Sari la conținut

Probleme inmatriculare moto comunista


daniancu06
 Share

Postări Recomandate

Am nevoie de un sfat. Am cumparat un IJ56 (am un topic pe aici pe undeva), printr-un intermediar, undeva acum 2 ani. Dupa munca de detectiv am dat de proprietar. Ij-ul fusese deja radiat atat din circulatie (avea nr vechi) cat si de la fisc in 2009. Am chitantele doveditoare. Am fost la Rar, itp, reomologare fara atas, etc...

 

Problema e ca nu stiu ce a scris fostul proprietar in cererea de radiere. Am fost la fisc sa iau fiscalul mosului. Acolo, soc! Nu se poate pt ca e radiata. Dupa multe discutii, cei de la fisc au zis ca vor scoate actele de la arhiva, si in functie de ce a scris acolo se mai poate inmatricula sau nu.??!!!???! WTF????

 

Intrebarea mea e care sunt variantele posibile? La Remat nu a fost dusa, exista fizic intr-o curte... Acea cerere de radiere mai poate fi modificata ? Pot face contract de v/c cu data din 2009 si s-o inscriu la mine? Imi da fiscul proprietarului fisa de inmatriculare si certif de atestare fiscala acum, in 2014 ? Pe chitanta aia de la fisc de radiere scrie clar, datorii 0.

 

Cum pot rezolva? Legal sau mai pe ocolite. Notari, politie, declaratii, ciocolati, etc...

 

Astept orice sfat. Poate ajuta pe viitor si pe altii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna ciudat, dar difera mult de la un oras la altul... Incearca sa obtii o audienta la Politie (inmatriculari) si sa iti prezinti situatia.

 

Daca pe cererea de radiere scrie ca a fost dezmembrata pentru radiere nu prea mai ai ce face, chiar daca motocicleta exista si functioneaza perfect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cod fiscal:ART. 264 Dobândiri şi transferuri ale mijloacelor de transport

(2) În cazul unui mijloc de transport care este înstrăinat de o persoană în cursul unui an sau este radiat din evidenţa fiscală a compartimentului de specialitate al autorităţii de administraţie publică locală, taxa asupra mijlocului de transport încetează să se mai datoreze de acea persoană începând cu data de întâi a lunii următoare celei în care mijlocul de transport a fost înstrăinat sau radiat din evidenţa fiscală.

Norme Cod fiscal:


118. Pentru aplicarea unitară a prevederilor art. 264 din Codul fiscal, referitoare la dobândire, înstrăinare şi radiere/scoatere din evidenţe, se fac următoarele precizări:

d) radierea, în înţelesul art. 264 alin. (2) din Codul fiscal, precum şi al prezentelor norme metodologice, constă în scoaterea din evidenţele fiscale ale compartimentelor de specialitate ale autorităţilor administraţiei publice locale a mijloacelor de transport care intră sub incidenţa pct. 122 alin. (2).


122*). (1) Pentru mijloacele de transport scăderea impozitului se poate face atât în cazurile înstrăinării acestora, potrivit prevederilor pct. 118 lit. c), cât şi în cazurile în care mijloacele de transport respective sunt scoase din funcţiune.

(2) Mijlocul de transport scos din funcţiune corespunde mijlocului de transport cu grad avansat de uzură fizică, deteriorat sau care are piese lipsă, fiind impropriu îndeplinirii funcţiilor pentru care a fost creat.

 

 

Din punctul meu de vedere , sunt doua situatii cand un bun se scoate de la fisc . Le ai mai sus cu rosu.

 

Sa caute ametitii aia de la fisc actul din arhiva si sa va lamuriti de ce a fost scoasa de la impozit . Daca figureaza ca fiind dezmembrata , nu o mai poti inmatricula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cod fiscal:ART. 264 Dobândiri şi transferuri ale mijloacelor de transport

 

(2) În cazul unui mijloc de transport care este înstrăinat de o persoană în cursul unui an sau este radiat din evidenţa fiscală a compartimentului de specialitate al autorităţii de administraţie publică locală, taxa asupra mijlocului de transport încetează să se mai datoreze de acea persoană începând cu data de întâi a lunii următoare celei în care mijlocul de transport a fost înstrăinat sau radiat din evidenţa fiscală.

