Sari la conținut

Turul tarii 14 - 27 Iulie 2014 - 4068 kilometri


Postări Recomandate

Salutare.

 

Tocmai m-am intors din concediu si iata cum mi l-am petrecut. Mai intai totul a inceput asa:

 

10908_10203876306045707_5466965316626870

 

 

Initial, au fost 4512 km "teoretici", insa "efectivi" sunt 4068 km.

 

10431233_10203876268324764_8983520242718

 

Luni, pe data de 14, a fost prima zi de drum, parasind Iasul la ora 9 dimineata, nu inainte de a face plinul, presiunea si o spalare motocicletei.

 

10354800_10203900388967765_1090389554396

 

Ziua 1. Cheile Bicazului, Lacul Rosu, Salina Praid, noaptea la Targu Mures.

 

10386927_10203903621888586_6174588993184

 

10527485_10203903616128442_7382653370305

 

10450104_10203903640049040_8311334014550

 

10521557_10203903624688656_2249610722305

 

10514396_10203903629648780_8134620506125

 

Madames et messieurs!

 

10382088_10203909218188490_8890598259487

 

Ziua 2. Ziua a doua a fost cam scurta, am plecat din Targu Mures destul de tarziu, pe la 11, gratie traditionalei betii cu ocazia fiecarui inceput de tura, alaturi de prietenii de la Office, Clau, Edi, Jerry si Andreea. O țâră mahmur, mi-am facut timp sa vizitez Cetatile Sighisoarei, unde m-am dres c-o citronada, si a Fagarasului, iar mai spre dupa amiaza, Castelul Bran, care m-a intrigat destul de tare. Se pare ca oamenii vremurilor cand a fost construit aveau o fizionomie tare ciudata. Din planul interior al castelului, cu coridoare inguste, praguri la usi foarte scunde, scari abrupte si intortocheate, imi dau seama ca pe atunci oamenii erau cam pitici. Iar asta mi-au confirmat-o si costumele populare sau rochiile de bal ale fetelor, care erau croite ca dupa tiparul unei adolescente de 14 ani. Insa intriga a aparut cand am vizitat sala armelor, unde se gaseau niste armuri ale cavalerilor, mari, de puteai sa bagi in ele si-un cal. Deci, fetele erau prea mici, iar barbatii prea mari si, cu toate acestea, castelul a fost dimensionat ca pentru printesele firave si subtiri din basme, de parca ar fi fost locul lor de joaca. Am fost impresionat cand am descoperit motorul care actiona liftul castelului, instalat in 1932 special pentru regina bolnava de artrita.
Spre seara m-am intremat cu gratarul din figura alaturata, pe care l-am aprins cu o tuica de prune din partea gazdei, dar pe care l-am stins mai tarziu cu niste bere.

 

Sighisoara.

 

10505553_10203908317885983_4406484395572

 

10355518_10203915004133135_3196707683747

 

Cetatea Fagarasului.

 

10557576_10203915002773101_4849981518994

 

Castelul Bran.

 

10502058_10203915004893154_8901785156263

 

Parcul englezesc de langa Castelul Bran, iazul cu nuferi si casa de ceai.

 

10553680_10203915004173136_1579472014872

 

Motorul liftului din castelul Bran.

 

10548328_10203915003293114_3848445260975

 

Si ceva de-ale gurii.

 

10487488_10203915003693124_3367853676686

 

10285616_10203915005493169_7712230617412

 

Da, doua pahare.

 

10506829_10203915764872153_7247769425892

 

 

 

 


