Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Tot sambata am mesterit si eu (noi adica, cu colegul zdriki)... carburatorul la aia mica, la viroaga. Am reusit intr-un final sa-i reglam nivelul, tot dupa multe montari si demontari si probe... si la final am reglat si lantul cum trebuie. De fericire ca am reparat mobra, imediat dupa s-a stricat ambreiajul la masina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 "God is a kid with a sick sense of humor..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 God is a sick invisible fuck... am rezolvat si ambreiajul la masina, o curatare a instalatiei, un furtun nou si o aerisire a fost suficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Vezi ca eu la Opel consumam o pompa de ambreiaj pe an.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 12, 2017 Share Postat Iulie 12, 2017 altii la VW cate o turbina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Azi am reusit sa repornesc Viespea. Am avut un fir intrerupt la contact, mi-a mancat zilele pana l-am gasit. De maine din nou pe cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Pentru ca dupa poponetarea lantului facuta saptamana trecuta am constatat ca uzura e mai mare decat credeam, am montat un lant nou. Pinioanele le-am pastrat - cel din fata a fost inlocuit la sfarsitul sezonului trecut intrucat avea o uzura ciudatica (dintii aplecati spre fata, posibil sa fi fost intors de fostul proprietar), iar cel din spate arata aproape la fel ca unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 (editat) altii la VW cate o turbina La Opel, la 10 plinuri curatam EGRul.... la VW nu am prins decat un fleac... mecatronicul.... oleaca de culanta si tot am scapat de 4800 de leuti (in loc de ~7000). Editat Iulie 13, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Atunci eu am scapat ieftin... 3 lei pe furtun si 35 lei pe 1l de lichid de frana (din care mai am cam jumatate). Manopera gratis ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 amu ni i-am facut ITPul, era sa plec maine la MAN cu ITPul expirat..... uitasem... no, dar bine ca s-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 ahaaaa,deci nu sunt singurul mecanic care" mestereste"cand se duce la ITP.....!? ))))))))) Mai rar asa mecanic. Ai depus efort, ai mesterit, nu gluma! )))))) Facut ITP la ciainez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 Intrucat in ultimele saptamani am intrat pana la coate in carburatoare pentru a gasi "jegul" care se juca cu nervii mei, am inceput cu suc: Perfect functional.... trecut mai departe: In weekend, dau rezervorul jos la fier si ii fac o sincronizare. » Post actualizat in 02 Aug 2017 17:38Folosit... functioneaza brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Schimbat "opritoarele" pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Ce placute ai folosit? Brembo albastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Pai daca scrie NISSIN, or fi Brembo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 N-are cum, Brembo ie roșii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Sunt si brembo blue Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Ce placute ai folosit? Brembo albastre? Nissin scria atat pe ele cat si pe ambalaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Pentru Vstrom... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Azi am trimis suspensiile la revizie la Baia Mare la Daniel Conopan. Se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Ieri am schimbat toate 3 seturile de placute si am curatat/gresat pistonase/etrieri. Fata Carbon Lorraine A3+ , spate RX3. Azi mi se cam incind discurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 ...........mi se cam incind discurile ............. ca bati o litera linga inteleg, daa' doo' ??!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Nu azi, dar miercuri...L-am adus de aici DSCN2711.JPG pînă aici DSCN2717.JPG Urmează o recondiționare... Au trecut doi ani și ceva de-atunci. Am avut ghinion pentru că, după demontare, mi-au fost furate multe piese. Am pierdut atunci cilindrii, pistoanele, chiulasele, capacele de chiulase, alternatorul și, probabil, alte mărunțișuri... După multe căutări am făcut rost de aproape toate piesele lipsă, cu ajutorul cîtorva prieteni. Acum mă voi apuca de reasamblat puzzle-ul și sper ca pînă la primăvară să-l văd iarăși pe Alioșa pe șosea! Deocamdată sînt la stadiul de sablat fiarele și reasamblat motorul. Am hotărît să schimb cadrul cu unul de Nipru, precum și cutia de viteze. Iată și o poză (slabă) cu stadiul actual. O să vă țin la curent cu evoluția lucrurilor. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 Cu o zi asa frumoasa de ce sa nu lucim putin surubelele si sa curatam/gresam lantul?(Doar ce am luat-o asa ca nu imi sariti in cap de ce le-am tinut asa pana acum). Cbr 600 RR 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 O sa rugineasca la loc rapid, nu te mai agita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.