Sari la conținut

Carburator in loc de injectie?


un_aiurit
 Share

Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

La Dacia 1310 merge facut. Am asistat la o lucrare din asta. Motor alimentat cu injectie, ulterior pe carburator si mergea perfect :)

La motociclete nu stiu ce sa spun, dar cred ca e mai bine s-o lasi asa cum e ea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu poate fi anulata electronica pentru injectie?

 

 

 

Daca aprindere e comun cu injectie in ECU va fi mai complicat.


» Post actualizat in 28 Oct 2014 18:43

Oricum, pe aceasta tema mai exista un topic: /index.php?/topic/559352-schimbare-injectie-pe-carburator/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot pune carburatie pe un motor cu injectie?si cat ar costa,avand in vede ca am carburatorul,ce modificari trebuiesc facute?motorul e un monocilindru

la scuter merge sigur,am avut eu un piagio mc4 modificat de pe injectie pe carbelitor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu poate fi anulata electronica pentru injectie?

Poti, dar daca are componente comuna cu aprindere poti sa dai de probleme, de la lipsa scanteie pana la harta de avans nepotrivit pentru carburatie. Eu stiu. Poate ne spune despre ce mobra e vorba si care e motivul, si apoi postam noi pana renunta la ideea.

» Post actualizat in 28 Oct 2014 21:07

la scuter merge sigur,am avut eu un piagio mc4 modificat de pe injectie pe carbelitor :)

Daca exista un motor (oarecum) identic pe carburatie e simplu - faci transplant si gata. Probabil asa a fost cazul cu acel piaggio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in principiu e un husqvarna te 610din 98 si la care vreau sa pun un motor din 2008,dar e pe injectie,cineva mi-a zis ca a pus pe un motor de 2008 a adaptat carburator si merge ok ,chiar trage mai tare.Nu as vrea sa cumpar motorul cu tot cu ecu si injectie,sunt la 5 metri sub fundul sacului cu banii si nu stiu daca cel care dezmembreaza imi va face un pret bun,apropo cat se da pe un motor de genul asta cu injectie si aprindere si fara,plus ca daca il fac pe carburatie as elimina senzorul de la toba si alte minuni.Multumesc de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in principiu e un husqvarna te 610din 98 si la care vreau sa pun un motor din 2008

De ce? am tot vazut ca ai o multime de probleme cu Husky aia, chiar nu gasesti un motor rezonabil pe carburatie, identic cu originalul? cred ca Italia e plina de ele.

Retroversiunea asta pe care o propui tu presupun ca ar merge facuta usor intr-un singur scenariu, respectiv motorul M2008+inj e obtinut prin inlocuirea carburatorului de pe M1998+carb. Daca studiezi un pic istoria modelului (forumuri straine, etc., pe la noi n-au fost prea populare) o sa afli cum a fost obtinut M2008 si o sa ai mai multe date.

Ca o observatie generala, mi se pare ca te arunci la tot felul de solutii care iti vin repede la indemina, eu zic sa profiti de iarna asta lunga care se anunta si sa citesti mult despre respectiva capra, sa te documentezi, sa cintaresti bine optiunile cu capul tau si bunul tau simt, fiindca altfel nimeni nu o va face in interesul tau. Nici un mecanic. Mai ales ca toti fug de modelele astea mai "exotice", toata lumea stie japo si gata. Pina la urma e bine sa te bagi la ce stii, nu am adus nici o acuza nimanui (asta pentru mecanicii pasionati care scriu aici, am tot respectul pentru munca lor).

Problema ta se adinceste mai ales fiindca cauti solutia care sa nu te distruga la buget; e simplu, ieftin si bun nu exista. Mai bine pune ban-pe-ban pina in martie, cumpara ce ai de cumparat pentru motorul de pe ea (mai bine nou si original pentru piesele critice, e mai IEFTIN asa, desi in prima instanta o sa fie MULT MAI SCUMP), accepta ca platesti MULT la un mecanic BUN (asta daca o sa accepte sa intre in ea unul bun) si o sa ai o motoreta in mintile ei. Eu am o oarecare experienta tot cu o asemenea "exotica", dar Gilera, si cu banii pe care i-am bagat pina acum in ea luam una identica, dar in stare perfecta, intretinuta maniacal :tomato: . Nu regret, insa nu a fost o decizie inteleapta sa investesc atit de mult in ea.