» Post actualizat in 28 Jul 2014 05:34

Ziua 3. A inceput cu plecarea din Bran spre Campulung, cu oprire la defileul si pestera Dambovicioara. Superbe locuri, iar cea mai mare surpriza a fost la pestera, unde exista 3-4 ghizi voluntari, niste pici de 7-8 ani, foarte bine pregatiti si foarte atenti la detalii. Din minunt in minut ghidul meu imi tot zicea "Atentie la cap, atentie la treapta, atentie la podeaua umeda, aici pe dreapta aveti o stalagtita, iar imediat mai incolo vom vedea si alte formatiuni." Am ramas masca si m-am amuzat teribil. De la Dambovicioara am plecat spre Curtea de Arges unde am intalnit o pisica care torcea. La manastirea Curtea de Arges, ghici cu cine ma intalnesc? Dupa 8-9 ani de conversatii pe net despre muzica, corzi si chitare bas, Dumnezeu a faurit ca doi mari metalisti, unul mai dur ca celalalt, sa se intalneasca in sanul bisericii. :)) Este vorba despre prietenul XBassit, Flavius, basist de mare angajament, care actualmente canta cu trupa Dor de Duh.
Am reusit sa urc si pe Transfagarasan, nu inainte ca o ploaie zdravana sa-mi dea o pauza de cafea la iesirea din Curtea de Arges. Desigur, aceeasi ploaie parca si mai zdravana a avut grija de mine fix cand am intrat pe DN 1, in localitatea Cârtișoara si care m-a tintuit in Avrig unde am gasit prima cazare, lucru ce m-a impiedicat sa-l vizitez pe prietenul Florin Xbase Pravalia Lui Barbu in Sibiu, plecand a doua zi pe Valea Oltului. Pentru specialistii in domeniu, Vidradu o fi gata pentru deversare sau ne mai trebuie ploi? Nivelul era cam de 40 de cm pana la stavile.

10453338_668368709915177_641707305909829

 

10504910_10203935687770213_1863244251148

 

1654211_10203935687530207_73631130466765

 

 


» Post actualizat in 28 Jul 2014 05:38

Defileul Dambovicioarei.

 

10383861_10203935686890191_4448303574885

 

1559499_10203935686850190_88581187508482

 

10556921_10203935685770163_9060366417116

 

10450062_10203935686490181_4608031472853

 

 

 

 

 


 


» Post actualizat in 28 Jul 2014 05:40

Scrieti ceva ca sa mai pot adauga poze.

 


 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10557451_10203935687570208_6113221619155

 

10520768_10203935687970218_8820790980701

 


10460606_10203935687850215_6910829560524


» Post actualizat in 28 Jul 2014 05:52

Ziua 4. Ce am sa va povestesc acuma reprezinta rezumatul a celei mai tari, neasteptate, nesperate si surprinzatoare experiente de pana acum si cred ca din intreaga calatorie. Cititi si urmariti fotografiile in ordinea in care le-am pus.
Totul s-a petrecut ieri (Joi), in ziua a patra de calatorie. Am stat cazat la o pensiune in Avrig dupa ce Miercuri m-a plouat bine pe DN1, fix la iesirea de pe Transfagarasan.

In zorii zilei am plecat catre Brezoi, pe Valea Oltului, cu gandul sa vad lacul Vidra (pe raul Lotru). Acolo am intalnit un grup de patru motociclisti, langa care am oprit pentru a-i saluta. M-am bucurat sa vad ca motocicletele lor aveau numere de Bucuresti si am sperat ca, in sfarsit, voi intalni si eu cativa motociclisti romani cu care sa schimb o vorba-doua, caci pana acum n-am vorbit cu nici un motociclist din Romania, ci numai din strainatate, Germania, Ungaria, Slovacia, Cehia, Franta, Austria, Rusia, Republica Moldova etc. Cobor de pe motocicleta, imi scot casca si ii intampin cu traditionalul "Ci faceti uai baieti!!" Ei, nimic. Eu, "Veniti de departe?" Ei, "Hallo, speak english?". -Poftim?? Pai, ce-i cu motocicletele voastre? -Pai, noi suntem din Germania, am venit cu avionul in Bucuresti, iar de acolo am inchiriat motocicletele astea pentru o saptamana. Inchirierea fiecarei motociclete a costat 400 de euro. In fine, am mai schimbat cateva vorbe, ne-am uitat pe harta, am discutat despre starea drumului, apoi am plecat impreuna cativa kilometri pana la intersectia cu Transalpina, ei ducandu-se la Ranca, iar eu la Petrosani. Drumul pana la Petrosani n-a fost cel mai fericit, pe alocuri este foarte, foarte prost, insa, in apropiere de Petrila am traversat un defileu superb intre muntii Parang si muntii Sureanu, unde am vazut cateva stanci cu niste culori tare ciudate, le-am pozat. Am ajuns in Petrosani pe la ora 11, am luat masa si am plecat catre urmatoarea destinatie, Baile Herculane.

