Jump to content


Photo

Cross pt o fata

enduro cross

  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#41 Ravenitza

Ravenitza

    KEEP OUT!

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,325 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti, Londra
  • Moto: Honda CBF1000A
  • Numar: B-xx-RVN
  • Club: RHR

Posted 17 November 2014 - 10:08 AM

bai carcoteala... lasa fata in pace :D s-a hotarat la crf X... oricum e bine ca mai aud fete care vor sa isi ia motorete de enduro si NU cross sa faca enduro cu ele...Raven, ai asa variante: Honda CRF250X, KTM 200EXC, KTM 250EXC-F (un pic mai greu). NU te gandi la chestii precum drz 250 sau alte balarii... vrei as faci enduro, iti tre mobra de enduro. PUNCT

:D Calm down, nu imi iau cross!!


» Post actualizat in 17 Nov 2014 08:09

In sfarsit ti-a venit mintea la cap

Mai traiesti? Nu mi-a venit mintea la cap, cred ca mai repede mi-a fugit mintea...Asta imi trebuie mie la varsta mea, sa-mi rup picioarele la enduro si sa ma umplu de vanatai si noroi. Dar na...ce sa-i faci, era de mult timp dorinta.... :P


» Post actualizat in 17 Nov 2014 08:39

  Da, recomand CR-ul ca e foarte usor de ridicat de jos . Buai prima mea mobra de "endureala" a fost un KX de 125 in 2T ( a fost tare motoreta, nu atat de vanjoasa ca CR-ul, mai greuta, dar avea aderenta mai buna...mai controlabila,la inceput cel putin parea asa, zapada,gheata era super, stiu ca 2T-ul e mai tricky si te sperie baietii ca nu ai aderenta cu ea, intradevar trebuie sa te astepti la o acceleratie on off, o controlezi numai din ambreiaj, si la inceput e posibil sa ai probleme cu bujia , dar cu timpul o sa ajungi s-o apreziezi )am incercat si KTM 450exc 4T, e grea, e ok pt drum forestier, nu-i bai daca ai experienta cat de cat,dar daca vrei ceva urcari nu-ti recomand, te oboseste in ultimul hal ,daca n-ai conditie fizica. Pt inceput recomand ceva 4T de 125 sau 250 (m-am dat cu un DR 125 in 4T la endureala, parea scuter la prima vedere,urca aia mica peste tot,pietre, mocirla se ducea fara sa te joci prea mult din ambreaj si fara sa te oboseasca e easy si fun si nu atat de pretentios la consumabile cum sunt astea de cross( ulei transmisie schimbat la 7 ore de functionare, in regim de competitie, filtru aer trebuie curatat musai la orice iesire, bujii de rezerva, etc etc), dar cu cr-ul am invatat cel mai mult..., ca persoana, te provoaca, nu numai pilotarea ei, dar ajungi s-o iubesti atat de mult incat inveti si detalii tehnice  e fun cand esti inconjurata de enduristi si iti schimbi singura bujia ), si e destul de simplu sa intelegi principiul ei de functionare, apropo, a fost fun cand am descoperit ca atunci cand un 2T ramane fara benzina si esti in sarcina cu ea...se supratureaza de zici ca e un diesel care mere pe ulei si sta sa-i explodeze motorul, noroc ca m-a tinut ambreiajul), dar experiente de genul asta iti raman intiparite in minte.Daca vrei sa stii mai multe nu ezita sa ma intrebi, poate iesim impreuna candva...daca vrei ne putem intalnii la coclau in weekend si-ti dau cr-ul meu ca sa-ti faci o idee.attachicon.gifIMG_1105.JPGattachicon.gifIMG_1102.JPGattachicon.gifIMG_1158.JPG

Multumesc frumos pt parere!



#42 Proxi

Proxi

    Artist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,340 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Bucuresti

Posted 17 November 2014 - 12:17 PM

Eu iti reamintesc sfaturile pe care le stii:

- ia una pana in 250 cmc si pana in 115 kg, in 4T, cu cuplu cat mai mare

- e bine sa o probezi, sa vezi cum stai in sa, uneori o poti da in jos 10 cm

- trebuie testata bine, pentru ca tot ce merge offroad intens, poate avea uzuri foarte mari (la fel ca la masini 4x4)

- schimba uleiul la ore, nu la km.

