Sari la conținut

Postări Recomandate

Va salut pe totzi!

 

Am un XVS de 650, luat din Germania si as vrea sa-i aduc cateva modificari (la tobe, la saua din spate etc.). Problema este ca nu am gasit in Cj pe nimeni cu Drag Star care sa imi poata da ceva sfaturi reale :cheers:

 

Asa ca astept de la voi ceva sfaturi REALE si care pot sa aiba o finalitate mai putzin costisitoare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa ca intre clujeni iti spun scurt si la subiect ca ai doar doua variante:

sa cumperi accesorii k lumea originale de pe Internet sau de la dealeri din Romania sau sa apelezi la diversi manufacturieri care iti pot face imitatii destul de bune (depinde si de ce noroc ai) cam la jumatate de pret si cu aspect cit de cit.

 

Parerea mea: economiseste bani si cumpara accesorii originale de la firme k lumea. Daca vrei sa cauti uita-te la topicul cu adrese de pe aceasta pagina, sus de tot, cauta ce vrei si vezi cum le aduci.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzumesc pt sfat, dar gen Autoland sunt putin cam sastul... :banana:

 

Poate potzi sa-mi zici cum pot sa soct filtrele din tobe.... sau cand dam o tura :banana: ; asta in cazul in care nu ai un speed :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe totzi!

 

Am un XVS de 650, luat din Germania si as vrea sa-i aduc cateva modificari (la tobe, la saua din spate etc.). Problema este ca nu am gasit in Cj pe nimeni cu Drag Star care sa imi poata da ceva sfaturi reale :cheers:

 

Asa ca astept de la voi ceva sfaturi REALE si care pot sa aiba o finalitate mai putzin costisitoare....

salut uite dai clic aici onmul este din cluj poate va intelegti la ceva modificari

http://www.bonochoppers.com

sau daca dai clic aici intri exact pe pagina lui de contact http://www.bonochoppers.com/pages/primary/contact.htm este chiar din cluj :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot sa te-ajut cu 2 solutzii:1:itzi iei saua de pe ebay,noua sau second,au preturi mici fatza de Europa,nu ai vama la piese.2:facuta artizanal(aici iar pot sa te ajut, am mai facut,iese k originala,fara misto)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot sa te-ajut cu 2 solutzii:1:itzi iei saua de pe ebay,noua sau second,au preturi mici fatza de Europa,nu ai vama la piese.2:facuta artizanal(aici iar pot sa te ajut, am mai facut,iese k originala,fara misto)

Darian, in primul rand multzumesc, in al doilea rand sunt interesat de cea de a doua varianta. Am inteles ca ai mai facut....poate imi zici niste pretzuri....

 

ma poti gasi pe mesenger cu id-ul criofix sau mail criofix@yahoo.com

 

astept ceva vesti .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry ,n-am messenger .folosesc computer la serviciu,n-am acasa.apropo de preturi...am motoreta din '85,vai de steaua ei,nu Harley... :friends: Capici ce vreau sa zic?... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Aveam de gand sa ma bag pe un Virago, dar vazand diferenta de pret (~1500 euro) s-ar putea sa fac inca un efort financiar si sa ma orientez spre un Drag Star 650.

Cel din imagine ma-nnebunit complet, dar am gasit multe pareri negative despre el.

Deci, cine are, sau a avut, dati-va cu parerea pls., ce probleme ati intampinat, ce nu v-a placut sau ce plusuri puteti spune despre el, si cu prima ocazie am sa va recompensez cu o bere. :lol:

post-2094-1131281801_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT avent ....as putea sati spun si eu cite ceva....aici in barcelona am cunoscut multa lume ce au dragstar clasic 650 si pot sati spun ca sunt foatre multumiti de el,,,,eu pot sati spun ca e foarte usor de condus,cu toate ca are gabarit destul de mare....lam condus si mia placut enorm....daca tii minte cu cel care lam modificat eu am ajuns cu el la 180 si chiar foarte bine,in curbe se comporta foarte bine,este super stabil

Am avut o colega de apartamet ce a avut unul din asta acum la facut cadoul la prietenul ei si ea are harley,

Dragstarul are acum 4 ani si nu a avut nici o problema si km are cu gramada....sa schimbat la el doar uleiul,filtru,placute de frina

DECI in primii 4 ani nu a avut nici o problema.......

 

TE salut si sper sati iei dragstar ,vei fii multumit de el sigur

 

Si ca motor in V mie personal imi place destul de mult cum arata motorul de dragstar

 

 

ceau

L&R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Great looks, arata ca un big boy de la departare, suna fain. Dar 39 de caluti. Asta e cam singurul lucru pe care as avea sa-l reprosez. Nu ca ai nevoie de toti manjii mereu, dar, ca idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre Virago si Dragstar as alege oricand Dragstar. Nici nu se pune problema...Virago pt mine e o jucarie ciudata care ma tine cu genunchii la gura, atat. :moron:

In schimb, de Dragstar 650 am ramas placut impresionat dupa o tura , chiar daca eu nu prea apreciez un "orice" fara un minim de 200 mm cursa suspensie si tot atat garda la sol :moto: .

Daca il stiti pe Dan "SilverPistons" din Ploiesti, am mers mult alaturi de el la drum si nu a avut niciodata o problema cu Dragstarul, merge ok si pe curbe, ba chiar si pe drum forestier :ok: :lol:

 

Pentru un cruiser, e ok :baldy: Si arata binisor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre Virago si Dragstar as alege oricand Dragstar. Nici nu se pune problema...Virago pt mine e o jucarie ciudata care ma tine cu genunchii la gura, atat. :lol:

Te referi la Virago 400 si 535 (250 e chiar mic rau), care la inaltimea ta mai ales... Urca-te pe un 1100 sau chiar 750 si se rezolva problema.