De aici incepe aventura! Totul a fost frumos, dar destul de plictisitor pana am traversat toate orasele, incepand de la Aninoasa si pana la Lupeni, insa de la Lupeni pana la Campu lui Neag am prins o portiune de serpentine necirculata si cu asfalt foarte bun, aspru si aderent. Am profitat si m-am dat destul de tare pe acolo, iar de vreo doua ori scaritele mele au zgariat asfaltul. Pana la un moment dat, cand SURPRIZA, S-A TERMINAT ASFALTUL!!! A aparut un indicator cu Terminarea restrictiei de 40 km/h, de parca se putea abtine cineva sa mearga cu 40 la ora pe serpentinele alea superbe, si de parca ai fi putut sa mergi cu mai mult de 20 la ora de acolo mai departe. Insa drumul a continuat, iar GPS-ul lui Cristinel il cunostea, mai putin telefonul meu care a ramas fara semnal. Mi-am spus in gand, hai sa merg mai departe, probabil este doar o portiune si la un moment dat va incepe din nou asfaltul, asa cum am mai intalnit. Ei bine, n-a fost asa. Drumul devenea tot mai ingust, mai abrupt si mai putin lin. Pietrele de pe drum s-au transformat treptat in bolovani, dar am continuat sa merg sperand ca voi ajunge la asfaltul mult dorit. Dar de unde? Am intalnit un nene care se plimba pe acolo in costum de biciclist, pe langa bicicleta. -No, bade, departe-i Cluju'? -Dar unde vrei sa ajungi? -La Baile Herculane. -Da-i inainte! -Dar cat o tine drumul asta asa, fara asfalt? -Ăhă, da-i inainte! No, si i-am dat inainte, de unde aveam sa stiu ca voi avea de parcurs CINCI ZECI SI CINCI DE KILOMETRI prin pustietate, pe un macadam foarte dur pentru motocicleta si cauciucurile mele de asfalt, pe unde numai utilajele taietorilor de lemne treceau, pe unde micile cascade si izvoare curgeau de-a lungul, pe unde gaseam cate o balta mai mica ori mai mare lasata de ploaia de ieri, pe unde acele balti deveneau imense pentru motocicleta mea, erau late cat tot drumul, si n-aveai cum sa le ocolesti, ca la stanga era muntele, iar la dreapta prapastia. La fiecare astfel de balta m-am oprit, am cautat un bat mai lung cu care am verificat adancimea apei si soliditatea fundului baltii, caci daca era mâl pe fund n-as fi putut trece, insa, din fericire, era tot macadam. Cea mai adanca balta a fost atat de adanca, incat a sarit apa pana pe parbriz, m-a stropit putin pe fata, iar nivelul apei ajungea pana la scarite.
Mergand asa pe cale, pe la jumatatea distantei de HARD ENDURO (DN 66A), Dumnezeu imi scoate in cale salvarea mea morala. Intr-un luminis faceau pauza doi enduristi din Cehia, Hynek si prietena lui, Petra, el cu KTM 990, ea cu Honda CRF 250. Cand m-au vazut, sa pice din picioare, nu alta. -Cum este posibil asa ceva?? Cu motocicleta asta ai ajuns tu aici?? -Da, ce sa faci, se mai intampla... De acolo am continuat drumul impreuna, eu mergeam primul, iar in spatele meu era Hynek, urmat de Petra. In nici primele 5 minute de mers, trecand prin niste balti si noroaie consecutive, Hynek loveste cu cutia din dreapta o piatra pe care a si smuls-o din locul ei, si cade cu motocicleta. Toata scena a durat o secunda si am privit-o din mers in oglinda retrovizoare. Am oprit imediat si m-am dus sa-l ajut. Am ridicat motocicleta, cand, deodata, o scapa din nou. Il ajut sa incalece si pornim la drum. Petra era foarte obosita din cauza traseului, ii era greu, nu mai parcursese pana acuma distanta asa de lunga si dificila. N-a ezitat sa-mi spuna de doua-trei ori "You are my hero, can't belive you did it with this bike, Respect!!", in special cand privea la cele doua Tricolore care nu m-au parasit nici macar un metru in toata calatoria mea. De parca n-ar fi fost totul deja destul de dificil, niste tunete puternice de munte au prevestit o minunata ploaie care a tinut-o molcom pana la barajul Lacului Valea lui Iovan, insa de acolo a inceput mai tare. Macar iesisem din munte si usor-usor civilizatia incepea sa apara din nou. De la baraj drumul era din dale de beton, sparte, cu gauri adanci, si, cu toata sinceritatea o spun, imi placea mai mult in padure. Ma enerva sa merg pe un drum chipurile amenajat, dar totusi atat de spart. Mai si ploua, nici nu vedeam bine si trebuia sa fac slalom printre gropi. Toata aventura a durat cam 5-6 ore, nici nu mai stiu, sunt fericit ca n-am ramas fara benzina si ca nu m-a prins intunericul. Intr-un final am ajuns la asfalt curat, intersectia dintre DN 66A si DN 67D. Atunci toti trei am simtit gustul victoriei, ne-am imbratisat, am ras, ne-am bucurat si ne-am pozat, plus schimb de adrese de email. I-am condus pana la iesirea din Herculane, ei mergand mai departe catre Orsova, eu ramanand in statiune. Am simtit nevoia de rasfat dupa aventura asta, cred ca il meritam, si sunt convins ca orice motociclist poate spune ca nu e putin lucru sa parcurgi 55 kilometri de hard enduro (pentru mine a fost hard) cu o motocicleta touring de 260 de kilograme, cu bagaje si cauciucuri de asfalt. Da, sunt eroul Petrei. Lui Hynek i-am daruit unul dintre cele doua Tricolore pe care le aveam cu mine, s-a transmis multa emotie prin gestul facut de mine. L-a arborat imediat pe motocicleta lui.

