Sari la conținut

Despre suspensii


MVA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 678
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spune din ce an e motocicleta si raspunsul iti va veni singur in minte.

Se serviseaza imediat ce se detecteaza pierderi de ulei.

Se serviseaza la 2-3-4 ani, depinde de cat si cum mergi

Se serviseaza la 20k km, doar daca pana atunci nu a curs si nu au trecut mai mult de 2-3-4 ani de la ultima servisare.

 

Cu cat e mai performanta, cu atat trebuie tinuta mai din scurt.

La mine ma indoiesc ca face o diferenta asa mare daca o servisez la 2 sau la 4 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A DA, nu contest, doar voiam sa fiu mai precis conform manualului.

O sa ma ocup!


» Post actualizat in 04 Apr 2017 12:44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vreau sa exemplific cum ar trebui sa arate uzura corecta pentru anvelope cu un setup bun.

E o motocicleta la care am lucrat cu mare drag si pe care o consider o bijuterie.

Setul este un D211, folosit un weekend pe Serres.

Motivul pentru care guma nu e folosita in intregime este lipsa (pentru moment) a scaritelor reglabile, riderul are cizmele polizate.

post-14189-0-50523800-1495626781_thumb.jpg

post-14189-0-45186600-1495626795_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa exemplific cum ar trebui sa arate uzura corecta pentru anvelope cu un setup bun.

E o motocicleta la care am lucrat cu mare drag si pe care o consider o bijuterie.

Setul este un D211, folosit un weekend pe Serres.

Motivul pentru care guma nu e folosita in intregime este lipsa (pentru moment) a scaritelor reglabile, riderul are cizmele polizate.

 

La ce uzura te referi, ca eu in poze vad niste gume aproape noi-noute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu inteleg cum iti dai tu seama de "wear patern" la o guma care pare noua... dar ma rog, poate nu se vede bine in poze.

 

In alta ordine de idei, pana la scarite reglabile... nu ar fi mai simplu sa desurubeze prelungitoarele si eventual sa polizeze piulitele din scarite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu inteleg cum iti dai tu seama de "wear patern" la o guma care pare noua... dar ma rog, poate nu se vede bine in poze.

 

In alta ordine de idei, pana la scarite reglabile... nu ar fi mai simplu sa desurubeze prelungitoarele si eventual sa polizeze piulitele din scarite?

 

Dupa doua zile de track-day cu foarte multe intrari, nu stiu cum de nu iti dai tu seama ca nu vezi o guma noua :)

 

Eu zic sa lasam scaritele in pace. Nu e subiectul de discutii al topicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Guma noua" a fost o "figura de stil", sunt convins ca ai inteles perfect la ce m-am referit. Cat despre scarite, nu eu le-am adus in discutie.

 

Imi pare rau dar nu poti da exemplu de "uzura corecta" sau "setup bun" (probabil suspensii) la niste gume cu chicken stripes de doua degete!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere ai yo4hdx?

am petrecut cateva zile pe circuit pana sa reusesc sa arate in halul asta

post-33534-0-84672700-1495804233_thumb.jpgpost-33534-0-51928600-1495804235_thumb.jpgpost-33534-0-23908400-1495804231_thumb.jpgpost-33534-0-78432900-1495804510_thumb.jpg

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Guma noua" a fost o "figura de stil", sunt convins ca ai inteles perfect la ce m-am referit. Cat despre scarite, nu eu le-am adus in discutie.

 

Imi pare rau dar nu poti da exemplu de "uzura corecta" sau "setup bun" (probabil suspensii) la niste gume cu chicken stripes de doua degete!

Tin sa iti exemplific cum poate sa arate rau, chiar si asa cum zici tu. Nu tin sa fim de acord :)

post-14189-0-46013300-1495805478_thumb.jpgpost-14189-0-81130500-1495805488_thumb.jpg

 

RS-ul are 120-160 fata de 110-150 stoc deci e loc mult de inclinare doar ca nu ar fi fost safe din cauza scaritelor.

Daca ai dubii in prinvinta riderului, cam asa mergea pe o tigaie de K3, 120-180 tire size.

post-14189-0-07865800-1495805803_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Nu tin sa fim de acord :)...

 

Te-am citit si te citesc pe forum cu placere, putini inteleg ce spui... acum insa probabil te-ai lasat dus de val, cum se spune, avand o slabiciune/afinitate pentru motorul/pilotul in discutie.

 

Nu poti folosi ca exemple de "asa e bine" gume cu chicken stripes de 2 degete... justificate de lipsa scaritelor reglabile, cand in poze se vad de la o posta "prelungitoarele". Pana si eu, care nu m-am dat pe pista niciodata, le-am polizat...

 

Sper ca ai inteles ideea si ne oprim aici, eu unul deja am facut-o!

» Post actualizat in 27 May 2017 18:47

ce parere ai yo4hdx?

am petrecut cateva zile pe circuit pana sa reusesc sa arate in halul asta

attachicon.gifziua 1.JPGattachicon.gifziua11.JPGattachicon.gifIMG_8228.JPGattachicon.gifIMG_8192.JPG

 

Ce sa spun, arata intradevar ca "in filme" ... felicitari!

