Sari la conținut

FLEX
 Share

Postări Recomandate

In timpul petrecut de la ultima postare am lucrat aproape zilnic la masinarie, dar fara sa se vada prea multe; tot felul de maruntisuri enervante care impiedica desfasurarea normala a lucrului incep sa apara pe masura ce ma apuc de cite un subansamblu.

In fine, am montat scaritele pilot si pedala de frina, cu switch-ul aferent (scuze de focalizare, era cam intuneric la sedinta foto), mai trebuie sa inventez o legatura intre arculetul switch-ului si urechea pedalei, la demontare era acolo o sirma ...

Am montat radiatorul din dreapta, fiindca cred ca am rezolvat problema cu busonul, o sa comand unul universal de enduro, nu mai trebuie sa plimb raditorul in rucsac ca pe sfintele moaste.

Am inventat o prindere pe cadrul de bord pentru semnalele din fata si am montat tabloull de bord, care a fost o lucrare in sine: am renuntat la vitezometrul original (imposibil sa gasesc melc), o sa folosesc un vitezometru digital de la TrailTech si in carcasa lui am montat un ceas-de-ceas, fiindca in putinii km facuti cu mezelu' am constatat ca imi lipseste foarte mult un instrument de masurare a timpului ... deh, virsta, prea multe lucruri de facut cu termen impus, cred ca m-am defectat iremediabil pe latura asta a personalitatii mele.

Am fost nevoit sa inventez si un sistem de montaj pentru contact, din cauza jugurilor din transplant.

De la SMAEB am capturat o baterie si un incarcator, care a venit la pachet cu o extensie pentru incarcarea direct pe motocicleta, mai comod.

Am construit cum m-am priceput niste borne pentru baterie, se pare ca nu e prea corect sa fie din cupru, din cauza potentialului electrostatic diferit intre plumb si cupru, asa ca probabil cind voi gasi niste plumb o sa le modific si pe astea.

Am montat si un buzzer pentru semnalizare (boala incepatorului, mereu uit semnalul pus), oricum motoreta avea un buzzer in instalatia originala, care avertiza daca plecai cu cricul pus; nu renunt complet la aceasta faciclitate, doar ca o voi inlocui cu un avertizor luminos, montat in coltul din stinga-jos al tabloului de bord, unde era montat initial butonul de resetare a jurnalierului. Pentru ca motoreta nu avea martor luminos pentru faza scurta si fiindca nu are un sistem automat de aprindere a luminilor de drum, o sa montez simetric in dreapta-jos a tabloului de bord un martor luminos pentru faza scurta.

Am montat si risere de 30mm, fiindca cu acest sistem de montare a ghidonului pe jug dadeam in rezervor cu comenzile de ghidon, inainte de limitator. Am urcat pe ghidon si comenzile stinga.

Cu toate alea sus pe ea, bateria conectata, contactul pe ON, push buton ... (cuvant urat) lumini.

WTF?

Ia la mina toata firaraia, totul OK ... pina la contact. Dupa contact, oha corenti.

Da jos contactul, fa-l bucati, curata lamelele, greseaza ... roaga-te sa fie bine, probeaza ... merge! Uhhhhh!

Acu' pipez o tigara si ma uit la panarama ... incepe sa semene a motoreta, nu? am avut asa o multumire cind am lasat-o fro 2 minute cu toata galagia de lumini pe ea, ca tare mi-era frica de gaozaria asta electrica; pina una-alta a iesit bine, toate alea puse pe ea merg si am reusit sa nu dau foc la mobra ...

Enjoy, incep sa vopsesc la plastice ... si sa adaptez un far pe care tocmai l-am luat din Vitan, eftin.



Am nevoie de o termocupla 84-92gCelsius, filet normal pe 14mm; la cea originala am reusit sa rup un pin (celalalt era deja rupt si lipit cu cositor un fir cu papuc in virf). Vreo idee , cineva, ce motorete mai lumesti au termocupla ca cea descrisa mai sus?

post-3276-0-68972200-1398775982_thumb.jpg

post-3276-0-80720300-1398775995_thumb.jpg

post-3276-0-92672000-1398776008_thumb.jpg

post-3276-0-04900900-1398776033_thumb.jpg

post-3276-0-95139900-1398776056_thumb.jpg

post-3276-0-92198400-1398776067_thumb.jpg

post-3276-0-77895400-1398776093_thumb.jpg

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Poti incerca la un magazin piese auto, de exemplu:

http://www.al-padrino.ro/articol/1673262/XEFS98.html

Am si eu etriere Grimeca pe Guzzi, seamana tare mult cu Brembo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danke, o sa le cer o oferta.



