Sari la conținut

Caut Sincronizare Carburatoare Timisoara Vest


djwilly
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

am o Yamaha xj600 din 85, cineva s-a jucat cu suruburile si a stricat sincronul. (au abia am cumparat-o din lipova, de la un nea in varsta, cu acte de Franta)- Sper sa o pot inmaricula....

Oricum caut un amator sau profesionist, care imi poate sincroniza carburatoarele ,cu manometru sau ce o fi.

Am gasit un service in Timisoara( nu ii dau numele dar cer 170 ron pt 5 minute de munca....sa fim seriosi, ca nu ploua cu bani).Pt atat nu trebuie dat jos carburatoarele, ca merge, dar prost.

eu stau in vestul Timisoarei, daca se pricepe cineva dati un PM, va rog.

 

va salut,

Viliam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-i că e neserios...la iași e 120 de lei sincronizatul de carburatoare...ai impresia că e mult?...gândește-te că ți-ar trebui și bujii noi pentru această operație (aprox. alți 200 lei)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-i că e neserios...la iași e 120 de lei sincronizatul de carburatoare...ai impresia că e mult?...gândește-te că ți-ar trebui și bujii noi pentru această operație (aprox. alți 200 lei)...

frate daca tu imi dai 120ron ca sa iti surubalesc motoru 5 minute, respect..... Eu la motoarele la care ma pricepeam, faceam asta pe o bere......

Nu am pretentii dar,cum spuneam, nu ploua cu bani.

bujiile is noi NGK-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ati sticle si fa-ti. Aproape mocca si merge. E un pic de surubarit, dar daca zici ca nu vrei sa dai bani, e singura varianta la indemana.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ati sticle si fa-ti. Aproape mocca si merge. E un pic de surubarit, dar daca zici ca nu vrei sa dai bani, e singura varianta la indemana.

 

Mersi, am gasit si eu asta, dar aici apare riscul sa traga apa in motor, deci, nu ma risc, NU am zis ca nu platesc. Ofer max 100Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles principiul. Tubuletele alea care intra in apa fac legatura doar intre sticle. Vacuumul ti-l face prin cele conectate la motor, si alea nu vor intra vreodata in apa, deci nu e riscul sa iti traga apa in motor. Am facut asa si la 4L si la 2L, 2V si chiar merge, fara riscuri.

 

Alta idee: du-te la service si le propui sa iti faca doar treaba asta, restul carenelor, surubelelor le dai tu jos, ei doar sa puna manometrele si sa umble la surub.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ateliere carora nu le-am parasit inca pragul in calitate de client eu stiu :

* Luci, mecanicul de la Paul Moto (cartier Giroc)

* Motorzone, atelier moto piata Badea Cartan

* Vasi, zona Mol Rebreanu

Daca deja ai fost la ei, ghinion.

La multi dintre restul (nu garantez ca ii stiu chiar pe toti) am fost si fie sunt pe dinafara (si) cu carburatia, fie iti vor inchide telefonul cand vor auzi cererea, respectiv oferta ta.

Pe de alta parte, motociclismul este un hobby scump, nu o obligatie. Mai ales cand achizitionezi japoneze clasice, care sunt cu dus intors cand vine vorba de preturi. Poti gasi multe piese sh, dar si ce vei dori sau iti va trebui nou, oem, hmm, nu vor fi deloc ieftine.

Revenind insa la subiectul nostru, sa spui ca vrei un reglaj de carburatoare contra catorva beri mi se pare foarte exotic.

Plateste si tu salarii, apa, curent, contabil, autorizari RAR, probabil si amenzi, scule generice sau dedicate pentru N marci, chimicale pentru curatat/gresat/degripat/blocat, piese stricate clientilor fiindca probabil apar si acestea si incearca sa iti intretii familia cu 2 beri date tovaraseste de catre clienti.

 

Daca tot ai intrat in hora, ia in calcul si schimbatul filtrului de aer, probabil si al furtunelor de benzina si, obligatoriu, montarea unor filtre de benzina. La o motocicleta veche nu as baga mana in foc ca a fost doar dereglata carburatia. As si deschide carburatoarele si le-as curata bine de tot. Probabil va trebui sa iei in calcul un kit de reparatie carburator + ringuri oem. 30 de lei numai taxe postale de la Yamaha Bucuresti.

 

Pe de alta parte, fara dorinta de a jigni si cu parere de rau pentru ca o spun asa brutal, insa alte cuvinte nu gasesc - oamenii ca tine sunt responsabili de calitatea submediocra a mecanicilor si serviciilor conexe pietei moto din Timisoara. Si am cunoscut f. multi "mecanici" timisoreni de-a lungul timpului.

Toata lumea vrea tiganii si vrea pomeni/ieftin. Daca vrei o lucrare de calitate maxima, implicata de, sa zicem, o restaurare, nu ai unde merge in orasul acesta. Fiindca piata vrea ieftineala iar mecanici sa presteze asta au aparut ca ciupercile dupa ploaie. Cei buni au scazut si ei calitatea prestantei si nu mai fac lucrurile ca la carte fiindca asta este scump si atunci iti pleaca clientul la concurenta.

 

Probabil ca daca deschideai acest topic ceva de genul:

Am cumparat motocicleta X, doresc sa reglez carburatia si sunt dispus sa ofer suma X strict pentru operatiile Y probabil altfel ar fi fost soarta topicului si continutul/calitatea postarilor.

Daca doar iti regleaza suruburile si tu ai uzura in carburator, filtru de aer imbacsit, mizerie in rezervor si dupa 2-3 zile nu mai merge ok motorul cum o sa fie? Deschidem un topic sa spunem ca am dat un car de bani, in speta 100 de lei, la atelierul caruia nu ii spunem numele si lucrarea a fost de kko?

Nu mai bine intrebi ce implica cei 170 de lei sau le ceri sa iti faca un reglaj cu toate operatiunile de pregatire, platesti banul si la final, in caz de nereusita, emiti pretentii sau ii faci de mirul lumii unde vrei tu? Si triezi astfel piata.

Parerea mea.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Raul,

 

multumesc pentru idei si verbatim. Sunt in proportie de 90% de acord cu tine.

Am motoare deja din 1996, sunt cred la al 58-lea sau al 60-lea, cred ca am o idee in ce m-am bagat.

Faza cu berile am zis asa, cum fac eu, eu nu sunt service, si am si scris ca accept un amator.

La cei enumerati de tine, am sa telefonez maine, eu nu ii cunosc, am dat de un service care are site si preturile afisate.Probabil voi merge la unul din ei, multumesc pentru amabilitate.

La ultima parte din verbatim, eu ma pricep la nenumarate chestii in motoare masini si avioane F16 fiind inginer de meserie, dar nu am scula necesara pentru a face acest reglaj.

Repet, bujiile sunt noi, kitul-carb e nou, cred ca acolo a bulit-o mosul(am factura), toate filtrele sunt noi si uleiul, schimbate de mine.

 

La faza cu ''plateste si tu salarii, apa, curent, contabil, autorizari RAR, probabil si amenzi, scule generice sau dedicate pentru N marci, piese stricate clientilor fiindca probabil apar si acestea si incearca sa iti intretii familia cu 2 beri date tovaraseste de catre clienti.'' stim bine ce salarii au mecanicii si cat ar costa efectiv, la un etelier care nu cauta sa dea jos camasa de pe tine.

Experienta 100% a mea, bujiile incandescente la BMW318, am mers la temeco, cer pret 600Ron, era sa cad jos, merg la pitstop, mai discut putin cu domnul, pret230Ron, facut la pitstop, cu garantie tot.Perfect si pana in ziua de azi.

Stii unde e de fapt tigania? nu la client ci la service-uri care iti fac pretul dupa hainele de pe tine.

