Sari la conținut

cea mai buna alegere sport touring .ce imi recomandati


Calin Calinutz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Depinde si cat vrei sa il tii. Daca iti place Vstrom de 1000. La un moment dat vrei mai multa putere. NU neaparat sa o folosesti de nebun, dar daca ai nevoie sa stii ca e acolo si te poti baza pe ea. am trecut si eu prin asta cand ziceam ca 650 imi ajunge, acu 900 nu-i de ajuns :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vb lui banzay pe varianta tdm 900 as merge , acuma cum ziceam mai sus depinde cam ce pretentii ai.

Nar fi rau sa faci cu fiecare o tura ca sati faci exact o parere.

Eventual intra la tdm-isti pe forumu lor , sant multi cu experienta acolo si poti afla mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Tdm-urile nu sunt sport - touring.

Sunt niste stradale inalte, confortabile, cu consum f bun, chias si ABS pe cel de 900. Adventure de hartie sau texte postate. La fel de sport - touring ca si V-strom-ul, fiidca mi s-a parut ca scria cineva de Strom. Sau na, poate pentru unii or fi ST.

Sport-touring? Hmm?

CBR600F, GSXF-ul de 600 sau de 750 cu farurile acelea ca de Mercedes E-Class, ZX6 si 9 modele mai vechi, VFR 750/800, 1100 XX, Busa.

Dintre CBR-uri mie imi place si mi-as cumpara 600 F4-ul (aceasta era the one pe strazile Bucurestiului in tineretea mea si am ramas cu filmul pe Play in proiector) sau F4i-ul.

Dintre VFR-uri cel mai bun consider ca este 800-le fabricat in 2000/2001, ultima generatie pe pinioane, injectie japoneza si musai sa aiba Dual CBS (avea oare CBS? Nu mai stiu acum).

Dintre XX-uri nu as lua decat modelul pe injectie si Dual CBS.

Dintre italience citesc pe net multe recenzii in care multi spun ca cel mai comod sport-touring pe care au mers ever este Aprilia Futura. Pe la inceputul anilor 2000, cand citeam reviste englezesti, new old stockuri vandute in anumite chioscuri din Bucuresti, englezii din SuperBike erau innebuniti cu Falco. Am citit atunci un test ST in care stiu sigur ca a batut VFR-ul, Triumph-ul ST sau RS si inca ceva (do not remember). Desi Futura si Falco stau f bine la f multe capitole - bloc motor f fiabil, ciclistica, suspensii, sound, confort, etc. au o valoare de revanzare f f slaba in Ro. Cam ca si Triumph-urile sport-touring, gen ST sau RS, chiar daca si acestea au un sound si un design f fain.

In categoria touring-sport ai FJR-ul 1300 gen 2 (cu hibele primei corectate), Pan-ul de 1100 (cam oldie goldie) si cel de 1300. Daca vrei exotisme ai si GTS-ul 1200 de la Yamaha.

Din categoria exotisme ST ai si un MZ, printre ultimele modele fabricate, dar nu imi aduc aminte denumirea.

Dintre touring-sport-uri clasice/old school, asa, ca a cincea sau a sasea motocicleta la colectie, as da banii pe XJ900 doar modelul 1983 sau pe Fj1100 / Fj1200. Cred ca 1200-le are chiar si Abs.

Dintre sport-touring-uri ieftine si nemuritoare ca viata mai ai GSXF 600-le sau 750-le racit cu ulei, cu farurile acelea ovale, tipice. Omologul lor de 1100 este destul de rar. Nu stiu daca m-as lega la cap cu el.

Mai sunt multe ce stiu sigur ca mi-au scapat. O sa imi mai aduc aminte si probabil am sa mai scriu.

Bafta la alegere si achizitie!

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fazerul de 1000 :) ......poate sunt un pic subiectiv..... (dar si Z1000 de la Kawa e OK, dpmdv)

si...... nici Hayabusa sau Blackbirdul nu l-as scoate din ecuatie dc vrei un pic mai mult sport decat touring....

 

@the mentalist: oarecum la 206 cu touringul sunt de acord, dar ca si sport cu 1,3D nu prea.... :)

 

PS: colegule, sa-ti cumperi ce-ti place tie, si sa te incadrezi in buget, restul e poveste.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre sport-touring-uri ieftine si nemuritoare ca viata mai ai GSXF 600-le sau 750-le racit cu ulei, cu farurile acelea ovale, tipice. Omologul lor de 1100 este destul de rar. Nu stiu daca m-as lega la cap cu el.

 

Eu il am si crede-ma ca nu te legi deloc la cap. E nebunie de motor. Iar piese gasesti cate vrei ...Daca ai si modelul de 136 de cai, esti fericit!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,din punctul meu de vedere,avem asa:

Short touring:Honda CB 1300,

Long touring:Yamaha FJR 1300.

Mobrele consuma in functie de cum le dai "in gura"! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,din punctul meu de vedere,avem asa:

Short touring:Honda CB 1300,

Long touring:Yamaha FJR 1300.

Mobrele consuma in functie de cum le dai "in gura"! :peace:

poate daca le pui sa faca un copil impreuna... CB-u nu-i touring si FJR-u NU-I sport !!!!

 

 

Fazerul de 1000 :) ......poate sunt un pic subiectiv..... (dar si Z1000 de la Kawa e OK, dpmdv)

nici astea nu sunt sport-touring, desi pe fazer poti face touring ... nu-i ce trebuie

 

 

oricum se pare ca OP intelege la fel de bine ca voi termenul de sport-touring si a facut alegerea corecta... v-strom cu km dat peste cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alegerea ....... v-strom cu km dat peste cap

mult touring si ffff putin sport.....

