Sari la conținut

Postări Recomandate

asta cu greutatea n-o inteleg. umbla cineva cu rezervoru gol?

de ce nu dau greutatea finala (cu toate lichidele)? ready to run. inteleg, mai pui crash bar pe ea, lumini, cutii, se adauga la kg, e treaba ta.

 

Dry e ca sa iti arate cat le cantareste utilajul in sine, si e vorba de greutatea cu rezervorul gol, fara ulei si lichid de racire si fara baterie. La unii e si fara lichid de frana/ambreiaj. Wet weight este greutatea toata a motocicletei gata de plecare, cu ulei, lichide, baterie si cel putin 90% din rezervor plin. Nu stiu exact de ce dau "wet weight" fara benzina, dar si Buell face la fel. Poate din cauza faptului ca mergi destul de putin cu rezervorul plin. In marea majoritate a cazurilor, motocicleta nu are rezervorul plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La faza cu noroiul vezi ca o confunzi cu "mareatza Africa Twin real adventure mega concept super offroad pe care trebuia s o lansam acum da nu am apucat asa ca o lansam poate la anu". Oare CRFul de Dakar are DTC? sau astia la Honda sunt mai destepti si testeaza invers... mai intai pe public si daca face fata dau voie si la HRC sa foloseasca.

 

back on topic... pentru ca marketing. GSA ti pare mai adventure decat 1050?

Este in realitate un concept prost inteles dar care are super putere de vanzare pentru ca e inspirational. Pui si un pro rider sa faca scheme cu ea si gata, se vinde ca painea calda. Mai nasol e cand riderul obisnuit da cu nasul de realitate (daca da).

 

1050 vrea sa inlocuiasca 990SMT in gama travel de la KTM care are un mare following in special in UK si Australia.

 

 

Nu le confund. Macar noua AT are sanse sa fie adventure, cel putin din cele cateva poze pe care le-am vazut si daca o sa o si apara la vanzare. Bineinteles fara tampenia aia de DTC care a fost un mare fail si pe crossdresser.

 

GSA sau orice alta mobra de capacitatea aia cilindrica, si greutatea respectiva nu mi se pare adventure cu o oarecare mica exceptie in cazul lui KTM 1190 R.

Insa 1050 mi se pare o prostie, mi se pare o replica la VStrom-ul de 1000. Replica nemeriata de altfel, o mobra care in realitate nu are ce cauta in segmentul asta. Mai bine Faceau un bicilindru de 500~800 sau un urmas al lui 990 cu niste kg i n minus. Ceea ce au facut cu 1050 e un mare fâs.

Si ca sa ma enerveze la max astia de la KTM nu mai scot nici 390 ADV. Fuck you Mr Pierer.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa ma enerveze la max astia de la KTM nu mai scot nici 390 ADV. Fuck you Mr Pierer.

Da-l ma in ma-sa, cat de adventure putea fi 390-ul ? Cea mai adventure parte la el cred ca ar fi fost depasirea unui tir undeva pe la munte :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma mira doar faptul ca cei de la KTM au devenit ffff comerciali. Erau singurii care in segmentul 1000 si acum 1200 atingeau zona de adventure, restul fiind mobre de strada.

mai nou au preluat trendul celorlalti si in loc sa imbunatateasca fostul 990 au scos ceea ce ofera toata lumea in segmentul 1000.

Bine ca vine Honda cu asta noua de 1000(sper sa fie mai aproape de adevar decat 800GS) si ia locul KTM-ului lacom. (ce-i drept 990,fiind singurel pe felie, nu s-a vandut precum 1200GS - au si ei o scuza)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-l ma in ma-sa, cat de adventure putea fi 390-ul ? Cea mai adventure parte la el cred ca ar fi fost depasirea unui tir undeva pe la munte :D

 

wanna go head to head 200+ sau 160kg vs 134kg la plin si vedem care cedeaza primu? :) vrei sa vezi cum treci 1000cc pe sub o bariera vs cum treci un 250 - 400? sau ma rog, alt test... vezi cate repetitii faci cu kilele din dotare si mobra din dotare fara sa te ajute nimeni de la orizontala la vertical. si nu mai mentionez ca daca e mai usoara ajungi mai greu la orizontala cu ea. power is overrated. weight is underrated.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa vezi cum treci 1000cc pe sub o bariera vs cum treci un 250 - 400?

