4 (in loc de rezervor - 100ml/6luni) , 1m furtun de acvarii + robinet , 25 lei conducta de frana de cupru (de dacie) ... fi destept ca tzara geme ...

asta nu mai e low cost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde stii, ai incercat si tu?

haha, see if I care, macar risul e sanatos

se poate regla dar nu foarte fin, acuma e cam o picatura la 40 sec, 5 picaturi e balta?

o sa vedem dar nu prea cred

deocamdata mai experimentez cu asta :P

 

eu mi-am dat o parere, tu poti tine cont de ea sau nu, mi se rupe. de asta e forumul si impartim impresii, poate cineva aduce o variabila la care tu nu te-ai gandit.

tu o reglezi la o picatura la 40s. presiunea e mai mare cand e plin decat cand e gol. apoi, cum intra aerul cand containerul incepe sa se goleasca?, apoi, tu ajustezi la 17°C, care e influenta vascozitatii la 40°C?

nu zic sa faci ceea ce zic eu. poti rade, e gratis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am dat o parere, tu poti tine cont de ea sau nu, mi se rupe. de asta e forumul si impartim impresii, poate cineva aduce o variabila la care tu nu te-ai gandit.

tu o reglezi la o picatura la 40s. presiunea e mai mare cand e plin decat cand e gol. apoi, cum intra aerul cand containerul incepe sa se goleasca?, apoi, tu ajustezi la 17°C, care e influenta vascozitatii la 40°C?

nu zic sa faci ceea ce zic eu. poti rade, e gratis.

poate sa varieze si cu +/- 100 de secunde, nu conteaza, important e sa greseze

aerul intra prin duza, stiu ca variaza presiunea si temperatura

plus mai intra in calcul vibratiile de la motor

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...