Mdap, am reusit sa montez farul, care e un proiector Wesem (din Polonia), varianta "de drum", cu bec H4 55/60W si pozitie de 5W, geam clar (exista si varianta cu geam profilat, ala cica ar fi de ceata ... ma rog, are aceeasi echipare, deci nu vad de ce ala ar fi "ceata", dar asa a zis vinzatorul). Noroc cu inspiratia inginerilor italieni, care au folosit pentru subcadrul suprastructurii fata (cel care tine aripa, carena, tabloul de bord) un otel foarte maleabil, asa ca am tras de montantii farului original pina au cuprins "oala" farului polonez si am "ascutit" niste suruburi M8 ca sa confectionez niste suruburi de blocare si intr-un final am far si sint multumit de el; chiar merg toate becurile cum trebuie, fara surprize electrice.

Am fost la Al Padrino sa caut termocupla (merci Falkenberg!) si am gasit ceva utilizabil, M14 cu doi pini, domeniul de temperatura 82-87 ... spre deosebire de cea originala 84-92. Nu imi dau seama foarte exact ce inseamna 5 grade in jos la plecarea ventilatoarelor si 2 mai jos la oprire, teoretic motorul o sa mearga mai "la rece", ma gindesc ca in cel mai rau caz o sa vad asta in consum, daca o fi ceva sesizabil, habar n-am.

Asteptind flacaul de la Al Padrino cit a cautat prin terfeloagele cu termocuple am inceput sa ma holbez dea-mproasta pe pereti si am ochit un mic detaliu "de stil" - stiu ca e o prostie, da' n-am rezistat la albastrul ala ...

post-3276-0-49679400-1399314513_thumb.jpg

post-3276-0-55892800-1399314526_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta imi place la ei, ca au cataloage si chestii pe stoc. Multi iti cer talon si apoi nu gasesc nimic in calculator.

Temperatura motorului in mod normal e protejat de catre termostatul de antigel. De obicei se deschide la cam 80 de grade. In functie de cum e gandit circuitul de racire, s-ar putea sa permite sa trece un pic de antigel in permanenta. Apoi, daca ai termocuplu montat la intrare in radiator sau pe carcasa de termostat (partea calda), s-ar putea sa-ti plece ventilator cand termostat e inca inchisa sau poate nu mai opreste odata ce a pornit. Daca termocuplu e la iesirea din radiator, nu cred ca o sa fie o problema. Practic, trebuie probat in mers si vazut cum se comporte.

Pe langa alte praguri de temperatura, si plaja e mai mica (histeresis), asta va rezulta in porniri mai dese dar mai scurte.

In orice caz, motorul nu va fierbe :) si asta e cel mai important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatii, termocupla e montata pe radiatorul din stinga in partea stinga a bazinului de jos iar intrarea antigelului dupa deschiderea termostatului e in partea dreapta a aceluiasi bazin. Practic sint cam aproape, dar pina nu le probez in mers cu motorul nu o sa am habar cum functioneaza.

Ma omoara vremea asta, nu pot face nimic cit ploua; trebuie sa imi acopar terasa, ca nu mai tine. Iata cum mestereala la motoreta aduce o dramatica imbunatatire a confortului casnic, nu?

Miine ma duc la un magazin de hobby sa caut motorase de 12V/30mm diametru, pentru ventilatorul din dreapta.



Mai trecu un weekend.

Am montat racordurile sistemului de racire, dupa ce am confectionat un buson pentru vasul de expansiune dintr-un capac de bidon montat elastic (pentru protectie UV si limitare a deformarilor) intr-un buson de radiator auto fara supapa.

Busonul de radiator cumparat de pe net nu e bun, e prea mic in diametru, asa ca o sa ii demontez supapa si o s-o montez pe busonul vechi, presimt ca o sa am o mare durere in poponeata cu trebusoara asta.