Am inoptat la pensiunea de unde va scriu, unde m-am relaxat cu 15 minute de inot in piscina si o cu o cina delicioasa, unde am avut ca aperitiv doua beri brune, doua tuici din partea casei si niste Jaggermeister, partenerul meu de drum. In rest pastrav la tigaie, cu mamaliga si mujdei si o portie de clatite cu afine si ciocolata.
Acum trebuie sa replanific traseul fiindca am pierdut destul de mult timp cu aventura aceasta, iar maine, pe 19, trebuie sa fiu la Motorfest 2014 Suceava, intrunirea moto organizata de prietenii de la North Gang Riders, unde vom avea concert cu Fara Zahar.

 

10492046_10203928632513836_2734284101307

 

10551522_10203928632273830_4368974899392

 

10515281_10203928632313831_5067556055340

 

10428306_10203928632033824_3221497352015

 

10443156_10203928631993823_1958840522331

 

10553733_10203928636233929_5397457203698

 

10511624_10203928632713841_6917986770112

 

10462608_10203928634073875_9014898585164

 

10443239_10203928636273930_6538485891282

 

10286910_10203928633033849_2841666138508

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10536815_10203928637393958_7090893618297

 

10553964_10203928641354057_6747187295671

 

10360616_10203928634993898_9156238502649

 

10551566_10203928643474110_1679048423024

 

10441432_10203928644394133_1770338346237


» Post actualizat in 28 Jul 2014 05:54

10517093_10203928635953922_3215294847029

 

10536361_10203928644674140_4941130390361

 

10467144_10203928644354132_3823901617314

 

10504916_10203928642594088_9134154560178

 

10432951_10203928645314156_7754369580532


» Post actualizat in 28 Jul 2014 05:55

10498470_10203928644114126_1132756259992

 

10275506_10203928645634164_3488124523768

 

10469736_10203928645794168_8444078089658

 

Ziua 5. A cincea zi a fost mai degraba bogata in kilometri, decat in evenimente spectaculoase. Cam 700, pornind de la Herculane, pe relatia Orsova - Moldova Veche - Oravita - Bozovici - Caransebes - Simeria - Abrud - Cluj Napoca - Gherla. Subiectul primei fotografii n-are nevoie de prezentare, este binecunoscutul Decebal. Intre Oravita si Bozovici, pe langa ruinele cutremuratoare ale termocentralei de la Anina, se gasesc doua cascade frumoase, prima nu stiu cum se numeste sau daca are nume, insa cealalta este cascada Bigăr. Merita vazute, iar zona are o portiune de vreo 50 km, incepand de la Oravita, cu serpentine slab circulate, cu asfalt impecabil si super rugos, recomand reisărilor.

 

10525876_10203935612888341_2852987359398

 

10431088_10203935612688336_7331419932941

 

Cascada Bigar.

 

10563086_10203935612928342_1360528419652


» Post actualizat in 28 Jul 2014 05:56

Motorfest 2014 Suceava - North Gang Riders

 

10570423_1426782850944779_36840840102197

 

40 km de parada, din Suceava pana in Capu Campului, acolo unde a fost scena, campingul si distractia.

 

10538024_748853541837478_576691389692889

 

Si concertul...

 

10411993_1506989106199568_15071173915707

 

La un păstrăv bun lângă barajul Bicaz.

