Sari la conținut

Yamaha yzf 750R


yamaha yzf
 Share

Postări Recomandate

Salutare.

 

Doresc sa achizitionez un motor,am tot cautat pe diferite siteuri diferite modele si am ajuns sa aleg un Yamaha YZF750cc/125cp din '94.

Sunt incepator,va fi primul meu motor,poate unii vor spune ca e prea mare cilindreea dar sper sa ma descurc cu ea.

Vreau doar sa va intreb ca atunci cand cumperi un motor la mana a 2-a ce trebuie sa verific ca nu cumva sa iau teapa si sa ma aleg cu ceva busit,cazut,prost intretinut,va rog sa-mi spuneti cei care sunteti mai vechi in domeniu daca merita sa iau acest motor.Multumesc.

 

0kcx.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primul rand, un motociclist/ mecanic care sa mai fi vazut model ca asta ajuta! daca le indeplineste pe ambele cu atat mai bine.(dupa speli bine cu bere)

apoi :

http://www.clarity.net/adam/buying-bike.html aici e explicat, in engleza ce-i drept, pas cu pas la ce trebuie sa fii atent.

 

 

neaparat : motorul sa fie rece cand il vezi si inainte de pornit , desfaci busonul de la radiator/ vasul de expansiune si te uiti in ele, daca gasesti ulei cat de putin ( si cat o margea) nu te atinge de acea motocicleta! restul citeste acolo cu atentie :)

 

spor si multa bafta la cumparare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Model pacatos ... pacatos ...

 

Superb modelul, dar din pacate rar si cam pacatos, intr-adevar.

 

Daca vrei sa iei ceva la care sansele sunt mai mari de a fi mai mult de ok ia-ti un vfr de 750.

Motor in v fiabilitate renumita.

 

Nu mai poate da inapoi acum, deja si-a facut cont pe forum cu numele motocicletei dorite. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, cat dai pe ea ? Vezi ca poate gasesti si altceva in banii aia. Nu ca asta nu ar fi un model reusit, ba din contra, dar depinde si de starea mobrei...dar cred ca te-ai uitat si la altele, nu ? Inca o chestie as mai adauga: verifica bine cutia sa nu sara din trepte, sa intre usor, cum trebuie. In '94 125cp era destul de mult si probabil a fost destul de exploatata de "reisari". Chiar daca e frig nu cumva sa o iei fara sa mergi cu ea. Sa ii specifici proprieterului clar la telefon sa nu o porneasca cand te duci s-o vezi ca daca o pornesti pe cald te poti pacali usor. Cum au zis si baietii mai sus, mecanic e cam obligatoriu daca vrei sa nu iei teapa. In rest, numai bine si sa ne anunti si pe noi ce faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am sora ei mai mica de 600...

ce pot sa-ti zic despre YZF 750R este ca e o motocicleta foarte buna (la vremea ei avea cadru de aluminiu deltabox ce asigura o greutate scazuta si o stabilitate foarte buna pe curbe + suspensie fata USD - upside down, pompa de benzina electrica scufundata in rezervor, EXUP - sistem de controlare a gazelor de evacuare...), 5 supape/ cilindru - total 20 de supape (de asta zic multi ca e pacatoasa ca daca a fost calarita e cam scump sa ii faci o reparatie de chiulasa). O alta treaba problematica la acest motor ar putea fi carburatia (membranele de vacuum - care sunt foarte scumpe - la orice motocicleta pe carburatie daca e nevoie sa ii schimbi membranele de vacuum te ajunge foarte mult).

Cam astea ar fi bubele acestui model...

desigur ca oricare alta motocicleta verifica-i furcile fata sa nu aiba scurgeri de ulei, sa revina rapid la loc dupa comprimare, discurile sa nu fie fisurate sau ovalizate, anvelopele sa nu fie uzate si batrane....

AICI gasesti mai multe detalii cat si review-ul efectuat de ziaristii de la acea vreme.