M-am distrat apoi cu montajul vitezometrului digital si a senzorului aferent, bune scule fac americanii astia, totul a mers perfect; o singura problema pare a fi, producatorul recomanda protectia circuitului de alimentare a vitezometrului cu o siguranta de 0.5A, unde dracu' gasesc io o siguranta plata format mini de 0.5A? pina una-alta am pus una de 7.5A (cea mai mica pe care o aveam in casa), pentru probe. Mi-ar fi placut ca si sistemul de montaj al senzorului sa aiba sistem de reglaj fin, dar intr-un final am scos-o la capat, panarama afiseaza, am "mers" pe stander 0.7km cu o iuteala maxima de 18km/h pina am reusit sa stabilizez montajul sa functioneze corespunzator.

Am montat si martorul de lumini (verde) si cel de cric (rosu), niste lucruri foarte fine si bine fabricate.

Am montat si haripa fata.

Am luat si motorasul, se potriveste perfect la dimensiuni dar trebuie sa-i montez un limitator de voltaj, ca el saracul suporta maxim 12V; sper sa pot adapta o elice de la un ventilator de PC de 90mm si inchid si problema sistemului de racire.

post-3276-0-90341100-1399896791_thumb.jpg

post-3276-0-90501800-1399896810_thumb.jpg

post-3276-0-77805200-1399896846_thumb.jpg

post-3276-0-22995400-1399896859_thumb.jpg

post-3276-0-25418400-1399896883_thumb.jpg

post-3276-0-73691600-1399896898_thumb.jpg

post-3276-0-66756600-1399896917_thumb.jpg

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Limitator de 12V la motoras? Ca sa nu merge pe 14 sau cu cat incarca? Nu cred ca pateste ceva din cauza tensiune de incarcare. Sunt multe componente rated 12V pe masini. De la becuri la ...

Eventual adaugi o diode sau 2 pe fir spre motoras, daca ti se pare ca exista un pericol. Per diode ai o scadere de cam 0.7V - 1V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu, limitator la 8.4V (e motoras de modelism, nu automotive) ca acolo ii place motorasului; probat pe direct la baterie facea ca dracu' la perii, cu scintei si miros, cu limitatorul merge perfect.

Am lucrat putin in ultima vreme la cascarabeta, nu prea am avut timp si incepe sa ma cam stringa bugetul ...



Am reusit intr-un final sa adaptez o jartea gasita intr-un Renault pentru fixarea bateriei in cadrul ei; i-am facut o agrafa de prindere pe armatura din spate din aluminiu de 2.5mm, pentru fixarea in clenciul cadrului de baterie are jarteaua o piesa de imbinare metalica.

Am terminat si epopeea ventilatorului din dreapta, in sfirsit; a iesit o mantocarie cu o multime de piese (limitator, mufa, siguranta 3A), nu sint foarte incintat de o anumita fragilitate a ansamblului prezumata in conditii grele (ploaie, soare, frig, canicula) dar om trai si om vedea. Elicea e una de ventilator de PC de 90mm, am smuls-o de pe butucul ei si am incarcat cu epoxy pina am reusit sa ii dau o gaura in care sa se intepeneasca axul motorasului. Merge, cu toate ca debitul de aer refulat e cam la jumatate fata de debitul elicei originale (dar e mai mult decit zero).

Cu ajutorul colegului de forum TRASHER (care a reconditionat carena si a facut adaptarile pentru noul far - o munca destul de grea, carena era inecata in chit si fibra) am montat si carena de far si cu aceasta ocazie se vede si schema coloristica generala pe care o va avea doamna (din pacate ochiul aparatului foto nu percepe exact nuanta de albastru, e complet diferita fata de ce se vede in poze, e drept ca am fotografiat cu lumina de seara, o sa incerc in lumina de zi o sesiune foto).

post-3276-0-24711100-1401740747_thumb.jpg

post-3276-0-01735000-1401740760_thumb.jpg

post-3276-0-57452600-1401740769_thumb.jpg

post-3276-0-01289300-1401740779_thumb.jpg

post-3276-0-54299100-1401740790_thumb.jpg

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Cat ai mai avansat cu proiectul ?

Asamblez motorul, l-am desfacut pina la cartere (nu l-am crapat). O sa completez jurnalul in curind, sper pina la sfirsitul lui martie sa pun fiara in ordine de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Sunt impresionat, cunosc toate eforturile , ma lupt cu un alt "italian crap" Husqvarna mai vechiuta(din perioada Cagiva).

Ce-i drept nu am atata rabdare ca tine...

La mine problema nu e ca-s piesele rare ci ca suprapreciaza oamenii aiurea marca, daca un surub de Yamaha ma costa 1 euro, la Husqvarna ma costa 10 euro.Toata lumea dezmembreaza, si cand ii sun "aa e o motocicleta de mare cacao", Bun si de ce ma jupoi pe 3 suruburi in halul asta ?Au aur in ele? Crezi ca o sa te imbogatesti de pe urma a 3 surub uri si 2 carene coapte?

Plus tzepe OLX...offf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile mari la piese noi sau din dezmembrari vin de obicei din penurie.

Pentru Gilere e penurie de piese, pentru Husky e penurie de doritori (cred ca mai sint foarte putine functionale in Romania), asa ca vinzind o piesa din ani in paste probabil ca vinzatorul vrea sa inteleaga si el ceva din negotul lui, ca cine stie cind mai da ceva de pe toroapa.

Rabdare? da, am, fiindca am cu ce ma da, altfel cred ca ma urcam pe pereti.

Pentru Gilera n-am curaj sa iau ceva din Romania, pur si simplu fiindca oamenii nu stiu ce vind, pentru aprovizionarea cu piese originale din Italia apelez la familia Biris (oameni intre oameni, jos palaria!), astfel mai economisesc la costul transportului.

Oricum, transportul (curieratul) a ajuns sa reprezinte o parte importanta din cheltuieli, fiindca nu gasesc piesele intr-un singur loc, doar ciupeala, de ici o garnitura, de colo un suport de scarita, de la dracu' cu carti vine carburatorul ... greu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile mari la piese noi sau din dezmembrari vin de obicei din penurie.

Pentru Gilere e penurie de piese, pentru Husky e penurie de doritori (cred ca mai sint foarte putine functionale in Romania), asa ca vinzind o piesa din ani in paste probabil ca vinzatorul vrea sa inteleaga si el ceva din negotul lui, ca cine stie cind mai da ceva de pe toroapa.

Rabdare? da, am, fiindca am cu ce ma da, altfel cred ca ma urcam pe pereti.

Pentru Gilera n-am curaj sa iau ceva din Romania, pur si simplu fiindca oamenii nu stiu ce vind, pentru aprovizionarea cu piese originale din Italia apelez la familia Biris (oameni intre oameni, jos palaria!), astfel mai economisesc la costul transportului.

Oricum, transportul (curieratul) a ajuns sa reprezinte o parte importanta din cheltuieli, fiindca nu gasesc piesele intr-un singur loc, doar ciupeala, de ici o garnitura, de colo un suport de scarita, de la dracu' cu carti vine carburatorul ... greu!

apropo de vanzator, ce-mi zice unul dupa ce il intreb de ce cere asa de mult, Dom'le eu nu fac acte de caritate, ci doar un ban cinstit.

arza-te-ar pe matze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Lucrul a continuat si in toamna-iarna-si inceputul asta de primavara.

Am montat de proba carenajele, sa vad cum ii sade cu rochia de bal si am mai inventat o rola de ghidaj pentru ramura de intoarcere a lantului de transmisie.


» Post actualizat in 08 Apr 2015 12:49

Evident, s-a pierdut mult din text pina am inserat pozele ...

In fine, se vede ce am facut intre timp - montat cilindru-piston nou, capace, montat motor in cadru dupa ce am inlocuit tot ce era garnitura, O-ring si simering (fara sa crap carterul), carburatoare noi, conducta ambreiaj, curea distributie, pompa apa, schimbator nou (provenit de la Kawa 250 KXF).

Poze am mult mai multe din fazele de demontare/montare motor, daca e cineva interesat de anumite aspecte sint la un click distanta, la "mesaje private".

