Sari la conținut

craziyass
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua si bine v-am gasit motociclism-isti de peste tot.

Ma numesc Andrei dar mi se spune Ade ("porecla" din copilarie care a ramas pana acum)

Am citit multe povesti interesante pe acest forum si pe "Motocicleta mea" si am decis sa va prezint pe scurt si motoreta mea

 

Este vorba de un CBR 600 F4 an 2000. L-am achizitionat in 2012, imediat dupa ce mi-am obtinut categoria A pe permisul de conducere.

Motocicleta se prezenta in stare foarte buna si dupa o inspectie mai amanuntita dupa ce am adus-o acasa am observant mici urme ale uneia (sau mai multe) mici cazaturi dar nimic grav (cateva prinderi rupte pe la carene, cadrul de bord putin stramb, farul murdar pe interior pentru ca s-a pierdut becul de pozitie cu tot cu soclu)

 

Pana la prima iesire am demontat si am reconditionat cadrul de bord, prinderile carenelor si am aranjat instalatia electrica in partea din fata. Din pacate, nu am poze de atunci.

A urmat sezonul din 2012 in care am facut ceva kilometrii, nu foarte multi si nu drumuri lungi. Prin acele plimbari mi-am dat seama faptul ca se incingea destul de tare in trafic si cand se incingea, nu mai statea la ralanti motorul si se oprea fara sa imi dea semn. Cand vroiam sa-l repornesc....fara curent (clasicul combo de problema: acumulator/regulatorul de tensiune/temperatura ridicata). Am observant atunci faptul ca radiatorul a fost fisurat si lipit. Am decis sa-l schimb si cand am aflat cat costa unul nou, m-am orientat spre alte alternative...asa am gasit o firma din Brasov care mi-a facut o copie identica cu radiatorul original si, la cererea mea, a adaugat inca o prindere de ventilator (totul pentru o suma cat se poate de modica) de care nu a mai fost nevoie pentru ca, cu noul radiator, nu s-a mai incins motorul pana la limita, acumulatorul l-am incarcat si de atunci merge ca si nou iar regulatorul de tensiune se pare ca isi face treaba fara probleme.

 

In iarna 2012-2013 am decis sa-I fac o revizie completa si sa mai repar cateva defecte optice. Astfel, am schimbat urmatoarele: ulei, filtru ulei, fitru aer (demontat si spalat toata instalatia de admisie pana la carburatoare), curatat lantul mai serios si intins, spalat motor si curatat bujii, schimbat placute, schimbat lichid frana, curatat etrieri, vopsit carenele negru metalizat cu putina perla albastra.

Pe la mijlocul anului 2013 am decis sa fac o schimbare de evacuare, asa ca am apelat la o firma din Pitesti care se ocupa cu evacuari inox+tobe+catalizatoare, etc si impreuna cu ei am creat traseu+finala custom tinand cont de partea vizuala si de cea sonora (consider ca ambele s-au imbunatatit). Rezultatul se poate vedea in poze...o sa caut si un filmulet cu sunetul.

 

Pozele de mai jos sunt cu ea in anul 2013.

Acum a intrat din nou la putin TLC. Va primi o vopsea noua (inca ma gandesc ce fel/culoare), am modificat putin codita si mi-am creat un suport de numar simplu cu prinderi pentru semnalizari. Va urma si saua si cateva mici detalii.

 

Am uitat sa scriu despre motor... Merge foarte bine, nu mi-a facut probleme, toarce(in afara de intinzatorul de lant --> veche problema la F4 - o sa-l schimb in iarna asta).

Sigur am uitat sa scriu unele detalii dar o sa mai completez pe parcurs...

post-82046-0-48038200-1392279650_thumb.jpg

post-82046-0-69899200-1392279672_thumb.jpg

post-82046-0-71114300-1392279676_thumb.jpg

post-82046-0-22917200-1392279680_thumb.jpg

post-82046-0-21077900-1392279684_thumb.jpg

post-82046-0-58301200-1392279687_thumb.jpg

post-82046-0-15491600-1392279691_thumb.jpg

Editat de craziyass
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place si motocicleta si motociclistul (preocupat de si priceput la motocicleta, nu avid de postari si de hartza cum sunt destui p-aici).

 

S-o stapanesti sanatos! Dar de curiozitate, te dau banii afara din casa de vrei s-o vopsesti iar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru gandurile bune si impresii

Toba nu este ceva de specialitate de moto, vreo firma cunoscuta sau etc... e o toba mica, simpla cu pereti dublii, de inox, ceva no-name care nu cred ca a fost creata pentru un scop anume (masina/barca/moto/etc)...

Saxofonul a ramas neschimbat, deci pot sa montez toba originala oricand, in 5 minute (asta am si urmarit, de fapt).


