Sari la conținut

Accident DJ105 Loc.Voila Jud. Brasov


Alex_xBog
 Share

Postări Recomandate

Salutare! X-(
Luni, in data de 6, luna aceasta, am fost implicat intr-un accident rutier.Accidentul a avult loc pe DJ105 la ora 14:44.Eu, conducand o motocicleta Honda CBR 600 F4 plecand din Brasov, cu intentia de a ajunge in Agnita, judetul Sibiu, am fost lovit de un automobil VW Passat Break model 2006-2007.Cum s-a intamplat asta?Cred ca nu mai este un secret, ca majoritatea cazurilor de accidente rutiere, care implica un motociclist, este datorat neatentiei, neasigurarii, nesemnalizarii de catre conducatorul automobilului.Asa si in cazul meu.Traversand orasul Voila, la un moment dat, am virat dreapta pe o strada care ducea prin cateva sate pana la destinatia mea.(unghi de 90 avea cotitura, iar prin oras limitare de viteza, deci mers usor)Asadar, dupa acest viraj la dreapta am apucat sa parcurg aproximativ 20-30 de metri, pana cam am reperat aceasta masina, nefiind in miscare, stationand pe partea dreapta a carosabilului, neschitand nicio intentie.Am semnalizat, m-am asigurat in oglinzi, dupa care am trecut in depasire.Apropiindu-ma de vehicul, acesta brusc, fara nicio semnalizare, nimic, imi taie calea.Eu am pus frana, chiar am incercat sa evit impactul, insa nu s-a putut.De aici...bubuitura mare la impact, eu zburand metri buni, constient fiind.Subliniez faptul ca in depasire am intrat inainte cu zeci de metri, distanta aproximativa pana la automobilul "parcat", ceea ce detona faptul ca am procedat corect.Dupa impact, am fost proiectat intr-un gard urmand sa cad pe trotuar.M-am ridicat in fund,mi-am scos casca de pe cap, iar in acel moment primul meu gand a fost: " E un vis?"...Am fost trezit la realitate de durere si de hemoragia la piciorul drept care-mi lua aproape toata rasuflarea.Mi-am verificat spatele, gatul si mainile.Am constatat ca doar piciorul drept e grav, iar pe restul corpului simtind doar cateva julituri.Acum urmeaza ceva tipic romanesc...
S-a dat jos respectivul sofer, a inceput sa vorbeasca urat, nepasandui efectiv, de starea mea...I-am spus :"Domnule, fugi de aici ca nici macar nu ai semnzalizat si vorbesti..", dupa care "Suna la salvare, ce faci?!".L-am ignorat si mi-am scos telefonu din pantaloni dupa care am sunat la salvare si m-am certat cu cei de acolo 10 secunde pentru ca eu muream de durere si cei de la centrala se "grabeau".Surpriza! A mai aparut o duduie, tare guraliva, vorbind, de aseamenea, foarte urat cu mine, mai sa ma bata, uitand ca sunt victima si poate am nevoie de ajutor.Au revenit cei de la salvare cu un telefon si mi-au spus sa-mi puna cineva amabil din zona un garou pentru a nu mai sangera pana la aparitia echipei.Zis si facut. O doamna tare draguta a iesit din curte si a facut acest lucru, in plus mi-a oferit si un pahar cu apa pe care i l-am cerut initial.In cateva minute au aparut si cei de la SMURD, m-au preluat si am ajuns la spital, la urgente, dupa care internat.Fractura de metatarsian 5, taietura zdravana pe toata talpa , taietura la degetul mare, taieturi pe partea de sus a labei piciorului si lateral.( cam tot taiat..) Am fost cusut, am avut si gips, am stat in spital la Ortopedie 5 zile, dupa care am cerut externare, cu ingrijiri medicale oferite acasa si control medical la 1-2 zile.
Verdictu?O luna picioru sus, fara sa-l pun jos si dupa 3 luni pot juca fotbal.
Nu am avut in acel moment costumul pe mine, nu ma scuz, asa a fost sa fie sa nu il am.De obicei am, dar atunci cand nu ai se intampla evenimente de genul.Daca aveam costumul, poate nu aveam nimic, dar daca gandim asa, putem zice ca si daca acel sofer se asigura si semnaliza, nu eram acum in stadiul acesta.
Detin permis de categoria A de 3 ani.Nu sunt prima oara pe motocicleta, daca asta incearca unii sa insinueze.Am mai avut scutere, motociclete, inca de la varsta frageda.Asta se putea inampla si unui motociclist cu 20 de ani experienta.
Poate ar fi trebuit sa-i arunc un bolovan, sa ma fac vizibil.Intentia lui a fost ca de pe partea dreapta, sa bage masina la el pe pod, in fata casei.Probabil din reflexul prost format, a uitat de semnalizare implicit asigurare.(o sa vedeti in poza)
O sa pun o poza de la accident.Aceasta am facut-o dupa ce am sunat la salvare, stand in fund, cu gandu ca poate o sa ma ajute in viitor.(apar martori... care da, pot fi si mituiti pentru neadevar)
Am dorit sa postez dupa ce am citit mai multe topic-uri postate in acest sens.
Starea mea e buna acum, fac progrese cu picioru.Motorul l-am adus acasa.L-a dus tatal meu la un service pentru expertiza si acum sta in garaj sifonat.
Ideea e ca traim in Romania, soferi ca astia sunt gramada, justitia e la pamant, deci ne cam descurcam singuri...
Doresc ca organele Politiei sa-si faca treaba, ulterior cer intelegere, desi nu merita si nu cred ca va exista celui vinovat, in caz contrar in instanta.
Am incercat sa sintetizez ceea ce e important, desi.. vad ca am scris cam mult.Sper sa fie o invatatura nu doar pentru mine, ci si pentru altii.
Accept sfaturi si indrumari!Cei care considerati ca am gresit cu ceva, ganditi-va de doua ori, puneti-va in situatia mea si apoi tastati.
Asfalt uscat tuturor si mare grija la cocalari!