 

10317821_10203943695610404_2953462933151

 

De aproximativ trei ani de zile n-am mai vazut stalpii viaductului din Poiana Largului inundati de coada lacului Izvorul Muntelui. A plouat mult. A se vedea si stalpii de electricitate. Dar nivelul apei la baraj n-a ajuns atat de aproape de stavile, asa cum era la Vidraru.

 

10450005_10203946119791007_8293551339861

 

 

10515278_10203946120711030_3047532825388

 

10431264_10203946118430973_2919999190904

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si probabil ultima poza trebuia sa fie asta :))

 

Este excelenta, ti-o fur. :D

 

Capitanul ZZ Top, la trecere bac Braila.

 

10575409_10203955886635172_9119581565407

 

10507135_10203950407378194_3605761213959

 

Ziua 7. Teritoriu selenar la Vulcanii Noroiosi.

 

10501759_10203955840954030_5116087494172

 

10562673_10203955841474043_1030470961955

 

10507106_10203955839713999_6664676116922

 

10463763_10203955840154010_2649326479441

 

10433235_10203955841554045_5249748261736

 

10574274_10203955840674023_1751068295268

» Post actualizat in 28 Jul 2014 07:03

Codrul frate cu romanul. Iar romanul, din puternic sentiment de fraternitate, l-a "impodobit frumos" cu o punga cu gunoi.

 

10565130_10203955884515119_5937685939389

 

Modificarea continua a reliefului platoului Bucegi isi face simtita prezenta prin aparitia unor fenomene rar intalnite in trecut, dar tot mai prezente in ziua de astazi, ca urmare a intensitatii cu care fauna urbana viziteaza aceste minunate locuri. In imagine puteti observa flora puternic modificata genetic, cu un continut masiv de metal si material pastic, viu colorata, cu deosebite calitati ce ii confera rezistenta maxima la intemperii si fenomene naturale de descompunere. In padurile traversate de sosele, in apropierea locurilor de popas, adesea sunt intalnite specii noi, dintre care enumeram: Papirus Igienicus, Tampaxul Sângeriu si Pampersul Umectat.

 

10404886_10203978007388177_2245770332118

 

10462430_10203985219168467_6615164413705

 

10553744_10203985218008438_4120124701215

 

1979379_10203985217488425_50321537173206

 

1908037_10203985218408448_87313889414432

 

10485509_10203985218688455_5079361704903

 

10504794_10203985219728481_7548794343565

 

10541409_10203985219488475_8009900468629

» Post actualizat in 28 Jul 2014 07:10

Intalnirea Comunitatii Chitaristilor Romani, Moeciu 2014.

 

10359042_427549987388155_728355282278484

 

10431144_10203982611263271_5834590511610

 

Ziua 14. Drumul spre casa prin Poiana Brasov.

 

10550064_10203996401808026_8772985073558

 

10532064_10203996401928029_4912401545903

 

9303_10203996403968080_58808275712875427

 

» Post actualizat in 28 Jul 2014 07:10

Si, in sfarsit, dupa 14 zile si 4068 km, inapoi acasa.

 

10485425_10203996424688598_4789674145573

 

Si Surpriza Serii!!

 

10531479_10203997060584495_5443186653736

 

:)

Editat de George M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, foarte frumoasa tura!

Cat despre problema cu starea drumurilor, vezi ca exista un topic la "Discutii generale despre motociclism". E frumoasa putina aventura, dar in Romania sunt destule drumuri nationale cu macadam sau bombardate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUPER TARE... singur ai fost?

 

Singur, adica si fara pasager.

 

Foarte frumos, la cat mai multi kilometri!

Cum a fost starea drumurilor in general? Ma intereseza mai mult parte marcata dew mine pe harta de mai jos.

attachicon.gifedit.jpg

 

