Sari la conținut

un furtun ma tine in cale


reverend
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Azi ca orice om gospodar, mi-am luat mobra la spalat, uns lantul si alte trebui pregatitoare pt o tura mai lunga de o zi. Vreau sa plec simbata la o raita hai hui prin plantatiile de orez.

In fine. Eram o bucuros nevoie mare de cit de curata a iesit Shaka si ma bucuram ca mi-am mai uns si lantul si cind sa pun cirpa jos.... Vad un furtun care statea spinzurat in aer si gur nu e asta locul lui. Saracaul de el are nevoie sa intre undeva ( are o clema), dar eu nu stiu cum sa-l trimit acasa.

 

Despre asta este vorba:

 

post-45131-0-25354600-1414673832_thumb.jpg

 

Asta e pe partea dreapta a motorului. El are si un dop acolo, pe care l-am si scos sa vad ce si daca curge ceva. Au curs vreo 2 picaturi de ulei amestecat cu o mizga... cam atit de bine pot defini.

Dupa cum se vede, acest furtun intra intrun butoias, iar din celalalta parte a butoiasului iesa un furtun care are la capat o clema. La mine acest capat e undeva pe partea stinga in dreptul scaritei. Unde trebuie sa intre asta? Si care-i rolul combinatiei?

Pe butoias scrie: this side up...

 

Shaka mea e un vulcan 500 din 97.

 

Cine ma poate ajuta cu o idee? Tare as vrea sa plec simbata, dar asta imi sta pe creier..

Ms aticipat

Editat de reverend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre sa intre in airbox,

ii scoti dopul ala din

cand in cand si daca

iese prea mult ulei pui

motocicleta la vanzare.

ms de raspuns. Ai putea elabora un pic? Nu le am prea tare cu mecanica.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din ce stiu ala are rolul de depozitare a stropilor de ulei generati de epurator, din cand in cand trebuie scos dopul ala si scursa mizeria de acolo.

Nimic stricat, leaga-l acolo cu dopul in jos si mergi linistit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o scurgere a cutiei filtrului de aer, acolo se strang vaporii de ulei si se acumuleaza , in cartea tehnica iti spune la ce interval trebuie sa scoti dopul ala si sa scurgi eventual uleiul

canistra este probabil o supapa de sens

 

daca furtunul ti-a iesit din airbox iti trage aer ne-filtrat pe acolo, mai bine il infigi inapoi, nu poate fi foarte greu de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are o clema la capatul opus logica mea imi zice ca provinede undeva anume..

» Post actualizat in 30 Oct 2014 13:21

scuze am vazut raspunsul tau prea tirziu. Ok, deci de pe undeva de la filtrul de aer sa zic asa. Se prea poate ca azi am curatat si filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer la clema din partea cealalta. Cea

suspendata in aer la

mine. Deci arata cam asa de la dreapta la stinga: dop, futun, butoias, furtun..

Editat de reverend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are o clema la capatul opus logica mea imi zice ca provinede undeva anume..

» Post actualizat in 30 Oct 2014 13:21

scuze am vazut raspunsul tau prea tirziu. Ok, deci de pe undeva de la filtrul de aer sa zic asa. Se prea poate ca azi am curatat si filtrul de aer.

ma "confuzezi".

 

partea cu dopul si butelia" stau bine acolo, asa trebuie sa fie. ce se vede in poza este OK.

 

 

capatul celalalt al furtunului este scos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ superbec, imi cer scuze, dar scriam de pe tel. Ai dreptate. Partea cu butelia e ok, iar intradevar, celalat capat ( nu cel cu dopul) este scos dar vad inca o clema atasata de furtun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce inseamna clema?

Arata asa? sau asa?

 

Prima (poate sa arate diferit, dar are aceeasi intrebuintare) fixeaza furtunul de un stut (de plastic sau metal) iar cea de-a doua fixeaza furtunul de caroserie sau cadru, dupa caz..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

tre sa intre in airbox, ii scoti dopul ala din cand in cand si daca iese prea mult ulei pui motocicleta la vanzare.

