Jump to content


Photo

Sablari, acoperiri galvanice, restaurari


  • Please log in to reply
203 replies to this topic

#201 shashka

shashka

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 105 posts
  • Moto: honda
  • Numar: 1
  • Club: zero

Posted 15 February 2018 - 06:36 PM

Cornel, spune-ne tuturor ce fel de piese ți-au ruginit, că sîntem într-o ceață totală! Eu am impresia că numai cele de fier (sau oțel, după caz) pot să ruginească... Alții zic că și aluminiul ruginește... :scratch:

 

Îmi cer iertare colegilor c-am reacționat atît de vehement, nu-mi e felul! Dar nici să-mi fie insultată inteligența nu suport!

Imi cer scuze pentru interventie. Nu se va mai repeta. Porcaiti-va in continuare



#202 cornelilinca84

cornelilinca84

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 553 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: virago, jupiter3
  • Numar: sub sa

Posted 15 February 2018 - 11:06 PM

Cornel, spune-ne tuturor ce fel de piese ți-au ruginit, că sîntem într-o ceață totală! Eu am impresia că numai cele de fier (sau oțel, după caz) pot să ruginească... Alții zic că și aluminiul ruginește... :scratch:

 

Îmi cer iertare colegilor c-am reacționat atît de vehement, nu-mi e felul! Dar nici să-mi fie insultată inteligența nu suport!

DRAGILOR CERTARETI va instintez ca este vorba de piese de fier sau otel respectiv: cercurile impreuna cu sptele de la mamet care acum, dupa circa 1,5 ani sunt pline de rugina, toba si cam toate cele de metal, adica fier,. la mz 125 care a fost finalizat anul trecut in august a inceput sa apara puncte de rugina pe toba, si rama de far, aici am vazut zilele astea cand am mers la garaj iar la ij-ul ce zace de vreo trei ani facut si nescos din garaj, ca nu reusesc cu motorul ala pagubos, nici nu m-am mai uitat.  Acum reconditionez o mobra 50 si vreau sa preintampin acete neplaceri motiv pentru care am adresat acea intrebare ce a iscat atat valva intre noi. in speranta ca am lamurit toat problemele, iar testosteronul din noi a mai scazut ii rog pe cei care au date de contact de la firme ce se ocupa cu cromarea sa ma ajute cu ele. 

multumesc mult si imi cer scuze pentru deranjul creat 



#203 Papa_Bear

Papa_Bear

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 173 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sectorul 6
  • Moto: Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar: Numere Irationale

Posted 16 February 2018 - 09:19 AM

SAL Company. De departe cea mai buna, dar cu preturi mari...


0722 720 363


#204 Dr_krl

Dr_krl

    Motociclist de ocazie

  • Super Membru
  • PipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea/Satu Mare
  • Interests:multe
  • Moto: IJ 56, Hoinar, Kawasaki Z500, Jawa 250
  • Numar: diferite

Posted 16 February 2018 - 10:54 AM

Problema cu cromarea în general se trage de la pregătirea suprafețelor. În principiu cromarea se desfășoarră la fel oriunde, adică e un proces electrochimic. 99% din succes depinde de pregătirea suprafețelor. Dacă vrei un plus de siguranță, mai bine le pre-pregătești și tu puțin înainte. Eu știu că am poponeataățat piese pentru cromare până mi-au ieșit ochii din orbite, inclusiv cu polish pe banc, că luceau piesele de poponeataățenie încât lăsau impresia că deja erau cromate.  Ulterior, pentru un crom impecabil e de preferat să fie cuprate inițial. Altfel, fără cuprare, cam orice altceva ai face, șansele să reapară rugina sunt cam tot de 99%.

Cromarea serioasă e un proces migălos ce implică al naibii de multe etape.


Edited by Dr_krl, 16 February 2018 - 10:54 AM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status