 

post-87331-0-91190400-1414623822_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! X-(

Luni, in data de 6, luna aceasta, am fost implicat intr-un accident rutier.Accidentul a avult loc pe DJ105 la ora 14:44.Eu, conducand o motocicleta Honda CBR 600 F4 plecand din Brasov, cu intentia de a ajunge in Agnita, judetul Sibiu, am fost lovit de un automobil VW Passat Break model 2006-2007.Cum s-a intamplat asta?Cred ca nu mai este un secret, ca majoritatea cazurilor de accidente rutiere, care implica un motociclist, este datorat neatentiei, neasigurarii, nesemnalizarii de catre conducatorul automobilului.Asa si in cazul meu.Traversand orasul Voila, la un moment dat, am virat dreapta pe o strada care ducea prin cateva sate pana la destinatia mea.(unghi de 90 avea cotitura, iar prin oras limitare de viteza, deci mers usor)Asadar, dupa acest viraj la dreapta am apucat sa parcurg aproximativ 20-30 de metri, pana cam am reperat aceasta masina, nefiind in miscare, stationand pe partea dreapta a carosabilului, neschitand nicio intentie.Am semnalizat, m-am asigurat in oglinzi, dupa care am trecut in depasire.Apropiindu-ma de vehicul, acesta brusc, fara nicio semnalizare, nimic, imi taie calea.Eu am pus frana, chiar am incercat sa evit impactul, insa nu s-a putut.De aici...bubuitura mare la impact, eu zburand metri buni, constient fiind.Subliniez faptul ca in depasire am intrat inainte cu zeci de metri, distanta aproximativa pana la automobilul "parcat", ceea ce detona faptul ca am procedat corect.Dupa impact, am fost proiectat intr-un gard urmand sa cad pe trotuar.M-am ridicat in fund,mi-am scos casca de pe cap, iar in acel moment primul meu gand a fost: " E un vis?"...Am fost trezit la realitate de durere si de hemoragia la piciorul drept care-mi lua aproape toata rasuflarea.Mi-am verificat spatele, gatul si mainile.Am constatat ca doar piciorul drept e grav, iar pe restul corpului simtind doar cateva julituri.Acum urmeaza ceva tipic romanesc...

S-a dat jos respectivul sofer, a inceput sa vorbeasca urat, nepasandui efectiv, de starea mea...I-am spus :"Domnule, fugi de aici ca nici macar nu ai semnzalizat si vorbesti..", dupa care "Suna la salvare, ce faci?!".L-am ignorat si mi-am scos telefonu din pantaloni dupa care am sunat la salvare si m-am certat cu cei de acolo 10 secunde pentru ca eu muream de durere si cei de la centrala se "grabeau".Surpriza! A mai aparut o duduie, tare guraliva, vorbind, de aseamenea, foarte urat cu mine, mai sa ma bata, uitand ca sunt victima si poate am nevoie de ajutor.Au revenit cei de la salvare cu un telefon si mi-au spus sa-mi puna cineva amabil din zona un garou pentru a nu mai sangera pana la aparitia echipei.Zis si facut. O doamna tare draguta a iesit din curte si a facut acest lucru, in plus mi-a oferit si un pahar cu apa pe care i l-am cerut initial.In cateva minute au aparut si cei de la SMURD, m-au preluat si am ajuns la spital, la urgente, dupa care internat.Fractura de metatarsian 5, taietura zdravana pe toata talpa , taietura la degetul mare, taieturi pe partea de sus a labei piciorului si lateral.( cam tot taiat..) Am fost cusut, am avut si gips, am stat in spital la Ortopedie 5 zile, dupa care am cerut externare, cu ingrijiri medicale oferite acasa si control medical la 1-2 zile.

Verdictu?O luna picioru sus, fara sa-l pun jos si dupa 3 luni pot juca fotbal.

Nu am avut in acel moment costumul pe mine, nu ma scuz, asa a fost sa fie sa nu il am.De obicei am, dar atunci cand nu ai se intampla evenimente de genul.Daca aveam costumul, poate nu aveam nimic, dar daca gandim asa, putem zice ca si daca acel sofer se asigura si semnaliza, nu eram acum in stadiul acesta.

Detin permis de categoria A de 3 ani.Nu sunt prima oara pe motocicleta, daca asta incearca unii sa insinueze.Am mai avut scutere, motociclete, inca de la varsta frageda.Asta se putea inampla si unui motociclist cu 20 de ani experienta.

Poate ar fi trebuit sa-i arunc un bolovan, sa ma fac vizibil.Intentia lui a fost ca de pe partea dreapta, sa bage masina la el pe pod, in fata casei.Probabil din reflexul prost format, a uitat de semnalizare implicit asigurare.(o sa vedeti in poza)

O sa pun o poza de la accident.Aceasta am facut-o dupa ce am sunat la salvare, stand in fund, cu gandu ca poate o sa ma ajute in viitor.(apar martori... care da, pot fi si mituiti pentru neadevar)

Am dorit sa postez dupa ce am citit mai multe topic-uri postate in acest sens.

Starea mea e buna acum, fac progrese cu picioru.Motorul l-am adus acasa.L-a dus tatal meu la un service pentru expertiza si acum sta in garaj sifonat.

Ideea e ca traim in Romania, soferi ca astia sunt gramada, justitia e la pamant, deci ne cam descurcam singuri...

Doresc ca organele Politiei sa-si faca treaba, ulterior cer intelegere, desi nu merita si nu cred ca va exista celui vinovat, in caz contrar in instanta.

Am incercat sa sintetizez ceea ce e important, desi.. vad ca am scris cam mult.Sper sa fie o invatatura nu doar pentru mine, ci si pentru altii.

Accept sfaturi si indrumari!Cei care considerati ca am gresit cu ceva, ganditi-va de doua ori, puneti-va in situatia mea si apoi tastati.

Asfalt uscat tuturor si mare grija la cocalari!

 

 

attachicon.gif10728872_462592750548162_1805752600_n.jpg

Imi pare rau de tine si de motor , consoleazate ca nu a fost mai rau cu toate ca nu e placut.

Si mie mi sa intamplat de cateva ori sa evit sa zic am avut noroc dar ma astept la un ghinion din partea unui idiot de sofer.

