Sari la conținut

Probleme motor Yamaha R6 2007


Postări Recomandate

Salut. Dupa ce in prima faza eram aproape sa cumpar un gsxr k7 fara acte pe el si un drum de Bucuresti facut degeaba dezamagit, m-am intors in iulie pentru achizitionarea unui R6 2007 lucru pe care l-am si facut. Vanzatorul parand ok din toate punctele de vedere,motorul arata foarte bine estetic si functiona bine. Am considerat ca nu mai e necesar sa-mi bat capul sa vina cineva cu mine sa-l verifice tehnic chiar daca nu am nicio treaba cu mecanica. L-am adus in Constanta si pot sa zic ca m-am bucurat de el in jur de 1 saptamana dupa care am semnalat un sunet ciudat la viteze mai mari si am facut o vizita la hobbymoto din constanta. L-am rugat pe Alex sa faca o scurta plimbare cu el sa vada ce e in neregula si concluzia trasa a fost ca am un inceput de distributie iar daca problema se inrautateste sa revin la ei. Zis si facut,am fost la RAR sa fac omologarea la el ca sa il pot inmatricula. La iesire am luat-o pe centura constantei si aveam in jur de 100km/h dupa care sunetul incepea sa se inrautateasca,am micsorat viteza iar la intrarea in Constanta la giratoriul din ovidiu s-a blocat roata din spate. Motorul n-a mai pornit asa ca am sunat la ei sa-l ridice pe platforma urmand sa-l desfaca si sa-mi zica ce s-a intamplat.

Dupa ce a scos a scos plasticele de pe el mi-a aratat lantul de distributie si mi-a zis ca zgomotul care il facea acum motorul (mergea pornit si facea un zgomot total diferit de ceea ce auzisem eu cand semnalasem problema) putea sa vina de la unul din pistoane care loveste in supape. A zis ca nu stie sigur.A a dat jos baia de ulei sa vada daca s-a intamplat ceva la cuzineti si mi-a zis ca am bucati de fier (cupru) in baie si e posibil ca si vibrokenul sa fie bulit.

Nu s-a apucat sa-l desfaca mai departe pentru ca mi-a recomandat sa caut alt motor si sa-l schimb pe asta decat sa-l repar.Am cautat pe ebay dar costurile pentru transport sunt enorme (chiar daca sunt dispus sa dau 1000 euro pe motor) daca vreau sa aduc din SUA motorul ma ajunge lejer 650$ (si probabil taxe vamale). Pe langa asta stiu ca trebuie din nou sa umblu pe la rar sa fac autentificare pentru ca se schimba seria motorului si iar ma costa niste bani . Ce ma sfatuiti sa fac? Sa repar motorul sau sa astept sa gasesc un motor din zona eu in care transportul ma costa mai putin

post-81377-0-79370300-1407149395_thumb.jpgpost-81377-0-60540400-1407149396_thumb.jpgpost-81377-0-12849900-1407149397_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nasoala chestie...

 

Oricum ai face asigura-te ca de data asta te alegi cu un motor bun decat asta ce l-ai avut pe el, in cazul in care alegi sa astepti pana gasesti in tara sa te pregatesti pt o posibila asteptare mai lunga. Mult succes! Respecte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasoala chestie...

 

Oricum ai face asigura-te ca de data asta te alegi cu un motor bun decat asta ce l-ai avut pe el, in cazul in care alegi sa astepti pana gasesti in tara sa te pregatesti pt o posibila asteptare mai lunga. Mult succes! Respecte!

Sa cumperi de pe ebay e ca la loterie,iar din romania nu se pune problema . Asa noroc sa tot ai cand strangi timp 3 ani bani pentru ce ti-ai dorit inca de la 18 ani ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te trimiteam la mecanicul meu Tng insa este in concediu in luna august

vorbeste cu Bogdan(Jagi) sa-ti dea numarul unui baiat(parca Olteanu) din Bucuresti si vezi ce zice baiatul cat costa sa-ti faca tot motorul sau poate-ti recomanda pe cineva

ce ai patit tu la motocicleta este o problema des intalnita si stiuta la yamaha r6 dupa 06

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te trimiteam la mecanicul meu Tng insa este in concediu in luna august

vorbeste cu Bogdan(Jagi) sa-ti dea numarul unui baiat(parca Olteanu) din Bucuresti si vezi ce zice baiatul cat costa sa-ti faca tot motorul sau poate-ti recomanda pe cineva

ce ai patit tu la motocicleta este o problema des intalnita si stiuta la yamaha r6 dupa 06

sunt din constanta .. deci putin mai complicat dar orice ajutor e bine venit din moment ce nu stiu cu ce sa incep

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu Manuel de pe forum. E din CT si stie motoare cat wikipedia si inca cate ceva pe langa.

Succes,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor sh este pe la 500e..de reparat doar vibrokenul depaseste suma asta lejer.

pe ebay au astia preturi de 1000 euro in medie . La reprezentanta yamaha din Romania am sanse sa gasesc unul sh?

Editat de Alpha28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, da-mi un telefon (e la avatar) si te lamuresc 100% ..

 

Problema e cvasicunoscuta, toate modelele R6 de dupa 2005, au probleme cu vibrochenul. Chiar daca nu sint zgomote suspecte, preventiv se schimba toti cuzinetii la 20 000km. Te asigur ca aproape nimeni nu o face, cu doar citeva exceptii. Ce ti s-a intimplat, cunosc numai eu personal mai mult de 6 cazuri, si nu am asa de multi prieteni. Nu trebuie sa fi mers pe pista, e suficient 1000-2000km forja pe autostrada. Sint exemplare care au crapat la 5000km, altele au mers si 35 000. Din pacate, cei mai multi amatori de R6 ignora in totalitate aceasta problema, din necunoastere, si citeodata din ignoranta. R6 e cel mai puternic model de 600, au si o ciclistica extraordinara, insa au un cost de intretinere mult mai mare.

 

Sa cumperi alt motor e o MARE loterie, am mecanic specializat pe R6, si CMD stie un prieten care si-a reconditionat un propulsor de R6 la acelesi mecanic. Cum spuneam mai sus, iei alt motor, si poate crapa si acela. Daca il refaci, macar stii ca 20 000km, te dai linistit cu el.Daca chiulasa nu e atinsa, trebuie doar vibrochen, cuzineti si garnitura de chiulasa, manopera e maxim 400euro(negociezi cu macanicul). Piesele costa ieftin in USA, transp e sub 80$. Chiar azi am comandat pt un baiat cu R1 vibrochenul si cuzinetii.

 

preturile sint pe www.ronayers.com, microfiches.


» Post actualizat in 04 Aug 2014 12:22

Nu gasesti propulsor de R6 2006 cu 500euro, decit cu probleme, adica trebuie si acele desfacut, si in felul acesta trece de 1000euro. La fel cum nu gasesti nici rezervor de R6, toate se crapa sau se indoaie grav la cea mai mica cazatura din cauza ca sint prea bombate.


» Post actualizat in 04 Aug 2014 13:17

Mister rezolvat , motorul a fost aranjat pt vinzare. din pacate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, da-mi un telefon (e la avatar) si te lamuresc 100% ..

 

Problema e cvasicunoscuta, toate modelele R6 de dupa 2005, au probleme cu vibrochenul. Chiar daca nu sint zgomote suspecte, preventiv se schimba toti cuzinetii la 20 000km. Te asigur ca aproape nimeni nu o face, cu doar citeva exceptii. Ce ti s-a intimplat, cunosc numai eu personal mai mult de 6 cazuri, si nu am asa de multi prieteni. Nu trebuie sa fi mers pe pista, e suficient 1000-2000km forja pe autostrada. Sint exemplare care au crapat la 5000km, altele au mers si 35 000. Din pacate, cei mai multi amatori de R6 ignora in totalitate aceasta problema, din necunoastere, si citeodata din ignoranta. R6 e cel mai puternic model de 600, au si o ciclistica extraordinara, insa au un cost de intretinere mult mai mare.

 

Sa cumperi alt motor e o MARE loterie, am mecanic specializat pe R6, si CMD stie un prieten care si-a reconditionat un propulsor de R6 la acelesi mecanic. Cum spuneam mai sus, iei alt motor, si poate crapa si acela. Daca il refaci, macar stii ca 20 000km, te dai linistit cu el.Daca chiulasa nu e atinsa, trebuie doar vibrochen, cuzineti si garnitura de chiulasa, manopera e maxim 400euro(negociezi cu macanicul). Piesele costa ieftin in USA, transp e sub 80$. Chiar azi am comandat pt un baiat cu R1 vibrochenul si cuzinetii.

 

preturile sint pe www.ronayers.com, microfiches.

» Post actualizat in 04 Aug 2014 12:22

Nu gasesti propulsor de R6 2006 cu 500euro, decit cu probleme, adica trebuie si acele desfacut, si in felul acesta trece de 1000euro. La fel cum nu gasesti nici rezervor de R6, toate se crapa sau se indoaie grav la cea mai mica cazatura din cauza ca sint prea bombate.

» Post actualizat in 04 Aug 2014 13:17

Mister rezolvat , motorul a fost aranjat pt vinzare. din pacate

No unde-i butonul de like? Il foloseam cu toata raspunderea la postul asta! Respecte!

 

P.S. Era cam 80%++ ca motorul a fost pregatit de vanzare dat fiind timpul scurs de la cumparare pana la colaps... Oricum sincer imi pare rau pt ce a patit initiatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoreta asta avea deja zgomote la motor, i s-au schimbat cuzinetii, la nimereala, ca sa tina o tura prin fata blocului. Inca o data, amatorii de R6 2006+, luati in calcul inca 1000euro costul minim e revizie al propulsorului. Daca aveti bani de 2013 ,2014, e alta solutie, dar scumpa. Totusi, R6-le e o moto extraordinara si merita fiecare ban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a mai zis cineva mai devreme ,vorbeste cu Manu,e din Mangalia si e super mecanic,il cunosc personal.Uite si nr de tei:0751266925

