Jump to content


Photo

Vand Honda Transalp

Honda

  • This topic is locked This topic is locked
55 replies to this topic

#1 desertfox1943

desertfox1943

    New ways !

  • Membru
  • Pip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:BH
  • Interests:surubaraie , fieratanii , drumetii , diferite sporturi , IT
  • Moto: Honda Transalp 583 cc
  • Numar: curat cu litere si cifre
  • Club: transalp.ro

Posted 05 January 2014 - 10:20 PM

Vand Honda Transalp XL 600 PD06, 583 cc, prima inmatriculare 27.04.1993 Italia, adusa si inmatriculata in Romania pe 06.10.2010, ITP valabil pana in 10.07.2015 unic proprietar, in stare perfecta de functionare, estetic (mici zgarieturi normale la varstei), crash-bar(bare de protectie), cric central, topcase GIVI 50L, cuciucuri fata spate Michelin Anakee aproape noi, kit lant/pinioane DID aproape nou, are bateria noua Bosh 12V12Ah, ulei Yacco MVX 500, 15W-50 si filtru schimbat in iunie 2013, a fost adusa cu 42.357km din Italia iar in prezent are 47.246km.

Pentru orice fel de detalii folositi forumul sau la 0740092715.

POZE REALE !

Pret: 7500, negociabil.

Attached Thumbnails

  • DSC_8008.jpg
  • DSC_0060.JPG
  • DSC_8046.jpg


#2 Error

Error

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,315 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Moto: 4TX 850

Posted 06 January 2014 - 12:07 AM

Adica ~1.700 euro pt un transalp din '93? Fii serios omule!


 

 


#3 pytmarius

pytmarius

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 105 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sebes
  • Moto: Honda cbr f4i
  • Numar: pref
  • Club: Apulum Bikers

Posted 06 January 2014 - 12:41 AM

Iti ofer 4000 lei banii jos.



#4 desertfox1943

desertfox1943

    New ways !

  • Membru
  • Pip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:BH
  • Interests:surubaraie , fieratanii , drumetii , diferite sporturi , IT
  • Moto: Honda Transalp 583 cc
  • Numar: curat cu litere si cifre
  • Club: transalp.ro

Posted 06 January 2014 - 06:56 PM

Adica ~1.700 euro pt un transalp din '93? Fii serios omule!

domnule draga, sunt foarte serios, am dreptul sa cer cat vreau, nu bag mana la nimeni in buzunar,  am scris negociabil , probabil ca n-o sa i-au chiar atat pe ea, dar daca nu i-au cat vreau nu o dau, cat despre an ar fi multe de discutat...



Iti ofer 4000 lei banii jos.

nici vorba, am o oferta la 1300 de euro si nu o dau, nu ma grabesc, noi astia de la Bihor suntem facuti cu vreme... :peace:


Edited by desertfox1943, 06 January 2014 - 06:54 PM.


#5 high_dive_eagle

high_dive_eagle

    haimana

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,375 posts
  • Gender:Male
  • Location:haimana
  • Interests:clarviziunea onesta a vagabonzilor
  • Moto: TA (balbaitu' nevricos de papa melci)
  • Numar: vizibil si irelevant
  • Club: fara.ceas.TV.si.cont

Posted 06 January 2014 - 07:46 PM

Daca si merge cum arata n-ai nici un motiv sa-i scazi pretul.

Nu te da cum bate vantu' de nu te arde camasa.

 

Iti ofer 4000 lei banii jos.

..si-o punga cu piulite. 


Credinta fara analiza argumentelor este comoda ignoranta.

Cifrele nu uita si nu iarta, ele doar exprima masura.


#6 desertfox1943

desertfox1943

    New ways !

  • Membru
  • Pip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:BH
  • Interests:surubaraie , fieratanii , drumetii , diferite sporturi , IT
  • Moto: Honda Transalp 583 cc
  • Numar: curat cu litere si cifre
  • Club: transalp.ro

Posted 10 January 2014 - 03:20 PM

Daca si merge cum arata n-ai nici un motiv sa-i scazi pretul.

