Jump to content


<Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Joint the event Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Gentleman's ride Kuala Lumpur


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 reverend

reverend

    reverend

  • Super Membru
  • PipPip
  • 503 posts
  • Gender:Male
  • Location:kuala lumpur malaysia
  • Interests:traveling, bikes and film production
  • Moto: Shaka kaSenzangakhona
  • Numar: alb pe negru
  • Club: alone in the world

Posted 30 September 2014 - 03:54 PM

http://ridingwiththe...els-one-soul-2/


Reverend

"Illa mihi patria est, ubi pascor, non ubi nascor"

 

http://ridingwiththesun.com/


#2 Starcream

Starcream

    nebun de negru

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,854 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death.
  • Moto: n-am, sunt sãrac :(

Posted 30 September 2014 - 03:56 PM

Nice!

But WTF???

20140928_0742171.jpg20140928_0739541.jpg


Quo vadis?

 


#3 reverend

reverend

    reverend

  • Super Membru
  • PipPip
  • 503 posts
  • Gender:Male
  • Location:kuala lumpur malaysia
  • Interests:traveling, bikes and film production
  • Moto: Shaka kaSenzangakhona
  • Numar: alb pe negru
  • Club: alone in the world

Posted 30 September 2014 - 04:02 PM

aceste doua vespe sint din 65 respectiv 68. era o moda pe vremea respectiva cu asa ceva. nu ma intreba de ce..

 

http://ecx.images-am...L500_AA300_.jpg

 

http://www.corbisima...f6-590ac752f624


Reverend

"Illa mihi patria est, ubi pascor, non ubi nascor"

 

http://ridingwiththesun.com/


#4 G B V

G B V

    ( ͡o ͜ʖ ͡o)

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,439 posts
  • Gender:Male
  • Location:Munich
  • Interests:$$$
  • Moto: Pauza momentan
  • Numar: Sub sa

Posted 30 September 2014 - 05:21 PM

Banuiesc ca becurile sunt doar de forma,caci altfel i-ar mai trebui un alternator



#5 cristitürcin

cristitürcin

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 40 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Vespa Owners Garage
    Vespa Club Romania
  • Moto: Vespa PX150E Arcobaleno
  • Club: Vespa Club Romania

Posted 30 September 2014 - 05:24 PM

pssst ... acelea 2 sunt lambretta ;) si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona.



#6 DStar

DStar

    incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,249 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:muzica de jazz, desen si arta fotografica, caini
  • Moto: Yamaha VStar
  • Club: STAR Touring Romania

Posted 30 September 2014 - 06:26 PM

Mai vazusem si eu o poza cu un scooter impopotanat cu mii de faruri si oglinzi, nah o fi si asta o forma de arta pe 2 roti. 

 

A fost si in Bucuresti anul asta o astfel de parada

 

10646657_818753164870628_530859578577320


Sport Univers - Cui nu-i place sportul?

Moto1 pentru incepatori si pasionati de motoare
Stelian Muscalu - economie pe intelesul tuturor


#7 remu1

remu1

    savant imperial

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,540 posts
  • Gender:Male
  • Location:Imperiul european
  • Moto: Aprilii multe
  • Numar: B-90-xxx
  • Club: surubel

Posted 30 September 2014 - 09:06 PM

Nu e nici o arta , e mega kitsch .


Rocam 7 DIADEMA 


#8 Ice-Man

Ice-Man

    motorcycle engineer

  • Super Membru
  • PipPip
  • 641 posts
  • Gender:Male
  • Location:out of Romania
  • Interests:sex drugs and rock & roll
  • Moto: prea multe...seriously
  • Numar: mai multe
  • Club: Ace Cafe Club

Posted 01 October 2014 - 12:57 AM

pssst ... acelea 2 sunt lambretta ;) si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona.

Cristi "ce vrei mah ...e plin de tarani p-aicea "

https://www.youtube....h?v=5ptTKMR8CBo

 

"Mods and Rockers"  http://www.bbc.com/c...bes-went-to-war


Honda CB500 1994

Honda CB500 1999 (project)

Yamaha RD350 LC 1987

Yamaha RD350 LC 1989

Honda CBR600 F3 1997

F1 SIDECAR (project)

Honda CBR 900 RR 1997

 


#9 reverend

reverend

    reverend

  • Super Membru
  • PipPip
  • 503 posts
  • Gender:Male
  • Location:kuala lumpur malaysia
  • Interests:traveling, bikes and film production
  • Moto: Shaka kaSenzangakhona
  • Numar: alb pe negru
  • Club: alone in the world

Posted 01 October 2014 - 02:55 AM

pssst ... acelea 2 sunt lambretta ;) si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona.


