Jump to content


Photo

MotoGP la DIGI; Florin Ion & ceilalti comentatori


  • Please log in to reply
537 replies to this topic

#41 B.B.

B.B.

    I didn't expect

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 18,319 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Interests:Nu.
  • Moto: VFR800i
  • Club: HRC

Posted 03 May 2014 - 11:28 AM

Gata, vad ca azi nu mai e Florin Ion.



#42 LucianU

LucianU

    Biker din Nastere

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,086 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha Fazer

Posted 03 May 2014 - 11:31 AM

Se mai schimba si ei.....


post-68499-0-61720000-1399276079.jpg


#43 Jorge Lorenzo

Jorge Lorenzo

    Black Mamba

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,753 posts
  • Gender:Male
  • Location:WorldWide
  • Interests:MotoGP
  • Moto: Yamaha YZR-M1
  • Numar: 99

Posted 03 May 2014 - 12:17 PM

Mai bine il puneau pe Antal. Ovidiu asta ar putea comenta curse de raliu, unde sunt prezentate rezumate de pe probele speciale. Acolo i se potriveste vocea :) Dar live nu prea ma incanta. Si BT Sportul ala HD mi se blocheaza intr-una. Merge nitel.... buffering. Iar mai merge, iar buffering :D



#44 9fingers

9fingers

    chemical scum

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,835 posts
  • Gender:Male
  • Numar: ........

Posted 03 May 2014 - 01:05 PM

Mai bine il puneau pe Antal. Ovidiu asta ar putea comenta curse de raliu, unde sunt prezentate rezumate de pe probele speciale. Acolo i se potriveste vocea :) Dar live nu prea ma incanta.

Da, nu il ajuta deloc timbrul vocal, e artificial. Are un stil foarte gretos de a-si cobori vocea cand vrea sa accentueze niste nume sau termeni mai gravi.

Cred ca a ascultat comentatori de box incercand sa-i imite.



#45 Jorge Lorenzo

Jorge Lorenzo

    Black Mamba

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,753 posts
  • Gender:Male
  • Location:WorldWide
  • Interests:MotoGP
  • Moto: Yamaha YZR-M1
  • Numar: 99

Posted 03 May 2014 - 01:56 PM

Vlad Haralambie: "toata lumea incearca pneul medium, nu am vazut pe nimeni cu pneul Hard"  Pai nici nu era posibil, din moment ce nu e disponibil pneul Hard (dunga rosie) in aceasta etapa. Sunt doar cele Medium (fara dunga), Soft (dunga alba) si SuperSoft (dunga verde - doar pt Open).



#46 Valentino Rossi VR46

Valentino Rossi VR46

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 663 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 May 2014 - 02:53 AM

Ce m-am enervat, cat de idioti pot fi cei de la digi, deci nu cred, nu dau si DTM in reluare si se mai si suprapune cu cursa mare de la motogp. Idiotii astia nu au auzit si de pasionati ai motorsportului atat pe 2 roti cat si pe 4? De ce ma pun sa aleg? 



#47 9fingers

9fingers

    chemical scum

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,835 posts
  • Gender:Male
  • Numar: ........

Posted 04 May 2014 - 12:06 PM

Uitasem cat de enervant e Petenghea asta, parca inventeaza la plesneala. Intai il face pe Rossi team manager la moto3, fiind corectat imediat de Haralambie. Ca mai apoi sa-l faca pe Guareschi tehnician, pana la final devenind chiar inginerul echipei. De data asta fara sa mai fie corectat....

 

Guarechi e un fost pilot sbk de mana a treia care si-a gasit locul ca pilot de teste Ducati. Promovat pt scurt timp in rol de team manager. Pozitie pe care o ocupa si la echipa lui Rossi.



#48 adrianm

adrianm

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,438 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lyon, France
  • Interests:Brooke Baldwin, Nadia Ciurlin, Alina Badic
  • Moto: Honda Hornet F-A7

Posted 04 May 2014 - 12:38 PM

Fingăre, aș avea curaj să te trimit acolo vreo două duminici de acomodare iar a treia la butoane ( împreună cu ei ), dacă s-ar pune problema. Dar dacă vii mai apoi și ne iei cu maniabilitatea Yamaha cu manetoanele la 90grd te ia mama dreacu.



#49 9fingers

9fingers

    chemical scum

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,835 posts
  • Gender:Male
  • Numar: ........

Posted 04 May 2014 - 01:44 PM

Fingăre, aș avea curaj să te trimit acolo vreo două duminici de acomodare iar a treia la butoane ( împreună cu ei ), dacă s-ar pune problema. Dar dacă vii mai apoi și ne iei cu maniabilitatea Yamaha cu manetoanele la 90grd te ia mama dreacu.

Adelule, tu suferi de aceleasi probleme ca leaveyou. Habar nu ai de nimic si te cramponezi aiurea de ce nu intelegi.

Maniabilitatea e un termen care se preteaza perfect si cand vorbesti de caracterul motorului, de tractiune si dozarea acceleratiei. Daca ai avea si niste cunostinte de franceza si latina (manus) ai putea sa apreciezi si etimologia.

 

Dar daca tu ai impresia ca Guareschi ar fi vreun inginer n-ai decat.  Ori te bagi aiurea in seama din nou?



#50 adrianm

adrianm

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,438 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lyon, France
  • Interests:Brooke Baldwin, Nadia Ciurlin, Alina Badic
  • Moto: Honda Hornet F-A7

Posted 04 May 2014 - 02:41 PM

Fingăre, știu etimologia cuvântului și e adevărat că se pretează foarte bine la a descrie o motocicletă în ansamblu. Însă nu este cazul tău acela unde tu ai exemplificat foarte habarnist diferența dintre cele două motoare și nu motociclete. Vorbim de motor sau de motocicletă în ansamblu ? Tu acum vorbești de maniabilitatea motocicletei iar înainte vorbeai despre "Yamaha ar mai fi avantajata si de maniabilitatea unui motor cu manetoanele la 90grd"

S-a răsdiscutat că motorul Honda e mai echilibrat.
Mai ești și ranchiunos. Calmează-te, vei avea frigiderul plin când o să te trimitem comentator la Digi.

Asta cu Guareschi a fost complet aiurea. Mai ai ?

PS Scriu aici pt că m-am plictisit de cursă. Doar un "Gibernau" o mai poate scoate din anonimat.


Edited by adrianm, 04 May 2014 - 02:47 PM.


#51 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,952 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 04 May 2014 - 02:47 PM

Formidabil pustiul asta!!!!! Cum poate sa mearga... Bravooo ROSSI!!!!!!!! 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#52 adrianm

adrianm

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,438 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lyon, France
  • Interests:Brooke Baldwin, Nadia Ciurlin, Alina Badic
  • Moto: Honda Hornet F-A7

Posted 04 May 2014 - 02:51 PM

Da, "puștiul" ăsta, Rossi, m-a impresionat și pe mine. Mai poate



#53 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,952 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 04 May 2014 - 02:59 PM

Da, "puștiul" ăsta, Rossi, m-a impresionat și pe mine. Mai poate

Ma refeream la pustiul Marquez, care este un drack impielitat, dar poti sa spui si "pustiul" Rossi, pt. ca parca a intinerit. Slaba prestatia lui Lorenzo. Una peste alta, cursa splendida. Mai rar asa curse la clasa MotoGp.. cred ca a fost cea mai frumoasa cursa a sezonului. 


Edited by xt600, 04 May 2014 - 03:03 PM.

"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#54 9fingers

9fingers

    chemical scum

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,835 posts
  • Gender:Male
  • Numar: ........

Posted 04 May 2014 - 03:16 PM

Fingăre, știu etimologia cuvântului și e adevărat că se pretează foarte bine la a descrie o motocicletă în ansamblu. Însă nu este cazul tău acela unde tu ai exemplificat foarte habarnist diferența dintre cele două motoare și nu motociclete. Vorbim de motor sau de motocicletă în ansamblu ? Tu acum vorbești de maniabilitatea motocicletei iar înainte vorbeai despre "Yamaha ar mai fi avantajata si de maniabilitatea unui motor cu manetoanele la 90grd"

Termenul este folosit de obicei referitor la  ciclistica/comportament pe viraj. Eu l-am folosit referitor la caracterul motorului cu manetoanele la 90grd, avantajand tractiunea cat si dozarea acceleratiei. De asta am si spus ca daca ai fi avut niste cunostinte de latina (manus) sau macar franceza, ai fi stiut (fiind si motociclist) sau intuit ca etimologia cuvantului il face foarte adecvat si in cazul asta.
Cu ce dozezi tu acceleratia, cum controlezi tractiunea si simti caracterul motorului?