 

Norme Cod fiscal:

 

 

118. Pentru aplicarea unitară a prevederilor art. 264 din Codul fiscal, referitoare la dobândire, înstrăinare şi radiere/scoatere din evidenţe, se fac următoarele precizări:

 

d) radierea, în înţelesul art. 264 alin. (2) din Codul fiscal, precum şi al prezentelor norme metodologice, constă în scoaterea din evidenţele fiscale ale compartimentelor de specialitate ale autorităţilor administraţiei publice locale a mijloacelor de transport care intră sub incidenţa pct. 122 alin. (2).

 

 

122*). (1) Pentru mijloacele de transport scăderea impozitului se poate face atât în cazurile înstrăinării acestora, potrivit prevederilor pct. 118 lit. c), cât şi în cazurile în care mijloacele de transport respective sunt scoase din funcţiune.

 

(2) Mijlocul de transport scos din funcţiune corespunde mijlocului de transport cu grad avansat de uzură fizică, deteriorat sau care are piese lipsă, fiind impropriu îndeplinirii funcţiilor pentru care a fost creat.

 

 

Din punctul meu de vedere , sunt doua situatii cand un bun se scoate de la fisc . Le ai mai sus cu rosu.

 

Sa caute ametitii aia de la fisc actul din arhiva si sa va lamuriti de ce a fost scoasa de la impozit . Daca figureaza ca fiind dezmembrata , nu o mai poti inmatricula.

si daca la fisc figureaza ca furata? am actele la o mobra(ipotetic spus mobra) in care proprietatul k sa nu mai plateasca impozit la ea s-a dus la notar si a dat o declaratie cum k i-a fost furata din fata portii si asa a radiat-o de ,la primarie, insa la politie ea inca figureaza ca fiind in circulatie. am uitat sa mentionez ca are numere noi. ce e de facut in situatia asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de tara ce reguli au la inmatriculari. Din ce am inteles, in Romania birocratie este peste realitatea. Adica, daca eu am o masina sau motocicleta care figureaza ca fiind radiat pentru dezembrare, acel vehicul nu mai exista. Chiar daca o am in garaj.

 

Sunt tari in care poti inmatricula o masina ajuns in situatie asta pe baza de un contract de cumparare-vanzare si carte masinii. Daca ai si carte la ea, nu ar trebui sa fie probleme. Situatia fiscala in Romania nu mai conteaza acolo.

 

Apoi, odata ce are acte valabila din Europa, ar trebui sa fie posibil sa faci import in Romania. Dar asta nu este testat de mine.

 

Nu ar fi mai usor sa faci recarosare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta documentul de radiere si in functie de ce scrie in el mai ai ceva sanse. /index.php?/topic/14197-totul-despre-acte-si-inmatriculare/?p=3769268

 

Daca radierea este cu mentiune de revalorificare/distrugere/etc prin Remat (sau alta sociatate de valorificare fier vechi si recuperat) nu ai ce sa mai faci.

u am obtinut aprobarea de reinmatriculare pentru Mobra radiata pentru ca nu mai corespunde tehnic pentru a circula pe drumurile publice (cerere+audienta serviciul inmatriculari).

 

Atentie, daca a fost radiere pentru ca avea numere si acte vechi, este radiere de drept/din oficiu care este totusi o situatie destul de ok.... ai sanse maxime....

 

Alte informatii relevante:

- toate discutiile/solicitarile trebuie sa fie facute de proprietarul la momentul radierii (nu de catre cumparator), aidca fiecare cerere sau discutie trebuie sa fie facuta/semnata/depusa/discutata/ridicata de catre proprietar

- atentie la declaratii si documente, respectiv sa nu contravina documentelor din evidenta institutiilor (in special Politie) pentru ca poti ajunge usor la probleme de genul fals in declaratii, care te baga in probleme foarte mari

- rabdare si nervi de otel pentru muntele de hartii (inclusiv monitorul oficial)

- in activitatea de clarificare poate fi implicat si RAR-ul de unde trebuie sa aduci documente suplimentare (eu asa am gasit ca seria de Mobra are probleme pentru ca este si pe un Oltcit)

- ceva banuti...

