Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Ture pe MotorPark Adancata


  • Please log in to reply
1492 replies to this topic

#1481 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,093 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Gsxr10002,cbr6002.
  • Numar: B510XXX,B509XXX,B75GOE,B22GOE
  • Club: nope

Posted 04 September 2017 - 10:27 AM

Pentru noi weekend-ul asta a fost catastrofal.

Bilantul : 3 motoare din 4 ajunse acasa praf 

              2 dintre noi am plecat cu amenzi de la politia locala si unul fara permis(stiau ca avem buletinele lasate garantie si erau pusi pe dat amenzi pentru lipsa de documente)

               1 un os rupt la un picor - ghips pentru o luna

                1 deget polizat pe asfalt pana in carne.

 

Totul a inceput cu organizarea dezastruoasa. Este clar ca cei doi organizatori nu prea au comunicat intre ei ,iar catre noi deloc.Am fost mutati la alta clasa fara sa fim anuntati .Ne-am trezit intorsi inapoi de la intrare si normal ca am piedut o intrare aiurea.La etapele precedente nu s-a pus problema de a lega cricul lateral dar de data asta am fost intorsi inapoi si pentru asta.Doua motoare au fost distruse in urma cazatrilor , la unul a cedat ceva in interior.

Unul din noi a fugit la spital cu cel cu piciorul rupt fara sa se gandeasca la acte si alte rahaturi si cand s-a intors inapoi s-a trezit cu amenda pt ca nu avea talonul si buletinul la el .Fiind plin de spume a protestat si s-a trezit si fara permis.

Duminica am plecat de acasa asa de scarbit si lipsit de vlaga ca nu mi-am mai luat nici echipamentul dupa mine.Cand am ajuns acolo am aflat ca eram in pole pt cursa hobby...Multumesc organizatorilor,ati fost beton!


» Post actualizat in 04 Sep 2017 08:34

Motorul care a cedat nu a apucat sa faca nici macar o tura completa.


... you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands – and all you can do is scratch it.”


#1482 iaco

iaco

    h8er

  • Membru
  • Pip
  • 303 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: F4i
  • Club: mahmuRacers

Posted 04 September 2017 - 10:53 AM

otul a inceput cu organizarea dezastruoasa. 

Subscriu. Vineri s-au inceput inscrierile foarte tarziu, iar la inspectia tehnica s-au miscat lucrurile ff greu si a fost coada pana la ora 11. Nu ne-a zis nimeni la ce grupa sa intram, sambata a fost schimbat programul fara sa ne anunte nimeni de vineri (eu am tot cautat pe pagina/eventul celor de la MotoRC un program pt acest weekend. dar n-au afisat nimic). 



#1483 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,093 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Gsxr10002,cbr6002.
  • Numar: B510XXX,B509XXX,B75GOE,B22GOE
  • Club: nope

Posted 04 September 2017 - 11:25 AM

@ Iaco

 

Am uitat de tine,m-am concentrat doar pe motoarele pe care le-am carat eu cu trailerul si am vrut sa fiu cat succint.


» Post actualizat in 04 Sep 2017 09:26

Imi caut alte distractii pt restul concediului.Nu cred ca o sa mai trec pe acolo foarte curand.


... you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands – and all you can do is scratch it.”


#1484 wtf?

wtf?

    Mic 'al dracu

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,101 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Repsol 600RR
  • Club: Moto RC

Posted 04 September 2017 - 07:50 PM

Intr-adevar Goe are dreptate, pentru noi a fost groaznic weekendul asta, un weekend plin de ghinioane.

Indiferent cat efort am fi depus pe problema ulterior aparea alta drept pentru care niciunul din nou nu s-a mai dat duminica cu toate ca din 4 motorete doar una a mai ramas intreaga. Slava Domnului si de aia.

Eu sambata in loc sa ma dau am facut mecanica, apoi am spart motorul la intrarea pe circuit. N-am apucat nici macar 1 lap sa fac.

 

Organizarea a lasat de dorit etapa asta din cauza lipsei de comunicare dintre organizatorii celor 2 competitii RoSBK respectiv MotoRC.

