Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Sablari, acoperiri galvanice, restaurari


  • Please log in to reply
203 replies to this topic

#1 bandit red

bandit red

    red bandit

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,424 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Moto: Suzuki Bandit 600 N ,MZ ES 250,Ural M63
  • Numar: PH 09 YPG & PH 61 MZU
  • Club: amovero, D.D.R.

Posted 16 December 2013 - 09:30 PM

Acum am luat in serios pasiunea mea, dupa cum se poate vedea si in semnatura.

Apelati cu incredere...

 

logo-classic-resto-garage.png


* vopsit piese, elemente caroserie, motociclete, auto

* restaurari moto si auto

 

 

 0736110728


#2 BQGDDAN

BQGDDAN

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,610 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci
  • Moto: Yamaha R6, Yamaha YZR M6
  • Numar: GL xx #%@
  • Club: Caut

Posted 16 December 2013 - 09:46 PM

Niste poze ... un portofoliu ?

 

Lucrari facute de tine ... ?


Piese dezmembrare YAMAHA R6 din 99-02.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Genunchiere Dainese Knee Vthumbnail_knee%20v.png


#3 EX_:MosRahao_*

EX_:MosRahao_*
  • Anonimi

Posted 16 December 2013 - 09:47 PM

si oarece preturi?



#4 bandit red

bandit red

    red bandit

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,424 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Moto: Suzuki Bandit 600 N ,MZ ES 250,Ural M63
  • Numar: PH 09 YPG & PH 61 MZU
  • Club: amovero, D.D.R.

Posted 16 December 2013 - 11:22 PM

Niste poze ... un portofoliu ?

 

Lucrari facute de tine ... ?

 

Cateva poze pot atasa la cererea d-voastra...

 

Polisare, lustruire ALUMINIU:

 

IMG_1222.JPG IMG_0509.JPG  

 

Vopsire , lacuire :

 

IMG_0794.JPG  IMG_0795.JPG

IMG_1308.JPG  IMG_1307.JPG

 

Motociclete restaurate :

 

IMG_0971.JPG  IMG_0970.JPG

IMG_0942.JPG

IMG_0230.JPG  IMG_0231.JPG

IMG_0233.JPG

 

Despre preturi consider ca este mult mai potrivit sa discutam functie de lucrere, piese, etc.


Edited by red bandit, 16 December 2013 - 11:25 PM.

* vopsit piese, elemente caroserie, motociclete, auto

* restaurari moto si auto

 

 

 0736110728


#5 BQGDDAN

BQGDDAN

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,610 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci
  • Moto: Yamaha R6, Yamaha YZR M6
  • Numar: GL xx #%@
  • Club: Caut

Posted 16 December 2013 - 11:50 PM

wow ...

 

Foarte bine le-ai lucrat.

 

Baga poze multe ... ca astea vand ... 


Piese dezmembrare YAMAHA R6 din 99-02.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Genunchiere Dainese Knee Vthumbnail_knee%20v.png


#6 Danut Ionda

Danut Ionda

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 545 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: XF 650
  • Numar: GCA
  • Club: Club Piranha

Posted 17 December 2013 - 10:41 AM

ti-au iesit frumos!  bine lucrat! :)clienti cat mai multi,si nu porni la drum cu gandul c-a sa te umpli de bani din asta in Romania... :10:



#7 owene

owene

    kicker

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,295 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: MZ ETZ250, Honda NTV650 Revere
  • Club: MZ-Brothers

Posted 17 December 2013 - 11:28 AM

Vezi ca munca pe bani e moartea pasiunii :-)

 

Bafta!


28rcl8j.jpg
 

MZ tehnic


#8 Cristi PH

Cristi PH

    mereu incepator

  • Membru
  • Pip
  • 301 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prahova
  • Interests:pescar hoinar
  • Moto: Mobra ,IJ
  • Numar: PH si BZ
  • Club: solitar

Posted 17 December 2013 - 06:27 PM

Cand exista pasiune castigul, indiferent cat e de mic, e pe locul doi. Se vede calitatea .


RESPECT.

SA PORNEASCA, RESTUL E POVESTE!


#9 bandit red

bandit red

    red bandit

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,424 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Moto: Suzuki Bandit 600 N ,MZ ES 250,Ural M63
  • Numar: PH 09 YPG & PH 61 MZU
  • Club: amovero, D.D.R.

Posted 17 December 2013 - 06:43 PM

Nu imi fac probleme.

Totul a inceput de la necesitatea mea de a-mi continua si finaliza proiectele intr-un spatiu cat mai "prietenos".

Acum ca acest spatiu exista, se poate transforma incet, incet intr-un GARAJ CLASSIC RESTO care poate face fata mai multor proiecte.

