Jump to content


Qatar 2017
Photo

KAWASAKI VULCAN

pareri chopper kawasaki vulcan 750 kawasaki vulcan 1500 vn1500 repair manual 1996-2008 Clymer

  • Please log in to reply
6739 replies to this topic

#6721 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,992 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 29 January 2017 - 11:14 PM

Gaura + super glue / bison / loctite + o tija metalica de orice fel.


Edited by GoodKat, 29 January 2017 - 11:15 PM.


#6722 robert bk350

robert bk350

    motoneurolog

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,028 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Moto: VN800 classic
  • Numar: BIP

Posted 30 January 2017 - 02:55 PM

cea mai ideala solutie e sa schimb tot capacul. gaura pot sa dau maxim cu burghiu de 2mm.nu prea este carne


nr meu de tel  0724 361 652  (TELECOM)

 

 


#6723 laura_tazy

laura_tazy

    <MAMA>

  • Super Membra
  • PipPip
  • 662 posts
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:orice este legat de viata de motorist
  • Moto: kawasaki VN 800
  • Numar: B 888 FTW
  • Club: eu si ai mei

Posted 30 January 2017 - 06:21 PM

Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc



Eu cred ca trebuie sa iti indrepti atentia catre arcurile ambreiajului,capacul nu mai elibereaza placile pe toata circumferinta .

#6724 alin_zbr

alin_zbr

    optimist

  • Membru
  • Pip
  • 300 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Moto: Kawasaki Vulcan VN800 Classic
  • Numar: fara

Posted 04 February 2017 - 09:55 AM

Intrebare: ma poate ajuta cineva cu segmentul de ungere pentru un VN800? Ideal ar fi nou, dar si SH e ok daca e bun. Sau daca v-a ramas un set de segmenti pentru un piston... Contra cost, evident. Multumesc. 


Fostele:

 

sv650avatar_1.jpg20130324_122801.jpgphoto_55322.jpg


#6725 Old School Rider

Old School Rider

    Supravietuitor Tahometric

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,803 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca/Bacau
  • Moto: Kawasaki VN800

Posted 04 February 2017 - 10:26 AM

Gasesti doar set de segmenti complet,e undeva la 70-80 de euro.


Vand:

 

 

Diverse Piese R1 

 

 

 


#6726 robert bk350

robert bk350

    motoneurolog

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,028 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Moto: VN800 classic
  • Numar: BIP

Posted 09 February 2017 - 08:56 PM

salut vulcanistilor

are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite

pana la urma urmei am rezolvat problema cu un surub metric de 3 mm,pe care l-am pilit de filet,pana l-am de 2 mm diametru.si am dat o gaura de 2 in capac,si am presat surubul cu strangere.fara poxipol si alte lipiciuri.eu zic ca e okey. capul surubului intra perfect in gaura de pe ghidon.


» Post actualizat in 15 Feb 2017 06:17

"alta intrebare"  e normal s-a consuma atata benzina in relantii?  vulcanu de 800 https://www.facebook...?type=3

Attached Thumbnails

  • 20170209_204736.jpg
  • 20170209_204807.jpg

nr meu de tel  0724 361 652  (TELECOM)

 

 


#6727 ciobanita

ciobanita

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gaesti, Dambovita
  • Moto: Kawasaki VN800
  • Numar: DB99CIO

Posted 24 February 2017 - 11:18 AM

Va salut posesori ai “Vulcanilor” din cadrul acestui forum.

Mă numesc Ciobănită Alexandru, sunt din oraș Găești, jud. Dâmbovița, am 33 de ani si sunt un proaspăt posesor al primei mele motociclete : Kawasaki VN800 Classic fabricație 1998.

Menționez ca am luat acest forum la citit pagina cu pagina (încă nu am terminat) si întrucât sunt începător, atât motociclist cat si începător posesor al Vulcanului m-am gândit ca trebuie sa mă prezint, iar daca exista motocicliști cu experiență  ce vor sa mai suporte din când in când cate o întrebare de la un necunoscător va voi rămâne îndatorat (cu o bere la prima întâlnire) pentru ajutor. 

Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si vreme buna .



#6728 Schwarz Muller

Schwarz Muller

    Avansat

  • Membru
  • Pip
  • 205 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki VN800 bobber, Kawasaki Z550

Posted 24 February 2017 - 03:45 PM

Salut si bine ai venit printre "vulcanici". Daca esti pasionat de plimbari si socializare exista si club - Vulcan Riders Romania. Asfalt uscat !!!



#6729 klaus2016

klaus2016

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 63 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VN2000 Classic

Posted 27 February 2017 - 07:50 AM

Salut, baieti!
Ceva experiente pe aici cu "darkside" pe spate la VN2000?
Thanks! Drumuri bune!