 

@kitty, nu e bine sa iti fortezi organismul daca nu esti obisnuita cu astfel de efort, risti sa platesti mai scump decat taxa pe o zi, oase rupte, daune mari la motor etc.



#1485 mirciulik4

mirciulik4

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Moto: GSXR 600 K2
  • Numar: GL-13-BUF

Posted 04 September 2017 - 08:10 PM

Pacat de atatea accidente si motoare distruse. Sper ca acest lucru sa nu descurajeze pilotii actuali sau viitoarii piloti. Daca au fost atatea probleme organizatorice, spec sa se tina cont de acest lucru la urmatoarele evenimente.

 

Legat de efort, in iulie pe cannicula de 40-42 grade am reusit sa fac cu adevarat prima experienta completa pe circuit. Vineri - Sambata - Duminica.  Am avut 8 intrari in prima zi, 7 in a doua si 4 in duminica (2 antrenamente, warm-up si cursa).  Am vrut sa profit la maxim de intrari si am reusit sa progresez de la sesiune la sesiune. 3 cauciucuri spate distruse. Am scazut de la 2:20 la 2;05. Efort a fost....dar nu mai mare decat 2 zile pe secuiesc (8-10 intrari).



#1486 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,814 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 05 September 2017 - 07:24 AM

In 2011, ROSBK-ul a inchiriat Pannoniaring-ul pt 3 zile. Din cauza ca nemtii, austriecii care veneau de regula pe Pannonia, s-au dus la alte evenimente, etapa a fost spre 90% romaneasca. Inchipuiti-va ca 1/3 din motorete erau avariate dupa 3 zile, including me.Dorinta prea mare de a performa duce la greseli. Nimic nu suplineste orele de pilotat.Ori, sa obtii un timp propus venind de 4-5 ori la aceeasi pista in doar o iesire, asta duce la greseli.



#1487 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,093 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Gsxr10002,cbr6002.
  • Numar: B510XXX,B509XXX,B75GOE,B22GOE
  • Club: nope

Posted 05 September 2017 - 08:46 AM

In 2017 ,evenimentul de pe 1-2-3 sep s-a cazut mai mult de frustrare care a dus la lipsa de concentrare .La cursa de rookies 600 se putea vedea de pe grila cine va produce ambuscada .Dupa 15 minute de stat pe loc in grila pt procedura de rahat ,turcaletele mai avea putin si facea tumbe pe acolo.

... you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands – and all you can do is scratch it.”


#1488 ki77y

ki77y

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 133 posts
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki GSR600 Suzuki RM85
  • Numar: CMC
  • Club: Raceri de Poiana

Posted 05 September 2017 - 08:47 AM

Intr-adevar Goe are dreptate, pentru noi a fost groaznic weekendul asta, un weekend plin de ghinioane.

Indiferent cat efort am fi depus pe problema ulterior aparea alta drept pentru care niciunul din nou nu s-a mai dat duminica cu toate ca din 4 motorete doar una a mai ramas intreaga. Slava Domnului si de aia.

Eu sambata in loc sa ma dau am facut mecanica, apoi am spart motorul la intrarea pe circuit. N-am apucat nici macar 1 lap sa fac.

 

Organizarea a lasat de dorit etapa asta din cauza lipsei de comunicare dintre organizatorii celor 2 competitii RoSBK respectiv MotoRC.

 

@kitty, nu e bine sa iti fortezi organismul daca nu esti obisnuita cu astfel de efort, risti sa platesti mai scump decat taxa pe o zi, oase rupte, daune mari la motor etc.

 

Imi pare rau sa aud de problemele legate de organizare. Intotdeauna au fost probleme dar parca nu asa multe. Sa speram ca din greseli se invata.

 

Din punctul meu de vedere nu am fortat niciodata :) Cand simt ca obosesc ori inchei sesiunea, ori ziua. Ma mira doar faptul ca e indicat sa participi la maxim 4 sesiuni.. Eu dupa 4 sesiuni ma simt cel mai bine. 


Never underestimate the power of stupid people in large groups.

#1489 Legnakrad.

Legnakrad.

    Lemne

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,568 posts
  • Gender:Male
  • Moto: KTM 990 SMT, GsxR600

Posted 05 September 2017 - 09:17 AM

Daca vrei sa risti putin atunci progresezi treptat, creste viteza fara sa simti.