Revenind la intrebarea ta, daca in urma investigatiilor pe care le vei face o sa rezulte ca M2008 e alt model/motor decit M1998, atunci mai bine iei si injectia impreuna cu motorul, sansele sa mearga bine cu carburator sint minime, parerea mea.

Nu m-as fi bagat in topicul tau daca nu as fi vrut sa imi iau si eu una in urma cu ceva ani si am ramas un pic atasat de model; un prieten al meu a spart un motor de-asta prin deserturile Australiei (a mers ca bolovanul fara ulei) acum vreo 4 ani si de atunci se uita la ea in garaj, a gasit motor in Italia cu 200E, dar shipping-ul era aproape 1000E, asa ca si-a bagat picioarele si si-a luat un BMW R1200 GS. I-a fost insa mila sa arunce utilajul la fier vechi ...

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi,o sa strang ban pe ban(poate se combina banii astia si or sa rezulte banuti ca intr-o familie) si in primavara poate iau unul din italia,orixum planuiesc o excursie prin vara cu masina si impusc doi iepuri,poate gasesc unul pe injectie.Faza e ca la cat a costat mobra si cu ce bani am bagat in ea( intr-un timp scurt)umi luam una pe injectie,dar nu ma atrage deloc formabde ascutitoare,la fel e si la ktm lc4 2000-2002 imi pare superb chiar daca unii ma contrazic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Off: draguta, tu alte cuvinte inafara de cuvantul baza, mizerie si toate derivatele lui, cum singura spui, mizerabila, mai cunosti ? Ma indoiesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mi-a spus ca adaptat la acest motor pe injectie carburator si trage de rupe ,c_ramona ,in afara de flansa intre motor si carburator,ce mai trebuie adaptat?banuiesc ca senzorul de aprindere tot 2 fire pe care sa le conectez la cdi-ul de acum de pe mobra are,mai trebuie sa iau si cdi-ul de la mobra noua?cam ce as avea de adaptat pe total,ca daca e doar de facut flansa de carburator si de legat fire de la senzorul motorului din 2008 la cdi-ul de acum imi surade tare ideea.Multumesc de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa imi pare simplu orice motor are un senzor care citeste informatia de pe volanta pentru a stii cand sa dea scanteie si sa trimita informatii(la injectie in speta) catre pompa de benzina,injector,sonda de oxigen pentru a regla amestecul,turometru(aici intra si cel pe carburatie)banuiesc ca de la senzorul ,de la motorul pe injectie tot 2 fire pleaca spre cdi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci doar astea ar fi toate modificarile?Flansa la carburator,i legarea zenzorului de pe motorul nou la cdi-ul vechi?

daca este compatibila aprinderea si nu mai ai cine stie ce chichite prin calc de bord..in principiu da,

Ramonic :)) esti rea malefica... :) am honde nu honda .se pune :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o fi 2 fire de la cititor, dar s-ar putea sa fie altfel disc care da impulsuri (timing, numar de impulsuri), sau / si chiar senzorul. Trebiue vazut.

Oricum daca mechanic sunt identice, si ai motor donro cu carburator complet cu aprindere, o sa merge.

 

Am mutat odata un CDI de la un GSX-R1100 pe alt si nu a mers, avea si disc formator de impulsuri altfel, si nici senzorul nu mergea cu celalt CDI.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma repet, documenteaza tot ce poti despre cele doua motoare si abia apoi, toba de carte, poti sa iei o decizie corecta.

Da' in final, ce spanac are motorul asta al tau de nu merge? ce a diagnosticat mecanicul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...