Nu te da cum bate vantu' de nu te arde camasa.

 

..si-o punga cu piulite. 

Merge perfect, porneste foarte bine, o simt "legata", am adus-o din Italia unde a avut un singur proprietar pe care-l cunosc asa ca si Km tind sa cred ca sunt reali, am circulat cu ea sub 5000 de km din 2010 pana in prezent in special in weekenduri, ma vad nevoit sa o vand pentru ca de vreo doi ani m-am apucat mai serios de fotografia de eveniment si vara cand e vremea ei sunt foarte ocupat si o tin degeaba, anul trecut de ex. am mers ceva peste 1000 de km cu ea.



cateva poze facute cu telefonul...

Attached Thumbnails

  • 03082010(002).jpg
  • S4010011.jpg
  • S4010017.jpg
  • 03082010(004).jpg


#7 ricomuerte

ricomuerte

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 739 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei
  • Moto: Honda

Posted 10 January 2014 - 03:45 PM

ce curata e....nice nice


You'll never see...heaven!


#8 5129114

5129114

    pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,144 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara , Timis , Romania
  • Moto: .
  • Numar: .
  • Club: ROAD PATROL MC ROMANIA

Posted 10 January 2014 - 03:59 PM

Merge perfect, porneste foarte bine, o simt "legata", am adus-o din Italia unde a avut un singur proprietar pe care-l cunosc asa ca si Km tind sa cred ca sunt reali, am circulat cu ea sub 5000 de km din 2010 pana in prezent in special in weekenduri, ma vad nevoit sa o vand pentru ca de vreo doi ani m-am apucat mai serios de fotografia de eveniment si vara cand e vremea ei sunt foarte ocupat si o tin degeaba, anul trecut de ex. am mers ceva peste 1000 de km cu ea.



cateva poze facute cu telefonul...

 

Dupa cum arata , aia 5000 de km or fo facuti in garaj :) . Tare faina-i batranica . Bafta si UP din partea me ! 


Road Patrol MC Romania 

 

 


#9 desertfox1943

desertfox1943

    New ways !

  • Membru
  • Pip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:BH
  • Interests:surubaraie , fieratanii , drumetii , diferite sporturi , IT
  • Moto: Honda Transalp 583 cc
  • Numar: curat cu litere si cifre
  • Club: transalp.ro

Posted 10 January 2014 - 04:21 PM

Dupa cum arata , aia 5000 de km or fo facuti in garaj :) . Tare faina-i batranica . Bafta si UP din partea me ! 

multam`, sa stii ca are garajul ei, tocmai de aceea vreau s-o vind, mi-e rusine sa spun dar nu ma prea pot numi motociclist cu 5000 de km in 3 ani.


Edited by desertfox1943, 10 January 2014 - 04:22 PM.


#10 Adrian

Adrian

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,901 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: -

Posted 11 January 2014 - 02:33 AM

pentru cineva care face ''fotografie de eveniment' m-as fi asteptat la niste poze mai clare, mai calitative, cu mai multe cadre cu motorul,jantele,discurile,lantul,chestii de interes, etc..

 

nu doar niste poze care par facute cu un dslr antic si procesate in vreun soft de pe o tableta,in graba

 

mobra se vede ca e ingrijita dar sa nu uitam totusi ca vorbim de douazeci de ani,iar nu stiu daca ti-a zis cineva, motocicletele nu sunt ca vinul,adica nu-s mai bune,pe masura ce-s mai vechi..... indiferent daca vorbim un transalp de 600..

 

7500 sunt niste bani totusi..

 

cred ca ar fi bine sa accepti ''tacit'' oferta ''aia'''de 1300 ;)

 

lasand gluma deoparte, vreua sa-mi explice cineva pe ce se bazeaza cand incearca sa argumenteze pretul unor motoare de genu asta?