 

 

S-a răsdiscutat că motorul Honda e mai echilibrat.

Nu stiu cu cine discuti tu, legat de filosofia de design a modelului M1 eu l-am acultat pe Furusawa.

 


Mai ești și ranchiunos. Calmează-te, vei avea frigiderul plin când o să te trimitem comentator la Digi.

Mai esti si caraghios dupa ce faci post hunting pe aici.

Eu "as avea curaj sa te trimit" pe luna pt cateva duminici. Ar mai improspata un pic atmosfera pe aici...

 

Asta cu Guareschi a fost complet aiurea. Mai ai ?

PS Scriu aici pt că m-am plictisit de cursă. Doar un "Gibernau" o mai poate scoate din anonimat.

L-a facut cand tehnician cand inginer, cand de fapt este un fost pilot. L-a facut si pe Rossi team manager.

La moto2 a tot incurcat diferentele intre timpii pe tur cu ecartul intre piloti. Iar la motoGP a confundat comparatia intre timpii pe tur cu timpii intermediari, adica pe sectoare de circuit.

La ce sunt bun sunt comentatorii daca se incurca pana si in chestiile elementare...


Edited by 9fingers, 04 May 2014 - 03:18 PM.


#55 Jorge Lorenzo

Jorge Lorenzo

    Black Mamba

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,753 posts
  • Gender:Male
  • Location:WorldWide
  • Interests:MotoGP
  • Moto: Yamaha YZR-M1
  • Numar: 99

Posted 04 May 2014 - 03:40 PM

Si Vlad Haralambie a incurcat de tot compozitia pneurilor. Chiar si cand era grafica afisata pe ecran, spune ca toate cele 4 tipuri de pneu sunt disponibile. N-a avut rabdare 2 secunde ca aratau aia exact cum Hardul este eliminat din schema pt spate, si raman doar Medium, Soft si Supersoft. A tot zis de pneu Hard intr-una, iar apoi spunea ca Rossi si Lorenzo au aceleasi gume... Parca l-au auzit aia de la motogp si au pus iar grafica unde se vedea clar ca Rossi e singurul cu Hard pe fata. Abia atunci si-a dat seama ca e intr-o mare eroare.

#56 Vallach

Vallach

    I N C O M P A T I B I L

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,276 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: CB600f

Posted 04 May 2014 - 04:04 PM

Azi am avut nesansa sa urmaresc cursa la TV pe DigiSport si, sincer, am avut parte de cel mai enervant stil de a comenta o cursa pe care l-am auzit in viata mea! Daca as fi inchis ochii si as fi lasat numai sunetul la TV as fi putut jura ca urmaresc un meci de fotbal.

 

Nu voi mai repeta greseala, prefer sa vad cursa inregistrata a doua zi decat sa ii mai aud 1 data pe cei doi comentatori de la DIGI.


Edited by Vallach, 04 May 2014 - 04:06 PM.

N-am, nu știu, nu vreau, nu-mi pasă!


#57 adrianm

adrianm

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,438 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lyon, France
  • Interests:Brooke Baldwin, Nadia Ciurlin, Alina Badic
  • Moto: Honda Hornet F-A7

Posted 04 May 2014 - 04:20 PM


Cu ce dozezi tu acceleratia, cum controlezi tractiunea si simti caracterul motorului?

 

Nu mi-am pus problema până acum. Cu manșonul ăla de cauciuc din dreapta - rotesc de el - sau roll on the throttle. La modelul QWERTY nu e la fel ?

 

Nu stiu cu cine discuti tu, legat de filosofia de design a modelului M1 eu l-am acultat pe Furusawa.

