Sari la conținut

Problema bujie 2T


andrei belcic
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

in cartea motoretei ai un tabel in care iti spune ce jigloare,ce ac,etc..trebuie sa ai la inaltimea la care te dai in general.iti spun din proprie experienta ca toate astea conteaza al naibii de mult.

desfa carbul si vezi ce ai acolo..ce calibru au jigloarele,ce ac ai ,etc.si eu am 200 exc si in 2 ani de folosinta nu mi-a ancrasat nici macar o singura bujie.

daca nu ai tabelul..da-mi un PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ktmforum.co.uk/off-road-enduro/48175-ktm-200-exc-jetting-gearing.html

aici gasesti ceva info despre ce jiglere sa folosesti...dar e posibil sa mai trebuiasca sa mai cauti si pe alte forumuri. In prima faza ar trebui sa dai jos carbul si sa vezi cu ce setari mergi acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi as vrea sa fiu convins ca reglajul prost al carburatiei este cauza distrugerii bujiilor. Nu e cazul de ancrasare la mine pt ca in 2 ore de functionare nu se depune nici o calamina/zgura. Tabelul il cunosc, bujia racing e recomandata in owner's manual, carburatorul poate ca e varza, stilul meu de mers 4T poate fi prea subturat, dar de ce sa se distruga bujiile?.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tensiune mica pe bujie (scanteie alba sau galbena si zgomotoasa) si cand dai gaz crescand presiunea si temperatura in cilindru ai nevoie de tensiune mare pentru aprindere. Incearca sa tii o bujie "moarta" cu electrodul in acetona si verifica dupa aceea daca da scanteie, de preferat pe intuneric. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfuu ce complicata e treaba cu bujia la 2t,eu stiu doi baieti cu cross si ambi au avut ceasi problema,poate ca metoda care ti'am zis-o nu e prea 'ortodoxa' dar nu ami au probleme niciunul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tensiune mica pe bujie (scanteie alba sau galbena si zgomotoasa) si cand dai gaz crescand presiunea si temperatura in cilindru ai nevoie de tensiune mare pentru aprindere. Incearca sa tii o bujie "moarta" cu electrodul in acetona si verifica dupa aceea daca da scanteie, de preferat pe intuneric. Succes!

Am doua bujii moarte care nu sunt ancrasate (distruse ambele intr-o singura iesire). Sunt curate. Nu vad rostul acetonei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2t trebe reglat carburatoru si daca schimbi altitudinea nu mai virbiti prosti cu aprinderi si acetona si nebuni. Regleaza carburatoru si fa amestecul ca la carte. Daca mergi cu ea subturata poti sa pui si alta bujie nu ce scrie in carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...daca bubuie bujiile,incep sa cred si eu ca nu e de la amestec...daca ai pe cineva,vreun prieten sa iti de bobina sa o pui pe a ta sa vezi daca se intampla iar beleaua.trebuie sa le iei prin excludere.daca nici de acolo nu e...atunci mai ramne doar cdi-ul sau rotorul-magnetoul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explicati-mi si mie pentru ca "omul cat traieste invata", cum e traba cu amestecul dereglat , ce fenomen fizic, chimic , sau de orice alta natura se petrece in cilindru la 2t si distruge iremediabil bujia si mai ales cum este afectata aceasta bujie(cifra termica, rezistenta electrica, rezistenta mecanica,etc). Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce si unde se autoaprinde? Diesel? Explozie cand e pistonul jos, sau cand? Si unde? In cilindru? Ce izolator? Deasupra chiulasei? In aer? Se aprinde bujia in interiorul ei? N-am inteles nimic din explicatia ta. Din principiu, bujiile nu sunt construite sa suporte explozii in cilindru? Bineinteles, exploziile sunt de diverse feluri, in functie de amestec. Ce autoaprindere?

Pt probleme de avans mai degraba suspectam componentele electronice ale CDI-ului decat pana rotorului.

 

In fine. La semi-intuineric, cu bujie noua, am scanteie albastruie si foarte slaba. Sa zicem ca se rezolva cu curatat de contacte si de mase. Dar de ce se distruge bujia de la scanteie slaba?.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia nu se distruge ,nu crapa asa usor si nu isi schimba rezistenta interna . Exact bujie br8eg folosesc eu dar nu am putut porni motorul pana nu am schimbat fisa clasica(cu sirma) cu fisa siliconica . Dupa schimbare functioneaza motorul perfect si la 2t si la 4t

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autoaprinderea e pre sau post-aprindere, explozie care dăunează motorului, nu strică doar bujia, La accelerări bruşte se aude o bătaie, "ţăcăne avansul" ziceau bătrânii. Era motorul încins, avansul mare sau benzină proastă şi accelerare bruscă la turaţie mică. La funţionare normală nu se produce explozie, e o ardere progresivă de la bujie spre marginile camerei de ardere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat carburatorul. Jicloarele sunt:

- relanti - 42

- soc - 50

- principal - 162

Cuiul e NOZH

Pozitia sigurantei pe cui - a 4-a de sus in jos.