 

de ex high_dive_eagle ,care-l sfatuia sa nu lase la pret......... chiar is curios,cum asa? de ce sa nu lase la pret? adica ce anume are acest motor vechi de 20 ani incat sa merite 75 mil (hai 70 mil,ca vorba aia, era negociabil,nu?)  Si cand pun intrebarea asta (ce anume are de merita pretul ala ?) o facem avand in vedere si restul motocicletelor din segmentul asta enduro-touring care-s la vanzare.....


Edited by Adrian, 11 January 2014 - 02:35 AM.

11173868925_e064145e3d_o.jpg


#11 adrian45

adrian45

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 367 posts
  • Moto: ktm

Posted 11 January 2014 - 09:03 AM

omul este din bihor si nu se grabeste iar una noua e 5800 .



#12 Adrian

Adrian

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,901 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: -

Posted 11 January 2014 - 10:11 AM

iar eu am ochii caprui si ejaculez precoce..


11173868925_e064145e3d_o.jpg


#13 capusang

capusang

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 160 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Moto: Yamaha Banshee,Shadow 50, XLV 600
  • Numar: multe

Posted 11 January 2014 - 10:22 AM

omul este din bihor si nu se grabeste iar una noua e 5800 .

 

 

iar eu am ochii caprui si ejaculez precoce..

 

puneti-va de acord asupra monedei de schimb.

 

 

legat de partea cu vechimea si pretul mare. da, uneori fiarele pot fi ca vinul. ce e bun isi pastreaza pretul.

pentru ca sunt o gramada, pentru ca se gasesc piese la o adica oricand, pentru ca nu prea se strica.

 

oare de ce eu vreau sa cumpar un Vw T3 syncro foarte bine intretinut de prin 89-90, la vreo 5000 de euro, si nul gasesc sub 8000 de euro. deja exista (si am asa ceva) T5 incepand de la vreo 4000 de prin 2004-2005. asta a exemplu.

 

lucrul bun tine de pret. sunt oameni (ca mine) care au mai multa incredere in vechi decat in nou. si sunt unul care am lucruri si vechi si noi. cele vechi sunt si vor fi tot mai bune fata de cele noi. asta datorita globalizarii si ideii de a creste consumul, probabil.

 

in rest numa de bine



#14 arcgotic

arcgotic

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 458 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM/B
  • Interests:Music, movies, music
  • Moto: -
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 11 January 2014 - 11:53 AM

Misto motoreta, cele mai bune astea Japan, am avut si eu una, motorul era ceas!. Aia Italia era cu rugina, dar asta Japan nici strop de rugina. 

 

Bafta la vanzare!



#15 desertfox1943

desertfox1943

    New ways !

  • Membru
  • Pip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:BH
  • Interests:surubaraie , fieratanii , drumetii , diferite sporturi , IT
  • Moto: Honda Transalp 583 cc
  • Numar: curat cu litere si cifre
  • Club: transalp.ro

Posted 11 January 2014 - 06:57 PM

pentru cineva care face ''fotografie de eveniment' m-as fi asteptat la niste poze mai clare, mai calitative, cu mai multe cadre cu motorul,jantele,discurile,lantul,chestii de interes, etc..

 

nu doar niste poze care par facute cu un dslr antic si procesate in vreun soft de pe o tableta,in graba

 

mobra se vede ca e ingrijita dar sa nu uitam totusi ca vorbim de douazeci de ani,iar nu stiu daca ti-a zis cineva, motocicletele nu sunt ca vinul,adica nu-s mai bune,pe masura ce-s mai vechi..... indiferent daca vorbim un transalp de 600..

 

7500 sunt niste bani totusi..

 

cred ca ar fi bine sa accepti ''tacit'' oferta ''aia'''de 1300 ;)

 

lasand gluma deoparte, vreua sa-mi explice cineva pe ce se bazeaza cand incearca sa argumenteze pretul unor motoare de genu asta?