Ms fain de explicatie, chiar nu stiam. Cind i.am intrebat pe propietari, ei au zis ca aceste 2 scule sint vespe de asta am si scris asta.

Reverend

"Illa mihi patria est, ubi pascor, non ubi nascor"

 

http://ridingwiththesun.com/


#10 cristitürcin

cristitürcin

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 40 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Vespa Owners Garage
    Vespa Club Romania
  • Moto: Vespa PX150E Arcobaleno
  • Club: Vespa Club Romania

Posted 01 October 2014 - 03:42 PM

Ms fain de explicatie, chiar nu stiam. Cind i.am intrebat pe propietari, ei au zis ca aceste 2 scule sint vespe de asta am si scris asta.

Cu drag si oricand despre scootere vechi. Proprietari, adica malaiezienii? Faceau misto sau....???  Cea mai simpla metoda de a deosebi Vespa de Lambreta este:

 

Vespa = furca fata monobrat (46-48, 2006-prezent, model pe stanga, 48 - 2005 pe dreapta)

Lambretta = furca clasica 2 brate

 

Imi place foarte mult scena asiatica de Vespa&Lambretta, am avut placerea in Vietnam si Thailanda sa cunosc, merg impreuna cu localnicii pe Vespa. 

 

 

ps: pe la noi cultura MOD nu prea este cunoscuta, probabil nu se muleaza personalitatii noastre, nu stiu forte multe despre MODs. In Bucuresti exista un magazin MODs, mutat acum pe langa teatru de comedie in Centrul Vechi (Retro Shop, inainte Lambretta Shop)



#11 reverend

reverend

    reverend

  • Super Membru
  • PipPip
  • 503 posts
  • Gender:Male
  • Location:kuala lumpur malaysia
  • Interests:traveling, bikes and film production
  • Moto: Shaka kaSenzangakhona
  • Numar: alb pe negru
  • Club: alone in the world

Posted 02 October 2014 - 01:56 AM

Propietarii nu faceau misto deloc. Acum dupa cele citite de tine sint sigur ca nu stiau defapt ce au. Mai ales ca tot evenimentul a fost organizat de vespa. Cum ziceai si tu de thailanda si multe alte tari sud est asiatice, vespa s.a ridicat si a luat mare amploare prin zona asta.
Vespa pe aici a devenit scuterul celor care vor sa se distinga ( lumea din fashion, design, arta etc). Scuterul muritorului de rind a ramas honda de 125cc, care dupa mine este cea mai indestructibila si versatila masinarie pe 2 roti facuta vreo data. Cei care au fost prin zona stiu despre ce vb, pentru cei care nu au fost/ vazut, aceasta chestie are mecanica 0 ( cred ca se poate repara doar si cu o furculita), partea electrica este aproape inexistenta, poate trage o rulota cu inca 10insi pe ea, consum......, merge f bine si off road, multe piese de pe ea nici nu sint necesare ca sa functioneze, extrem de usoara ca sa o ridice si un pustan de 7-8 ani.
» Post actualizat in 02 Oct 2014 00:37

despre aceasta scula vorbesc:

 

http://boonsiewhonda...cification.html


Reverend

"Illa mihi patria est, ubi pascor, non ubi nascor"

 

http://ridingwiththesun.com/


#12 Falkenberg

Falkenberg

    Cetãşean Strãin

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,595 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cahul
  • Interests:Alexandra Velniciuc, Mihaela Calin, Woolly Mammoth, ministry of funny walks.
  • Moto: GPz900r, 425 Sport, V75 PA NT
  • Club: Rakets iemsi

Posted 02 October 2014 - 09:10 AM

Si in Japonia au o cultura de scooter. Nu mai tin minte cum le numesc. Sunt mari, joase, bling-bling. Am gasit ceva poze pe net:

http://pinktentacle....ustom-scooters/

http://travel.cnn.co...wheelers-652835


» Post actualizat in 02 Oct 2014 07:13


honda de 125cc, care dupa mine este cea mai indestructibila si versatila masinarie pe 2 roti facuta vreo data.

Nu numai dupa tine, daca vorbesti despe cub:

http://www.discovery...t-bike-ever.htm


Edited by Falkenberg, 02 October 2014 - 09:14 AM.

