Sari la conținut

ATENTIE TRANSFAGARASAN


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Mdea ... cred ca este vorba de metoda ROMANEASCA de a reface asfaltul dupa ce a aparut un fenomen care se cheama Suprafata exsudata, si apare datorita retetelor proaste ale mixturii asfaltice sau utilizarii proaste a drumului. Se remediaza prin asternerea unui strat de criblura, peste asfaltul preincalzit(asta nu prea se face), dupa care se cilindreaza pana cand este inglobata crilbura in asfalt, sau se lasa asa si criblura aia o sa se inglobeze datorita traficului. Grija mare si spor la km.

 

PS: este o explicatie pur teoretica. Daca am si niste poze pot sa va spun exact ce e acolo. In principiu daca e destul de cald si e si trafic intr-o saptamana ar trebui sa nu mai fie probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat in poponeata' de arg .....sa le moara primarul si cocalari care blocheaza drumul un drum de tot RAHATUL !!!!!

 

griblura nu am mai vazut pe drum din anii 80'

 

in rest au mai peticit usor

post-2209-0-20901700-1409303411_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna criblura la tine si ce inseamna exact pana la vidraru. de unde incepe si cand se termina, lungime aproximativa. maine intentionez sa fac un transfagarasan si sa stiu cum imi fac traseul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost si eu acum 2 saptamani. cum cobori: de la vidradu inspre curtea de arges.....cred ca 15 km (poate sunt mai putini...dar par o eternitate).

 

cand am fost eu era aceasta situatie doar pe sensul de urcat (curtea de arges->vidraru), daar pietrele ajung si pe contrasens.

 

este vorba de o "patura" de pietricele pe toata banda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porcarie ca asta am mai vazut in Turcia. Numai ca acolo chiar e CALD.. si presupui ca va intra mai repede in asfalt.. si tot mi-au spart parbrizul cei din fatza mea.

La Romani unde melteanul merge tare vor sari pietre ca la balamuc, chiar daca tii distanta mare furi pietrele sarite de pe contrasens..

 

damn.. cate saptamani o sa treaca pana sa intre piatra aia in asfalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e ceva in plus referitor la traseul care include transfagarasanul. Daca tura voastra include si siriul, acolo se lucreaza in 3 localitati. cred ca la canalizare. sunt semafoare si drumul e plin de pamant in 3 localitati. parca patarlagele, gura siriului si inca una, nu-mi aduc aminte. trebuie avut grija ca drumul e plin de praf, un fel de lut galben.

Aveti grija, trebuie mers cu atentie pe sectoarele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la 5-6 ani tot fac rahatul asta.

L-am prins si cu masina si cu motorul, si e groaznic.

Pietrele aruncate fac vanatai si prin echipament, nu mai zic de urme pe casca si vopsea.

Sa-i bag undeva pe inginerii care semneaza asemenea metoda de intretinere a drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

griblura .... strat de 1-3 cm depinde la ce perioada ai prins dupa ce au varsat GRIBLURA

 

pentru copiii epocii CUTIEI DE BERE

 

pietre de la 0.5-2 mm diametru in miscare.... cam asta e GRIBLURA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se foloseste la noi din vremuri apuse deja...exista si in UK...am vazut si in Italia.

e metoda rapida de uniformizare a carosabilului care are uzura pronuntata la suprafata(ev si mici crapaturi-gropite)

Editat de Blackrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachim are dreptate, sunt la pauza de cafea la Capra. Am venit pe C.d.Arges,pana la baraj la V.este nenorocire,din 30/40 km/h nu am scos-o. Bătaie de joc în adevăratul sens al cuvântului. După baraj începe sa se curețe dar drumul peiticit+denivelat. Drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachim are dreptate, sunt la pauza de cafea la Capra. Am venit pe C.d.Arges,pana la baraj la V.este nenorocire,din 30/40 km/h nu am scos-o. Bătaie de joc în adevăratul sens al cuvântului. După baraj începe sa se curețe dar drumul peiticit+denivelat. Drumuri bune

ce a mai buna treaba pe pentru TRANSFAGARASAN este sa vii pe

 

brasov fagaras cartisoara urci la balea cobori pana la capra si te intorci iar pe sibiu de unde vii fie acasa tot pe brasov sau pe valea oltului....

asa faci TRANSFAGARASANUL de doua ori fara sa ajungi prin KAKA DE ARGES

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar urcarea dinspre sud (Curtea de Arges) este mult mai frumoasa decit invers..chiar ma gandeam sa-l fac si eu saptamana viitoare..

care urcare mos

aia pe langa vidraru bombardata???

eu zic ca de la capra este ok sa urci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost eu vineri pe Transfagarasan si intr-adevar e durere pana in baraj si dupa

E strat de pietricele pe tot drumul

Masinile trec in viteza pe langa tine si te umplu de praf si bineinteles mai arunca si cate o pietricica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transfagarasanul ramane de vizitat doar pentru peisaj. Cel putin cei cu sportive chiar n-ar trebui sa se mai chinuie pe acolo.

Urcarea de la Cartisoara la Balea oribila, niste sleauri din alea zgariate care te fac sa nici macar sa nu incerci sa te "dai".

Criblura aia dinspre baraj e deranjanta dar nu e asa grav, nu tine chiar asa multi kilometri.

Dar urmeaza alt asfalt valurit pentru deplasarea rinichilor celor cu supensii sport.

 

De facut odata la 3-4 ani, cand uiti durerea provocata sau cumparat motoare potrivite pentru asa ceva! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...