 

Sanatate multa sa ai !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca a trebuit sa inveti pe propria piele cateva adevaruri simple - indiferent cine e de vina, motociclistul o pateste cel mai rau si... traim in Romania.

Iti urez multa sanatate si sa joci fotbal cat mai repede :)

 

Ceva nu am intels din relatarea ta. Spui ca n-ai avut viteza, ai franat si totusi dupa impact ai zburat metri buni. Nu prea se leaga. Ori ai avut viteza mai mare decat ai crezut, ori n-ai franat ori nu-mi dau seama.

 

Imi permit cateva sfaturi valabile pentru toti cei care vor citi topicul:

In zone din astea unde lumea nu se asteapta sa treaca masini (cu atat mai putin motociclete) - gen zone rezidentiale sau cum a fost cazul aici o strada secundara intr-un sat, cel mai bine e sa o lasati mai moale cu viteza In strainatate deobicei exista restrictii de viteza de 30km/h pentru astfel de zone. Tocmai pentru ca localnicii nu prea sunt atenti la trafic obisnuiti fiind sa nu treaca cu zilele nicio masina pe strada lor.

 

In aceste zone trebuie sa aveti atentie sporita. O idee foarte buna este sa stati cu 2 degete mereu pe levierul de frana (asta ar trebui sa fie un obicei pentru ca scurteaza timpul de reactie cu aproape 1 sec) astfel ca daca e nevoie sa franati sa o puteti face din timp.

 

Eu m-am obisnuit sa monitorizez cu privirea masinile parcate. Daca vad ca intr-o masina misca ceva (insemnand ca soferul e inauntru), daca vad ca scoate fum pe toba de esapament (insemnand ca motorul e pornit), daca vad ca i se aprinde semnalizatorul (insemnand ca se pregateste sa plece), daca vad ca i se misca roata din fata (insemnand tot ca va pleca, dar fara sa semnalizeze) reduc instantaneu viteza si sunt pregatit sa franez, in acelasi timp uitandu-ma si dupa o varianta de ocolire. Poate ca in 90% din cazuri e paranoia din capul meu, dar in restul de 10%... am patit de multe ori ca soferul sa plece brusc si sa ma trezesc cu masina aproape perpendicular pe drum (unii soferi se si sperie, isi dau seama ca au facut o prostie si prima lor reactie e sa puna frana brusca - adica sa se opreasca fix perpendicular pe drum si sa-l blocheze de tot)

Mie chestiile astea mi-au intrat in reflex. Mi-a luat muuult mai mult timp sa scriu paragraful de mai sus decat imi ia in trafic sa depistez o masina care se pregateste sa imi taie calea. Nici nu ma gandesc constient la masini, dar daca apare vre-unul din semnele pe care le-am spus mai sus mi se aprinde instaneu un beculet in cap si reactionez imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Alex_xBog

 

" .... Dupa impact, am fost proiectat intr-un gard urmand sa cad pe trotuar.M-am ridicat in fund,mi-am scos casca de pe cap, iar in acel moment primul meu gand a fost: " E un vis?"...Am fost trezit la realitate de durere si de hemoragia la piciorul drept care-mi lua aproape toata rasuflarea.Mi-am verificat spatele, gatul si mainile.Am constatat ca doar piciorul drept e grav, In cateva minute au aparut si cei de la SMURD, m-au preluat si am ajuns la spital, la urgente, dupa care internat.Fractura de metatarsian 5, taietura zdravana pe toata talpa , taietura la degetul mare, taieturi pe partea de sus a labei piciorului si lateral.( cam tot taiat..) Am fost cusut, am avut si gips, O luna picioru sus, fara sa-l pun jos si dupa 3 luni pot juca fotbal.
Nu am avut in acel moment costumul pe mine, nu ma scuz, asa a fost sa fie sa nu il am.De obicei am, dar atunci cand nu ai se intampla evenimente de genul.Daca aveam costumul, poate nu aveam nimic, dar daca gandim asa, putem zice ca si daca acel sofer se asigura si semnaliza, nu eram acum in stadiul acesta.
Detin permis de categoria A de 3 ani.
Am dorit sa postez dupa ce am citit mai multe topic-uri postate in acest sens.
Starea mea e buna acum, fac progrese cu picioru.Motorul l-am adus acasa.L-a dus tatal meu la un service pentru expertiza si acum sta in garaj sifonat.
Ideea e ca traim in Romania, soferi ca astia sunt gramada, justitia e la pamant, deci ne cam descurcam singuri...
Doresc ca organele Politiei sa-si faca treaba, ulterior cer intelegere, desi nu merita si nu cred ca va exista celui vinovat, in caz contrar in instanta.
Am incercat sa sintetizez ceea ce e important, desi.. vad ca am scris cam mult.Sper sa fie o invatatura nu doar pentru mine, ci si pentru altii.
Accept sfaturi si indrumari!Cei care considerati ca am gresit cu ceva, ganditi-va de doua ori, puneti-va in situatia mea si apoi tastati."

 


urata intamplare, asa e se putea intampla oricui..

acum sigur ai constientizat cat de important este echipamentul, daca aveai macar altceva in picioare decat pantofi sport sigur era mai bine.

cu fotbalul nu o sa fie pana in primavara ai sa vezi, recuperarea dureaza...poate doar o alergare usoara fara minge, eu am avut 3 metatarsiene rupte la endureala si mi-a luat cam 6 luni sa ma refac.

ai grije de tine si ma bucur ca ai impartasit cu noi patania ta, sigur avem si noi de invatat din ea.

insanatosire grabnica ca fierul se repara!

:mexicanwave:

Editat de ovideu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice masina de pe dreapta, intr-o pozitie suspecta (neparalela cu bordura), cu rotile bracate sau cu avariile puse(taximetristii a caror strada este) - eu unul reduc la minim viteza, bag mana in claxon si faza lunga. Pana acum a functionat, insa sunt convins ca e vorba si de mult noroc.

La aia cu echipamentul nu exista scuza. Doar cocalarii au dezlegare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau de tine si de motor , consoleazate ca nu a fost mai rau cu toate ca nu e placut.

Si mie mi sa intamplat de cateva ori sa evit sa zic am avut noroc dar ma astept la un ghinion din partea unui idiot de sofer.

 

Sanatate multa sa ai !!!

Multumesc, matrixx!

 

Ceva nu am intels din relatarea ta. Spui ca n-ai avut viteza, ai franat si totusi dupa impact ai zburat metri buni. Nu prea se leaga. Ori ai avut viteza mai mare decat ai crezut, ori n-ai franat ori nu-mi dau seama.

Nu am specificat viteza, intra-adevar, dar nici nu m-am scuzat cu una neadevarata sau mica.Daca menirea mea in acest topic era sa mint, nu mai scriam...Vreau ca toti sa invete, daca se poate, cate ceva din asta.Viteza a mea a fost undeva intre 50-65 km/h.Am franat, si mai mult decat atat, am incercat sa evit asta.Uitati-va unde am lovit masina, unde este motocicleta.Atat am reusit sa fac, ma bucur ca nu am alte rupturi interne sau externe.

Dstar, multumesc pentru urari si pentru sfaturi! De acum inainte, o sa intru in mintea soferului si vad ce pot face...

urata intamplare, asa e se putea intampla oricui..

acum sigur ai constientizat cat de important este echipamentul, daca aveai macar altceva in picioare decat pantofi sport sigur era mai bine.

cu fotbalul nu o sa fie pana in primavara ai sa vezi, recuperarea dureaza...poate doar o alergare usoara fara minge, eu am avut 3 metatarsiene rupte la endureala si mi-a luat cam 6 luni sa ma refac.

ai grije de tine si ma bucur ca ai impartasit cu noi patania ta, sigur avem si noi de invatat din ea.

insanatosire grabnica ca fierul se repara!

 

Asa a fost sa fie.Nu m-am scuzat pentru echipament, asta e. Ma bucur ca te-ai refacut.Si eu sper acelasi lucru, cat mai repede.Multumesc de urare si da, fieru se face..

