Sari la conținut

RS50 Reglaje


Postări Recomandate

Salutare tuturor, am o aprilia Rs50 din 2003 iar de cand am cumparat-o nu am umblat la motor pentru ca zic eu, merge bine ! Sunt incepator si asta e prima paraitoare care o detin .

 

Setul este de 50cc, are un filtru aer sport gen K&N conic, si o bujie frantuzeasca. Ea de stat la relanti sta, mai face cateodata probleme dupa ce merg 15-20 minute cu ea cand ma opresc da sa moara, dar nu face de fiecare data asa.

Ca si consum nu estimez cat cat consuma dar cu 20 lei merg cam 5 zile dus-intors la servici 10 km.

Am schimbat uleiul de transmisie,am uns lantul fata de fostul proprietar care avea 100 de grade de ulei in cutie !

 

Am facut un mic test de bujii. Cu cea frantuzeasca de acum prinde cam 70-71 km/h iar cu o bujie NGK dar nu BR9ES cum recomanda cartea ei, o NGK oarecare prinde 64-65 !

 

Am vazut pe net o gramada de rs'uri de 50cc care se duceau la 90km/h maxim ! Daca stie cineva motivul pentru care prinde atat.... sau daca este din carburator etc.. nu stiu , rog sa lase aici comentariu !

 

RS'ul meu atasat mai jos !


» Post actualizat in 31 Jul 2014 09:40

am uitat sa specific ca, atunci cand am cumparat-o cand m-am uitat la baia de ulei de amestec care este sub sa era plina, iar acum dupa 2 luni de zile nivelul este acelasi, si nu imi scoate fum deloc .....

post-85515-0-96171500-1406799494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul imi pare cunoscut , l-am vazut zilele trecute in buzau pe langa un service parca , daca nu ma insel .

Daca zici ca nu scoate fum deloc verifica pompa de ulei . E posibil ca aceasta sa fie infundata , cel mai bine ar fii sa o dezactivezi deoarece risti ca sa nu bage ulei si sa calezi motorul . Cel mai bine e sa pui cu seringa atunci cand alimentezi .

Ea mai da sa moara si din cauza socului , posibil sa fie guma mancata din capatul care intra in carburator , verifica-l si p-ala .

Sper ca ti-am fost de ajutor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sunt din buzau dar nu l-am dus niciodata la service :D o problema am rezolvat-o, cablul de la acceleratie unde se bifurca era scos si nu actiona pompa atunci cand acceleram, acum l-am pus la loc si a inceput sa scoata fum ! testul se vede dupa o saptamana sa vedem daca a scazut uleiul din rezervor. Mi-a mai zis cineva sa verific si sau sa schimb cel mai bine muzicuta, ca cica din cauza ei nu prea trage si se duce doar la 72km/h !

 

merci de post aprilia rs 125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el de urcat in turatii urca pentru ca urla calumea, nu stiu daca toba este stock sau modificata, cineva mi-a zis ca e toba de rs 125...

 

am dat jos muzicuta si cand am tras aer din ea nu intra , deci e in regula ! la filtru de aer i-am pus colier pentru ca nu avea, si mi-a mai zis cineva ca daca el nu si-a facut deloc amestecu deaia nu avea forta si acum ca isi face amestecu i-ar da putere !

 

singura problema de limitare ar fii toba .


» Post actualizat in 01 Aug 2014 13:43

scuze de dublu post dar i-am "reparat" pompa de ulei , dar de cand isi trage ulei parca intra in turatii greu de tot si la un moment dat cand nu mai poate se tureaza static, eu zic ca e de la ulei, cine stie de cata vreme este acolo si cat a zacut !

 

alta problema ar fii in mers imi sare fisa de pe bujie !!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...