Sari la conținut

RS50 Reglaje


Postări Recomandate

Salutare tuturor, am o aprilia Rs50 din 2003 iar de cand am cumparat-o nu am umblat la motor pentru ca zic eu, merge bine ! Sunt incepator si asta e prima paraitoare care o detin .

 

Setul este de 50cc, are un filtru aer sport gen K&N conic, si o bujie frantuzeasca. Ea de stat la relanti sta, mai face cateodata probleme dupa ce merg 15-20 minute cu ea cand ma opresc da sa moara, dar nu face de fiecare data asa.

Ca si consum nu estimez cat cat consuma dar cu 20 lei merg cam 5 zile dus-intors la servici 10 km.

Am schimbat uleiul de transmisie,am uns lantul fata de fostul proprietar care avea 100 de grade de ulei in cutie !

 

Am facut un mic test de bujii. Cu cea frantuzeasca de acum prinde cam 70-71 km/h iar cu o bujie NGK dar nu BR9ES cum recomanda cartea ei, o NGK oarecare prinde 64-65 !

 

Am vazut pe net o gramada de rs'uri de 50cc care se duceau la 90km/h maxim ! Daca stie cineva motivul pentru care prinde atat.... sau daca este din carburator etc.. nu stiu , rog sa lase aici comentariu !

 

RS'ul meu atasat mai jos !


» Post actualizat in 31 Jul 2014 09:40

am uitat sa specific ca, atunci cand am cumparat-o cand m-am uitat la baia de ulei de amestec care este sub sa era plina, iar acum dupa 2 luni de zile nivelul este acelasi, si nu imi scoate fum deloc .....

post-85515-0-96171500-1406799494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul imi pare cunoscut , l-am vazut zilele trecute in buzau pe langa un service parca , daca nu ma insel .

Daca zici ca nu scoate fum deloc verifica pompa de ulei . E posibil ca aceasta sa fie infundata , cel mai bine ar fii sa o dezactivezi deoarece risti ca sa nu bage ulei si sa calezi motorul . Cel mai bine e sa pui cu seringa atunci cand alimentezi .

Ea mai da sa moara si din cauza socului , posibil sa fie guma mancata din capatul care intra in carburator , verifica-l si p-ala .

Sper ca ti-am fost de ajutor .

Link spre comentariu