In acest moment se lucreaza la : 

- URAL M 63/ 1966

- MZ ES 175/ 1962

- JAWA 250/ 1961

- VW KAFER 1300/ 1975

 

logo-classic-resto-garage.1png.png

 


* vopsit piese, elemente caroserie, motociclete, auto

* restaurari moto si auto

 

 

 0736110728


#10 owene

owene

    kicker

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,295 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: MZ ETZ250, Honda NTV650 Revere
  • Club: MZ-Brothers

Posted 17 December 2013 - 09:41 PM

Cand exista pasiune castigul, indiferent cat e de mic, e pe locul doi. Se vede calitatea .

Zise clientul. Asa il paste falimentul, ca pasiunea nu plateste nici curentul baii de cromare, nici vopseaua.

 

Corect este "Cand exista pasiune castigul, indiferent cat e de mare, e pe locul doi. Sa se vada calitatea." Adica pe romaneste, "de atatia bani, atata ceapa"

Banuiesc ca de 3 lei ne putem repara cu totii gioarsele, sa le mazgalim cu niste vopsea, dar aia nu e restaurare. Restaurarea e la alti bani.


28rcl8j.jpg
 

MZ tehnic


#11 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,599 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 17 December 2013 - 10:22 PM

si de la mine nota :10:   pt lucrari.

spor .




 

 


#12 Adolf118

Adolf118

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 287 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Choppere
  • Moto: Suzuki VS800, Dnepr MT11, Mobra S50
  • Numar: probabil XX-86-HIT
  • Club: NoClub

Posted 18 December 2013 - 12:31 AM

Pasiune este...se vede! CURAJ AI??? Am in cap un proiect rasarit de vreo 2 ani, am incercat sa iau legatura si cu alte ateliere...dar se pare ca nu prea au curaj. 

Proiectul la care ma gandesc este urmatorul: Suzuki Intruder vs800 an 1992 cu atas Se pare ca mai exista unul in Bucuresti, din pacate pana acum nu am gasit pe nimeni suficient de curajos(sau de pasionat) sa se apuce de treaba sa-l pot monta pe motocicleta. Oare chiar nu se poate???



#13 sharky_boy

sharky_boy

    Mihaita

  • Membru
  • Pip
  • 239 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: mz rt/3 SV 650N IJ 56 cu atas
  • Numar: DB-06-HOB
  • Club: -

Posted 18 December 2013 - 12:42 AM

Nu montarea este problema. Problema este la acte, pt ca nu il poti inmatricula  cu atas daca nu a fost facut din fabrica cu atas. Cel putin nu la noi in tara.Asta stiu eu. Poate ma contrazice cineva...  :cheers: .

on topic, Mult succes in aceasta chestie. Pana acum au iesit numai bijuterii din mainile dumneavoastra. 



#14 Adolf118

Adolf118

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 287 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Choppere
  • Moto: Suzuki VS800, Dnepr MT11, Mobra S50
  • Numar: probabil XX-86-HIT
  • Club: NoClub

Posted 18 December 2013 - 01:10 AM

Eu cred ca e mai greu sa faci ceva sa functioneze corect, sa fie de calitate, sa fie de bun gust, s.a.m.d. Pot si eu sa iau atasu de pe Dnepr si sa-l montez direct pe Intruder, dar va functiona? va fi de bun gust? Si inca o chestie, v-ati gandit poate ca din cauza tuturor ciobanelilor tot refuza domnii de la RAR sa omologheze ciobaneli? Hai sa facem niste lucruri bune, de calitate, fiabile, functionale...si sa vedem ce argumente vor aduce cand vor refuza! (La Braila exista omolagata o Yamaha Virago XV750, La Bucuresti exista un Intruder VS800 omologat) Din ce-am vorbit cu oamenii care au omologat asemenea proiecte...singurele cerinte ale RAR-ului sunt ca lucrarea sa fie de CALITATE, efectuata CURAT (stiu meseriasii ce inseamna lucrare "CURATA") si sa fie FUNCTIONALA (lumini,semnalizari etc) 



#15 Lolo_ID

Lolo_ID

    ...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,984 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Moto: ИЖ 49 K, ИЖ 56 K
  • Club: OLD'S COOL

Posted 18 December 2013 - 01:12 AM

Pasiune este...se vede! CURAJ AI??? Am in cap un proiect rasarit de vreo 2 ani, am incercat sa iau legatura si cu alte ateliere...dar se pare ca nu prea au curaj. 

Proiectul la care ma gandesc este urmatorul: Suzuki Intruder vs800 an 1992 cu atas Se pare ca mai exista unul in Bucuresti, din pacate pana acum nu am gasit pe nimeni suficient de curajos(sau de pasionat) sa se apuce de treaba sa-l pot monta pe motocicleta. Oare chiar nu se poate???

 

In functie de greutatea atasului si a vitezei cu care vrei sa circuli vei fi nevoit sa cumperi furca basculabila pe fata ( pretul ei fiind destul de piperat ) pentru siguranta ta si a pasagerilor.