 

de ex high_dive_eagle ,care-l sfatuia sa nu lase la pret......... chiar is curios,cum asa? de ce sa nu lase la pret? adica ce anume are acest motor vechi de 20 ani incat sa merite 75 mil (hai 70 mil,ca vorba aia, era negociabil,nu?)  Si cand pun intrebarea asta (ce anume are de merita pretul ala ?) o facem avand in vedere si restul motocicletelor din segmentul asta enduro-touring care-s la vanzare.....

 

D-le cer atata pe ea pentru ca am inteles ca pana in `93-`94 sunt made in Japan de aia, iar acum daca tu vii si-mi spui ca alea facute in alt loc sub licenta, bla, bla, bla, sunt mai bune pentru ca sunt mai noi cumpara-ti din alea. Sunt foarte multe cazuri la motociclete si masini mai noi pline de electronica si materiale de proasta calitate care nu se compara cu ce-i simplu si clasic, chiar si mai vechi, iar modelul asta de transalp sunt destul de cautate. 

 

Sfaturi in ce priveste acceptarea unei oferte sa dai cui vrei, am scris mai sus daca nu o dau cu cat vreau, nu o dau, nu duc lipsa de bani, nu ma preseaza nimeni, iar in sezon sunt sigur ca o s-o vand cu cat vreau.

 

In ceea ce priveste pozele o sa revin cu niste poze profi peste vreo doua saptamani cand imi soseste noua aparatura, cea veche( care de fapt erau doua Nikon D700)care nu sunt chiar antice, le-am vandut, obiectivele la fel, ma mut la "next level" si la alta marca dar astea sunt treburile mele si nu vreau sa fiu offtopic.



Misto motoreta, cele mai bune astea Japan, am avut si eu una, motorul era ceas!. Aia Italia era cu rugina, dar asta Japan nici strop de rugina. 

 

Bafta la vanzare!

Asta nu inteleg multi ca e diferenta intre Japan si Italy.

 

Multam` numai bine !



puneti-va de acord asupra monedei de schimb.

 

 

legat de partea cu vechimea si pretul mare. da, uneori fiarele pot fi ca vinul. ce e bun isi pastreaza pretul.

pentru ca sunt o gramada, pentru ca se gasesc piese la o adica oricand, pentru ca nu prea se strica.

 

oare de ce eu vreau sa cumpar un Vw T3 syncro foarte bine intretinut de prin 89-90, la vreo 5000 de euro, si nul gasesc sub 8000 de euro. deja exista (si am asa ceva) T5 incepand de la vreo 4000 de prin 2004-2005. asta a exemplu.

 

lucrul bun tine de pret. sunt oameni (ca mine) care au mai multa incredere in vechi decat in nou. si sunt unul care am lucruri si vechi si noi. cele vechi sunt si vor fi tot mai bune fata de cele noi. asta datorita globalizarii si ideii de a creste consumul, probabil.

 

in rest numa de bine

 

"You got the point"

Eu am un VW golf 2 turbo diesel pe care vara trecuta l-am desfacut bucati si i-am facut o reparatie capitala, antifonare, vopsea noua etc, l-am facut bibelou, nu l-as da pe nici o masina, toti prietenii ma intreaba de nu-l schimb ca posibilitati ar fi.

Sincer sa fiu daca as gasi o masina gen golf 2 noua fara electronica si fara toate "kakaturile"(gen geamuri electrice, reglaj scaun la buton, trapa electrica, etc.) care sunt puse pe ea pentru a-i ridica pretul as cumpara-o maine, dar nu gasesc, asa ca prefer sa raman deocamdata la al meu.

Probabil ca pana la urma o sa ajung la o masina mai noua dar o s-o aleg pe cea care are cat mai putina electronica, cat mai simpla.



omul este din bihor si nu se grabeste iar una noua e 5800 .