 

Ca si durata, a fost vorba de zile, din care daca elimin cozile si asteptatul dupa documente totul a durat 2-3 ore.

 

In urma alergaturii am primit dovada de reinmatriculare (+toate datele relevante) cu numarul 1 (unu)..... pe scurt am facut pionierat... si parca mult, mult mai multa rabdare din partea bugetarilor...

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acte de la mos am asa:

1) o chitanta mica, roz, pe care scrie: Certificat de radiere, datele lui, ale motorului, si la motiv: instrainat catre: la cerere (?) Nu e bifat dezmembrat, exportat, furat... E datata 2009

2) o adresa de la MAI-drpciv. "In conf cu ar 6 al OUG 189/2005 se suspenda din oficiu inmatricularea vehiculelor cu certificate model vechi nepreschimbate pana la 31.10.2001. Va comunicam ca inmatricularea vehiculului a fost suspendata. Pt emiterea unui nou cert de inmatriculare trebuie urmatoarele acte...lalala" asta e datata 2006

3)proces verbal de scoatere din evidenta (radieri) Finante publice sect 6. Ca urmare a declaratiei nr din data de xxx2009 prin care solicitati scoaterea din evidenta a motorului [...] va aducem la cunostinta ca aceasta a fost operata. au rezultat scaderi de debit : 0 lei

4)copie talon model vechi

 

Evident, peste tot am fost si o sa merg cu proprietarul de mana!!!

Editat de daniancu06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai trebuie sa mergi cu actele vechi la RAR sa iti faca CIV pe numele fostului proprietar, iar ulterior CVC dupa care iar la RAR pentru autentificare si ITP... urmeaza fisa de inmatriculare cu care te duci sa o iei in evidenta la primarie/cir fiscala ... faci RCA si dunga la politie.

 

ce au zis cei de la RAR?

 

motorul tau a fost radiat din circulatie pentru ca placutele si talonul nu mai corespundeau, iar actiunea necesara este actualizarea documentelor...

 

este simplu... cat timp nu a declarat ceva aiurea proprietarul pe la primarie sau daca a dus ceva hartie ca a predat atelajul la fier vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cu fiscalu mosului? Ce scrie pe acest act? Ca o pers nu are in prezent datorii la stat? Se mentioneaza undeva ca ar fi legat de un mijloc de transport? Ca nu au vrut aia sa.mi stampileze fisa fiscala. Nu mi.l da asa? Fara sa mai zic eu ca e pt inmatricularea unei moto? Cu fisa e problema mea cm mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu " la motiv: instrainat catre: la cerere (?)" inseamna , zic eu , ca mosul a facut radierea ca asa i-a dictat muschiul lui .

 

 

Nefiind vreo mentiune , parerea mea este ca te incadrezi pt instrainarea bunului . Si de aici e simplu , ai sanse Doar ca pe actul de la fisc trebuie sa fie mentionat la fel.

 

Fiscalul , sau fisa de inmatriculare , contine toate datele motocicletei si precizarea ca proprietarul nu are datorii la stat.

 

Ca idee , in Romania , proprietar este cel care plateste impozitul pt bun, indiferent cate contracte de vanzare cumparare ai facut ... Fara fiscal nu esti proprietar. Aviz celor

care dau banul inainte sa primeasca fiscalul .

 

Radierea din oficiu , facuta de Politie e doar atat . Ei nu au baza de date comuna cu Fiscul . Sunt doua cai separate . Politia si Rar-ul iti pot face acte noi pt motor, dar fara

fiscal este egal cu zero , nu poti inmatricula.

 

Rezolva partea de fisc sa fie la zi , apoi nu mai ai stres.

 

Foarte important ,

1. Exista CVC intre mos si intermediar ? Sau orice act intre mos si intermediar ?

 

2. Talonul original unde e?

 

3. Ai talon nou acum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) nu exista cvc intre mos si intermediar. De fapt intermediari :))

2)talonul cred ca l.a predar la politie cu nr vechi. Cred. O sa intreb

3) acum am doar civ nou. Talon nu. Asta ar fi insemnat sa fie deja inmatriculata.

 

Mosul a zis ca a scris dupa dictare la fisc cererea de radiere, ce i.a zis functionarul. Sper ca a fost inspirat sa fi zis la fel ca la politie. Daca la fisc e ok, eu pot inmatricula sau tre s.o inmatriculeze mosul, si dupa aia sa mi.o vanda mie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la fisc e ok pt el si aia accepta reinscrierea pe rol pe numele sau , in secunda doi ,in baza unui CVC intre tine si mos , primesti fisa fiscala a motorului iar apoi o inmatriculezi direct pe tine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni am tot citit pe aici diverse variante cu nu stiu ce mos si diferiti intermediari ce apar si dispar numai sa i se piarda urma. eu am doua ij-uri cumparate din judete diferite respectiv bv si dj care nu aveau nici un act de provenienta nici talon sau nu stiu ce document vechi fiind radiate din oficiu (trecerea de la numerele vechi catre cele noi nu s-a mai facut de proprietar,) si am procedat in felul urmator: cu contractul de vanzare cumparare intre mine si proprietar (din acela in 3 exemplare batut la masina) si fiscal de la vanzator ca nu are datorii (nimic mai mult, si nici o referire la motocicleta) m-am dus la primaria mea si mi le-am luat in evidenta -dupa care copie duba CI-ul meu. copie dupa cvc si o cerere facuta pe calculator am trimis prin posta recomandata catre serviciul de inmatriculari mai sus mentionat cerandu-le sa imi comunice date despre respectivele motociclete,date ce imi trebuie spre inmatriculare si comunicate la o adresa aleasa de catre mine. dupa ceva timp surpriza am primit raspuns la cele solicitate iar cu tot ce am am fost la rar sa cer lamuriri iar cei de acolo mi-au zis k nu mai imi trebuie nimic ci doar sa vin cu ele la ei si imi dac carte de identitate. cu aceasta (aici imi dau cu presupusu k nu mai stiu cum am procedat cu masina, procedura fiind la fel ca in cazul unei masini noi) merg la politie ma trece ca proprietar si imi elibereaza ci si numar. bine pe langa toate astea m-am inarmart cu rabdare si ceva finante k zici k inscri un ferari si nu o motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu o solutie.... fa-l pe mos(intermediar) sa faca un c-v cu o firma de dezmembrari.... cu anul 2009(aia nu sunt obligati sa o ia in evidenta) si cei de la firma de dezmembrari sa faca un c-v cu tine... si sa iti dea si fiscal... asa... indiferent cum a fost radiata motoreta vreodata.... o vei putea baga in circulatie again... stiu pe cineva care a facut asa.... nu stiu mai multe detalii.... la fel s-a intamplat si la el.... mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni am tot citit pe aici diverse variante cu nu stiu ce mos si diferiti intermediari ce apar si dispar numai sa i se piarda urma. eu am doua ij-uri cumparate din judete diferite respectiv bv si dj care nu aveau nici un act de provenienta nici talon sau nu stiu ce document vechi fiind radiate din oficiu (trecerea de la numerele vechi catre cele noi nu s-a mai facut de proprietar,) si am procedat in felul urmator: cu contractul de vanzare cumparare intre mine si proprietar (din acela in 3 exemplare batut la masina) si fiscal de la vanzator ca nu are datorii (nimic mai mult, si nici o referire la motocicleta) m-am dus la primaria mea si mi le-am luat in evidenta -dupa care copie duba CI-ul meu. copie dupa cvc si o cerere facuta pe calculator am trimis prin posta recomandata catre serviciul de inmatriculari mai sus mentionat cerandu-le sa imi comunice date despre respectivele motociclete,date ce imi trebuie spre inmatriculare si comunicate la o adresa aleasa de catre mine. dupa ceva timp surpriza am primit raspuns la cele solicitate iar cu tot ce am am fost la rar sa cer lamuriri iar cei de acolo mi-au zis k nu mai imi trebuie nimic ci doar sa vin cu ele la ei si imi dac carte de identitate. cu aceasta (aici imi dau cu presupusu k nu mai stiu cum am procedat cu masina, procedura fiind la fel ca in cazul unei masini noi) merg la politie ma trece ca proprietar si imi elibereaza ci si numar. bine pe langa toate astea m-am inarmart cu rabdare si ceva finante k zici k inscri un ferari si nu o motocicleta

 

 

am eu o solutie.... fa-l pe mos(intermediar) sa faca un c-v cu o firma de dezmembrari.... cu anul 2009(aia nu sunt obligati sa o ia in evidenta) si cei de la firma de dezmembrari sa faca un c-v cu tine... si sa iti dea si fiscal... asa... indiferent cum a fost radiata motoreta vreodata.... o vei putea baga in circulatie again... stiu pe cineva care a facut asa.... nu stiu mai multe detalii.... la fel s-a intamplat si la el.... mult succes!

 

O sa incerc variantele voastre. La prima nu imi trebuie fisa fiscala stampilata de fiscul mosului? Ca eu aici m-am impotmolit, ca nu au vrut sa-mi stampileze. Merge la inmatriculari doar cu foaie ca nu are datorii? A doua varianta pare simpla, o sa vb cu cineva de la Remat, cred ca o pot rezolva asa..Multam de sfaturi, va tin la curent.

» Post actualizat in 03 Sep 2014 08:27

Update inmatriculare:

Am fost la Anaf Dr Taberei si am depus cerere (adica mosu) sa-i scoata de la arhiva cererea initiala de radiere. Pe dovada de radiere nu scrie si motivul. Am asteptat 3 sapt. Azi am fost cu mos sa vedem ce si cum.

Ne-a scos dosarul. Soc si groaza. Nu se poate. Scria ca moto nu mai exista fizic!! Aia, nu si nu, ca nu se mai poate face nimic. Am insistat sa modificam cererea...dom'le nu se poate, fals in acte. Pana la urma vine un alt tip si cred ca i s-a facut mila si a venit cu o solutie: sa faca o noua declaratie pe proprie raspundere ca pierduse moto si a regasit-o. Am depus cererea, o noua declaratie de impunere cu data din 2009 si peste 2 zile ma duc sa platesc din urma, imi da fiscalul si fac si fisa de inmatriculare si aia a fost. Sa le dea Dumnezeu sanatate celor de la Anaf Orizont ca m-au scos din (cuvant urat)!

 

Ce am invatat din toata aceasta intamplare: 1)actele TOATE inainte de a cumpara ceva;

2)sa nu ai incredere in nimeni; chiar daca pare serios si flutura si niste acte

3) de Fisc si de moarte nu scapa nimeni !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Aventurile mele nu s-au terminat asa repede. Am ajuns la ghiseu la politie (Drpciv Pipera) si acolo am constatat ca cei de la RAR nu mi-au facut si Autenticitatea la moto (cu toate ca o platisem !!! noroc ca am pastrat factura) Ma intorc la RAR iar (pe platforma) si le arat tipilor ca nu mi-au dat si autenticitatea. Ei s-au scuzat ca cica ar fi dedus ei din capul lor ca daca e moto mai veche de 30 de ani automat e vehicul istoric si nu mai trebuie. Ceea ce e corect, doar ca eu nu am specificat niciodata asta, ci era clar ca vreau civ, itp si autenticitate, din moment ce si platisem pt aceste servicii. Greseala mea ca am plecat atunci fara sa verific! Dar nu e asa simplu! Nu! Cand credeam ca am scapat, le vine o idee creata: ca sa demonstrez ca a mai fost inmatriculata vreodata in Ro...aveam o adresa de la politie prin care i se suspenda nr ca erau de tip vechi (de aici am dedus si eu dupa capul meu ca rezulta logic ca a mai fost inmatriculata, din moment ce se specificau nr vechi). Dar se pare ca nu era suficient, ci trebuia o adeverinta in care se specifica negru pe alb ca moto nr serie etc a mai fost inmatriculata in RO intre anii si anii. Ma abtin sa nu-l omor pe ala de la rar, fac putine spume si plec iar la DRPCIV. La informatii, abia al 3-lea angajat auzise ceva vag despre tipul asta de adresa. Doar ca trebuia o taxa de 2 lei la Primaria de sector !!!! Respir, numar pana la 10 si revin a 2-a zi cu taxa si copii dupa toate actele, si cu o cerere de mana. A durat vreo 2-3 sapt pana a iesit. Inapoi la RAR pt a 3-a oara (tot pe platforma, ca nu aveam nr) si am reusit in sfarsit sa iau tot, dar doar dupa ce am platit iar taxa de autenticitate ca trecusera 30 de zile si se anulase prima taxa (ii donez niste carne tipului bine-voitor) si ma intorc la politie, unde, slava tuturor zeilor noi si vechi, am reusit sa-l inmatriculez pe Ivan.