@ahilepeleianul

Salut

O vopsesc din nou pentru ca in decursul anului trecut, vopseaua a obtinut cateva defect deranjante; unul dintre ele e chiar maricel in urma unei intalniri amoroase cu una bucata asfalt pe partea stanga :)

Nu ma dau deloc banii afara din casa si nu mi-ar plange ciorapul daca ar fi ceva in el, dar sti tu...conform MasterCard.... faptul ca iti vezi jucaria pusa la punct...priceless



ma' bike.... :)

 

Cine are o idee buna despre cum sa curat cadrul? pe alocuri pare putin corodat (mai ales pe bascula unde au fost lipite stickere si dupa ce le-am dezlipit, a ramas urma)... eventual cu solutii de curatat care se gasesc around the house...

post-82046-0-41215500-1392490754_thumb.jpg

Editat de craziyass
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Arata bine motoreta - in primele poze cel putin - dar as vrea sa iti zic cateva chestii.

Toba aceea "da" bine vizual dar daca o sa ajungi vreodata sa te apleci suficient de mult pe curbe sau daca te duci pe vreun circuit o sa atingi cu ea pe jos la un moment dat, inainte sa atingi macar cu scarita si o sa cazi. De asemenea ti-ar trebui niste cauciucuri mai noi si compozitie mai moale (vezi semi slick-uri) - pentru siguranta ta + ca nici lantul ala nu arata prea bine.

Daca ai probleme cu distributia, cand o repari, te sfatuiesc sa il rogi pe mecanic sa se uite si la cum e lantul, si la cum pica la punct distributia. Zic asta pentru ca eu am schimbat iarna trecuta la F4 meu toata distributia (Intinzator+patine+lant+garniturile aferente, toate OEM Honda) si cand a comparat lanturile, cel uzat era aproximativ cu jumate de za mai lung decat cel nou, iar daca alegeam sa schimb doar intinzatorul - cum vad ca vrei tu sa faci si cum face toata lumea din pacate - nu rezolvam problema, doar o ascundeam cateva mii de kilometrii poate, unde mai pui ca din cauza lantului, fiind uzat nu mai era perfect aliniata la punct.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mai bifez pe lista de +-uri si lupa cu bixenon in far. Am reusit sa ascund toate balasturile sub bord (in cadrul de bord). In poza arata ca o nebunie de cablaraie pe acolo...in realitate este mai ordonat...

 

Plus un preview de la vopsitorie :D

 

...

post-82046-0-57576600-1394378156_thumb.jpg

post-82046-0-50710500-1394378195_thumb.jpg

post-82046-0-50202900-1394378333_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai luat farul cu lupa si cat te-a costat ?

e farul original, la care s-a adaugat lupa bi-xenon. Mi l-a facut userul c0sminel. da-i un PM, te lamureste el cu ce detalii ai nevoie. Sunt foarte multumit de lucrare si colaborarea cu el.

 

/index.php?/topic/695289-constructii-carene-din-fibrasudura-in-plasticmontari-lupe-in-farxenon/page-2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e farul original, la care s-a adaugat lupa bi-xenon. Mi l-a facut userul c0sminel. da-i un PM, te lamureste el cu ce detalii ai nevoie. Sunt foarte multumit de lucrare si colaborarea cu el.

 

/index.php?/topic/695289-constructii-carene-din-fibrasudura-in-plasticmontari-lupe-in-farxenon/page-2

Mc. Pe viitor cred ca-am sa-l modific si eu. P.S. asteptam poze cu motocicleta re-compusa :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Nu am mai intrat de ceva timp pe aici dar revin cu cateva poze nereusite cu finalul proiectului CBR F4

Printre ce am enumerat in posturile anterioare, mobra a mai primit si o "canapea" refacuta, foarte comoda :)

Culoarea este asa: o baza negru lucios + perla visinie in primul strat de lac + inca un strat de lac pt protectie si loc de polish cand este cazul


» Post actualizat in 01 Aug 2015 05:24

In primavara anului 2015 motoreta s-a vandut, si astfel, a inceput un nou proiect (pe care cred ca il voi trata intr-un thread nou -> Honda CBR1000RR Ade

post-82046-0-87326100-1438406024_thumb.jpg

post-82046-0-87168200-1438406032_thumb.jpg

post-82046-0-51194400-1438406044_thumb.jpg

post-82046-0-40341800-1438406060_thumb.jpg

post-82046-0-22978300-1438406178_thumb.jpeg

post-82046-0-92756300-1438406611_thumb.jpg

post-82046-0-33027000-1438406643_thumb.jpg

post-82046-0-08328800-1438406657_thumb.jpg

Editat de craziyass
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...