o sa tin cont de recomandare dar pe moment o sa optez pentru varianta propusa de Jagi . Mersi oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu i-am zis sa spuna pe forum, dar din nu stiu ce motiv, nu o face. Problemele propulsorului de R6 2006+ ar trebui popularizate mai mult, altfel, multi vor lua teapa in continuare, din necunoastere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar o parere personala si va rog sa n-o luati in nume de rau dar, nu inteleg, cum producatori moto au fost capabili sa faca in anii '80 motoare care bat 100 de mii de km fara nici un fel de problema, iar in anii "buni" asa cum ii numesc mai toti, gen 2000+, nu sunt in stare sa faca un motor care sa nu se dezintegreze la propriu?! Povesti de genul "astea noi is mai performante decat cele vechi" nu prea-si au locul; ca doar n-or face maine motoare din carton sa te imbarlige ca-s mai usoare. Succes cu R6-le, sincer, imi pare rau pt situatie, pentru ca stiu cat de greu se strang banii pt un moto (scump sau ieftin, tot o cheltuiala e)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar o parere personala si va rog sa n-o luati in nume de rau dar, nu inteleg, cum producatori moto au fost capabili sa faca in anii '80 motoare care bat 100 de mii de km fara nici un fel de problema, iar in anii "buni" asa cum ii numesc mai toti, gen 2000+, nu sunt in stare sa faca un motor care sa nu se dezintegreze la propriu?! Povesti de genul "astea noi is mai performante decat cele vechi" nu prea-si au locul; ca doar n-or face maine motoare din carton sa te imbarlige ca-s mai usoare. Succes cu R6-le, sincer, imi pare rau pt situatie, pentru ca stiu cat de greu se strang banii pt un moto (scump sau ieftin, tot o cheltuiala e)

 

Sunt mai performante si mai usoare in acelasi timp. Diferenta intre un 600cc din 90 si un 600cc 2005+ este de aproximativ 35-40 kg, de unde crezi ca le-au scos? Unde ai de castigat pe-o parte, trebuie sa pierzi pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai performante si mai usoare in acelasi timp. Diferenta intre un 600cc din 90 si un 600cc 2005+ este de aproximativ 35-40 kg, de unde crezi ca le-au scos? Unde ai de castigat pe-o parte, trebuie sa pierzi pe alta.

Asta e lesne de inteles dar mi se pare penal sa platesti o gramada de bani pt un motor care e cap-coada o consumabila rapida, plin de plastic si care se face praf. Asa cum nu cred ca, cei mai multi care schimba motorul pt 10 Hp in plus, ajung sa tina mobra pe rosu intr-a sasea ca pe circuit :) Inca o data, e doar o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai usoare, mai usoare, si tot mai usoare. Pe de alta parte, mai turate ca sa scoata si mai multi cai putere. De unde fiabilitate? Daca la orice motor de 600 1000 (de pe sportive) s-ar reduce turatia cu 1000-1500ture, ar scadea mult puterea, dar nu s-ar mai sparge.Adica. daca in loc de 15750 cit are turatia maxima acest R6( modelul 2006 are 16 000, ulterior l-au limitat la 15750 din 2007) ar fi un 14 000, ar fi foarte fiabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De redus turatia, da, electronic, prin resoftare. Nu se gasesc alti cuzineti.Nu stiu unde-i problema, insa ceea ce e sigur, e ca trebuie schimbati cuzinetii preventiv, macar la 20 000km, ceea ce nu e chiar asa mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu spui de la cine ai luat motorul?... era sa spun teapa.

Ultimul Proprietar in cartea motorului este Ionescu Alexandru Teotim cu numarul de inmatriculare B 686 TIM

A fost vandut lui Porumb Catalin in Iulie 2013 iar eu l-am cumparat in iulie 2014 de la el (neavand asigurare /itp ambele expirand in luna mai). Exista posibilitatea ca el sa fi fost un simplu intermediar in toata treaba asta mentionand ca nu a circulat mai mult de 300km cu el. Omul a fost serios si la cerere mi-a trimis toate actele in vederea inmatricularii .. . La capitolul imagine omul detine un Q7 si nu cred ca statea in 1000 euro care constau in schimbarea cuzinetilor etc.. Aparentele mai inseala dar tind sa cred ca in cazul meu e vorba de ghinion,iar daca ar trebui sa merg pe ruta de "teapa" ar fi mai credibil sa acuz pe Ionescu Alexandru Teotim.

Editat de Alpha28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru patania ta, cred ca este demoralizant. Dar, acum ca stii despre ce este vorba, vezi un propulsor la ce bani gasesti, prin ebay.uk sau us poti aduce prin userul Garcya, un baiat de nota 10 si la scoruri zic eu, imbatabile. Incearca sa iti faci cont pe un forum cu baieti care detin R6 si vezi daca gasesti ceva la dezmebrat. De obicei, pe forumurile straine, userii au si calificative ca vanzatori/membri, astfel incat, iti poti face o idee despre om. Vezi de cand activeaza pe forum etc.

La recomandarea lui JAGI il duc la un baiat din bucuresti care sa ma ajute sa-l pun la punct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...