Sari la conținut

Service/mecanici Harley-Davidson


Sportsman
 Share

Postări Recomandate

din ce am observat, la garajele particulare specializate pe harley, preturile sunt la fel de mari ca la reprezentanta. (200 lei schimbat cauciucuri la reprezentanta, 200 lei schimbat cauciucuri la baieti la garaj, in jur de 750 service-ul anual basic la reprerzentanta, la baieti acelasi pret). pasiune si competenta tot ca la reprezentanta.

 

avantaj - reprezentanta. primesti in plus acte, garantie scrisa, etc.

 

avand in vedere ca motorul harley si motocicleta in sine sunt destul de simple ca si concept preturile sunt nejustificat de mari indiferent unde te duci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

da, dar stii care e faza? preturile sunt maricele, dar oamenii sunt mecanici excelenti. ca sa-ti faca o lucrare ceva mai complexa care dureaza o ora sau 3, tu-i platesti de fapt zecile de ore de practica si experienta din spate, ca de-aia te duci cu cea mai mare incredere la el.

la reprezentanta si la stie-el-cine. adevarati profesionisti.

performanta se plateste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni, eu am inceput acest topic pentru ca aveam nevoie de un mecanic si pentru ca mi s-a parut o idee buna sa circulam info legate de service si servicii pentru H-D, in genul topicurilor despre piese de schimb sau parti custom. Informatii despre mecanici nu prea s-au postat (poate ca nici nu sunt sau poate vorba nu a ajuns la ei), asta e si nicio suparare, credeam ca topicul a murit. Din pacate vad ca s-a trezit la viata cu o disputa asa cum mai sunt multe pe alte topicuri. Va rog sa postam doar ce este relevant iar daca nu mai e nimic de postat sa fie sters. Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri