Sari la conținut

Caiva Raptor 125...Cu planuri pe termen lung


Postări Recomandate

Incep prin a spune ca am cerut mutarea topicului de la "motocicleta mea" aici insa nimeni nu sa chinuit...

 

 

Vorbim defapt despre o Cagiva planet 2000 125cc... I spun cagiva raptor pentru ca este acelasi lucru si e mai placut auzului pentru mine :D !

 

 

Povestea incepe in 13.02.2014 cand motoreta intra in posesia mea ! O primesc trantita in remorca....vanuta in scarba ! Platesc totusi pretul la care m-am inteles desi imi era mila de ce avea sa fie "prima mea motocicleta adevarata"... Dupa multe lipsuri sesizate drumuri lungi facute si piese recuperate cu greu de la fostul proprietar de altfel neserios....M-am apucat serios prin luna mai cand am primit si eu sa zicem primul salariu decent din care imi permiteam sa ma ocup si de mobra si de persoana mea.... Am comandat un kit de reparatie pentru cilindrul de 125 gilardoni ( desi am un kit polini 165 cc care este de vanzare cu tot cu garnitura chiuloasa piston segmenti bolt si sigurante ) dar am preferat sa o las originala la motor cum a iesit ea din fabrica oricum este destul pentru ce am eu nevoie !

 

Prostia pe care am comsio e ca m-am zgarcit ( deh cine a zis nu e carpi ca mai rau te rupi a avut dreptae ) si nu am luat si un kit de garnituri pentru motor noi am zis ca cele vechi sunt ok si merg refolosite insa nu a fost sa fie asa vedeti mai tarziu de ce ! Am montat ca la carte sgmentii cu mare grija pe piston pistonul pe biela sigurante cilindru chiuloasa toate acestea dupa ce am scos noroiul cuibul de rame melci si alte animalute care traiesc prin asa ceva am strans toate cele 9 piulite si am incercat disperat sa pornesc mobra cand constat urmatoarea problema: Pun bateria pe redresor digital sub atenta supraveghere sa nu se incalzeasca sa nu fiarba etc. O masor dimineata 12,3V -> urcata pe motoreta -> apasat de 4x butonul Start Engine -> Baterry low.... No way avem prieten cu logan il chemam ne da curent porneste mobra , entuziasmat de reusita evit sa aud bataia din motor care se accentueaza cand turezi mobra o opresc si o ancorez bine urmand ca in urmatoarele zile sa i fac reglajul si sa dau prima tura cu ea !

 

O noua zi o noua aventura cumparam antigel pentru aluminiu cumparam apa distilata 1L d'ala 1 L d'ala si mergem acasa iau sistemul de conducte al mobrei il montez ici colo coliere stranse ce imi vine ia sa pun apa normala sa vad daca curge pe la vre-un furtun sa nu arunc cu antigel pe aici.... Pun apa in vasul de expansiune nici nu apuc motorul sa il pornesc ca pi$e apa.... zic ok unde ce nu am tstrans....cand urmaresc firul de apa iese de la cilindru....ma ingalbenesc usor sesizabil si normal si imi iau jucarile si merg acasa unde ma pun sa ma gandesc ....Daca nu era strans setul bine nu pornea ca scapa compresie.... Deci singura concluzie la care am ramas e ca garnitura e totusi obosita scapa si putina compresie probabil dar oricum o sa verific si cilindru de vre-o posibila fisura si atunci chiar o sa ma ingalbenesc bine ! Ce am mai observat ca in cilindru nu stiu sigur daca pe partea acea cu scurgerea apei din cilindru in carter la prezoane 2sunt mai mari cu spatiu pentru un bolt si nu stiu daca le are o sa trebuiasca sa verific si daca nu sa fac rost de asa ceva pentru ca probabil alea ajuta cilindru sa se aseze corespunzator !

 

Bataia din motor am dezbatut problema aici pe forum acum cateva zile si am ajuns la concluzia ( impreuna cu un coleg forumist fost posesor de cagiva planet/raptor ) ca si el avea acea bataie insa avea un bolt cazut pe stanga sau pe reapta si parca ceva piesa lipsa....O sa desfac si eu si pe stanga si pe dreapta sa verific daca este lafel si despre ce bolt este vorba si sper astfel sa remediez toate problemele mecanice iar in iarna sa verific fiecare surubel si piulita si inlocui tot !

 

Lista de cumparaturi este urmatoarea :

- Kit reparatie (piston+segmenti+bolt+sigurante)

- Garnituri cilindru

- Ulei Motor si Ulei Cutie

- Kit intretinere lant

- Bord Koso digital+un mic urometru digital

- Kit bixenon H4 8000K

- Stop pe leduri probabil si cu semnale incorporate

- Masca faruri ceva custom gen MT03 sau depinde ce gasesc si la ce preturi

- Mansoane "RIZOMA"

- Mobra e galbena o sa fie vopsita albastru cu stickere pe ea si autocolant carbon poate si undeva un mic sticker-bomb

- O evacuare cu finala nu "dintr-o bucata" cum este a ei

- Niste cauciucuri noi

 

Si cam asta ar fi planul sper eu pana in iarna ! Poza cu mobra nu am dar pun una informativa pana cand i trag o sedinta foto maine/poimaine ! Si cu pistonul nou si montat si cu donatoarea de piese !

 

P.S: Mi-ar placea mult sa gasesc carena aceea de la toba dar imi pare imposibil insa daca cineva imi da de stire primeste sigur o bere/suc !

 

 

 

 

 

 

post-47565-0-81848100-1402945551_thumb.jpg

post-47565-0-24436700-1402945570_thumb.jpg

post-47565-0-76303700-1402945590_thumb.jpg

post-47565-0-51071200-1402945634_thumb.jpg

post-47565-0-32024600-1402945728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune pe lista si un set de cauciucuri

 

Cauciucurile erau puse.....Dinamometrica why ? Nu e mobra din poze cea despre care vorbesc , bine nici una nu au cauciucuri mai "breze" ! Cea albe este cagiva mito din 1999 care os a fie donatoare de piese pentru raptor !

» Post actualizat in 16 Jun 2014 19:46

Ce e chestia incercuita ?

post-47565-0-09051600-1402947788_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai zis ca ai pornit motoreta si a doua zi i-ai motat sistemul de racire. Ori am citit eu prost (sunt pe telefon) ori ai scris tu in alta ordine ori ai facut o prostie si ai pornit motoreta pe uscat, fara lichid de racire. In rest...studiaza manualul din scoarta in scoarta si apuca-te de un singur lucru odata si nu mai multe in acelasi timp. Spor!

 

Nu sa incalzit atat de tare motorul in 10-20 de secunde cat am vazut ca sta pornit si merge ! Oricum ca sa iti faci o idee am bagat pe stut-ul de benzina de la carburator 3 seringi de benzina ( amestecat in bidon cu ulei ) aparait 10-20 de secunde si aia a fost eu am vrut sa vad ca mobra merge si nu e din ciclu prprprprpoc !

 

Studiaza putin problema strangerii chiulasei, o sa-ti raspunzi singur.

 

Nu sunt rau insa nu stiu daca ai avut de'aface cu motorasele astea mici nu sunt ca cele auto ! La scuter strangeam chiuloasa la mana si mergeau de rupeau norii , la asta de 125 am folosit tubulara cu prelungitor iar la "maner" am folosit o bara mai lunga sa faca effectul de parghie ce ma ajutat sa o strang la refuz ! Cilindrul se prinde in 4 prezoane cu piulita de 12 sau 13 daca nu ma insel si nu ai lc sa bagi o tubulara cu prelungitor din cauza formei cilindrului si a cadrului deci trebuie strans la cheie fixa ! Lafel sa procedat cu "parghie" ! Deci chiar e necesar sa fie la dinamometrica ? Stiu ca la motoarele L4 dupa segmentare se strange chiuloasa la mana pana la refuz apoi dupa cateva sute de km cheia dinamometrica si dupa inca cateva sute lafel ! Mi-e si frica sa nu fac vre-o buba la filetul cilindrului ca atunci chiar e groasa....... Am pus mai sus o poza cu un stut care ca si in poza la mine nu are furtune asa ca in poza trebuie sa vina vre-un furtun pe el ? si daca da unde duce ? Si mai am o intrebare la vasul de expansiune sub capac este lafel un stut care nu avea furtun ala e "supra-plin"in caz ca fierbe apa sa iasa pe acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e stutul de "supraplin" de la cutie. Si ar fi trebuit sa aiba un furtun care sa duca sub motor, sa evacueze tot ce curge din cutie in caz de problema tehnica. La mine, cand s-a dus semeringul de la pompa de apa, mi-a bagat toata apa in cutie, si pe acolo curgea continuu o pasta formata din uleiul din cutie+apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU ignora strangerea garniturii de chiulasa cu dinamometrica.Nu ma apuc acum sa-ti spun ce repercusiuni are o garnitura stransa dupa ureche, cauta si tu.