 

Have fun si ai grija! :)


Edited by Proxi, 17 November 2014 - 12:20 PM.


#43 Ravenitza

Ravenitza

    KEEP OUT!

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,325 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti, Londra
  • Moto: Honda CBF1000A
  • Numar: B-xx-RVN
  • Club: RHR

Posted 17 November 2014 - 12:41 PM

Eu iti reamintesc sfaturile pe care le stii:

- ia una pana in 250 cmc si pana in 115 kg, in 4T, cu cuplu cat mai mare

- e bine sa o probezi, sa vezi cum stai in sa, uneori o poti da in jos 10 cm

- trebuie testata bine, pentru ca tot ce merge offroad intens, poate avea uzuri foarte mari (la fel ca la masini 4x4)

- schimba uleiul la ore, nu la km.

 

Have fun si ai grija! :)

Multumesc!



#44 Irina Tisu

Irina Tisu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 37 posts
  • Gender:Female
  • Moto: Honda Dominator+Honda CR 125
  • Numar: ati-mi oualele

Posted 18 November 2014 - 10:30 AM

  ...sau traverseaza thassos-ul si spune ca faci enduro 

Tu macar stii despre ce vorbesti sau o faci doar ca sa te aflii in treaba? hmm... :moron:



#45 Radu Vlad

Radu Vlad

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 95 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: Fumigena portocalie

Posted 18 November 2014 - 12:32 PM

pentru ca este evident , in urma postarilor si a pozelor, faptul ca pentru tine enduro inseamna hoinaritul pe drumuri cu pietris, nu voi intra in vreo polemica :) 


Ipocrizia este luxul pe care toti ni-l permitem 


#46 alex padurean

alex padurean

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Moto: KTM 300 exc 2014
  • Club: Pro racing.

Posted 04 December 2014 - 06:27 AM

Mult tam tam degeaba.Daca vrei enduro nu te lua dupa toti amatorii care te sfatuiesc sa iti iei cross sau stiu eu ce cazane..Cumpara-ti un ENDURO de 125 pt inceput de exemplu un ktm care crede-ma ca e foarte ok si porneste super usor,nu ai neaparat nevoie de buton.Prietena mea se dadea pe 125 exc si mergea ok si il pornea la prima pedala din orice pozitie.Daca vrei 4T orienteaza-te spre ceva mai nou..dar nu cred ca te incadrezi in buget.Sa iti zic ce as face in locul tau..as da aia 2000 mii avans si mi-as lua freeride 250 R .O bijuterie!Bafta!



#47 S.P.Y

S.P.Y

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 104 posts
  • Moto: am
  • Numar: 70spy

Posted 28 December 2014 - 07:56 PM

Tu macar stii despre ce vorbesti sau o faci doar ca sa te aflii in treaba? hmm... :moron:

asa ma Irina ....numai pe drumuri cu pietris???? hmmmm poate vrea si dl Rula Vald sa se plimbe cu noi....



#48 atillas

atillas

    enduro-maniaco-depresiv

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,681 posts
  • Gender:Male
  • Location:valcea
  • Interests:GO HARD OR..GO HOME
  • Moto: HUSABERG 300 TE
  • Numar: VL-10-EMD
  • Club: FREE BIKE TEAM RM.VALCEA

Posted 29 December 2014 - 03:47 PM

Daca imi permiteti,pana acum postarea lui  @ Alex Padurean,este dpmdv cea mai pertinenta.

Orienteaza-te spre un motor foarte usurel,125 cc 2 T,in prima faza cred ca este suficient.uita de 4 T,250 cc in 4 timpi si cuplu sunt lucruri care nu au nimic in comun.

Avand destule fiare in trecut in garaj si cunoscand aproape toate fetele care au alergat sau alearga in campionatele de enduro sau hard enduro, iti recomand un ktm sau o yamaha.dupa achizitie vorbeste cu un endurist/mecanic,care te poate sfatui cum sa modifici motorul ca inaltime fara sa intervii sau sa faci telescopul spate varza,

Orice modificare dupa ureche poate schimba grav comportamentul motorului in rau.