 

Cu Spalding și Nakamoto, am vrut o părere obiectivă  :crack:  http://www.motomatters.com/

L-a facut cand tehnician cand inginer, cand de fapt este un fost pilot. este team manager. L-a facut si pe Rossi team manager.

 S-au încurcat și comentatorii BT ieri la compoziția hard a lui Lorenzo iar la FP4 i-a zis de câteva ori FP1. Se mai întâmplă, am supraviețuit



#58 9fingers

9fingers

    chemical scum

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,835 posts
  • Gender:Male
  • Numar: ........

Posted 04 May 2014 - 04:54 PM

Nu mi-am pus problema până acum. Cu manșonul ăla de cauciuc din dreapta - rotesc de el - sau roll on the throttle.

Incepi sa pricepi, greu, dar macar iti dai silinta. Acum, vezi si etimologia termenului maniabilitate si fa legatura.

 

Cu Spalding și Nakamoto, am vrut o părere obiectivă  :crack:  http://www.motomatters.com/

Nu stii nici sa postezi un link corect?

Pe motomatters scrie David Emmett, ce sa vad pe pagina principala?

 

Ti-am spus eu mai inainte ca Guareschi a fost pt o scurta perioada de timp team manager, pozitie pe care o are si la echipa lui Rossi. Si ca experienta lui este una de pilot de mana a treia si pilot de teste. Iti face vreo placere sa te bagi aiurea in seama ori te cheama Ovidiu Petenghea?



#59 adrianm

adrianm

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,438 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lyon, France
  • Interests:Brooke Baldwin, Nadia Ciurlin, Alina Badic
  • Moto: Honda Hornet F-A7

Posted 04 May 2014 - 05:21 PM

Când văd așa un monstru al motociclismului comentat la tastatură vorbind despre experiența lui Guareschi rămân interzis.
Să știi și tu pt viitoarea ta carieră de comentator sportiv că dacă în biografia cuiva scrie " [...] is a former professional motorcycle racer" atunci acela are mai multă experiență moto decât tot forumul ăsta la un loc, cu tine inclus.
Nu contează câte victorii sau campionate are.
Era un articol foarte bun de David Emmett o comparație între motoare, nu-l mai găsesc ce vrei ? Ceva de genul ăsta
http://www.asphaltan...s-honda-rc213v/

PS Cine e Ovidiu Petenghea ? Un team manager, un pilot de mâna a treia, un pilot de teste ?


Edited by adrianm, 04 May 2014 - 05:23 PM.


#60 9fingers

9fingers

    chemical scum

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,835 posts
  • Gender:Male
  • Numar: ........

Posted 04 May 2014 - 05:46 PM

Când văd așa un monstru al motociclismului comentat la tastatură vorbind despre experiența lui Guareschi rămân interzis.
Să știi și tu pt viitoarea ta carieră de comentator sportiv că dacă în biografia cuiva scrie " [...] is a former professional motorcycle racer" atunci acela are mai multă experiență moto decât tot forumul ăsta la un loc, cu tine inclus.
Nu contează câte victorii sau campionate are.

Nu am spus decat ca experienta lui Guareschi e una de fost pilot (de mana a treia si de teste), si nu una de tehnician sau inginer. Tu esti ala care s-a trezit sa obiecteze aiurea. Pe ce lume traiesti de apari aici sa umpli spatiul cu niste comentarii fara nicio noima?

 


Era un articol foarte bun de David Emmett o comparație între motoare, nu-l mai găsesc ce vrei ? Ceva de genul ăsta
http://www.asphaltan...s-honda-rc213v/

PS Cine e Ovidiu Petenghea ? Un team manager, un pilot de mâna a treia, un pilot de teste ?

Eu nu vreau nimic de la tine, tu te bagai in seama si puneai un link de aiurea, fara nicio legatura cu discutia.

 

Petenghea e cel care arunca cu termeni ca team manager spre Rossi si il face inginer si tehnician pe Guareschi.

Nu mai umple paginile cu comentarii irelevante si intrebari fara scop ca m-am plictisit sa scriu degeaba.

 

 

P.S. Succes in viitoarea cariera de astronaut.


Edited by 9fingers, 04 May 2014 - 05:48 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status