» Post actualizat in 07 Oct 2014 05:26

dpmdv fazerul se preteaza pt touring......, am facut multe ture de 4-5-600km parcursi zilnic...., fara probleme majore de oboseala si disconfort :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in aceeasi situatie eram si eu acum ceva vreme cand imi cautam alta mobra.

m-am oprit la FZ6N

poti da ture rapide cu ea fara probleme

de asemenea o poti umple de bagaje si sa plece unde vezi cu ochii.

injectie, fiabila,consum mic...preturi in cadere libera

cateva pagini mai sus e un fazer de vanzare la 2500 eur care arata foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna,Daca Sport Touring atunci Honda ST 1100 , 110 CP, masa proprie 300 kg, dar asta nu se observa, eu am facut in acest an peste 6000 km, recordul meu este 1080 km in 11 ore Germania - Romania, am facut 5 pauze, bagaj cat incape , valizele laterale pline, top case full, rucsac de 30 litri ful + un sac de 60 litri ful si tank rucsac, total peste 100 kg, consum foarte bun aprox 7l/100km. Este foarte fiabil si comod, este un motor care a fost facut sa mearga. Rezervor 30lit . Viteza maxima cu care am mers a fost 200 km/h in Germania,

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu? Gandeste-te ce motocicleta din bugetul tau te-ar face sa deabia astepti sa te urci pe ea:

- dupa ce tocmai ai mers 12 ore intr-o zi

- cand e zapada mai mare afara si cobori in garaj doar sa o vezi

- cand esti la munca si te uiti pe google maps dupa drumuri virajate

- ...

Restul e can can. "Touring" se poate face pe absolut orice, toata treaba e sa iubesti mobra aia.

 

Altfel pot recomanda Fabia 1.4TDi Combi - te duce oriunde oricand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw r1100rs de prin '95, musai peste 80000 km. Pe la 60-70.000 cad anumite subansamble care te pot scurta de vreo 500 de euro. Motoarele de peste 80.000 le au schimbate cu siguranta.

motorul redefineste conceptul de hidosenie, dar este excelent la toate celelalte aspecte:

- manevrabilitate exceptionala: telelever+paralever = love. n-o sa-ti vina sa crezi cum o motoreta atat de balcaza si lalaie poate sa franeze si sa ia curbe in asemenea hal

- consum decent spre foarte decent: 5% in exterior aprox 7% in oras, indiferent ca bagaje sau pasageri

- intretinere indecent de ieftina: un schimb de ulei cu filtru cu tot la aprox 100 de lei. Teoretic se face la 10.000 km, dar la banii astia poti sa fii mai frecvent

- confort ridicol: faci 1000 de km intr-o zi fluierand. numa' sa ai timp si spatiu

- abs, manere incalzite, sea incalzina (unele modele), sarcofage de fabrica, etc.

- 90 de cai, 100 Nm cuplu. adica destul.

 

e o motocicleta mai avansata tehnologic decat 80% din modelele noi, si care poate fi reparata pe marginea drumului.

are si parti nasoale:

- surging: uneori la viteza/turatie constanta a motorului se "zbate". Asta se datoreaza faptului ca, exista o singura sonda lambda pentru ambele evacuari. de aici rezulta ca trebuie sa ai ambele corpuri de acceleratie (throttle bodies) sincronizate perfect. asa ca vei renunta la sonda lambda in caz ca te deranjeaza fenomenul. fara lambda vei inregistra o crestere minora a consumului si o crestere majora a fericirii motorului.
- supapele trebuie verificate si reglate constant. nu e mare lucru, dar pe mine ma exaspereaza. suzuki cel batran nu cred ca avea supape.
- e urat cu spume, ramuri si crengi, si toti motociclistii care (zic ei ca) se respecta si poseda harley vor face misto de tine. partea buna e ca si tu vei face misto de ei :)

alt sport turing de exceptie este (tine-te bine!!!) honda vacadero. or sa zica unii ca e adventure touring, dar sa nu-i crezi. daca vacadero e adventure, inseamna ca toate motocicletele sunt adventure ;) dar vacadero are probleme grave cu bautura....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw r1100rs de prin '95, musai peste 80000 km. Pe la 60-70.000 cad anumite subansamble care te pot scurta de vreo 500 de euro. Motoarele de peste 80.000 le au schimbate cu siguranta.

 

se confirma cele spuse de tine, cel putin la fiabilitate....

http://www.ebay.de/itm/bmw-k-1100-rs-Ez-5-94-207-855-km-100-Fahrbereit-Niederlande-import-/111490625552?pt=Motorr%C3%A4der&hash=item19f55bf010

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-stromul de 650 e o alegere buna daca nu iti place sa-i dai goarna aiurea: liniute, pe o roata, mers cu 200, adica nu e sport in acceptiunea moderna.

Rezerva de putere e destula daca mergi singur si cat de cat legal, cu pasager trebuie sa premeditezi si retrogradezi la depasiri.

Consum: (cel mai mic reusit de mine) 3.8 mers cu 80km/h pe drum drept, pe autostrada la 130km/h ia cam 6.

 

TDM-ul ar fi o alegere mai spre sport, mai multa putere, frane mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati fratilor cu vstromul ca ala nu e sport touring , ca sa nu mai vorbim de balene in jurul a 300 de kg .

 

Sport touring in 3000 de euro ar fi:

Aprilia futura

Cbr xx

Ducati st1 2 3 4 4s

Hayabusa la pret mai corect

Triumph speed triple

Vfr 800 pre vtec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...