Sari la conținut

Supersonic pe 2 roti_Kawasaki zx12 r ninja_2006


dedant68
 Share

Postări Recomandate

Salut,

In maximum 3 saptamani voi porni acest avion..se pare ca mai sunt 2-3 exemplare de 2006 in Romania! Am verificat fiecare componenta..demontat verificat montat.. motorul are 24800 km reali si asteapta soseaua. :peace:

post-74268-0-94524300-1398101201_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 232
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc..fara gropi in Romania, mai greu. Dar cu grija, mai sunt portiuni/autostrada unde o pot testa la peste 250km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la motor, da 190 CP , are sistem ram air si cuplu de 134Nm la 7500 rot/min. O alta caracteristica, este mai usoara decat concurenta, cadrul este din AL si are 230 la plin. In 2000 a fost replica concernului Kawasaki la Hayabusa...si au reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

busa killer ? ce are asa special motocicleta asta ca am tot auzit zvonuri ca e puternica,sunt foarte curios

E mai usoara decat busa

Editat de suzukirf 600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, busa are 250 kg la gol, variantele k8 si k9, 2008 respectiv 2009. Multi ingineri de la kawasaki sunt de parere ca au gresit renuntand la zx12r !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ploiesti este numai una de 2005, mai este una in Constanta de 2006 la vanzare pe mercador si mai multe arad si sibiu dar 2000-2004 ! Referitor la ingineri... nu pot sa-ti dau numarul, daca citesti pe forumuri ZX 12 din uk si SUA, afli mai multe..Oricum 2006 ffff putine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa jucaria...dar ai grija cu testele alea la peste 250 ca sa nu se mute topicul la alta rubrica....sincer in romania nu prea e loc de viteza de care spui tu...e suficient un maidanez si ai rezolvat tot..inclusiv pe tine.. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate ce spui, dar nu voi face un asemenea test pe un DN, am mai incercat motoare pe autostrada la 240-260 si pe portiunea Bals -Craiova, este un aliniament de circa 15 km ..perfect pentru un start de 1 min la 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am sa inteleg niciodata de ce unii simt nevoia sa se bashea**a.TOATE motocicletele sunt frumoase,toate motocicletele au ceva aparte.ce relevanta are faptul ca mai sunt doar 2,3 sau 10 ?:))),ca este busa killer sau nu stiu ce :))))))

daca tu ai un avion ,altii detin rachete balistice ...si nu simt nevoia sa se dea grande ...in fine ,romania ....cu si depsre romanashi ...care are mai mare mai tare :)

 

170kg....195 Hp .....sa ma laud ?,sau despre ce este vorba in topicul asta ...ia si bucurate de ea

 

pana la 299 mai ai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am sa inteleg niciodata de ce unii simt nevoia sa se bashea**a.TOATE motocicletele sunt frumoase,toate motocicletele au ceva aparte.ce relevanta are faptul ca mai sunt doar 2,3 sau 10 ? :))),ca este busa killer sau nu stiu ce :))))))

daca tu ai un avion ,altii detin rachete balistice ...si nu simt nevoia sa se dea grande ...in fine ,romania ....cu si depsre romanashi ...care are mai mare mai tare :)

 

170kg....195 Hp .....sa ma laud ?,sau despre ce este vorba in topicul asta ...ia si bucurate de ea

 

pana la 299 mai ai

 

Tu de unde ai aparut..ai vreo treaba pe aici, citeste denumirea topicului si ..te poti duce la culcare. Nu se intrece nimeni in motoare, dicutam fiecare ce are si schimbam pareri, asa putem invata,together. Dar asa este in RO, mai apare cate unul fara carte care se baga in seama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Fain avion! Nu știu cât de rău le pare inginerilor de modelul ăsta, dar de ZX14R sigur le pare bine. Să te bucuri de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain avion! Nu știu cât de rău le pare inginerilor de modelul ăsta, dar de ZX14R sigur le pare bine. Să te bucuri de ea!

La vanzarile 2000-2006, sigur sunt mai multi cu parere de rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde cum te dai la ea..daca mergi pana la 100km/h media este 7-8 % , cu medie de 150km/h ...este 10-11%, nu discutam de trafic urban ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta arata f fain,am vazut f putine modele (chiar nici unul daca ma gandesc bine) din 2006.A avut la vremea ei niste solutii destul de interesante,ram-air cu admisie directa (admisia aerului direct printre faruri,copiata dupa aceea de cam toti producatorii actuali),ram-air integrat in cadru,iarasi o idee copiata grupa mare de motoretele actuale (Panigale) si rezervor jumatate "scurs" sub sa,aceasta solutie tehnica fiind prezenta deocamdata pe motoretele de motogp.