Poate ajuta pe cineva vreodata povestea mea. Ideea de baza e sa nu te lasi batut, sa te inarmezi cu multa rabdare si tutun (si bani) si se poate readuce pe drum orice fier cat de vechi e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e o rusine ce se intampla! Noi, nostalgici, incercam sa reinviem aceste motociclete, de fapt sa aducem istoria in fata copiilor nostri, caci de fapt nu vrem sa rivalizam cu piata actuala de motocilete, facem multe eforturi de toate genurile (financiar nu e usor, psihic nici atata) doar ca la o intrunire sa nu mergem cu motocicleta pe remorca, ci sa avem placerea de a merge pana la destinatie cu 50--60 Km/h si sa ascultam cum torc aceste "batranele", poate circulam max 1000Km- optimist - si toata legislatia (foarte dragutz din partea lor, recunosc, daca ma pun in postura celui ce vrea sa radieze) nu permite decat sa o poti radia fara mari eforturi daca e mai veche de 30 de ani, dar nu e nimic specificat si in vederea revenirii lor in viata.Nici colegii si prietenii nostri care incearca incadrarea lor la "istorice" nu pot face nimic.

Ma doare cand vad sfaturi de genul "o inmatriculezi in Germania, ori Ungaria unde e permis pe "proprie raspundere" si apoi faci inport", de ce? nu e destul ca au plecat in Germania majoritatea modelelor pretioase?- oare e asa greu sa acceptam ca a disparut "trasabilitatea", ori ca au fost "fals" predate la REMAT?- nu exagerez, am moto la care stiu nr. vechi, serii motor/cadru, nume proprietar din 1961, deci suficiente informatii cum ca aceasta moto a existat, nu este o "strutocamila" montata de mine si daca nu mai sunt documente e simplu MOARTA. DE CE???, nu se poate face ceva ca daca "prietenii" de la directia fiscala se pot obosi si sa dea o dovada cum ca un vehicul cu seriile xx/yy a existat sa poata fi reinviat? e greu?? ce se poate face in acest sens? cineeeee?? Poate ca e doar un strigat disperat in desert, dar poate ca daca sunt persoane printre noi ce au cunostinte privind legislatia interna/ internationala sa ne ajute ca cel putin sa nu "deschidem" fiecare dintre noi "drumuri inchise" cum se vede mai sus, sunt sigur ca a doua persoana care are probleme identice va avea un alt traseu legislativ si probabil un alt rezultat! Colegi pasionati de reconditionari ce viziteaza acest forum cred ca au si ei multe probleme de aceasta natura si e pacat sa nu incercam sa mai facem un pas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fundamental, consider ca ar fi suficient/rezonabil sa pot inscrie atelajul si pe declaratie pe propria raspundere + dovada provenieintei si verificare ca nu este declarat furat (Politie & RAR).

 

Nu vor (statul) avea decat de castigat pentru ca:

  • vor fi platite taxe si impozite
  • vor fi asigurate RCA
  • va fi clarificata situatia actelor

Dar este mai simplu sa dai o lege/hotarare prin care eviti bataia de cap a individului de la ghiseu...

 

Stiu din propria experienta cu Mobra ca pe langa bani mai ai nevoie si de nervi de fier.... plus ca am primit foarte des intrebarea "chiar merita?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu din propria experienta cu Mobra ca pe langa bani mai ai nevoie si de nervi de fier.... plus ca am primit foarte des intrebarea "chiar merita?"

Aceeaşi întrebare o aud şi eu mereu.

MERITĂ. Şi încă mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...