Regain your balance


#13 remu1

remu1

    savant imperial

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,540 posts
  • Gender:Male
  • Location:Imperiul european
  • Moto: Aprilii multe
  • Numar: B-90-xxx
  • Club: surubel

Posted 02 October 2014 - 09:23 AM

@reverend :  ce fel de transmisie are honda de 125 (lant sau curea ) ?  Fiind atat de economica si fiabila de ce nu are succes si in Romania ?


Rocam 7 DIADEMA 


#14 Banzay

Banzay

    Oligofreni peste tot

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,922 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta - temporar si definitv
  • Interests:N-am.
  • Moto: 2xJuma de dacie
  • Numar: rotund
  • Club: A.A.

Posted 02 October 2014 - 09:26 AM

Pt. ca la valoarea lor, romanii are bani decat de un X5... 

 

un-studiu-a-dovedit-ca-nu-exista-cocalar


Nu mai vand nimic. 


#15 DStar

DStar

    incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,249 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:muzica de jazz, desen si arta fotografica, caini
  • Moto: Yamaha VStar
  • Club: STAR Touring Romania

Posted 02 October 2014 - 09:35 AM

Mie imi plac scooterele.

Pentru oras cred ca sunt vehiculele ideale pe timp de vara.

 

Nu imi iau scooter din cauza personajelor din poza pusa de Banzay - le fura. Atata timp cat se pot face manevre si sa se inmatriculeze la nu stiu ce primarie... va dati seama ca vor fi o atractie foarte mare pentru hoti.


Sport Univers - Cui nu-i place sportul?

Moto1 pentru incepatori si pasionati de motoare
Stelian Muscalu - economie pe intelesul tuturor


#16 Banzay

Banzay

    Oligofreni peste tot

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,922 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta - temporar si definitv
  • Interests:N-am.
  • Moto: 2xJuma de dacie
  • Numar: rotund
  • Club: A.A.

Posted 02 October 2014 - 09:58 AM

Nu imi iau scooter din cauza personajelor din poza pusa de Banzay - le fura. Atata timp cat se pot face manevre si sa se inmatriculeze la nu stiu ce primarie... va dati seama ca vor fi o atractie foarte mare pentru hoti.

Eu mi-am luat o ieftinitura, chinezarie noua de 125cc. Calitate decenta, dar e la ani distanta de unul mai ok, totusi la ce am eu nevoie se descurca cu brio. Ce tii in spatele blocului nu merita sa depaseasca cateva sute de euroi. Mobra o tin asigurata in curte. 


Nu mai vand nimic. 


#17 cristitürcin

cristitürcin

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 40 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Vespa Owners Garage
    Vespa Club Romania
  • Moto: Vespa PX150E Arcobaleno
  • Club: Vespa Club Romania

Posted 02 October 2014 - 10:18 AM

Stiluri, culturi diferite in zone apropiate: SudEst Asia si Japonia. Diversitate si in concluzie toleranta, relaxare, pace ;)

 

Vespa reinvie in zona SE Asia, fiind prezenta inca din anii '50, adusa de oamenii de afacerii francezi (Vietnam & Thai), parasita in spatele casei prin '80 cand au cumparat new style scoot, noi cu stickere, glowing pt Asia, reinviata dupa 2010 cand au vazut ca revine acest trend in EU si US, vintage scoot, moto etc.... In Bangkok, Vespa Vintage este folosita de postasi pentru fiabilitatea lor, s-au folosit de ele de mai bine de 40-50 ani ;)

 

Acel design de scoot (Honda, Suzuki, Kawasakil, Yamaha) cu lant si unele cu schimbator sunt cele mai raspandite, fiind si cel mai ieftin mijloc de transport pt toata familia, saua acomodeaza cel putin 3 membri, de multe ori 4 sau 5. Parca pe lant erau. Nu are succes in RO pentru ca:

 

  • ajunge cu 30% taxe vamale & shipping in plus
  • design-ul urmareste spiritul/stilul asiatic, nu european
  • vestici nu sunt asa de rationali (in special de sorginte latina)
  • prejudecati romanesti specifice: bmw=costum sport, cruciulite cu ventuze, scuter=curier, baiat inchis la piele fara casca, acte, etc.

 

 

Interesant cum nu sunt interesati de marca scooterului pe care o au, dar reusesc sa copieze perfect cultura vestica :) (scrie lambretta pe el )

 

 

Nu se prea mai fura, legal se inregistreaza la primarie avand ITP(CIV), RCA etc, proprietarii o securizeaza cu lant + eventual alarma (300 lei medium quality).