Oricum, si Virago si DragStar sunt ok din punct de vedere tehnic si fiabilitate iar partea de design este absolut subiectiva.

Ce ma mira mai mult la tine este ca oscilezi intre un cruiser si un chopper (chiar daca nu pursange...)

Chiar te-ai croit pe Yamaha? Pana la urma, elementul cel mai important este bugetul maxim (cel putin in cazul meu asa a fost). Cu banii de DragStar poti sa-ti iei ceva mai chopper (Intruder, Vulcan, Shadow...).

 

Bafta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urca-te pe un 1100 sau chiar 750 si se rezolva problema.

Bafta :lol:

Nu te supara silver ---Imi spun parerea mea, eu am 1.83 si tot destul de scurt mi sa parut 1100 si 750 si mai ales cas la fel de lungi cele doua si au motorul destul de scurt.Tot mai scurt este viragoul decit dragstarul si pozitia ce o ai pe un dragstar no poti compara cu cea de pe un virago....mie mi sa parut tot timpul mai confortabil dragstarul decit viragoul

 

asta e opinia mea

 

L&R

roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roby are dreptate,pt cei peste 1,80m virago oricare ar fi el,e mitittel.....eu am calarit virago 250,535,750 si 1100 dar sunt scurte rau de tot,inghesuite.....cel mai lung mi-sa parut virago250,da,e de ras dar asa e....

Dragstaru e altceva,e alta generatie,alta conceptie.....e mai bun.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roby are dreptate,pt cei peste 1,80m virago oricare ar fi el,e mitittel.....eu am calarit virago 250,535,750 si 1100 dar sunt scurte rau de tot,inghesuite.....cel mai lung mi-sa parut virago250,da,e de ras dar asa e....

Dragstaru e altceva,e alta generatie,alta conceptie.....e mai bun.

B.

 

 

pe ce te bazezi când spui că e mai bun?

 

aaa, că sunt diferite, da, categoric. dar mai bun? în opinia mea :în nici un caz. dar este doar opinia mea după ce am mers şi cu dragstar.

 

cum a întrebat cineva mai sus, la 650 cmc ai 39 de cai la dragstar, iar mie unuia nu mi se pare tocmai normal, că parcă pe aici se învârte şi niprul. la virago de 400 cmc am puţin peste 40 de cai.

 

este adevărat, se pare că dragstarele sunt foarte fiabile, mai fiabile decât seria virago.

 

virago este un motor mai turat, este un cruiser cu ceva veleităţi de stradă, sau pe scurt, mi se pare mai sportiv, evident, când comparăm cam aceeaşi cilindree.

 

ca design îmi place mai mult dragstarul, ca "sportivitate" la demaraje, dat fiind faptul că este mai uşor virago, îl prefer dragstarului.

 

mergând pe aceeaşi idee de comparaţie directă, nu mă coafează poziţia scăriţelor la modelele virago, şi îmi plac cele de la dragstar, dar mă rog, asta se poate rezolva cu un kit de comenzi avansate.

 

dar revenind on topic: nene avent, dacă ai de ales, încearcă şi alte motociclete, de la alţi producători. Dar cred că ţi s-a mai sugerat asta deja: Kawa VN 750-800, suzi intruder 800, marauder 800, etc.

 

Vezi care te avantajează cel mai bine, vezi ce priorităţi te interesează, pentru că poate vrei consum mic, poate vrei demaraje mai sportive, poate vrei fiabilitate maxima (vezi hondele), poate vrei doar look sau posibilităţi de customizare.

 

În final oricum nu vei ţine seama de toate sfaturile de aici, şi te vei alege cu motoreta care te cucereşte, pt că aşa cum a spus şi Axa, cam ele ne aleg pe noi, dacă stăm să analizăm la rece, pentru că de multe ori nu o luăm pe cea mai bună, cea mai fiabilă, cea mai sexy, cea mai economică, cea mai....etc.

 

baftă în alegere, să ai noroc de un motor bun, frumos, şi mai cum vrei tu...

 

numa bine

 

P.S. o întâmplare: la salonul moto de anul ăsta, amicu Araya de aici de pe forum, cu al său Dragstar de 1000 sau 1100, s-a decis să analizeze "competenţele" motoretei şi a dat-o l a testat pe dyno. După testare mare ne-a fost mirarea cum un motor fabricat şi cumpărat de 2-3 ani mergea destul de redundant. Adică: după o anumită turaţie, destul de joasă aş spune(4000-4500 RPM) începe să consume cantitate dublă de benzină absolut DEGEABA, adică nu mai trăgea, nu mai avea putere deloc, dar consumul şi turaţia creşteau bine mersi DEGEABA. Şi motorul ăla nu era dereglat în nici un fel, iar faptul că omul i-a schimbat evacuarea, i-a pus ţevi goale, evident că a fost printr-un service autorizat(nu dau nume) moto care se ocupă de reprezentarea mărcii Yamaha în România, şi i-a refăcut carburaţia, i-a reglat-o pentru noua evacuare. A făcut reviziile perfect la timp, mai ales în perioada garanţiei, şi totuşi motorul după o anumită turaţie polua degeaba fără performanţe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate astea fiind zise, pune mana si ia-ti Vulcan 800 Classic. Sunt in fan innrait, si ti-l recomand cu drag (fara star). Peste o luna-doua iti spun si de ce-i in stare, ca-mi vine Vulcanetele. Da' sunt vulcanisti ceva pe site, asa ca pot sa-ti zica si ei.

 

PS: Mi-as lua Intruder de 800 Volusia, dar m-am saturat sa tot strang, mai vreau si kilometri dupa 4 ani de nipreala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...