 

Ca si consum am inteles ca sta undeva intre 5% daca se merge decent cu ea, iar daca e abuzata undeva la 7-8%

 

In poze se vede ca are o mica deficienta la cadru ce sustine carena fata si parbrizu (de partea dreapta fata este putin aplecata), vopseaua clar nu e cea originala, cadrul arata bine - atat cat se vede din el... ar trebui date jos carenele fata si inspectat cadrul inainte de achizitie.



P.S. evita motocicletele cu tobe "customizate de proprietar" (adica taiate si scoase sitele din interior), de preferat sa aibe o finala de firma sau cel mai bine toba originala. vezi la pornire sa nu scoata fum albastrui.

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am sora ei mai mica de 600...

ce pot sa-ti zic despre YZF 750R este ca e o motocicleta foarte buna (la vremea ei avea cadru de aluminiu deltabox ce asigura o greutate scazuta si o stabilitate foarte buna pe curbe + suspensie fata USD - upside down, pompa de benzina electrica scufundata in rezervor, EXUP - sistem de controlare a gazelor de evacuare...), 5 supape/ cilindru - total 20 de supape (de asta zic multi ca e pacatoasa ca daca a fost calarita e cam scump sa ii faci o reparatie de chiulasa). O alta treaba problematica la acest motor ar putea fi carburatia (membranele de vacuum - care sunt foarte scumpe - la orice motocicleta pe carburatie daca e nevoie sa ii schimbi membranele de vacuum te ajunge foarte mult).

Cam astea ar fi bubele acestui model...

desigur ca oricare alta motocicleta verifica-i furcile fata sa nu aiba scurgeri de ulei, sa revina rapid la loc dupa comprimare, discurile sa nu fie fisurate sau ovalizate, anvelopele sa nu fie uzate si batrane....

AICI gasesti mai multe detalii cat si review-ul efectuat de ziaristii de la acea vreme.

 

Ca si consum am inteles ca sta undeva intre 5% daca se merge decent cu ea, iar daca e abuzata undeva la 7-8%

 

In poze se vede ca are o mica deficienta la cadru ce sustine carena fata si parbrizu (de partea dreapta fata este putin aplecata), vopseaua clar nu e cea originala, cadrul arata bine - atat cat se vede din el... ar trebui date jos carenele fata si inspectat cadrul inainte de achizitie.

 

P.S. evita motocicletele cu tobe "customizate de proprietar" (adica taiate si scoase sitele din interior), de preferat sa aibe o finala de firma sau cel mai bine toba originala. vezi la pornire sa nu scoata fum albastrui.

consum 5-6? 7-8? e o gluma, nu vorbim de acel model renumit, pt care au fost create modele de strada pt. a fii omologate in superbike sau gp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Doresc sa achizitionez un motor,am tot cautat pe diferite siteuri diferite modele si am ajuns sa aleg un Yamaha YZF750cc/125cp din '94.

Sunt incepator,va fi primul meu motor,poate unii vor spune ca e prea mare cilindreea dar sper sa ma descurc cu ea.

Vreau doar sa va intreb ca atunci cand cumperi un motor la mana a 2-a ce trebuie sa verific ca nu cumva sa iau teapa si sa ma aleg cu ceva busit,cazut,prost intretinut,va rog sa-mi spuneti cei care sunteti mai vechi in domeniu daca merita sa iau acest motor.Multumesc.

 

Nu,nu merita.

 

Poate e raspunsul prea scurt si te-am dezumflat,mai ales ca sunt convins ca tu esti deja setat pe acest motor.Cum zicea si colegul mai sus,ti-ai facut deja nick pe forum cu numele motoretei preferate,nu? :P

Nu merita,de ce nu merita?Nu o sa ma lansez acum in tirade cu incepatorii si motocicletele puternice,nu e vorba despre asa ceva.

Acest motor pe care ni-l arati in poze e un motor tipic romanesc.Adica :

trecut prin mainile a 5-6 fosti proprietari care l-au fwtut in toate modurile posibile.

Rupt,cazut pe toate partile,carene din fibra-chituite,sunt convins

Mai mult ca sigur are probleme mecanice,motoarele din acei ani neingrijite in nici un fel 100% au.

Speculez cand ma uit la el ca actele nu sunt pe numele celui care le vinde,nu?Pt ca motoarele astea trec de la un forjator de ocazie la altul poate si de mai multe ori intr-un an,si merg cu c-v si atat,am dreptate?Are cartea macar?

 

Si acum baiatul acesta care il are (si care sunt convins dupa imprejurimile in care s-a facut poza ca n-are o hartie de 10ron in buzunar),l-a vopsit la un prieten cu pistolul iata,in violet si alb ,i-a pus folie de 3 lei din piata pe semnale,ca sa fie "racing" sau ceva,l-a bibilit frumos si incearca sa caute gugustiuci ca sa-i faca vant.

Da,baiatul care il vinde "e ok" si motorul e "tzipla".Tzipla din 94.Tipic romanesc,dupa cum am zis.

Deci per total,nu,nu merita.3 lei dai pe ea,mere de 2.Si o sa o cumperi si o sa meri cu ea vreo luna pana o sa ti se strice ceva si dupa aia o sa iti dai seama ce inseamna o motoreta veche si neingrijita.Si o sa o uiti prin vreun colt sau o sa gasesti un alt gugustiuc caruia o sa i-o pasezi mai moka.Si tot asa.

 

Ce probleme vad eu asa,din poze,la prima strigare :

vopsita integral si vopsita urat si ieftin (semn ca cel care a vopsit-o nu prea avea bani) - semn clar ca a fost trantita si refacuta cu bani putini

semnalizarile nu mai sunt cele originale

cauciucurile cred ca sunt de aceeiasi varsta cu motoreta,iarasi semn clar de lipsa de intretinere.

toba taiata,scurtata si resudata pt un sunet "reising"

Insa chiar m-am mirat ca am vazut semighidoanele si scaritzele originale,chiar si cricul e neplesnit.Mirare.

 

In fine,motoarele de genul asta si de anii astia sunt big no-no.Cauta sa-ti iei ceva cat mai nou,cat mai aproape de starea initiala,vopsea-carene stock,daca se poate necazut - buget pe la 2000e.Motoarele care se dau sub 1000e sdunt pa,cele sub 2000 ori sunt furaciuni ori sunt vechi de 20 de ani ori sunt cu probleme.Cine are motor bun nu il da pe nasturi.Nu cauta castane,ocazii,ca nu esti in masura sa le identifici si 100% vei gasi numai niste baietzasi care iti vor da o teapa.

Si du-te cu un baiat care se pricepe,nu asa singurel cu mainile-n buzunar ca asa esti victima sigura.Si cand va duceti sa-l vedeti,probati-l,forjati-l rau,sportul cand il soliciti,atunci ii ies la iveala bubele.Acum insa,pe frigul asta,nu prea ai ce sa mai probezi.

Ca sfat de achizitie pt incepatori in general,era un baiat pe la Gherla care aduce motoare din Italia,are si o firma cu site pe net,nu mai stiu cum se cheama,multa lume a luat de la el si numa de bine.Parca da si garantie 1 an sau 6 luni.Nu fac reclama ca nici nu-l stiu pe respectivul,dar e mult mai recomandabil pt incepatori sa ia motorete aduse asa din afara si inspectate in prealabil,chiar daca sunt probabil putin mai scumpe decat ce ar gasi aici,dar macar asa nu isi iau teapa.Nu mai cautati ocazii si castane ca va veti alege numa cu trompete.

Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te-as intreba daca ai inca 600-700 de euro cel putin pe langa pretul motocicletei!

1-demonteaza carenele, verifica cadrul si furca sa nu aibe urme de lovituri.

2-kit de lant, placute frana, discuri frana!

3-motorul sa nu aiba zgomote puternice de bataie, etc, cutia sa nu sara din viteza mai ales treapta 2, ambreajul sa functioneze corect, sa nu patineze

4-sa arate decent si sa nu aiba carpelile specifice romanesti, gen comenzi electrice lipite, bord carpit, etc

5-la varsta ce o are motorul singur o sa aiba nevoie de urmatoarele: cauciucuri, filtru aer, carburatie reglata, joc supape, bujii, ulei, furca servisata, rulmenti jug si jante, furtune frana metalice, placute frana, kit de lant!

 

Ideal ar fi ca dupa ce auzi motorul pornit, mecanicul ce va veni cu tine sa ii faca un test de compresie!

 

Cat o sa dai pe aceasta motocicleta?

 

Si bineinteles sa verifici seriile si sa aiba certificat fiscal la zi! Bafta!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam multe pentru un incepator.eu la fel am zis ca ma descurc singur cind m-am dus sa iau motorul dar nu a fost asa.

Dupa a 4 motoreta vazuta am inceput sa-mi dau seama ce si cum.

Nu te baga la motoreta asta.Du=te sa-ti faci o idee dar nu o lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu merita.

 

Poate e raspunsul prea scurt si te-am dezumflat,mai ales ca sunt convins ca tu esti deja setat pe acest motor.Cum zicea si colegul mai sus,ti-ai facut deja nick pe forum cu numele motoretei preferate,nu? :P

Nu merita,de ce nu merita?Nu o sa ma lansez acum in tirade cu incepatorii si motocicletele puternice,nu e vorba despre asa ceva.

Acest motor pe care ni-l arati in poze e un motor tipic romanesc.Adica :

trecut prin mainile a 5-6 fosti proprietari care l-au fwtut in toate modurile posibile.

Rupt,cazut pe toate partile,carene din fibra-chituite,sunt convins

Mai mult ca sigur are probleme mecanice,motoarele din acei ani neingrijite in nici un fel 100% au.

Speculez cand ma uit la el ca actele nu sunt pe numele celui care le vinde,nu?Pt ca motoarele astea trec de la un forjator de ocazie la altul poate si de mai multe ori intr-un an,si merg cu c-v si atat,am dreptate?Are cartea macar?

 

Si acum baiatul acesta care il are (si care sunt convins dupa imprejurimile in care s-a facut poza ca n-are o hartie de 10ron in buzunar),l-a vopsit la un prieten cu pistolul iata,in violet si alb ,i-a pus folie de 3 lei din piata pe semnale,ca sa fie "racing" sau ceva,l-a bibilit frumos si incearca sa caute gugustiuci ca sa-i faca vant.

Da,baiatul care il vinde "e ok" si motorul e "tzipla".Tzipla din 94.Tipic romanesc,dupa cum am zis.

Deci per total,nu,nu merita.3 lei dai pe ea,mere de 2.Si o sa o cumperi si o sa meri cu ea vreo luna pana o sa ti se strice ceva si dupa aia o sa iti dai seama ce inseamna o motoreta veche si neingrijita.Si o sa o uiti prin vreun colt sau o sa gasesti un alt gugustiuc caruia o sa i-o pasezi mai moka.Si tot asa.

 

Ce probleme vad eu asa,din poze,la prima strigare :

vopsita integral si vopsita urat si ieftin (semn ca cel care a vopsit-o nu prea avea bani) - semn clar ca a fost trantita si refacuta cu bani putini

semnalizarile nu mai sunt cele originale

cauciucurile cred ca sunt de aceeiasi varsta cu motoreta,iarasi semn clar de lipsa de intretinere.

toba taiata,scurtata si resudata pt un sunet "reising"

Insa chiar m-am mirat ca am vazut semighidoanele si scaritzele originale,chiar si cricul e neplesnit.Mirare.

 

In fine,motoarele de genul asta si de anii astia sunt big no-no.Cauta sa-ti iei ceva cat mai nou,cat mai aproape de starea initiala,vopsea-carene stock,daca se poate necazut - buget pe la 2000e.Motoarele care se dau sub 1000e sdunt pa,cele sub 2000 ori sunt furaciuni ori sunt vechi de 20 de ani ori sunt cu probleme.Cine are motor bun nu il da pe nasturi.Nu cauta castane,ocazii,ca nu esti in masura sa le identifici si 100% vei gasi numai niste baietzasi care iti vor da o teapa.

Si du-te cu un baiat care se pricepe,nu asa singurel cu mainile-n buzunar ca asa esti victima sigura.Si cand va duceti sa-l vedeti,probati-l,forjati-l rau,sportul cand il soliciti,atunci ii ies la iveala bubele.Acum insa,pe frigul asta,nu prea ai ce sa mai probezi.

Ca sfat de achizitie pt incepatori in general,era un baiat pe la Gherla care aduce motoare din Italia,are si o firma cu site pe net,nu mai stiu cum se cheama,multa lume a luat de la el si numa de bine.Parca da si garantie 1 an sau 6 luni.Nu fac reclama ca nici nu-l stiu pe respectivul,dar e mult mai recomandabil pt incepatori sa ia motorete aduse asa din afara si inspectate in prealabil,chiar daca sunt probabil putin mai scumpe decat ce ar gasi aici,dar macar asa nu isi iau teapa.Nu mai cautati ocazii si castane ca va veti alege numa cu trompete.

Numa bine.

Method are foarte mare dreptate.Eu asa am patit cand mi-am cumparat primul motor, un GS 500 din 95.La prima vedere mi-i s-a parut ok, dar cand l-am la un prieten mecanic era plin de carpeli tipic romanesti cum spune colegul, in plus fusese si cazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa merg sa o vad,nu am sa merg singur,proprietarul in momentul de fata este in strainatate,o vinde pentru ca nevasta l-a pus sa aleaga "ori eu ori motoru" :)

Din cate am inteles proprietarul cu asta se ocupa,aduce din straini si vinde aici,sunt multi care il cunosc,cel putin asta stiu pana acum,cum am spus,ma duc si vad si dupa aceea ma decid da sau ba.

De asta am si intrat pe forum ca stiam ca aici sunt baieti care stiu ce si cum iar treaba cu numele pe forum am spus,am facut contul la repezeala :) poate motorul e bun iar contul acesta ramane o amintire ca fiind primul motor luat.

Stiu ca sunt multi tepari si incearca si ei sa-si vanda mobrele vreunui noob dar mai mult ma interesa cateceva despre acest model in general poate are cineva pe aici sau stie cat de cat despre yzf750 ca pe net am cautat rewievuri si sunt majoritatea de lauda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca am glumit cu nickname-ul d epe forum.

 

Cand ziceam de model pacatos ma refeream exact la ce ti s-a explicat pe larg mai sus (Method a avut foarte multa rabdare)- genul asta de motoare sufera de grava lipsa de itnretinere la noi. Iar modelul asta nu face fata prea bine la abuzuri - adica la utilizare fara mentenanta.

Niciodata sa nu cumperi primul motor (sau prima masina) pe care il vezi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut in urma cu multi ani YZF 750R si este un motor fantastic pentru anii lui,doar cine nu s-a dat cu asa ceva poate sa-l vorbeasca de rau...motorul trage intr-un mare fel,frane tapene,ciclistica foarte buna..un motor precis pe viraje si pe franare care te iarta atunci cand gresesti..eu am facut vreo 15.000km cu al meu si in afara de consumabile nu am schimbat nimic...am fost super multumit de el si nu i-am gasit vreun cusur.

Cel mai bine sa mergi cu cineva care se pricepe,sa fie din punct de vedere mecanic bun...o carena crapata si reparata nu conteaza deloc in opinia mea,99% din motoare au fost cazute cel putin o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti mai multe daca il cauti cu FZR750 R din cate imi amintesc. O am si eu pe cea de 600 varianta Vance&Hines corespondentul la cea de 1000 de pe vremea aia si ce pot sa spun eu, pentru tine ca incepator MARE GRIJA. Daca este intretinuta cum trebuie urca lejer la 280-300.