Sanatate multa si recuperare rapida!

Multumesc, API73!

imi pare rau pentru initiator, iti doresc sa te refaci cat mai repede.

Multumesc, COObra!

Multa sanatate si recuperare usoara!

Multumesc, jupanu77!

 

orice masina de pe dreapta, intr-o pozitie suspecta (neparalela cu bordura), cu rotile bracate sau cu avariile puse(taximetristii a caror strada este) - eu unul reduc la minim viteza, bag mana in claxon si faza lunga. Pana acum a functionat, insa sunt convins ca e vorba si de mult noroc.

La aia cu echipamentul nu exista scuza. Doar cocalarii au dezlegare

Da.. pe viitor asa voi face.Norocul nu a fost cu mine.E tardiv deja... Ma repet, echipamentu nu a fost pe mine, din alte motive si nu vreau sa intru in detalii sa creez alte discutii.Nu vreau sa fiu catalogat drept cocalar pentru chestia asta.Dar mi se pare absurditate.

Recuperare usoara.

Multumesc, Radu_Toretto!

 

In principiu, e usor de aratat cu degetu, de tras la raspundere pentru orice chestie, dar fapta e petrecuta.Daca mai aveti sfaturi pentru aceasta situatie si cum ar trebui sa decurga lucrurile, le astept cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E usor sa zbori dupa un impact, am aflat si eu asta, daca esti lansat / catapultat eficient din sa. Bafta la recuperare.

E piciorul drept cumva?

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum naiba a ajuns piciorul in halul ala?

riderontornadoes -Imi este greu sa-mi dau seama, chiar daca am fost constient. La impact, intre masina si motor, sau in acel gard in care am fost propulsat.E o dilema inca..

 

E usor sa zbori dupa un impact, am aflat si eu asta, daca esti lansat / catapultat eficient din sa. Bafta la recuperare.

E piciorul drept cumva?

Multumesc!Da, este piciorul drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o fi prins piciorul intre masina si motor. Asa a fost si la mine, doar ca aveam doar o zgriatura superficiala pe tibie. A fost un accident oarecum similar. Aveam poate 20 - 25km/ora poate la impact, am inceput manevra de evitare dar nu am avut spatiu suficient, am lovit masina si am zburat ceva metri timp ce motoreta a ramas jos langa masina, aruncat peste cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o fi prins piciorul intre masina si motor. Asa a fost si la mine, doar ca aveam doar o zgriatura superficiala pe tibie. A fost un accident oarecum similar. Aveam poate 20 - 25km/ora poate la impact, am inceput manevra de evitare dar nu am avut spatiu suficient, am lovit masina si am zburat ceva metri timp ce motoreta a ramas jos langa masina, aruncat peste cap.

 

Da, este posibil.Se intampla destul de repede si poc...Bine ca ai scapat doar cu atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa sanatate si insanatosire grabnica.

Trist cand au loc astfel de lucruri, mai ales ca putea fi usor evitat daca dom' sofer se Passat arunca un ochi in oglinda inainte de a se pune in miscare.

 

Pai si pana acum Politia nu a facut nimic ?Pentru ca pare clar neacordare de prioritate din partea soferului VW-ului, deci suspendare de permis. Mai ales cu producere de accident cu victime => penal ? Presupun ca trebuie sa se judece la judecatorie, unde sa fii si tu chemat ca martor, pentru declaratii ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa sanatate si insanatosire grabnica.

Trist cand au loc astfel de lucruri, mai ales ca putea fi usor evitat daca dom' sofer se Passat arunca un ochi in oglinda inainte de a se pune in miscare.

 

Pai si pana acum Politia nu a facut nimic ?Pentru ca pare clar neacordare de prioritate din partea soferului VW-ului, deci suspendare de permis. Mai ales cu producere de accident cu victime => penal ? Presupun ca trebuie sa se judece la judecatorie, unde sa fii si tu chemat ca martor, pentru declaratii ....