O primavara frumoasa sa aveti, asa cum sper sa am si eu dupa ce termin odiseea Dakotei ...

post-3276-0-49971000-1428496465_thumb.jpg

post-3276-0-39707700-1428496477_thumb.jpg

post-3276-0-51781300-1428496506_thumb.jpg

post-3276-0-63568800-1428496536_thumb.jpg

post-3276-0-31204400-1428496556_thumb.jpg

post-3276-0-15630700-1428496585_thumb.jpg

post-3276-0-76690600-1428496601_thumb.jpg

post-3276-0-30357000-1428496617_thumb.jpg

post-3276-0-91127300-1428496646_thumb.jpg

post-3276-0-06908800-1428496659_thumb.jpg

post-3276-0-72029800-1428496684_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde :tempted:

Daca este completa (presupunind ca ai studiat catalogul de piese - se gaseste pe net - pentru a fi familiarizat cu modelul), functie de gradul de uzura/imbatrinire a ceea ce se vede si luind in considerare ca nu a mai pornit de mult timp, un pret corect ar fi intre 300 si 500Euro. In Italia a fost una la vinzare (cu acte) cu 200Euro, fara pompa apa mi se pare.

Oricum, ca s-o pui pe drum (sau pe coclau) bagi minim-minimorum 500Euro (punere la punct carburatie/aprindere, servisat jambe, schimb complet de rulmenti, ici si colo o etansare, kit transmisie, caucioace, chestii mai marunte).

Motoarele Bi-4 au doua hibe majore pe care le patesc in timpul vietii lor, respectiv pompa de apa (o reconditionare facuta in Italia costa 150Euro+transport) si roata libera, care se poate repara cu costuri intre 0Euro - dar trebuie sa ai putina pricepere si 120Euro - inlocuire cu un reper KTM, dar si ceva manopera migaloasa. La sasiu la un moment dat se beleste amortizorul (reparabil intre 30Euro - Romania si 120Euro+transport - Italia ) si rulmentii cu ace de la bascula.

Ah, si grija mare la cuplajele elastice de pe admisie, flansele se mai gasesc cit de cit SH, foarte scumpe, insa racordul in Y dintre carburatoare si carcasa filtrului e imposibil de gasit; si ala imbatrineste sigur, mai ales daca a stat pe afara.

Orice piesa de caroserie costa de mori, consumabilele sint ieftine din fericire - daca le iei de la magazine auto, nu moto.

Una in mntile ei, ingrijita si rulata "la zi" merita pina in 1200-1400Euro, dar nu mai bagi nici un ban in ea.

De o bucata de vreme au intrat pe lista de "vehicule istorice" a Federatiei Italiene de Motociclism si brusc a sarit pretul cu 2-300Euro la cele "cu pedigree" si chiar si la javre "fara". La ei merita treaba, vehiculele istorice sint scutite de impozit mi se pare; dar capra (sau vaka) trebuie sa fie cum a facut-o ma-sa si tac-so din Arcore.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ce ai pus pe furca pare un fel de husa cu scrisul ala alb sau e tot vopsea negru mat ? Si inca ceva, respect mult muntele de pasiune pe care il . Daca ai nevoie de ceva lucrari de strungarie sau frezare la unele componente nu ezita sa apelezi la mine. "for free" desigur.

Editat de Dragomir Ionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de titlul topicului, vreau s-o fac si eu de rusine pe capra mea. Se incadreaza in categoria asta - italian crap.

Pe cat e de frumoasa, pe atat de pacatoasa. M-a exasperat cu instalatia electrica de toata prashtia. Italienii astia sunt cam retarzi d.p.d.v.al proiectarii. Pt ei doar designul conteaza?

Chiar ma gandeam dupa campionatul de anduranta.... nicio motoreta facuta in Europa... Asta spune multe despre fiabilitatea motoretelor made in Italy.... si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe jambe am pus protectii ACERBIS din neopren pentru cross-uri, imi par foarte urite alea gofrate din plastic/cauciuc. DIn pacate, pe astea le ataca soarele, unde au stat expuse asta-vara in curte s-au cam decolorat.

 

Kapo, nu te dispera :crack: , parerea mea e ca nu italienii e :rusinica: proiectanti prosti, doar utilizatorul romanache are idei dar n-are bani si nici rabdare sa caute o schema sau chiar piesa defecta si oricum nu da doi bani pe italieni.