1. In general ok, sunt cateva bucati sparte tare Incepand de la Lacul Vidra inspre Petrosani

2. PROST.

De aici incepe aventura! Totul a fost frumos, dar destul de plictisitor pana am traversat toate orasele, incepand de la Aninoasa si pana la Lupeni, insa de la Lupeni pana la Campu lui Neag am prins o portiune de serpentine necirculata si cu asfalt foarte bun, aspru si aderent. Am profitat si m-am dat destul de tare pe acolo, iar de vreo doua ori scaritele mele au zgariat asfaltul. Pana la un moment dat, cand SURPRIZA, S-A TERMINAT ASFALTUL!!! A aparut un indicator cu Terminarea restrictiei de 40 km/h, de parca se putea abtine cineva sa mearga cu 40 la ora pe serpentinele alea superbe, si de parca ai fi putut sa mergi cu mai mult de 20 la ora de acolo mai departe. Insa drumul a continuat, iar GPS-ul lui Cristinel il cunostea, mai putin telefonul meu care a ramas fara semnal. Mi-am spus in gand, hai sa merg mai departe, probabil este doar o portiune si la un moment dat va incepe din nou asfaltul, asa cum am mai intalnit. Ei bine, n-a fost asa. Drumul devenea tot mai ingust, mai abrupt si mai putin lin. Pietrele de pe drum s-au transformat treptat in bolovani, dar am continuat sa merg sperand ca voi ajunge la asfaltul mult dorit. Dar de unde? Am intalnit un nene care se plimba pe acolo in costum de biciclist, pe langa bicicleta. -No, bade, departe-i Cluju'? -Dar unde vrei sa ajungi? -La Baile Herculane. -Da-i inainte! -Dar cat o tine drumul asta asa, fara asfalt? -Ăhă, da-i inainte! No, si i-am dat inainte, de unde aveam sa stiu ca voi avea de parcurs CINCI ZECI SI CINCI DE KILOMETRI prin pustietate, pe un macadam foarte dur pentru motocicleta si cauciucurile mele de asfalt, pe unde numai utilajele taietorilor de lemne treceau, pe unde micile cascade si izvoare curgeau de-a lungul, pe unde gaseam cate o balta mai mica ori mai mare lasata de ploaia de ieri, pe unde acele balti deveneau imense pentru motocicleta mea, erau late cat tot drumul, si n-aveai cum sa le ocolesti, ca la stanga era muntele, iar la dreapta prapastia. La fiecare astfel de balta m-am oprit, am cautat un bat mai lung cu care am verificat adancimea apei si soliditatea fundului baltii, caci daca era mâl pe fund n-as fi putut trece, insa, din fericire, era tot macadam. Cea mai adanca balta a fost atat de adanca, incat a sarit apa pana pe parbriz, m-a stropit putin pe fata, iar nivelul apei ajungea pana la scarite.

3. Bun si foarte bun. Exceptie la Cazanele Dunarii, unde pe o distanta de 10 km sunt portiuni fragmentate: 500 m asfalt, 50 m macadam, 500, 50 si tot asa.

4. Cat o tii pe european e ok.

5. Idem 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singur, adica si fara pasager.

 

 

1. In general ok, sunt cateva bucati sparte tare Incepand de la Lacul Vidra inspre Petrosani

2. PROST.

3. Bun si foarte bun. Exceptie la Cazanele Dunarii, unde pe o distanta de 10 km sunt portiuni fragmentate: 500 m asfalt, 50 m macadam, 500, 50 si tot asa.

4. Cat o tii pe european e ok.

5. Idem 4.

Mersi de informatii! Frumoase fotografii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Toata aventura a durat cam 5-6 ore, nici nu mai stiu, sunt fericit ca n-am ramas fara benzina si ca nu m-a prins intunericul. Intr-un final am ajuns la asfalt curat, intersectia dintre DN 66A si DN 67D. Atunci toti trei am simtit gustul victoriei, ne-am imbratisat, am ras, ne-am bucurat si ne-am pozat, plus schimb de adrese de email. I-am condus pana la iesirea din Herculane, ei mergand mai departe catre Orsova, eu ramanand in statiune.

 

 

 

10443156_10203928631993823_1958840522331

Deci de la intersectia DN66A cu DN67D nu este nicio problema. Asfaltul e bun pana in Herculane?

As vrea sa evit zonele enduro si ma gandeam sa merg pe traseul Tg. Jiu - DN 67D - Tismana - Herculane.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la intersectia DN66A cu DN67D pana la Herculane asfaltul este cat de cat decent, se merge cu 60-70 km/h, exclus sa te dai pe curbe. E de preferat sa mergi pe DN67D prin Baia de Arama daca vii din Targu Jiu, insa nu stiu cum se prezinta drumul fiindca n-am trecut. Ba auzisem ca e spart, ba ca s-a reparat, nu stiu. Pe Google Maps asfaltul arata bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos concediu, ai mers la relax intr-o certitudine relativa p-un traseu aproximativ... asa cum sta bine calatorului care mai vede si altceva decat strada si destinatia.

Cu ce aparatura ai pozat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...