 

Deci:

 

-motocicleta asta e extraordinar de turbata si trebuie sa ai mare grija sa fie ciclistica in regula si franele la fel (cadru drept, discuri bune, pompele de frana functionale). Conteaza enorm fiind incepator dupa o luna-doua cand prinzi curaj vei trece de 150km/h de unde incep problemele daca nu e buna ciclistica. (tremura, scutura, intra in vorbaj. la viteza aia nu o mai scoti)

 

-cum ti s-a explicat mai sus inca nu stii prin cate maini a trecut si chiar daca pe carte este trecut un singur proprietar prin Romania cu siguranta a avut mai multi "piloti"

un sfat aici este sa verifici pe numarul acela de inmatriculare daca sunt platite impozitele, si la politia rutiera, daca sunt amenzi neplatite de depasirea limitei de viteza. nu o vei putea trece pe numele tau pana nu sunt platite aceste datorii.

 

-o mare problema la modelele YZF in general sunt sincroanele de la a 2-a. eu m-am pacalit cu a mea cand am luat-o si nu am fost atent la caraitul ce il avea cand treceam din 1 in 2 ceea ce s-a transformat intr-un an si jumatate lipsa treptei a 2-a de viteza. Cum era toamna am zis ca umblu asa cu ea si la primavara o fac. dadeam din 1 in 3. mare greseala, dupa 2 luni s-a blocat in mers intre 3 si 4 si norocul meu a fost ca aveam maxim 50 la ora incat nu m-am rasturnat, dar roata pe spate s-a blocat. ti-am povestit asta ca sa vezi ce a urmat mai departe:

 

modelul FZR este foarte rar de felul lui. la 600 mai gasesti piese dar, FZR750R a fost ulimul model de 750 de la yamaha fabricat din aceasta clasa. Nu vei mai vedea decat fratele mai mic urmator, si anume Thundercat de 600 si cel mare Thunderrace de 1000. (urmasii directi FZR600 si 1000 pe acelasi cadru si motor)

 

am avut norocul ca am gasit dupa cateva luni bune de cautari, un coleg motociclist tocmai din partea cealalta a tarii ce s-a dat cu a lui de pamant si o vindea. problema era ca mie imi trebuia motorul intreg, si un motor intreg il gasesti pe Ebay cel mai 'eftin la 350-400 de euro.

 

nu am avut ce face si mi-am luat intreg motorul pentru piese si am ajuns la niste calcule: Motocicleta mea am luat-o fara carene fiind putin trantita la 800 de euro, inca 200 pentru consumabile, 200 pentru drumuri la inmatriculari, identificari, acte, etc, pe parcurs inca 400 (ca norocul) pe a 2-a motocicleta pentru piese, si pentru ca am vrut eu sa o fac altfel inca 600 de euro sablat, vopsit electrostatic + anumite piese + manopera de la motor (deschis ambele, verificat ce se poate pune in cel original, etc-etc). norocul meu ca restul am facut eu personal si nu a mai trebuit sa platesc manopera dar, totusi la capat 800+200+200+400+600=?... exagerat de mult pentru o motocicleta din 95 si anume stau cu 2200 de euro in aceasta motocicleta pe care, da, am facut-o cu mare placere si pot sa spun ca e a mea si sincer nu as da-o pentru nimic. dar daca stau sa ma gandesc munca si problemele create, cu 2200 de euro imi cumparam motocicleta zeiss si nu imi mai bateam capul. plus ca urmeaza discuri, placute si alte consumabile.

 

Ce e vechi e bun atata vreme cat este intretinut corespunzator. daca nu e, te-ai ras la buzunar si nu doar pe termen scurt. ca sfat, ia ceva mai nou daca te poate tine buzunarul acum, daca nu, platesti ca mine in rate si nu se mai termina (totusi eu sunt mandru de a mea fiindca am facut-o cum imi place mie) dara asta este o alta poveste eu fiind mai fanatic sa fac chestiile mai diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa merg sa o vad,nu am sa merg singur,proprietarul in momentul de fata este in strainatate,o vinde pentru ca nevasta l-a pus sa aleaga "ori eu ori motoru"

Din cate am inteles proprietarul cu asta se ocupa,aduce din straini si vinde aici,sunt multi care il cunosc,cel putin asta stiu pana acum,cum am spus,ma duc si vad si dupa aceea ma decid da sau ba.