O dinamometrica poti s-o incropesti usor cu un cantar cu resort, trebuie doar sa faci un mic calcul.

Exemplu daca ai 1kgm(sau 10Nm) cuplu strangere (cam asta ar trebui sa fie dar uita-te in manual) si pargia de care tragi masurata din axul de rotatie si punctul de tragere are 25 cm, tu trebuie sa tragi de cantar cu 1/0,25=4kg. Cantarul cand tragi trebuie sa fie mereu perpendicular pe pargie si in aceelasi plan cu cercul descris de aceasta.

Sper ca m-am facut inteles.

 

Spor la surubarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e stutul de "supraplin" de la cutie. Si ar fi trebuit sa aiba un furtun care sa duca sub motor, sa evacueze tot ce curge din cutie in caz de problema tehnica. La mine, cand s-a dus semeringul de la pompa de apa, mi-a bagat toata apa in cutie, si pe acolo curgea continuu o pasta formata din uleiul din cutie+apa.

 

Am memorat si asa o sa fac !

 

normal e aerisirea cutiei de viteze,pune un furtun care sa merga sub motor.

 

Multumesc frumos pentru raspuns am sa i atasez un furtun care sa directioneze totul sub motor !

 

NU ignora strangerea garniturii de chiulasa cu dinamometrica.Nu ma apuc acum sa-ti spun ce repercusiuni are o garnitura stransa dupa ureche, cauta si tu.

O dinamometrica poti s-o incropesti usor cu un cantar cu resort, trebuie doar sa faci un mic calcul.

Exemplu daca ai 1kgm(sau 10Nm) cuplu strangere (cam asta ar trebui sa fie dar uita-te in manual) si pargia de care tragi masurata din axul de rotatie si punctul de tragere are 25 cm, tu trebuie sa tragi de cantar cu 1/0,25=4kg. Cantarul cand tragi trebuie sa fie mereu perpendicular pe pargie si in aceelasi plan cu cercul descris de aceasta.

Sper ca m-am facut inteles.

 

Spor la surubarit.

 

A da nu prea am inteles mica ta teorie si o sa fie mai usor sa merg la un service sa dau unui om o bere sa ma lase sa strang si eu 5 suruburi la dinamometrica!

 

Azi nu am stat dupa 24 de ore de munca nu ma luat somnu' am luat trusa de scule o sticla si m-am apucat de desfacut capacul de pe dreapta la cagiva mito mai intai sa tetez sa nu sara ceva arc bila bolt sigurante mai stiu eu ce ( si cum ma asteptam a sarit...deoarece pe stanga stiu ca e aprinderea m-am apucat prima data de dreapta! Bun am scos uleiul pe la buson'ul de scurgere un ulei negru forja... Si m-am apucat am dat cu pensula imbbata in benzina pe imbusurile pline cu namol si le-am desfacut in siguranta ! Dupa ce am scos capacul cu grija si m-am intors putin sa il asez numai ce aud o piesa metalica cum a cazut pe beton deja semne de intrebare si mirare.... Este piesa din poza care dupa zeci de incercari si potriviri cred ca i-am gasit locul.....este piesa care vine pe capac si este actionata de bratul la care este atasat cablu de ambreiaj si are rol de placa de presiune impinge in rulmentul de ambreiaj cea ce inseamna " ambreiaj tras " ! Am prins ambreiajul in mana si am inceput sa il smucesc in toate directile sa simt un oare care joc sa vad daca rulmentii sunt ok si ambielajul si rezultatul a fost pozitiv ! Am pus pensula in benzina si am curatat rotitele dintate si "camera" pentru uleiul proaspat ! Acum ca stiu la ce sa ma astept o sa desfac si la raptor ! Ce am mai gasit si ma bucura enorm este sonda de RPM pe cablu daca nu am sa reusesc sa gasesc o schema cum se prinde un RPM digital os a fie analog pe cablu ! Stiu ca un rpm are rosu (+) negru (-) si in general galben ( semnalul ) care nu stiu unde vine pus unii zic ca pe fisa altii ca la minusul bobinei de inductie si alte si alte variante....

 

Intrebari :

- Ce ulei sa bag acolo la ambreiaj si cata cantitate intra ?