 

In alta ordine de idei,venind de pe o vitezana,practic experienta ta in enduro este zero,si trebuie sa inveti abecedarul enduro corect si aici ma refer la pozitie de stat in sea,miscari,combinatiile optime de acceleratie si ambreiaj,comprimari de telescoape pentru sarituri sau traversari de obstacole,metode de franare corecta.Sincer pentru nivelul asta,o vechitura de 85 cm intretinuta corect,te poate initia in domeniu,fara sa iti faca gaura semnificativa in buget. Ulterior, dupa ce iti ramane mica poti trece la un motoras mai nout de 125.

 

trebuie in schimb sa stii ca o achizitie de genul acesta implica de obicei  o remorca si o masina cu carlig dar asta este alta poveste.


ENDURO MANIACO DEPRESIV ED A 8-A ,VOINEASA, 11-13 SEPTEMBRIE

INTRUNIRE MOTO CU SPECIFIC SOFT SI HARD ENDURO

                                                                       

                                                                          

 

 


#49 Ravenitza

Ravenitza

    KEEP OUT!

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,325 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti, Londra
  • Moto: Honda CBF1000A
  • Numar: B-xx-RVN
  • Club: RHR

Posted 29 December 2014 - 05:01 PM

Daca imi permiteti,pana acum postarea lui  @ Alex Padurean,este dpmdv cea mai pertinenta.

Orienteaza-te spre un motor foarte usurel,125 cc 2 T,in prima faza cred ca este suficient.uita de 4 T,250 cc in 4 timpi si cuplu sunt lucruri care nu au nimic in comun.

Avand destule fiare in trecut in garaj si cunoscand aproape toate fetele care au alergat sau alearga in campionatele de enduro sau hard enduro, iti recomand un ktm sau o yamaha.dupa achizitie vorbeste cu un endurist/mecanic,care te poate sfatui cum sa modifici motorul ca inaltime fara sa intervii sau sa faci telescopul spate varza,

Orice modificare dupa ureche poate schimba grav comportamentul motorului in rau.

 

In alta ordine de idei,venind de pe o vitezana,practic experienta ta in enduro este zero,si trebuie sa inveti abecedarul enduro corect si aici ma refer la pozitie de stat in sea,miscari,combinatiile optime de acceleratie si ambreiaj,comprimari de telescoape pentru sarituri sau traversari de obstacole,metode de franare corecta.Sincer pentru nivelul asta,o vechitura de 85 cm intretinuta corect,te poate initia in domeniu,fara sa iti faca gaura semnificativa in buget. Ulterior, dupa ce iti ramane mica poti trece la un motoras mai nout de 125.

 

trebuie in schimb sa stii ca o achizitie de genul acesta implica de obicei  o remorca si o masina cu carlig dar asta este alta poveste.

Clar va trebui sa o iau de la 0, stiu din 0.5% experienta mea pe offroad ca ce stiu pe strada nu se aplica pe offroad. :)

Masina am, carlig e pe vine, daca ma supar bag motoreta direct in masina :))

Timp si bani sa avem ca la toate se gasesc solutii.

Vedem ce imi rezerva primavara si ma decid atunci clar in functie si de ce gasesc pe piata ;), avand in vedere ca vreau sa investesc mai mult in protectia mea (echipament).


Edited by Ravenitza, 29 December 2014 - 05:03 PM.


#50 todea

todea

    FIRESTARTER

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,151 posts
  • Gender:Male
  • Moto: ktm 250 exc
  • Numar: CJ86NOS
  • Club: LONE WOLF

Posted 30 December 2014 - 11:08 AM

Cel mai bine pentru tine ar fi sa iesi afara..pe teren!Sunt sigur ca oricine te-ar lasa sa-i incerci mobra cateva minute.Vezi care mobra iti place apoi cauti preturi/pareri strict despre modelul respectiv.Cum ar fi sa decizi tu pentru mine ce femeie mi se potriveste?


 Gladiators of the tarmac.We salute you!

#51 Ravenitza

Ravenitza

    KEEP OUT!

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,325 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti, Londra
  • Moto: Honda CBF1000A
  • Numar: B-xx-RVN
  • Club: RHR

Posted 30 December 2014 - 05:34 PM

Cel mai bine pentru tine ar fi sa iesi afara..pe teren!Sunt sigur ca oricine te-ar lasa sa-i incerci mobra cateva minute.Vezi care mobra iti place apoi cauti preturi/pareri strict despre modelul respectiv.Cum ar fi sa decizi tu pentru mine ce femeie mi se potriveste?

:)) asta a fost tare.

