Sari la conținut

Ce-am mai facut la VFR 800 din '98


paulnastase
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Sper ca am postat unde trebuie, altfel, rog un moderator sa mute topicul in sectiunea potrivita.

nu am reusit sa urc .docx in post, mai jos e link-ul

https://docs.google.com/document/d/1gI1TB90ZGbw70uc_QTOg6EKLvGowy4kQeY62Z3kNmLA/edit?usp=sharing

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senor, tot respectu pt matale. Sa va purtati pe drumuri lungi, frumoase, si fara probleme si felicitari pt treaba facuta. Cat despre vanzator, nu am cuvinte sa ma pot exprima. SPOR !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am luat teapa, cel putin eu nu consider asta. O consider ca o lectie in alegerea motocicletei (inspectie vizuala), o lectie de mecanica (ca am si lucrat la ea) si o lectie de rabdare. Sunt multe poze de-aia sunt multe pagini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa un rezumat ca nu o sa stea aproape nimeni sa iti citeasca 14 pagini. Pe scurt ai luat teapa?

Bah da puturosesti mah.

 

 

On topic: mai toate motoretele care au mult prea multe primaveri .. au probleme de genul. Unele mai putine, altele mai multe... dar cine le cumpara trebuie sa se astepte la asemenea chestii.

Oricum.. e bine ca ai avut timp/rabdare/bani sa te ocupi de ea si produsul final este pe placul tau.

Felicitari si pt proiect si pt modul in care ai relatat povestea

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am luat teapa, cel putin eu nu consider asta. O consider ca o lectie in alegerea motocicletei (inspectie vizuala), o lectie de mecanica (ca am si lucrat la ea) si o lectie de rabdare. Sunt multe poze de-aia sunt multe pagini.

 

asta e ca aia "nu-i viol daca ti-o placut"...

 

ai avut noroc cu "releul" ala de incarca 19v, puteai sa arzi ecu si bord nu doar sa strici o baterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca astia in baumax sunt cam cu probleme la cap. In loc de 40 de grame imi bagau 400 gr si voiau sa ma 'faca'. Nu cred ca in mod express, ci din prostie, ii tot explicam la fufa si ea se uita in gol, nu se prindea unde greseste.

 

Teapa... well... ai cam muscat un pic cu sau fara stiinta... probabil esti unii dintre cei interesati de starea mobrei, ca altfel trageai de ea pana pica una-alta, carpeai si tot asa si o pasai mai departe. Nici eu nu ma asteptam la unele defecte care le-ai mentionat. suportul ala rupt in fata il poti rezolva la cineva cu sudura. Un meserias iti umple frumos si dupa te ocupi tu de finisat, merge si cu pila, ai mai mult control si dupa dat gaura...

 

In final a iesit totusi ceva frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul e chiar ok, am ramas amici. Azi dupa ce a vazut si el ce am scris mi-a si zis ca el nu le-a vazut ca nu a desfacut-o niciodata. In anunt a cerut 1700, dar am mai negociat in jos. Multi cred ca a fost teapa, probabil in opinia si mai multora asa e, sincer, eu acum, ma bucur ca am avut parte de toate incercarile. Probabil daca luam una in stare mai buna nu ma mai oboseam sa iau filtru aer si ulei si carene si sa o vopsesc si nu as fi simtit ca e a mea.

 

La suruburi, au fost destul de multe, inox cu saibe si piulitze, si de curand mi-au ajuns cele de la Honda (suruburi si saibe si garnituri si piulitze cauciucate) in pungutze originale. Nu sunt din aur dar au costat mai mult de 400 de lei.

 

Multumesc pentru sfaturi si aprecieri cu sudura aia, momentan supraveghez crapatura sa vad daca se mareste sau nu. Oricum o sa ma uit mai bine la ea cand dau jos nasul sa pun parbrizul si bricheta si voltmetrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul e chiar ok, am ramas amici. Azi dupa ce a vazut si el ce am scris mi-a si zis ca el nu le-a vazut ca nu a desfacut-o niciodata. In anunt a cerut 1700, dar am mai negociat in jos. Multi cred ca a fost teapa, probabil in opinia si mai multora asa e, sincer, eu acum, ma bucur ca am avut parte de toate incercarile. Probabil daca luam una in stare mai buna nu ma mai oboseam sa iau filtru aer si ulei si carene si sa o vopsesc si nu as fi simtit ca e a mea.

 

La suruburi, au fost destul de multe, inox cu saibe si piulitze, si de curand mi-au ajuns cele de la Honda (suruburi si saibe si garnituri si piulitze cauciucate) in pungutze originale. Nu sunt din aur dar au costat mai mult de 400 de lei.

 

Multumesc pentru sfaturi si aprecieri cu sudura aia, momentan supraveghez crapatura sa vad daca se mareste sau nu. Oricum o sa ma uit mai bine la ea cand dau jos nasul sa pun parbrizul si bricheta si voltmetrul.

Asta spui acum, dupa ce ai trecut de toate ca sa te consolezi(desi nu o recunosti). Daca era alta in stare buna gaseai altceva de care sa te legi ca sa simti ca e a ta, fara timp si bani pierduti extra, vopsitoria si restu le-ai fi facut poate doar de dragul de a bibili la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...