#6730 IoanCara

IoanCara

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 1 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Moto: Kawasaki VN 800 Classic
  • Numar: TM18HRS
  • Club: NA

Posted 27 February 2017 - 11:22 PM

Buna seara si bine v-am gasit,

 

 Sunt nou pe forum, TM,  posesor de VN 800 Classic ( rosu/ alb ), 1997, 28.500km, 7 km rulati prin decembrie 2016. E primul motor. In aceasta seara am terminat de citit cele 300 si ceva de pagini. Momentan ma distrez cu tobele: sunt goale. Am incercat tot felul de db killer, fara prea mare succes. Deci, caut sa cumpar evacuari OEM.

   Pana acum, cu ajutorul youtube, am schimbat ulei, bujii ( CR7E, dar o sa trec pe CR6E ) si-am cumparat un stander Rothewald. Mai trebuie sa verific jocul la tacheti.

         Sorry daca am postat aiurea.

 

O seara buna,

 

     



#6731 SoKawa

SoKawa

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 1 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Vulcan VN 900
  • Numar: AB

Posted 02 March 2017 - 10:04 AM

Buna ziua,

 

"ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai!

 

Numai bine!


» Post actualizat in 02 Mar 2017 08:05

Buna ziua,

 

"ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai!

 

Numai bine!



#6732 ciobanita

ciobanita

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gaesti, Dambovita
  • Moto: Kawasaki VN800
  • Numar: DB99CIO

Posted 06 March 2017 - 07:02 PM

Caut niște comenzi avansate pentru "vulcanelul meu". Dacă are cineva comenzi dedicate sau ceva soluții pentru a adapta de la alte modele aștept cu mult interes informații.

#6733 alin_zbr

alin_zbr

    optimist

  • Membru
  • Pip
  • 300 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Moto: Kawasaki Vulcan VN800 Classic
  • Numar: fara

Posted 14 March 2017 - 09:33 PM

E vreo problema daca pun antigel roșu G12?

Fostele:

 

sv650avatar_1.jpg20130324_122801.jpgphoto_55322.jpg


#6734 Geo_ZGA

Geo_ZGA

    etern incepator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,460 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Viroguta de-un sfert, Vacadero de-o mie
  • Numar: da
  • Club: Totenkopf Division

Posted 14 March 2017 - 10:09 PM

E chiar indicat sa pui G12 :)


Arbeit macht frei

 


#6735 alin_zbr

alin_zbr

    optimist

  • Membru
  • Pip
  • 300 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Moto: Kawasaki Vulcan VN800 Classic
  • Numar: fara

Posted 14 March 2017 - 10:28 PM

Mersi Geo

Fostele:

 

sv650avatar_1.jpg20130324_122801.jpgphoto_55322.jpg


#6736 TheFatBob

TheFatBob

    TFB

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,368 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ardeal
  • Interests:choppers
  • Moto: FatBoy

Posted 15 March 2017 - 07:34 AM

Caut niște comenzi avansate pentru "vulcanelul meu". Dacă are cineva comenzi dedicate sau ceva soluții pentru a adapta de la alte modele aștept cu mult interes informații.


Cred că poți adapta unele de HD.
» Post actualizat in 15 Mar 2017 05:37

Salut, baieti!
Ceva experiente pe aici cu "darkside" pe spate la VN2000?
Thanks! Drumuri bune!

Cred că pt vn2000 ai topic separat la secțiunea power cruiser.
TRANSPORT MOTO/DIVERSE CU VAN ÎNCHIS !<p> 

#6737 The_Sin_Eater

The_Sin_Eater

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Moto: VN800
  • Numar: B72HYR
  • Club: Vulcan Riders

Posted 16 March 2017 - 04:13 PM

buna ziua si bine v-am gasit.

 

mai intai de toate, o scurta prezentare...

 

Nume: Radu

Varsta: 37 - acum in aprilie

Profesie: Inginer chimist

Moto: Kawa Vulcan 800 / 1996

Nr. inmatriculare B72HYR

Permis: aprilie 2016

 

Vulcanul este prima mea motocicleta si vreau sa va spun ca imi place la nebunie. anul trecut am parcurs aproximativ 2000 km. Am iesit din prima cu pasagera si m-am obisnuit foarte repede. Ma bucur ca sunt printre voi si abia astept sa ne cunoastem mai bine.