Recuperezi timpul intre obstacole. Pana ajungi cu 250-ul la bariera, deja am trecut de 3 bariere cu 1000 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iata o definitie mai onesta pentru "Adventure" si cf ei cred ca nicio motocicleta prezenta pe piata la momentul asta cu cilindree de peste 800 nu poate s o indeplineasca.

 

http://adventure.nationalgeographic.com/adventure/adventurers-of-the-year/2015/video/

 

Si referitor la Conceptul Honda, ERU era o ironie... Daca un pic de noroi si un slogan te fac sa speri la ceva mai apropriat de definitia de mai sus eu zic sa te mai gandesti ca s ar putea sa ai o dezamagire poate la anu, iar noua AT sau ma rog CRF1000L nu o sa fie departe de 800GSul pe care l ai in dotare.

Din nefericire in ziua de azi divizia de marketing dicteaza produsul final nu echipa de design iar nici Honda nu o sa faca exceptie pentru ca trebuie sa se alinieze la "economia de piata" si sa faca profit cat mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Recuperezi timpul intre obstacole. Pana ajungi cu 250-ul la bariera, deja am trecut de 3 bariere cu 1000 :laugh:

 

tu am impresia ca nu ai avut ocazia sa ti ridici inca GS ul de jos:)))))) altfel,aveai alta opinie :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recuperezi timpul intre obstacole. Pana ajungi cu 250-ul la bariera, deja am trecut de 3 bariere cu 1000 :laugh:

In multe dintre situatii nici nu trebuie sa ridic vaca de jos si sunt frant incercand doar sa s-o tin pe roti. In schimb daca ajungi sa dai o balena d-asta pe jos e suficient s-o faci de 2-3 ori si ti-ai f...t toata ziua/distractia. E limpede ca ceea ce depaseste 140-150kg nu mai e fun ci chinuiala in offroad cu noroaie. Si sincer vorbind, prin Romania nu prea vad marea diferenta pe sosea cand vine vorba de putere....mergea 250-u ca nebunu, nu el saracu, driveru. Abia se tineau de el aia de la categoria mijlocie.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu semi-glumeam mai sus :)

Cu GS-ul, pe al meu nu am avut inca "placerea" sa trebuiasca sa il ridic, dar am facut vreo 2 genoflexiuni cu unul la o prezentare. Nu e chiar atat de greu sa il aduci la orizontala pe cat pare. Sau nu-mi pare mie...

 

Cu 390-ul de care ziceam mai sus, clar ar fi fost o super placere in off. Dar in termenul ala de adventure eu vad si o buna parte de asfalt, nu numai tarana. Si nu imi spuneti ca ala ar fi fost fun pe asfalt, ca-l mananc. Eventual si cu un bagaj pe el... Eu nu prea ma impac nici cu 690-ul pe asfalt la drum intins (exceptand zonele virajate). Cu 390-ul cred ca mi-as roade unghiile prin manusi de plictiseala :)

 

Dar na, suntem rideri diferiti, cu nevoi si interpretari diferite. Si atunci normal, vedem fiecare in alt mod utilitatea/fun-ul etc unei mobre :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate, din acest motiv nici nu prea te poti distra pe drumurile din Romania. Eu simt mare diferenta pe drum de la 1200 la 800 insa de la 130km/h in sus, pana acolo e cam la fel (cu mici exceptii de putere)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce au facut cu 1050 e un mare fâs.

 

Pentru KTM nu o sa fie un mare fas. Au facut un model care sa se incadreze in cerintele a ceea ce se numeste "enduro-touring" dar care o sa fie binisor mai ieftin si implicit sa vanda mai multe bucati.

Nu mai capabil in off, nu mai usor, ci mai accesibil.

In Germania (piata foarte importanta) de exemplu, si nu numai, am impresia ca este un prag de putere la 100cp care face diferenta sensibila la asigurare. Se vor simti la pret pana si anvelopele care sunt dimensiunile "normale" pt. 19/17, nu cele noi (mai late) ca la 1190 sau GS LC.

Dar cel mai important va fi pretul motocicletei (deja cunoscut) unde se va face rabat la multe dotari: de la banalele semnalizatoare cu LED (existente la 1190 dar nu si la 1050), jantele de aliaj mai ieftine, faptul ca nu va avea suspensia reglabila electronic sau alte "nebunii" electronice precum cornering ABS, pana si saua dintr-o singura bucata face diferenta de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...