- Daca o sa desfac la raptor capacul si nici acolo nu o sa gasesc joc in ambielaj unde sa mai caut ?

- Piesa aia pe care am pozat'o (poza 2) eu, vine acolo in capac cum am facut eu poza nu ?

 

Momentan acum lista de cumparaturi importanta este :

- Garnitura de la baza cilindrului (+ garniturile de chiuloasa)

- 1 L ulei pentru ( cred ca ulei de cutie trebuie sau nu stiu astept raspuns de la voi )

- 1 Tub spray frane pentru curatarea lantului si pentru curatarea etrierilor pentru ca o sa le servisez si pe alea

- 1 Tub spray cu zinc pentru uns lantul ( sau ce mai recomandati voi )

- 1 L lichid de frana

 

Pozele :

post-47565-0-97125600-1403039744_thumb.jpg

post-47565-0-84412200-1403039760_thumb.jpg

post-47565-0-95567800-1403039769_thumb.jpg

post-47565-0-10356600-1403039781_thumb.jpg

post-47565-0-40262300-1403039791_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consulta manualul de reparatii,nu ai sa dai gres cu el,acolo e specificat si tipul de ulei ce trebuie la cutie si cantitatea de ulei(la mine la fostul nsr era parca 700ml)o sa vezi exact si cum se monteaza.o intrebare:tu ai pus garnitura de chiulasa veche?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca nu ti-ai facut rost de pe net de manualul de service de ai atatea nelamuriri.

La 2T uleiul din baie se pune din cate stiu eu ca pentru o cutie de viteze deci SAE 80W-90 sau SAE 85W-90 probabil.

Cantitativ citeste in manual ca sa vezi si reperul (daca nu ai joja) care-ti semnaleaza ca ai pus destul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da garnituriele sunt cele vechi pentru ca eram prea entuziasmat sa il pornesc set-ul complet de garnituri ( cele doua oringuri de la chiuloasa + garnitura de la baza cilindrului = 19 lei + transport 20 lei ) Luna viitoare oricum am concediu si o sa merg la socrii in oradea deci o sa le iau personal pana atunci oricum sunt legat la maini ca bani nu sunt pot doar sa analizez si sa repar micile prostii facute de ala mic.... Manualul il am downloadat de pe net o sa il scot si la imprimanta dar nah nu mi-a trecut prin cap sa il consult chiar o sa il verific sa vad ce pot gasi !

 

Va multumesc inca odata celor care imi urmariti topicul si imi sunteti aproape cu sfaturi si indrumari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

In lipsa garniturilor m-am apucat de am montat un claxon micut dar al dreacului 12v si am desfacut capacul de la ambreiaj deoarece am o problema imi bate ceva si nu imi pot da seama ! Eu acum nu am cum sa mai fac video poate dupa ce montez garniturile noi insa am gasit ceva pe net similar ! Daca cineva a mai intalnit aceasta problema si ma poate ajuta as fi foarte recunoscator ! Cu casca in cap nu e deranjant dar oricum daca bate ceva inseamna ca nu e bine ceva pe undeva !

 


» Post actualizat in 21 Jul 2014 15:15

Azi cum ma plictiseam ce am zis ambielaju e mai tapan pe mito si scap si de problema cu bataia foarte usor asa ca let's go ! Am scos motorul de pe mito urmaza curatare vopsire montate piesele de pe raptor cum ar fi ambreiaj aprindere pinion de la pornire pinion de atac set motor garnituri etc etc ! Maine merg la mare dar cand ma intorc incepe curatarea ! Si dupa montare trebuie sa ma apuc sa demontez motorul de pe raptor pentru a face schimbul !

 

- Problema cu bataia o elimin prin schimbarea motorului !

- Problema cu scurgerea apei pe langa cilindru scap de ea cu inlocuirea garniturii de la baza !

 

Dar pozele fac cat 1000 de cuvinte so :

 

 


» Post actualizat in 31 Jul 2014 13:46

Am venit din concediu asa ca m-am apucat de jucarie si usor usor mi-am cumparat 1.27x50 folie carbon pentru protectia de la rezervor ( cea crom ) care este colantata cu o folie de aluminium ceva mai groasa in care mi-am si taiat degetul mic e un chin sa o dai jos la margini insa pe mijloc se da usor jos nu se rupe ca ori ce colant in fasii micute insa cu toate astea am intampinat mici probleme pe la coluturi unde ori riscam sa dau jos cu bucati mici de carene ori sa imi tai degetele ! in cursul zilei de astazi am sa o colantez sper sa nu fie prea greu nu prea am mai colantat pana acum ! i

 

motorul - cea mai jegoasa parte a motocicletei plin plin cu bucati mari de pamant aproape tencuit in noroi benzina a facut fata cu greu lafel si pielea si camera in care am curata unde acum sunt bucati de noroi si pamant pe pereti , cand o sa termin cu , curatatul 100% al motorului , o sa trebuiasca sa curat camera !