 

 

Si pe de alta parte, aici pe forum am fost la x persoane sa ii ajut cu piese, si alte reparatii asa pentru o bere, pentru ca asa cum ai spsu si tu Motociclismul e un hobby. Daca nu ajuti pe nimeni numa alergi dupa bani, o sa te dai vesnic singur cu motoru.

 

Cred intreadevar ca mai este vreun motociclist in timisoara care poate vine sa ma ajute si pe mine, contra bugetului meu pana in 100Ron.

 

cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Si pe de alta parte, aici pe forum am fost la x persoane sa ii ajut cu piese, si alte reparatii asa pentru o bere, pentru ca asa cum ai spsu si tu Motociclismul e un hobby. Daca nu ajuti pe nimeni numa alergi dupa bani, o sa te dai vesnic singur cu motoru.

Cred intreadevar ca mai este vreun motociclist in timisoara care poate vine sa ma ajute si pe mine, contra bugetului meu pana in 100Ron.

Cu stima

 

Am inteles.

Cred ca ne putem opri din contre si sunt sigur ca vei gasi un cititor al topicului sa te ajute prieteneste.

Ti-am dat PM cu recomandarile mele, atat la cine sa mergi cat si la cine nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

Cred ca ne putem opri din contre si sunt sigur ca vei gasi un cititor al topicului sa te ajute prieteneste.

Ti-am dat PM cu recomandarile mele, atat la cine sa mergi cat si la cine nu.

mersi raul,

toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce simptome are? esti tu sigur ca se rezolva cu o simpla sincronizare? tre sa fie desincronizate rau carburile ca sa mearga prost motorul.

porneste, uneori mai greu, cand porneste, sta la relantiu si cand tragi de acceleratie da sa moara, daca tragi usor usor de accelereatie, se tureaza, dar greoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Dragi prieteni,

 

inca odata va multumesc pentru caldele recomandari,

dupa erforturi titanice cu sticlutele cu apa improvizate , am purces la un bench sync dupa curatare... oadata montate carburatoarele, mai sa spun ca era tot ok dar,,,,,,,,,,,nu chiar

asa ca l-am sunat pe Gyuri in dumbravita, am mers la el, pus manometru, pac pac cilindrul unu era foarte departe de bine, in 10 minute a reglat, munca de nota 10,pret foarte ok... deci recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Gyuri facea sincornizarea pe la 150 RON ....atat am platit si la Diva si la CBF...ambele fiind 4 in linie cu 4 carburatoare. Dar le si curatea.
In perioada asta cam greu la el. Dar poti sa incerci nu stii niciodata. Poate ai noroc ca asteapta pese pentru vre-un motor si are timp si de tine :)
Un ceas cu 4 cadrane e cam 100 euro deci is mai putini care investesc in asa ceva. Cei care au service mai trebuie sa plateasca si taxe si impozite deci na o sa si ceara ca si ramana cu ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Doar' sincronizare e joker la un motor de care nu stii in ce stare e si cat e de stat pana sa ajunga la tine.

 

Algoritmul corect ar fi:

- dat jos carburatoare;

- curatat de jeg (mai ales daca motorul e stat), desfundat jigloare;

- montat la loc;

- pornit, reglat amestec;

- sincronizare.

 

Cu ocazia asta se mai schimba (daca nu au fost deja):

- ulei, filtru de ulei,

- antigel,

- filtru de aer,

- bujii,

- fise de bujii, pipe - daca sunt compromise.

Si se mai adauga, daca e loc, un filtru de benzina de hartie, corp plastic transparent, inainte de carburatoare, sa opreasca eventuala rugina din rezervor sa infunde jigloarele.

 

Toata tevatura ia aprox. 1 zi de munca, dar astea sunt operatiile corecte daca iei un motor de care nu stii mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vezi in dumbravita. Suna l pe Gyuri.

L-as suna dar nu am numarul. Azi sper sa-i fac ITP-ul si saptamana viitoare vreau s-o duc. Tot din Dumbravita am luat monsterul... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...