Doar la plutitor nu am gasit nici o informatie concreta despre reglajul lui si nu stiu daca e setat corect.

Surubul de aer deschis 2 ture juma.

Totul era stas mai putin surubul de aer (1 tura ar fi stasul) si, poate plutitorul. Cred ca de la surubul de aer deschis prea mult combinat cu mersul subturat sau pe frana de motor gaseam bujia uda.

 

Stie cineva CAT (nu cum) se regleaza plutitorul la Keihin PWK 36S AG?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum se face la Keihin pentru 4T.

Plutitorul trebuie sa fie paralel cu corpul carburatorului atunci cand incepe sa inchida.

Nu cred sa fie diferit reglajul, principiul este acelasi.

Poate iti gasesti manual de reparatii, acolo o sa ai sigur informatia.

reglaj carburator.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 2003 nu se mai gasesc pe net manuale de reparatie pt KTM. In manualul utilizatorului este desenata o paralela la corpul carbului ce trece prin varful plutitorului. Adica varful plutitorului trebuie sa fie paralel cu corpul carbului! WTF, un punct sa fie paralel cu o dreapta! Normal, n-am inteles nimic. Exista vreo cota clara pt PWK 36S AG FK0211? Nu principii de baza pt reglat si valori concrete, numerice? Treaba cu nivelul benzinei in furtunul transparent de la surubul de golire a carbului era sfanta. Iti arata nivelul benzinei in carb indiferent de formele plutitorului sau carbului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as bucura sa fie de la carburatie. Asta se poate regla relativ ieftin. Doar schimbatul de niscavai jicloare ar costa. Tinand cont ca, de fiecare data cand am scos bujia, aceasta era uda, tind sa cred ca amestecul e prea bogat. Si, a naibii bujie, la mine costa 40 lei, nu 15 lei ca la 250 si 300. Apropos, cati mm e reglajul plutitorului la Keihin PWK 36S AG? Ca n-am gasit pe net. Si nici manual de reparatie, pt cote piston, cilindru, etc.....

Cand am cumparat KTM-ul 250 2T/2000 acu ceva ani trebuia sa am bujie de schimb la mine. Intotdeauna imi omora cel putin o bujie , mai ales la pornire sau cand o dadeam peste cap si se ineca. M-am chinuit asa ceva timp pana i-am dat de cap. De atunci nu am mai schimbat bujia decat in anumite cazuri mai speciale (cazut in balta, rau etc...)

Am citit ca ai pozitia 4 din 5 de sus in jos la cuiul principal. Asa era si la mine si dadea un amestec bogat in benzina. Joaca-te cu el si ridica pozitia sigurantei. Eu am pus siguranta la 1 din 5 si am scapat de belea.

Spor la surubarit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred sa fie problema din benzina, daca era din cauza la benzina se ineca, mergea rau, si daca curatai bujia tot mai puteai sa pornesti motoru cu ea . Dar tu zici ca se distrug iremediabil. Cred ca tu ai o problema la curent, cel mai bine faci in felul urmator. Cauti pe cineva care este aproape de tine si te apuci de inlocuit,bobina,cd,etc, si vezi unde este buba. Inca un argument ca nu ii din cauza la benzina ii urmatorul: Odata ce pornesti, el merge,mai bine sau mai rau, dar merge, eu nu am vazut motor sa se inece in mers si sa se opreasca brusc,sau sa se arda bujia din mers de atatea ori ca are prea multa benzina..., probabil tu ai ceva dereglat sau care nu mai controleaza curentu si baga prea mult, si da curent la bujie prea tare de o arde. Maine o sa il sun pe un prieten care probabil stie ce problema ai avea, si o sa iti dau un PM . Te salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceiaşi treabă mi s-a intîmplat la Wartburg (motor in 2 timpi) şi pînă nu am inlocuit bobina nu am scăpat de belea! Am motocicletă in 2 timpi şi merg cu bujia pînă se topeşte efectiv electrodul central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica uleiul in cutia de viteze. Daca e uzat simeringul dintre motor si cutia de viteze intra ulei in carter iar uleiul din cutie, de 4t, ancraseaza bujia. In plus risti sa ramai fara ulei in cutia ded vitez si strici si ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...