 

Mi-am cumparat intr-un final dramatic un kit complet top end de garnituri pentru cagiva ceva cred original si dupa mici nelamuriri am decis sa intreb aici poate poate ( desi nu se arata prea des un cunoscator ) se gaseste cineva sa ma lamureasca in acest kit am 3 garnituri de la baza cilindrului trebuiesc montate toate 3 sau doar una sau de ce sunt 3 ? Am observat pe net ca la cumpararea unui cilindru nou lafel vin 3 bucati cado' ! Si o ultima intrebare am incercuit pe motor ceva ce nu imi dau seama ce este deoarece cilindrul meu ( gilardoni ) original nu acopera partea aia acolo ce trebuie sa vina ?

 

Revin pe seara cu cateva poze cu munca de azi in speranta ca am sa gasesc si niste raspunsuri la intrebarile mele ! Multumesc frumos !


» Post actualizat in 01 Aug 2014 21:43

In seara asta am cumparat un kit hid Bi Xenon 6000 k pentru raptor urmand ca in curand sa fie montat !

post-47565-0-93479100-1405955706_thumb.jpg

post-47565-0-68540900-1405955708_thumb.jpg

post-47565-0-26365400-1405955710_thumb.jpg

post-47565-0-94787200-1405955711_thumb.jpg

post-47565-0-65694500-1406814376_thumb.jpg

post-47565-0-53645700-1406814389_thumb.jpg

post-47565-0-95425300-1406814389_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am tot cautat o idee pentru ca reptorul meu sa fie streetfighter si am decis ! Am fost inspiratde pe net unde am gasit o poza cu un fratior mai mare de 600 care are o carena de Mito 125 si arata cam asa :

 

101_1478.jpg

 

Asa ca am pus mana pe carena de la mito-ul pe care il am si il folosesc de piese ( iar ce va ramane ori va fi casat sau vandut ori aruncat la fier ) si am inceput sa desfac ( stopul pentru a il modifica si pe el si imitatia de sea pe care o avea ) unde am constat ca este carena tip monopost ( dreapta ) asa ca trebuie sa fac calcule sa tai ( pentru ca vreau sa folosesc si mini portbagajul pentru o bricheta si de ce nu poate o mica truse de scule ! Stopul o sa il modific astfel incat o sa am semnal stop pe frana si pozitie pe led-uri ! O sa fac o mica nebunie daca gasesc led-uri pe 12v la un pret acceptabil sau daca nu o alta alternativa ar fi o banda cu leduri in care sincer sa fiu nu prea am incredere ! Forma stopului va fi un X incadrat intr-un patrat unde patratul ( pe marginea sticlei v-a fi pozitia iar X-ul stopul pe frana ! Semnalul v-a fi indicat de licarirea cadranului stang sau drept ! Inca nu stiu cum o sa fac asta dar o sa o fac cumva... ! Sper ca pana la sfasitul lunii sa termin macar seaua si carena de finisat pentru a o imbraca in fuler ! Acum poze si astept pareri !

 

 

 

post-47565-0-40875400-1410280375_thumb.jpg

post-47565-0-46427700-1410280376_thumb.jpg

post-47565-0-51846500-1410280377_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carena ca carena, dar cu motorul ai facut ceva?

p.s: ca tot nu ti-a raspuns nimeni si sa nu zici ca-s rau... garniturile alea nu-s de cote diferite cumva?