<p>Vand piese de IFA/MZ BK 350, IJ 49, DKW NZ 350, Triumph NT/DELUXE, NSU, BMW, Zundapp, M72, IJ 56, Simson 425 S/T, DNEPR s.a.http://www.motocicli...a/#entry3733318Vand piese de IJ 56 la preturi rezonabile. 0763 700 222  Întrunirea de Comuniste și Atașe Siriu 2017, ed. 7, 11-13 August

#16 Adolf118

Adolf118

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 287 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Choppere
  • Moto: Suzuki VS800, Dnepr MT11, Mobra S50
  • Numar: probabil XX-86-HIT
  • Club: NoClub

Posted 18 December 2013 - 01:22 AM

Viteza nu cred ca va depasi vreodata valoarea de 110 (nici solo nu merg des cu viteza asta...poate doar la depasiri) si in nici un caz nu ma gandesc la furca basculabila ptr ca atunci nu mai fac proiectul, aceasta furca stricand toata linia motocicletei.



#17 Lolo_ID

Lolo_ID

    ...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,984 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Moto: ИЖ 49 K, ИЖ 56 K
  • Club: OLD'S COOL

Posted 18 December 2013 - 01:23 AM

Pui design-ul pe primul loc, inaintea sigurantei tale si a pasagerilor ?


<p>Vand piese de IFA/MZ BK 350, IJ 49, DKW NZ 350, Triumph NT/DELUXE, NSU, BMW, Zundapp, M72, IJ 56, Simson 425 S/T, DNEPR s.a.http://www.motocicli...a/#entry3733318Vand piese de IJ 56 la preturi rezonabile. 0763 700 222  Întrunirea de Comuniste și Atașe Siriu 2017, ed. 7, 11-13 August

#18 Adolf118

Adolf118

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 287 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Choppere
  • Moto: Suzuki VS800, Dnepr MT11, Mobra S50
  • Numar: probabil XX-86-HIT
  • Club: NoClub

Posted 18 December 2013 - 01:35 AM

Siguranta mea si a pasagerilor sta la mine in cap in maini si in picioare nu in design (Daca vreau sa-mi rup gatul, imi rup gatul si daca are roti ajutatoare in fata in spate si airbaguri si abs si asr si edp si ebs si ce mai vrei) Eu doresc un atas montat corect, un atas montat cu simt de raspundere, un atas montat cu simt estetic, Lasa-ma pe mine sa ma ingrijorez de siguranta mea si a pasagerilor mei okey?



#19 Lolo_ID

Lolo_ID

    ...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,984 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Moto: ИЖ 49 K, ИЖ 56 K
  • Club: OLD'S COOL

Posted 18 December 2013 - 01:54 AM

Se pare ca discutia ai luat-o ca pe un afront.

Doar incercam sa-ti explic cam cu ce se mananca montarea unui atas pe o motocicleta ce nu a fost prevazuta, din constructie, cu asa ceva.


Edited by Lolo_ID, 18 December 2013 - 01:54 AM.

<p>Vand piese de IFA/MZ BK 350, IJ 49, DKW NZ 350, Triumph NT/DELUXE, NSU, BMW, Zundapp, M72, IJ 56, Simson 425 S/T, DNEPR s.a.http://www.motocicli...a/#entry3733318Vand piese de IJ 56 la preturi rezonabile. 0763 700 222  Întrunirea de Comuniste și Atașe Siriu 2017, ed. 7, 11-13 August

#20 Adolf118

Adolf118

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 287 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Choppere
  • Moto: Suzuki VS800, Dnepr MT11, Mobra S50
  • Numar: probabil XX-86-HIT
  • Club: NoClub

Posted 18 December 2013 - 01:58 AM

Da, se poate sa fi fost un pic iritat, nu am luat-o ca un afront ca nu e cazul, discutia este amicala, si din argumente pro si contra se nasc idei. Problema de fond este ca in 2 ani de cand tot caut pe cineva capabil sa execute proiectul asta m-am cam saturat de discutii legate de siguranta si nici macar o discutie legata de executare. Vezi tu, eu sunt de parere ca totul sta in executie nu in design. Pot enumera 1.000 de proiecte cu design axat pe siguranta...dar ce se face designul daca nu este executat cum trebuie????Revenind la oile noastre. Ce sa fac cu o furca basculabila daca nu este executata corect? e mai sigura decat furca mea care sta acolo de 20 de ani?? si poate o fi executata corect furca...dar cate alte modificari (care s-ar putea executa gresit) mai trebuie sa fac la motocicleta ca sa montez furca aia? Si atunci revin...nu e mai sigur sa lasam motocicleta in pace si sa ne concentram numai pe montarea cat mai corecta si eficienta a atasului la cadru deja existent? fara alte modificari? Montez furca basculabila...si RAR zice...ce dracu cata furca asta aci? ca nu e locul ei...RESPINS!!!






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status