Daca vrei sa progresezi repede, incepi sa simti viteza in plus si reflexele raman in urma. Scazi repede timpi (10 secunde pe we) dar risti sa rupi motorul. Fiti constienti ca e circuit iar vitezele sunt mari.


Edited by Legnakrad., 05 September 2017 - 09:17 AM.


#1490 wtf?

wtf?

    Mic 'al dracu

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,101 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Repsol 600RR
  • Club: Moto RC

Posted 05 September 2017 - 10:20 AM

Imi pare rau sa aud de problemele legate de organizare. Intotdeauna au fost probleme dar parca nu asa multe. Sa speram ca din greseli se invata.

 

Din punctul meu de vedere nu am fortat niciodata :) Cand simt ca obosesc ori inchei sesiunea, ori ziua. Ma mira doar faptul ca e indicat sa participi la maxim 4 sesiuni.. Eu dupa 4 sesiuni ma simt cel mai bine. 

Depinde foarte mult de conditia fizica treaba asta, daca esti persoana hiperactiva cred ca e posibil sa poti face mai multe sesiuni dar desigur mai depinde si de starea de sanatate din ziua respectiva, emotii and shit like that care influenteaza comportamentul, concentrarea etc.



#1491 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,814 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 05 September 2017 - 02:59 PM

Imi pare rau sa aud de problemele legate de organizare. Intotdeauna au fost probleme dar parca nu asa multe. Sa speram ca din greseli se invata.

 

Din punctul meu de vedere nu am fortat niciodata :) Cand simt ca obosesc ori inchei sesiunea, ori ziua. Ma mira doar faptul ca e indicat sa participi la maxim 4 sesiuni.. Eu dupa 4 sesiuni ma simt cel mai bine. 

Depinde si cit de repede mergi. Eu, daca nu ies prea mult de pe mobra, daca iau mina din gaz devreme ca sa nu frinez puternic, daca deschid gazul mai lent la iesirea din viraj , nu obosesc deloc. Sau, daca in loc sa retrogradez in treapta a doua din a 3-a, mentin tot in treapta a 3-a, economisesc multa energie.



#1492 theos_

theos_

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,116 posts
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Moto: ZX6R '10
  • Numar: DJ 69 DNU
  • Club: Craiova Racing Team

Posted 06 September 2017 - 07:33 AM

Depinde si cit de repede mergi. Eu, daca nu ies prea mult de pe mobra, daca iau mina din gaz devreme ca sa nu frinez puternic, daca deschid gazul mai lent la iesirea din viraj , nu obosesc deloc. Sau, daca in loc sa retrogradez in treapta a doua din a 3-a, mentin tot in treapta a 3-a, economisesc multa energie.

 

O fac si eu pe aia cu a 3-a pentru a economisi energie dar trebuie sa pun -1 cu +2 . Acum am rapoartele stock si ma cam rugam de ea la iesire din viraj.


" It's not who gets on the gas first, it's who gets on full gas first. " - Simon Crafar

 


#1493 ki77y

ki77y

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 133 posts
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki GSR600 Suzuki RM85
  • Numar: CMC
  • Club: Raceri de Poiana

Posted 06 September 2017 - 09:29 AM

Depinde si cit de repede mergi. Eu, daca nu ies prea mult de pe mobra, daca iau mina din gaz devreme ca sa nu frinez puternic, daca deschid gazul mai lent la iesirea din viraj , nu obosesc deloc. Sau, daca in loc sa retrogradez in treapta a doua din a 3-a, mentin tot in treapta a 3-a, economisesc multa energie.

 

Pai no, cam asta ziceam si eu.. Nu e o reteta. In functie de persoana se poate intra mai multe sau mai putine sesiuni, ideea era ca rar se intampla sa fie nevoie mai mult de 6 sesiuni pe zi. 

 

E mai ieftin si dpdv al bugetului si al energiei sa mergi incet :D In schimb, eu cand mergeam foarte incet mai pateam sa mi se incinga cizmele si sa trebuiasca sa ies dupa 2-3 tururi.. deci nici cum nu e bine :)


Never underestimate the power of stupid people in large groups.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status