 

am vrut sa dau "like" dar n-am optiunea asta   :-)))))


Edited by desertfox1943, 11 January 2014 - 06:54 PM.


#16 high_dive_eagle

high_dive_eagle

    haimana

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,375 posts
  • Gender:Male
  • Location:haimana
  • Interests:clarviziunea onesta a vagabonzilor
  • Moto: TA (balbaitu' nevricos de papa melci)
  • Numar: vizibil si irelevant
  • Club: fara.ceas.TV.si.cont

Posted 11 January 2014 - 07:40 PM

... vreua sa-mi explice cineva pe ce se bazeaza cand incearca sa argumenteze pretul unor motoare de genu asta?

 

de ex high_dive_eagle ,care-l sfatuia sa nu lase la pret......... chiar is curios,cum asa? de ce sa nu lase la pret? adica ce anume are acest motor vechi de 20 ani incat sa merite 75 mil (hai 70 mil,ca vorba aia, era negociabil,nu?)  Si cand pun intrebarea asta (ce anume are de merita pretul ala ?) o facem avand in vedere si restul motocicletelor din segmentul asta enduro-touring care-s la vanzare.....

Pe faptul ca am una mai veche ca aia si am mers si cu cele recente. E similar cu ceea ce se numea candva "conservari", referindu-ne la automobilisti iar acum se spune "bidonari". S-au schimbat niste chestii in timp si intradevar nu in bine, daca inainte vreme reparai acum inlocuiesti subansamble intergal. Adica asta necesita sume mai mici de mentenanta decat bidoanele cu "soft" cat telefonu' mobil.


Credinta fara analiza argumentelor este comoda ignoranta.

Cifrele nu uita si nu iarta, ele doar exprima masura.


#17 varg-voshod

varg-voshod

    MEMBER

  • Super Membru
  • PipPip
  • 512 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Tulcea
  • Moto: Honda Transalp xl600v-t

Posted 11 January 2014 - 07:48 PM

Salut, cum este compresia?



#18 desertfox1943

desertfox1943

    New ways !

  • Membru
  • Pip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:BH
  • Interests:surubaraie , fieratanii , drumetii , diferite sporturi , IT
  • Moto: Honda Transalp 583 cc
  • Numar: curat cu litere si cifre
  • Club: transalp.ro

Posted 11 January 2014 - 07:57 PM

Salut, cum este compresia?

 

nu stiu ce sa zic, nu am verificat asta pentru ca nu a fost nevoie, tot ce pot sa-ti spun e ca porneste foarte bine indiferent de anotimp (ce-i drept sta in garaj pe care l-am izolat), trage bine, etc.



#19 Adrian

Adrian

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,901 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: -

Posted 12 January 2014 - 12:55 AM

Pe faptul ca am una mai veche ca aia si am mers si cu cele recente. E similar cu ceea ce se numea candva "conservari", referindu-ne la automobilisti iar acum se spune "bidonari". S-au schimbat niste chestii in timp si intradevar nu in bine, daca inainte vreme reparai acum inlocuiesti subansamble intergal. Adica asta necesita sume mai mici de mentenanta decat bidoanele cu "soft" cat telefonu' mobil.

 

acum totul e orientat catre o politica de consum,nu se pune accentul sa te ''tina'', ci sa-ti ''pice'' dupa expirarea garantiei.

 

cu toate astea, as prefera o motoreta moderna in detrimentul uneia mai vechi (dar depinde si ce vrei sa faci cu ea)...



In ceea ce priveste pozele o sa revin cu niste poze profi peste vreo doua saptamani cand imi soseste noua aparatura, cea veche( care de fapt erau doua Nikon D700)care nu sunt chiar antice, le-am vandut, obiectivele la fel, ma mut la "next level" si la alta marca dar astea sunt treburile mele si nu vreau sa fiu offtopic.