In ultimii 2 ani a fost furata o singura Vespa, proprietarul a lasat-o intr-o zona cu potential, neasigurata in niciun fel. Preturile revin la normal, piata sanatoasa si nu luxury.....

 

 

O privire inspre cultura lor Scootering

 

 

Da, pentru mediul urban scooter-ul este cel mai bun: pret achizite, running costs, dimensiuni, torpedo (locuri pentru depozitat), posibilitatea de a te imbraca oricum (fetele in fusta), desi inca avem nevoie sa ne satisfacem nevoile emotionale si nu reusim sa ne gestionam fricile.

ps: reverend, mi-ai trezit pofta de SE Asia...


Edited by cristitürcin, 02 October 2014 - 10:19 AM.


#18 reverend

reverend

    reverend

  • Super Membru
  • PipPip
  • 503 posts
  • Gender:Male
  • Location:kuala lumpur malaysia
  • Interests:traveling, bikes and film production
  • Moto: Shaka kaSenzangakhona
  • Numar: alb pe negru
  • Club: alone in the world

Posted 02 October 2014 - 12:59 PM

@ Cristi

 

Dap sint pe lant. Dar si lanturile respective cred ca in moment de nevoie pot fi inlocuite cu o sfoara si dracia tot ar merge. M-am reintors recent din Cambodia, si eu credeam ca aici in Malaiezia ( aici nu exista RAR sau ITP), nu conteaza in ce hal iti arata troasca, dar ce am vazut acolo...

3-4 pe sea, o rulota in spate unde erau incarcati, oameni porci, fier vechi etc. Cam orice si cam oricit iti trece prin cap. Si trotinetel bra bra mergeau.

De ce nu ar merge o troasca din asta in Romania? Nu ma intrebati. Pretul de achizitie nu il cunosc dar cred ca daca ar fi si 1000 euro de noua ( cam cit costa pe aici), tot nu s-ar cumpara. 

Cu astea mergi vreo 200.000km dupa care poate ii schimbi lantul si-i mai faci plinul, dar sigur nu dau bine pe bulevard in fata cafenelei...

Cum ziceau si cei de mai sus, Pentru mediul urban nu exista un mijloc de transport mai bun, dar aici totusi trebuie sa mentionez ca si soferii si mobristii trebuie sa fie invatati cu traficul. Aici pleaca de la stop ( rosu sau verde) cite 20-30 de scuteristi dintr-un foc si merg pe unde si cum vor ei dar soferii sint invatati.


Reverend

"Illa mihi patria est, ubi pascor, non ubi nascor"

 

http://ridingwiththesun.com/


#19 cristitürcin

cristitürcin

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 40 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Vespa Owners Garage
    Vespa Club Romania
  • Moto: Vespa PX150E Arcobaleno
  • Club: Vespa Club Romania

Posted 02 October 2014 - 11:00 PM

Mda, in Cambodia am vazut gaini vii legate de teava/bara spate a pick-up track-ului, dar tara este un pic in urma celorlalte in zona.

Nici macar Vespa moderne, scumpe si cromate nu isi iau romanii. Legat de semafor, Vietnam a fost cea mai hardcore experienta, in Saigon avand placerea sa merg cu o Vespa prietenilor de acolo, noaptea, o super senzatie de incredere si nu de frica ;)

 

Mai pune poze daca te mai intalnesti cu ei, Malay si Indonezia vad doar pe net momentan, par hardbuilder-i oamenii (Vespa, Lambretta)



#20 GPauL

GPauL

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 286 posts
  • Gender:Male
  • Location:London
  • Moto: 2011 Triumph Street Triple R

Posted 04 October 2014 - 08:48 PM

http://ridingwiththe...els-one-soul-2/

 

Am fost si eu vara asta in KL. Criminal cum se descurca navetistii prin trafic pe cacaturile alea de 125 cred, Sau trucul cu jeaca intoarsa pe moto, heh. Foarte impresionat am fost de vreme, poti folosi moto linistit 365 pe an, insa nu vad pe nimeni sa poarte echipament protectie pe temp si umiditatea aia. Rar am vazut motocicleta de capacitate mare, insa cand am dat in sfarsit de cate una, mai toate erau Kawasaki Z800, ciudat.


Cds4t5X.jpg   jzc4mdN.jpg





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status