Jump to content


SAB 2018
Photo

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


  • Please log in to reply
3367 replies to this topic

#3361 ettore

ettore

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 258 posts
  • Gender:Male
  • Location:IN / Bucuresti
  • Interests:Attending Pensioners Club
  • Moto: ReRe
  • Numar: B-XXX
  • Club: Flacara

Posted 24 July 2018 - 09:45 PM

Cat costa antigelul ala "rosu"? Poti te rog sa faci o pza la eticheta? Ma interesa ce compatibilitati are cu anzigelurile OEM.

#3362 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,920 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: DL650 V-strom K4
  • Numar: gaurit

Posted 01 August 2018 - 11:49 PM

Am mesterit alt suport pentru sistemul de ungere a lantului. Deocamdata e in teste.

 

Cred ca o sa il dau jos ca sa il vopsesc. Nu e problema daca e mai lat, mai merge acolo un intrerupator, la nevoie.

Attached Thumbnails

  • WhatsApp Image 2018-08-01 at 3.23.47 PM.jpeg

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#3363 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,210 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 02 August 2018 - 12:51 PM

Am mesterit alt suport pentru sistemul de ungere a lantului. Deocamdata e in teste.

 

Cred ca o sa il dau jos ca sa il vopsesc. Nu e problema daca e mai lat, mai merge acolo un intrerupator, la nevoie.

 

Arata foarte frumos. "Butonul" e o pompa de benzina de drujba? Cum e facuta conectarea intre pompa si vas? Cum arata pompa pe spate?


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#3364 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,920 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: DL650 V-strom K4
  • Numar: gaurit

Posted 02 August 2018 - 01:17 PM

E un pic de inginerie, dezvoltată în trei ani. Ungatorul e pentru vânzare, dar nu în varianta asta, deocamdată e in teste.varianta EFIS V4 e la vânzare cu 50 lei. Caută EFIS oiler pe YouTube.

Edited by Lucian_M, 02 August 2018 - 01:17 PM.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#3365 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,678 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 04 August 2018 - 03:02 PM

I-am facut "decat" baie, dupa ploile din ultima perioada era cam in picatele. Cum, ziceti ca nu se merge pe ploaie?!? Hmm, nu stiam :rusinica:

Attached Thumbnails

  • IMG_20180804_100932.jpg


#3366 voolkhan

voolkhan

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Moto: R 1150 RT
  • Numar: JQ 15
  • Club: x

Posted 11 August 2018 - 11:32 PM

Buna seara la toata lumea.

Eu mi-ám facut de lucru azi cu airbox-ul la F 650, ca nu mi s-a parut in regula niciodata sistemul asta cu filtru de burete......si demult ma gandesc sa fac o adaptare astfel incat sa folosesc un filtru de hartie. folosind manualul Clymer am tot demontat.....am dat jos airboxul si acum toate cele( inclusiv motorul..) stau in garaj pentru urmatorea data cand ma voi ocupa de modificare.

Cu ocazia asta am dat jos si bateria de carburatoare cu gandul sa gasesc un mecanic sa se ocupe de ele, in ideea ca se face nush ce sincronizare dupa demontare/curatare/remontare.

Citind manualul, acolo am vazut niste valori pentru suruburile de amestec...faci asa si ar trebui sa fie ok...deci care e faza cu sincronizarea?

 

p.s. m-am luat de airbox pentru ca mi se pare cam mare consumul desi a consumat constant  in trei sezoane , de cand o am, cam 6/100.....nu locuiesc in zona de campie si indiferent cat vrei sa mergi la consum tot dai la deal....relieful fiind destul de "agitat"....

 

Multam frumos oricui va cheltui timp cu postarea mea. si pentru orice idee....



#3367 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,678 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 12 August 2018 - 03:56 PM

Faza cu sincronizarea e sa mearga echilibrat, adica sa ai aceeasi depresiune in fiecare dintre galerii, in aval de carburator. Reglajul ala din manual nu are treaba decat cu amestecul si oricum e doar punctul de plecare.

Edited by john17, 12 August 2018 - 03:57 PM.


#3368 voolkhan

voolkhan

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Moto: R 1150 RT
  • Numar: JQ 15
  • Club: x

Posted 12 August 2018 - 06:33 PM

adica......daca tot am dat jos carburatoarele. ar fi cel mai bine sa ajunga la un mecanic.


» Post actualizat in 12 Aug 2018 16:39

am inteles ideea.  :10:   pacat de munca, altfel........

asa, in afara de consum, nu am avut ce sa reprosez carburatiei......probabil si ala e normal in conditiile date de exploatare, dar....stiti cum e......sa faci tu cu mana ta ceva.....(un fel de a spune, din moment ce merge la mecanic!)

oricum , sunt niste mobre extraordinare...avand in vedere varsta, si tehnologia......jos palaria!.....sper sa ( nu) am batai de cap si cu RT-ul cat am avut si cu F-ul....... :10:






1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Google (1)
DMCA.com Protection Status