 

Am atasat si cateva poze cu " fieru' "

:rusinica: WP_20160305_001.jpg WP_20160305_002.jpg WP_20170308_11_44_45_Pro.jpg WP_20170308_11_45_02_Pro.jpg

 


Better safe than sorry..... :mexicanwave:


#6738 Pleata-in-vant

Pleata-in-vant

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 76 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:motoare,oameni,locuri,rockuri :)
  • Moto: Kawasaki VN 750
  • Numar: TM 14 WUA
  • Club: Timisoara Bikers

Posted 17 March 2017 - 01:53 PM

Salutari la voi oameni faini!

Ma numesc Cristi,sunt din Timisoara si tocmai ce am sarit de pe Virago 535 pe un VN 750 din '86.

Stiu ca e vechi,dar mie imi place la nebunie.

Acum,problema este in felul urmator(si aici astept sfaturi din partea posesorilor de 750)

Este model 750 A( A1 in Germania) limitat la 50 cai(35 KW) si inca nu stiu unde este limitatorul:

Is 2 variante: ori la acceleratie(mie oricum mi se pare ca are cursa foarte scurta la acceleratie- dar asta in comparatie cu 535) sau la tobe,caz in care: Cum arata? Unde se pozitioneaza deobicei?

Alta problema ar fi ca papa bateria...sau nu incarca(cel mai probabil) si a 3-a problema este ca se tot tureaza...il reglez la fiecare drum din surubul de relanti de pe carburatorul din stanga,insa se pare ca tot tinde sa se tureze.

In afara acestor problem,nu-mi functioneaza turometrul - doar indicatorul de temp pt radiator.

Turometrul sare(cand la 4 de ture,si apoi oscileaza in jos) deci clar nu e ok :)))

 

Astept pareri,opinii,sugestii,mistouri si idei,sfaturi legate de ulei,antigel,filtre,anything useful.

Dar ca sa va scutesc de unele comentarii - am dat 1400 de Euro pe el si de alti bani nu dispuneam nicicum,asa ca de aia mi-am luat 750 in loc de 800 sau 900. Cand voi avea bani,mi-oi lua altceva.

Asa ca stiind asta,astept cele cerute mai sus.

 

Drum bun si asflat uscat tuturor! :) Cheers!


Edited by Pleata-in-vant, 17 March 2017 - 01:59 PM.

Fa kilometrii si strange povesti...


#6739 Geo_ZGA

Geo_ZGA

    etern incepator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,460 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Viroguta de-un sfert, Vacadero de-o mie
  • Numar: da
  • Club: Totenkopf Division

Posted 17 March 2017 - 02:16 PM

Limitarea se poate face si pe admisie, niste saibe care ingusteaza admisia, jigloare mai mic in carburatoare etc. Nu stiu cum e la tine totusi.

Incarcarea se verifica cu un aparat de masura, minim 13v la ralanti, in jur de 14-14.4v in turatie. De acolo se vede daca e nevoie de verificare si la stator. Si pt incarcare, si pt turometru, poti incepe sa cureti toate contactele electrice si bornele bateriei, sa nu fie oxidate si murdare, sa fie bine stranse etc.

Ralantiul se regleaza cu motorul cald, la temperatura normala de functionare. Daca il ridici cand motorul e rece, e normal sa creasca turatia singura cand s-a incalzit.


Arbeit macht frei

 


#6740 alin_zbr

alin_zbr

    optimist

  • Membru
  • Pip
  • 300 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Moto: Kawasaki Vulcan VN800 Classic
  • Numar: fara

Posted 20 March 2017 - 01:25 PM

Am schimbat supapele de admisie de la cilindrul spate si daca tot am desfăcut motorul, am zis sa schimb si segmentii pistonului spate. Am pus totul la loc si e ceva ce nu imi place: cand accelerez treptat, e o plaja de turații in care întrerupe ca si cum ar da scânteie contratimp. Distribuția am pus-o astfel: primul piston la semnul "T F", iar al doilea la "T R". Totuși, observ ca detonatia are loc la ambele pistoane simultan (la tobe). Întrebare: am procedat corect cu distribuția? Detonatia trebuie sa se producă simultan?
» Post actualizat in 20 Mar 2017 15:12

Am rezolvat. Concluzia: distributia cilindrului spate pusa prost. Norocul a fost ca macar a fost pusa la 180 de grade, asa ca nu a fost nimic afectat. Nu stiu cum naiba am gresit-o de la inceput. In fine, sa vina vremea frumoasa de acum!  :mexicanwave:


» Post actualizat in 21 Mar 2017 14:58
https://youtu.be/CX93HYLMEuk

Fostele:

 

sv650avatar_1.jpg20130324_122801.jpgphoto_55322.jpg






Also tagged with one or more of these keywords: pareri, chopper kawasaki vulcan 750, kawasaki, vulcan, 1500, vn1500, repair, manual, 1996-2008, Clymer

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status