Ce-mi place mentalitatea romanului ! Cum incepe ceva, bang, anunt pe olx cu motorul. Pai dc nu il inveti tu fain frumos sa repare intai motorul ala, sa faca ce e de facut intai si dupaia sa-l vanda. Nu! sa-l repare viitorul proprietar, doar nu-s eu mai fraier...ce frumos ;)

Dar nu ma mir ca ne merge cum ne merge..si incet incet incep sa ma bucur ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-mi place mentalitatea romanului ! Cum incepe ceva, bang, anunt pe olx cu motorul. Pai dc nu il inveti tu fain frumos sa repare intai motorul ala, sa faca ce e de facut intai si dupaia sa-l vanda. Nu! sa-l repare viitorul proprietar, doar nu-s eu mai fraier...ce frumos ;)

Dar nu ma mir ca ne merge cum ne merge..si incet incet incep sa ma bucur ;)

vezi-ti friend de tractoarele tale, nu l-am invatat sa dea kilometrajul inapoi si nu toti oamenii se apuca de reparat motoare ca tractoristul ruman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Da, l-ai invatat cum face oul gaina, nuuu? Man, iti spun eu ca ai vrea sa fii un pui de tractorist, dar asta e ;)

Nu vreau sa ma cert cu tine, dar gandesti cu dosul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o ironie, nu strica, desi cind omul e cit de cit in panica ca nu stie ce si cum.... cind m-ai zis ca daca curge prea mult nu e de bine... m-am gindit ca se paote strica ceva tare de tot. plus faza cu vinzarea... Oricum m-am desteptat la timp innainte de a raspunde.

 

Inainte sa iasa cu nasoale pe aici, eu singurul lucrul pe care as vrea sa-l aflu, este in ce stut intra partea care sta suspendata ina er la mine... Dupa cum ziceam, cu mecanica nu le am. Ii multumesc lui B374 pt poza, dar sincer sa fiu, ma cam uit ca pisica la luna...la poza respectiva.

 

Ceva mai pe intalegerea unuia care nu prea se procepe se poate?

 

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shaka ta are si ea poze pe net. iaca unde vine furtunache in poza cu tzatzele goale: http://www.ereplacementparts.com/kawasaki-en500c7f-2007-vulcan-500-ltd-motorcycle-parts-c-30157_177359_179005_179035.html

vezi in linkul pus de colegul mai sus.

furtunul de care zici, e in partea de jos a pozei. in sus intra in carcasa filtrului de aer. din ce imi dau seama in poza (daca asa trebuie sa vina si pe mobra) la tine e rutat gresit - ca pare ca vine pe diagonala. deci la furtunul care pleaca in sus cu clema cu tot, ar trebui sa ii gasesti un loc in carcasa de la filtrul de aer - pe partea stanga mai exact. iar in partea de jos, clema e ca sa tina dopul pe care l-ai gasit in furtun. si pe care ar fi bine sa il pui la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva mai pe intalegerea unuia care nu prea se procepe se poate?

 

Ms

sub cutia filtrului de aer/ airbox (cred ca pe stanga, cum stai pe mobra)trebuie sa fie un tuturoi unde se infige furtunul ala

 

nici o panica nu a patit nimic motocicleta daca ai mers un pic cu el scos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o ironie, nu strica, desi cind omul e cit de cit in panica ca nu stie ce si cum.... cind m-ai zis ca daca curge prea mult nu e de bine... m-am gindit ca se paote strica ceva tare de tot. plus faza cu vinzarea... Oricum m-am desteptat la timp innainte de a raspunde.

 

Inainte sa iasa cu nasoale pe aici, eu singurul lucrul pe care as vrea sa-l aflu, este in ce stut intra partea care sta suspendata ina er la mine... Dupa cum ziceam, cu mecanica nu le am. Ii multumesc lui B374 pt poza, dar sincer sa fiu, ma cam uit ca pisica la luna...la poza respectiva.

 

Ceva mai pe intalegerea unuia care nu prea se procepe se poate?

 

Ms

de cate ori pornesti motorul rece si incepe sa se incalzeasca, umezeala din aerul aflat in cutia de viteze (nu este plin-ochi cu ulei) prin incalzire este fortata sa ajunga in airbox (incinta filtrului de aer) din motive de protectia mediului o parte din vapori sunt trasi in motor (arsi in loc sa fie eliminati in atmosfera), o parte se condenseaza pe peretii airbox si se scurg in furtunul suspect din punctul tau de vedere, Umezeala antreneaza cu ea si ulei, de aceea tu gasesti acolo ulei, este chiar indicat sa golesti furtunul. Daca nu ai mai monta dopul ai avea 2 inconveniente : mizerie si dereglarea presiunii/depresiunii in airbox, ceea ce nu este bine nici pentru carburatie nici pentru injectie

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...