Nu intelege ca altii fac alegeri pt mine, in final mereu mi-am urmat instinctul, doar ca stiu sa apreciez si un sfat/parere si sa invat din fiecare sfat ce trebuie.



#52 todea

todea

    FIRESTARTER

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,151 posts
  • Gender:Male
  • Moto: ktm 250 exc
  • Numar: CJ86NOS
  • Club: LONE WOLF

Posted 30 December 2014 - 10:16 PM

Sfatul/parerea conteaza foarte mult si de la cine vine...adica sa cunoasti persoana respectiva,felul cum se da.Sfatul meu vs sfatul lui Raduta..cu al meu te poti sterge la... :D

Bafta in alegerea fericirii :P


 Gladiators of the tarmac.We salute you!

#53 Proxi

Proxi

    Artist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,340 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Bucuresti

Posted 28 January 2015 - 12:41 PM

Orienteaza-te spre un motor foarte usurel,125 cc 2 T,in prima faza cred ca este suficient.

De unde piese pentru 2T? Nu se mai importa moto noi in 2T din 2007...



#54 andrei belcic

andrei belcic

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,340 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:andreibelcic@yahoo.com
  • Moto: HondaXRV750 RD04-1992; KTM200EXC-2010
  • Numar: B 52 YOC, B 19 XFO
  • Club: 0723517438 sau 0216742962

Posted 29 January 2015 - 06:43 AM

De unde piese pentru 2T? Nu se mai importa moto noi in 2T din 2007...

 

E bine de retinut. Pacat ca nu am stiut asta cand mi-am luat un 2T fabricat in 2010, pt ca nu am avut bani de unul din 2014. Daca stiam, poate imi luam un V3.


UltraNetworks.ro
Tutoriale, Service calculatoare

#55 siadimet

siadimet

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 244 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUZAU
  • Moto: Biker cu sufletul
  • Club: REA

Posted 29 January 2015 - 06:54 PM

Poate nu mai importa el CF-moto. Importatorii astia mai mici de la Dementor nu au auzit ca nu mai e voie cu 2T, si tot insista. :funny:



#56 ki77y

ki77y

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 149 posts
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki GSR600 Suzuki RM85
  • Numar: CMC
  • Club: Raceri de Poiana

Posted 02 February 2015 - 02:55 PM

Eu mi-am luat un RM de 85 la sfatul prietenilor enduristi. Am 1.62 si 50 kg, iar exc-ul de 125 il ridicam de pe jos, insa un pic mai greu.

M-am dat cu un WR de 250 si a fost extraordinar pana sa trebuiasca sa il ridic :) Asta e cea mai mare problema la motocicletele de padure, faptul ca il dai pe jos de te plictisesti. 

 

Rm-ul are in jur de 80 kg, e foarte usor. Am cazut cu el si l-am ridicat fara probleme, iar faptul ca nu e inalt ma ajuta mult. Nu am apucat sa ma dau prea mult, insa din punctul meu de vedere e important sa fie usor si sa ating cum trebuie.. am mai multa incredere in ceea ce fac :P

 

Poate dupa ce invat cum trebuie sa pârâi prin padure o sa trec la exc 125, sau la ceva cu beculete si buton pretty de pornire :D Pana atunci dau la pedala ca face piciorul frumos!


Never underestimate the power of stupid people in large groups.

#57 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,447 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 15 May 2015 - 08:14 PM

RM85 are 63kg la gol, iar cu plin mai creste cu vreo 6kg



#58 Irina Tisu

Irina Tisu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 37 posts
  • Gender:Female
  • Moto: Honda Dominator+Honda CR 125
  • Numar: ati-mi oualele

Posted 28 March 2018 - 10:42 PM

Ca sa nu murim prosti/ proaste :) ce-ai ales ales pana la urma? Ca s-a facut un topic fara "happy ending" sa zic asa :)



#59 Mickey20

Mickey20

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 379 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: KTM 990 Adventure `08
  • Numar: rabatat
  • Club: Piticii de poiana

Posted 04 April 2018 - 11:52 AM

a ales sa plece din tara , iti zic eu :)))


Transport moto si ATV cu remorca specializata cu rampa de incarcare  :mytruck:

 

0744.483.410 - Mihai                                                                                

 

http://www.motocicli...pa-de-incarcare                   

 

 

 






Also tagged with one or more of these keywords: enduro, cross

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status