Plm, intre timp am mai luat si o RC600 (tot din Romania), aia la fel e plina de inventii pe electrica, in minivacanta ma apuc s-o puric la cable.

Ironia sortii, am fugit cit am putut de corenti, acuma sint pina peste cap ingropat in ei :-L

 

SI da, designul conteaza, hehe!

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Flex, bro, asa-i ca nu prea ai avut parte de lego si puzzle cand ai fost mic?? Si te-ai hotarat sa recuperezi acum....

Anyway, muuuulta rabdare tre sa ai! Respect!

Cat despre instalatia electrica a cApriliei.... Nu stiu cum au infasurat firele alea de proasta calitate in jurul cilindrilor si sa le conecteze cu niste mufe de tot rasul, de se topesc, cel putin trimestrial....

 

Eeeee, asa e cu designul! Ca de-aia m-am ales si eu cu capra asta italieneasca in ciuda vestroamelor si a varaderoaelor (ca GS-ul nu a intrat in calcul tot din motive de design+pret).

Bafta maxima si succes in reconstructia piaGilerei (era sa zic kCagivei)! ;)

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Flex, bro, asa-i ca nu prea ai avut parte de lego si puzzle cand ai fost mic?? Si te-ai hotarat sa recuperezi acum....

Anyway, muuuulta rabdare tre sa ai! Respect!

Cat despre instalatia electrica a cApriliei.... Nu stiu cum au infasurat firele alea de proasta calitate in jurul cilindrilor si sa le conecteze cu niste mufe de tot rasul, de se topesc, cel putin trimestrial...

In anii '70-'80 de unde dracu' lego sau puzzle? erau cel mult machete de plastic rusesti sau dederiste, am facut citeva, alea rusesti erau finisate ingrozitor, dederistele erau mai bune.

Nu recuperez nimic, sint cu miinile prin fierotenii (masini) de cind aveam 5 ani si il ajutam pe bunicul la reparatii de caroserie (aveam mina mica si puteam ajungela suruburi de-alea ascunse), probabil chestia asta a lasat urme :eek: pe psihic si nu ma simt bine daca nu stau cu cheia pe ele. De la el am luat si microbul moto, a avut o Jawa de 3juma' cu atas ... eh, vremuri!

Rabdare am cita trebuie ca sa termin proiectul asta, dar m-a cam secat la bujet o treaba atit de aprofundata, cind termin o sa pun bilantul ca sa stie si altii in ce se baga.

 

Nuj' ce sa zic de mufele kApriliei, chiar sa fie materialul atit de prost? esti sigur ca sint originale si nu inlocuite? e ciudat sa se topeasca, n-aveau cum sa dea drumul pe piata la asa ceva.

N-o faci si tu de ris intr-un topic? hai, ca sintem putini cu italiene prin preajma ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Lucrul a continuat si in toamna-iarna-si inceputul asta de primavara.

Am montat de proba carenajele, sa vad cum ii sade cu rochia de bal si am mai inventat o rola de ghidaj pentru ramura de intoarcere a lantului de transmisie.

» Post actualizat in 08 Apr 2015 12:49

Evident, s-a pierdut mult din text pina am inserat pozele ...

In fine, se vede ce am facut intre timp - montat cilindru-piston nou, capace, montat motor in cadru dupa ce am inlocuit tot ce era garnitura, O-ring si simering (fara sa crap carterul), carburatoare noi, conducta ambreiaj, curea distributie, pompa apa, schimbator nou (provenit de la Kawa 250 KXF).

Poze am mult mai multe din fazele de demontare/montare motor, daca e cineva interesat de anumite aspecte sint la un click distanta, la "mesaje private".

O primavara frumoasa sa aveti, asa cum sper sa am si eu dupa ce termin odiseea Dakotei ...

Concluzia mea,dupa citit materialul si vizionat pozele,este ca,esti beteag rau,daa' rau de tot!

N-ai scapare. :crack:

 

Aaa,n-ar fi rau daca ai posta niste concluzii cu comportamentul si km facuti din primavara,ca de poze nu mai zac nimic!Musai...

Am zas!:)

Editat de CHRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...