 

Intr-adevar garniturile alea sunt de cote diferite si cel mai ok de montat este ori cea medie ori cea groasa ! Cu motorul in schimb nu am mai rezolvat nimic am dat motorul de pe mito jos si i fac o revizie generala schimbat garnituri ( astea ma tin in loc pentru ca nu prea le gasesc ) pe care trebuia sa le cumpar de la oradea insa am avut parte de un om neserios.... Ideea este ca am curatat tot motorul cu benzina si am dat jos 1m2 de pamant de pe el cred ca a fost folosit la motocross, am curatat piese precum electromotor carburator powervalve lafel de diverse chestii precum chirpiciu.... Astept sa gasesc de cumparat set complet de garnituri apoi ma apuc de montat set-ul oricum trebuie sa verific ambielajul pentru ca mi se pare ca se misca putin greoi ( probabil are lipsa de ulei o sa i pun putin ulei sa vad daca "isi da drumul" iar daca totul e ok plug and play ! Dar intre timp avansez la alt capitol si remediez alte probleme ca sa nu bat pasul pe loc oricum l-am batut destul !

 

Ideea cu stopul e cam asa :

post-47565-0-70121800-1410289016_thumb.jpg

Editat de shoby13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca proiectul principal este cagiva raptor 125,ce este drept nici nu am pus poze cu ea pana acum dar promit ca zilele astea imi fac timp pentru o sedinta foto pana atunci astea poze vechi le am cu ea:


» Post actualizat in 20 Sep 2014 16:48

Ne-am gasit drumul si incet incet cu pasi mici il parcurgem ! Am inceput lucrul la estetic cadrul de mito o sa fie "suport de vopsit si finisat" ! Carena spate am decupato nu prea sunt multumit de cum a iesti dar e foarte ok pentru ce am eu nevoie ! Lucrez la sea acumnici aia nu stiu cat de bine o sa imi iasa dar cred ca mult mai bine decat fosta sea !

 

 


» Post actualizat in 09 Oct 2014 09:29

Am intrebat pe cineva cu aceasi problema ( cea a tacantului ) si mi-a raspuns insa eu nu prea ma am bine cu engleza si vad ca nici google translate !Daca e cineva binevoitor si ma poate ajuta iata raspunsul :

 

One tooth from the balanceshafts pinion was bent and it caused the knocking noise. You should check it, and also check if the pinion on the right side of the balanceshafts pinion is ok.

 

La motor am desfacut tot motorul bucati si l-am curatat sper ca luna asta sa i iau chitul de garnituri si sa il asamblez total ca apoi sa mai ramana doar de vopsit !

post-47565-0-31542400-1410298269_thumb.jpg

post-47565-0-88563200-1410298269_thumb.jpg

post-47565-0-21778500-1411231628_thumb.jpg

post-47565-0-26784900-1411231712_thumb.jpg

post-47565-0-43391300-1411231713_thumb.jpg

post-47565-0-48334000-1411231723_thumb.jpg

Editat de shoby13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 3 months later...

De un an si ceva de cand ma tot chinui cu mobra asta am ajuns la disperare ! Dupa problema bataii in motor pe care inca nu am elucidato observ ca nici nu urca in ture aveti videoclip mai jos !

 

https://www.youtube.com/watch?v=g9fR7YWjVns

 

Asa ca de curand am implementat doua planuri !

 

a) Mai cumpar un motor de cagiva si din doua fac unul bomba (desfacut total-curatat total-vopsit total-asamblat cu tot ce trebuie nou ca am kiyt complet de garnituri kit piston segmenti am si un ambielaj numa sper sa se potriveasca-schimbat rulmenti)

 

B) Mai cumpar un motor monocilindru de domi 650 si dupa ce e gata asta al ei il adaptez pe asta !

 

Am incercat sa si vand mobra dar la cum e romanul am primit o oferta de iphone 5 si diferenta am refuzat am primit o oferta de 1500 lei am refuzat categoric si cand mi-a zis cineva ca vine sa o vada a dat dovada de neseriozitate ! Asa ca am coborat si am spalato frumos si arata cam asa :

 

post-47565-0-45751500-1429977943_thumb.jpg post-47565-0-14499600-1429977944_thumb.jpg

Iar de azi a inceput demontarea si a inceput sa arate cam asa :

 

post-47565-0-96701300-1429978021_thumb.jpg post-47565-0-23286400-1429978024_thumb.jpg

post-47565-0-13938500-1429978025_thumb.jpg post-47565-0-85763600-1429978022_thumb.jpg

post-47565-0-85763600-1429978022_thumb.jpg post-47565-0-06845600-1429978026_thumb.jpg

Cu urmatoarele modificari va tin la curent !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai o motocicleta cu stickere, in opinia ta, esti cocalar... nu ? Oricum nu inteleg daca tot sunt atat de neimportant de ce cauti sa imi urmaresti activitatea si postezi peste tot unde postez si eu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...