Multumesc! Am inteles ca permisul i-a fost suspendat pe loc.Asa se procedeaza.El ar fi spus Politiei ca nu m-a vazut, deci e clar, din cer nu puteam pica..Nu s-a asigurat.(probabil era ocupat cu altele) Caz penal e doar daca sunt peste 90 de zile de spitalizare.Ajunge dosaru la Parchet si asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa rezolvi aspectele neclare din expozeul tau. Foarte important pentru ancheta este unde ai avut impact cu autoturismul. Lateral sau in spatele autoturismului? Asta va face diferenta intre te-a lovit si l-ai lovit. La fel si declaratia automobilistului. Eu sper sa recunoasca, dar nu te baza. Deasemenea foarte neclar cum ai putut fi proiectat in gard? Ai fost proiectat in gardul de pe contrasens? Ca in gardul de pe sensul tau nu prea aveai cum, decat daca-l loveai din spate si venind putin din stanga. Faptul ca ai fost lovit in picior denota un impact lateral dar nu explica proiectarea in gard, decat daca eventual ai deviat cu motorul si ai lovit bordura de pe contrasens.

 

Foarte mare dreptate are DStar,o asemenea conduita este singura care te fereste pe termen lung de belele. Deasemenea si utilizarea echipamentului de baza (Casca, geaca si pantaloni cu protectii, cizme, manusi-macar plasa cu protectii si protectii la genunchi vara) e lege nescrisa. Multa sanatate, gandeste-te ca ai avut bafta sa nu fi fost mai rau, las ca trece si raman invatamintele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa rezolvi aspectele neclare din expozeul tau. Foarte important pentru ancheta este unde ai avut impact cu autoturismul. Lateral sau in spatele autoturismului? Asta va face diferenta intre te-a lovit si l-ai lovit. La fel si declaratia automobilistului. Eu sper sa recunoasca, dar nu te baza. Deasemenea foarte neclar cum ai putut fi proiectat in gard? Ai fost proiectat in gardul de pe contrasens? Ca in gardul de pe sensul tau nu prea aveai cum, decat daca-l loveai din spate si venind putin din stanga. Faptul ca ai fost lovit in picior denota un impact lateral dar nu explica proiectarea in gard, decat daca eventual ai deviat cu motorul si ai lovit bordura de pe contrasens.

 

Foarte mare dreptate are DStar,o asemenea conduita este singura care te fereste pe termen lung de belele. Deasemenea si utilizarea echipamentului de baza (Casca, geaca si pantaloni cu protectii, cizme, manusi-macar plasa cu protectii si protectii la genunchi vara) e lege nescrisa. Multa sanatate, gandeste-te ca ai avut bafta sa nu fi fost mai rau, las ca trece si raman invatamintele!

In poza atasata de mine se vede cat de cat ca am intrat cu motocicleta in aripa fata stanga a automobilului.(un mic zoom si se observa ca i-am rupt fuzeta.se vede roata stramba)Motocicleta a ajuns peste masina, dupa, fiind deviata, aruncata...Gardul era pe partea cu accidentu.

Multumesc!

Editat de Alex_xBog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ai rupt FUZETA masinii ? La 30 metri de intersectie ?

Asa mi s-a spus.Tind sa cred, uitandu-ma la pozitia rotii.Nu conteaza asta, oricum...

Nu am zis ca accidentul s-a produs la 30 de metri de intersectie.

Te rog, citeste exact cum a redactat incidentul si vei intelege.

 

LE: Nu vreau sa intru in contradictie cu nimeni.V-am spus care e scopul acestei postari ale mele.

Editat de Alex_xBog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca roata calca bine pe carosabil, doar e bracat. Probabil e ceva rupt la directie.

Eu cred ca va pierdeti un pic in detalii. Daca pilotul a inveput manevra de evitare, fix spre gard era directia lui, si nici impact nu a fost perpendicular cu o suprafata a masinii, asa ca poate a fost ricosat un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai zis ca la 20-30 metri dupa ce ai facut dreapta l-ai vazut pe respectivul si ai semnalizat depasirea, restul e ambiguu, astfel incit noi sa credem ca mergeai foarte incet.

Nu ai cum sa rupi fierul ala nici la 100 la ora, daramite la ce povestesti tu.

Editat de asdglasfk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...