 

Daca te referi la motor, da 190 CP , are sistem ram air si cuplu de 134Nm la 7500 rot/min. O alta caracteristica, este mai usoara decat concurenta, cadrul este din AL si are 230 la plin. In 2000 a fost replica concernului Kawasaki la Hayabusa...si au reusit.

Am mers si eu cu asa ceva,model 2002 parca,fara usd,ne-am si "harjonit" putin unul cu altul.Personal nu cred ca ar face fata unei Hayabusa.Nu mi se parea a face fata unor miare din 2004-2005 in sus fara mari modificari.Dupa 270-280 da,poate are mai multa forta,dar pana acolo,nu prea.Iar pe curbe,hmm...

Motorul are o poticnire in jurul a 5500rpm,dar dupa aia,de pe la 6000 incolo trage puternic si liniar,foarte frumos feeling-ul.Si continua sa traga ca marfarul pana in rosu.

Are in jur de 10-15 cai mai mult decat un miar bun,are putin mai mult cuplu e adevarat,dar nimic semnificativ.

Ar avea o problema de ex cu un gixxer k5-k6 sau cu un r1 04-06 in materie de linie dreapta.Si iarasi,nu m-as aventura dupa o Busa sau un s1000rr,clar ar fi in dezavantaj.

 

Nu vreau sa iti scufund corabiile,este totusi un motor bun,competent,pe clasa lui (sport-touring) e ff bun.Protectie la vant extraordinara,isi face treaba pt care a fost creat ff bine.

Arata f bine,foarte intretinuta,s-o stapanesti sanatos.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si arata infinit mai bine decat concurenta directa (busa). Parerea mea,cu toate ca ma mananca sa incerc si o busa.

Chestiunea aparte e ca e ceva mai inalta decat concurenta, e o motocicleta fantastica (exceptand intr-adevar consumul) in special ptr faptul ca arata mai sport decat hayabusa,fapt apreciat de foarte multa lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta arata f fain,am vazut f putine modele (chiar nici unul daca ma gandesc bine) din 2006.A avut la vremea ei niste solutii destul de interesante,ram-air cu admisie directa (admisia aerului direct printre faruri,copiata dupa aceea de cam toti producatorii actuali),ram-air integrat in cadru,iarasi o idee copiata grupa mare de motoretele actuale (Panigale) si rezervor jumatate "scurs" sub sa,aceasta solutie tehnica fiind prezenta deocamdata pe motoretele de motogp.

 

Am mers si eu cu asa ceva,model 2002 parca,fara usd,ne-am si "harjonit" putin unul cu altul.Personal nu cred ca ar face fata unei Hayabusa.Nu mi se parea a face fata unor miare din 2004-2005 in sus fara mari modificari.Dupa 270-280 da,poate are mai multa forta,dar pana acolo,nu prea.Iar pe curbe,hmm...

Motorul are o poticnire in jurul a 5500rpm,dar dupa aia,de pe la 6000 incolo trage puternic si liniar,foarte frumos feeling-ul.Si continua sa traga ca marfarul pana in rosu.

Are in jur de 10-15 cai mai mult decat un miar bun,are putin mai mult cuplu e adevarat,dar nimic semnificativ.

Ar avea o problema de ex cu un gixxer k5-k6 sau cu un r1 04-06 in materie de linie dreapta.Si iarasi,nu m-as aventura dupa o Busa sau un s1000rr,clar ar fi in dezavantaj.

 

Nu vreau sa iti scufund corabiile,este totusi un motor bun,competent,pe clasa lui (sport-touring) e ff bun.Protectie la vant extraordinara,isi face treaba pt care a fost creat ff bine.

Arata f bine,foarte intretinuta,s-o stapanesti sanatos.

 

Sincer, am mers acum 2 ani cu varianta 2001, care nu avea modificarile din 2006, ram air mai lung, etrieri nepozitionati radial, putin mai inalta..dar un cuplul care trage de jos si demarajul este fantastic. Sunt multe teste pe internet unde kaw 12 din 2005 intrece haya ..vorbim de zecimi de secunda. Acum depinde de pilot, si de mai multi factori, cert este ca sunt pe aceeasi linie. Ce ma determinat sa alerg dupa acest model timp de 2 ani.... linia sportiva, pozitia ergonomica mult superioara lui haya si legenda ei. Ea este trecuta de cei de la KAWA la clasa super sport, eu am luat-o pentru sport touring, pasagerul sta OK, saua spate este practic paralela cu solul. Nu comparam cu un ss de 180 kg si 185 CP , raportul CP/Kg este diferit..pe curbe este mai lunga, etc. Imi place mai mult forma la kaw 12r, fata de busa...PARERE PERSONALA, nu vreau sa intru in polemica cu cei care detin busa sau sunt fani busa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...