 

Mai bine nu scriai cu ce ai facut pozele.

 

D700 e scula,inca si in ziua de azi.  Doar pozarii de nunti si botezuri,care scot mediocritati pe banda,doar aia is obsedati sa aiba ultimul racnet in materie de dslr...

 

D700 e un body foarte competent cu care te descurci in aproape orice situatie.

Nu inteleg ce-ai facut acelor fotografii de arata asa, ca trecute prin niste filtre photoshop de n00b...

 

Totusi presupun ca nu-s facute cu D700 pozele (sper).

 

Oricum, scule,nescule, incadrarile sunt aceleasi in toate pozele,iar partea cu poze detaliate,cum am zis,lipseste (si nu necesita 5D mark III sau D800, chiar si cu o sapuniera,daca stii sa o folosesti,poti scoate poze excelente,cand vrei sa-ti vinzi mobra)..

 

Acu' sa nu ma-njuri,ca nu-s hater,ci doar asa mai transant.....si oarecum satul de toata tagma asta de fotografi de duzina care au aparut ca ciupercile dupa ploaie (fara aluzie,ca sa fim intelesi).




 

Asta nu inteleg multi ca e diferenta intre Japan si Italy.

 

Datorita faptului ca detin o italianca,as avea retineri in a-ti da o replica (nu de alta,dar nu vreau lingaii cu japoneze sa-mi sara la gat cum ca apar cu ceva marcile italiene)


DAR nu pot sa nu va compatimesc pe cei care inca mai credeti in cliseele alea cu "Honda e Honda" si "Japan"..........get over it....

 

europenii (si nu doar ei) au demonstrat ca pot face motociclete care exceleaza si la altceva,nu doar design (in fata japonezelor).......dar oricum flame-urile astea gen japan vs italy  & sh|t mi se par infantile....


Edited by Adrian, 12 January 2014 - 12:56 AM.

11173868925_e064145e3d_o.jpg


#20 yamoco

yamoco

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 552 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Moto: 2014 YAMAHA XT 1200 Z SUPERTENERE
  • Numar: SB 13 HUM
  • Club: MAD DOGS

Posted 12 January 2014 - 05:01 PM

Vanzarile 2010 pe piata Italiei, top 10 :
001 001 BMW BMW R 1200 GS R 1200 GS Enduro Enduro 3.925 3.925 002 002 KAWASAKI KAWASAKI Z 750 Z 750 Naked Naked 2.930 2.930 003 003 HONDA ITALIA HONDA ITALIA CB 600 F HORNET CB 600 F HORNET Naked Naked 2.408 2.408 004 004 BMW BMW R 1200 GS ADVENTURE R 1200 GS ADVENTURE Enduro Enduro 2.159 2.159 005 005 DUCATI DUCATI HYPERMOTARD 796 HYPERMOTARD 796 Supermotard Supermotard 1.816 1.816 006 006 HONDA HONDA XL 700 V TRANSALP XL 700 V TRANSALP Enduro Enduro 1.780 1.780 007 007 BMW BMW F 800 R F 800 R Naked Naked 1.762 1.762 008 008 YAMAHA YAMAHA XJ6-N XJ6-N Naked Naked 1.642 1.642 009 009 BMW BMW F 800 GS F 800 GS Enduro Enduro 1.587 1.587 010 010 KAWASAKI KAWASAKI ER-6N ER-6N Naked Naked 1.424

O sa caut si 2011, 2012 deoarece datele pe 2013 nu sunt consolidate inca.

Apreciez motocicletele italiene, se simte mana italienilor la design si de ce nu la calitate insa cred ca asta nu-i da dreptul unui D-BITOC de genul postacului de mai sus sa-i faca lingai pe posesorii de japoneze.





Also tagged with one or more of these keywords: Honda

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status
Site administrat de catre: EVENIMENTE MOTO SRL / CIF: J40/3869/2011 /forum@motociclism.ro