 

Totusi, sper ca realizezi cat de ridicol e sa pui poze cu gumele tale, asta e fix ca si culturistii care isi fac poze la bicepsi... dar cand intra in ring cu un boxer sau full-contact... huh?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint piloti care merg rapid, dar nu se pricep deloc la reglajul suspensiilor. Rezultatul, atunci cint mecanicul lor care se pricepe este "concediat", rezulta un SC1 facut franjuri in doar 10 ture. Cauciucul lui CMD e ajutat de o suspensie bine reglata.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-am citit si te citesc pe forum cu placere, putini inteleg ce spui... acum insa probabil te-ai lasat dus de val, cum se spune, avand o slabiciune/afinitate pentru motorul/pilotul in discutie.

 

Nu poti folosi ca exemple de "asa e bine" gume cu chicken stripes de 2 degete... justificate de lipsa scaritelor reglabile, cand in poze se vad de la o posta "prelungitoarele". Pana si eu, care nu m-am dat pe pista niciodata, le-am polizat...

 

Sper ca ai inteles ideea si ne oprim aici, eu unul deja am facut-o!

» Post actualizat in 27 May 2017 18:47

 

Ce sa spun, arata intradevar ca "in filme" ... felicitari!

 

Totusi, sper ca realizezi cat de ridicol e sa pui poze cu gumele tale, asta e fix ca si culturistii care isi fac poze la bicepsi... dar cand intra in ring cu un boxer sau full-contact... huh?

 

Si contributia ta la acest topic care a fost?

In continuare cred ca nu pricepi exact despre ce vorbim.

Imi cer scuze, chiar nu cred ca ai prins ideea. N-ar fi rau sa te sui pe un RS250 stoc si sa vezi cam ce dezastru e pe suspensii in acea configuratie.

» Post actualizat in 28 May 2017 10:01

Prin absurd, daca ar fi intrat in pista cu sasiul ne-reglat si apoi cu el setat bine, si as fi pus poze cu cele doua episoade cu siguranta n-ar mai fi fost comentarii.

Totusi, poate ca a fost prea de nisa postarea mea.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si contributia ta la acest topic care a fost?

 

Dar a ta? Ai spus cumva ce anume reglaje ai facut, cum, de ce... etc?

» Post actualizat in 28 May 2017 12:42

Sint piloti care merg rapid, dar nu se pricep deloc la reglajul suspensiilor. Rezultatul, atunci cint mecanicul lor care se pricepe este "concediat", rezulta un SC1 facut franjuri in doar 10 ture. Cauciucul lui CMD e ajutat de o suspensie bine reglata.

 

Asta e evident, insa in loc de "bine reglata" eu as folosi sintagma "bine adaptata". Pe langa factorii statici, ca sa ma exprim asa, cum ar fi circuitul, gumele, temperatura, etc., mai trebuie luat in calcul si factorul uman, stilul de pilotaj al fiecaruia. CMD are probabil suspensia bine reglata... la stilul lui de mers. Si in plus, sunt convins ca pentru a ajunge la gumele alea si-a "reglat" si skillul foarte mult. Poate mai mult chiar decat "reglajele" suspensiilor.

 

Una peste alta, eu as fi interesat sa invat. Pe langa niste poze porno cu gume, as prefera si niste explicatii minimale cum a decurs procesul setarii suspensiilor. Dar asa... e plin de zei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar a ta? Ai spus cumva ce anume reglaje ai facut, cum, de ce... etc?

 

Te las pe tine, chiar nu am chef de dispute sterile. Totusi, n-ar fi rau sa iei topicul de la inceput.

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Cesar, un rider care a condus doar pe strada, cu anvelope stradale, nu are deloc idee despre uzura anvelopelor in functie de setarea suspensiilor. Nu trebuie sa te superi, poti doar sa ignori postarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa iti exemplific cum poate sa arate rau, chiar si asa cum zici tu. Nu tin sa fim de acord :)

attachicon.gifimag0347.jpgattachicon.giffirst_trackday_tire.jpg

 

RS-ul are 120-160 fata de 110-150 stoc deci e loc mult de inclinare doar ca nu ar fi fost safe din cauza scaritelor.

Daca ai dubii in prinvinta riderului, cam asa mergea pe o tigaie de K3, 120-180 tire size.

attachicon.gif16996123_10202803658529571_4300940386174057697_n.jpg

Ne poti spune care ii cauza principala,in cazul celor doua anvelope?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumetre, esti offtopic de cateva postari bune.

 

Cuscre, hai sa o lasam balta, bine?

 

Nu eu am postat poze cu gume cu chicken stripes de doua degete pe care le-am motivat prin lipsa scaritelor reglabile... eu ti-am atras doar atentia asupra prelungitoarelor. Nu m-oi fi dat eu pe pista dar nici orb nu sunt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...