De asta am si intrat pe forum ca stiam ca aici sunt baieti care stiu ce si cum iar treaba cu numele pe forum am spus,am facut contul la repezeala poate motorul e bun iar contul acesta ramane o amintire ca fiind primul motor luat.

Stiu ca sunt multi tepari si incearca si ei sa-si vanda mobrele vreunui noob dar mai mult ma interesa cateceva despre acest model in general poate are cineva pe aici sau stie cat de cat despre yzf750 ca pe net am cautat rewievuri si sunt majoritatea de lauda.

 

Man,sunt multe lucruri pe care nu le intelegi mai ales acum,la inceput,despre motoare si mai ales despre motoarele la mana a doua "de romania".

Pai ce zici tu despre prop se bate cap in cap de la o propoz la alta : pai cum l-a pus nevasta-sa sa aleaga "ori ea ori motorul" (poveste veche btw pe la bisnitari,asta si aia cu "o vand pt ca nu o fol,merg cu ea duminica la pizza",alaturi de clasica "a fost a unui mos,o ingrijea,o bibilea",te crapi de ras cand ii auzi),daca el aduce motoare din afara si cu asta se ocupa?Pai ori aduce motoare din afara si asta e una dintre ele (desi nu cred,asta e motor tinut mult in ro,se vede dupa tot),ori asta e a lui si il exmatriculeaza nevasta?

Vezi ca de la inceput te coase cu ata alba.Adevarul ca de la un timp nici nu mai tre sa auzi vanzatorul,te uiti la motoreta ca ea iti spune tot,auzi ce duma, il da nevasta-sa din casa afara daca nu vinde motorul :crack:

Ca el altfel nu-l vindea,ca motorul e "tzipla".Bai ale draq,ce motoare de colectie avem noi prin romania tinute prin curti printre gaini,numa tziple.Vai vai.

 

Maestre,pt ultima oara iti spun,ca daca vrei sa pricepi,pricepi,daca nu,nu,orice ti-am spune noi.Lasa tziplele astea din 1900 toamna,ca astea sunt tzepe,le mirosi de la o posta daca ai cap.

Degeaba citesti review-uri pe net,sunt convins ca motoreta la starea noua era una foarte capabila.Dar motoreta despre care citesti tu review-uri nu mai e demult aceeiasi cu motoreta pe care o vei lua.Sunt 2 lucruri total diferite.

 

Da,sunt convins ca toti visati la r6 ala din 2006 cu coditza in vant,dar alea sunt la 4500e,iar majoritatea incepatorilor cand se apuca de motorete daca au 1500e in buzunar sunt smecheri.Deci ce ti-as spune eu,stiu f bine ce vrei,aia vroiam toti cand ne-am apucat de motoare,ca numa avioane aveam in cap,dar fa un lucru destept,pt care te vei pupa singur in oglinda mai incolo,ia banii aia pe care ii ai si uita-te dupa un sv de dupa 2000 cu vopsea orig sau un hornet din aceeiasi ani.Si de avioane vezi tu mai peste 1-2 ani.Da nu din 94 oricum.Si preferabil nu din Ro.

Numa bine.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai amice , ce mai faci cu paragina asta ?! nu ai in ce investi banii.

Eu iti recomand un suzuki bandit 600 ca incepator , o gasesti cu 1100 euro .

Eu am pornit cu un bandit de 400 , si am fost foarte multumit de ea , pentru ca nu m-a tavalit :D

iti mai recomand un pegaso de 650..o motoreta foarte fiabila , daca vrei sa te dai pe o roata , e super simplu.

iar daca vrei ceva putere , i-ati nene un VTR 1000 ... ca la ala , daca te-a lovit musca peste acceleratie in maxim o secunda esti cu motoreta la 75 de grade :tempted:

 

Parerea mea , nu are rost sa te complici cu jaful asta fara suparare.

S-ar merita , daca ii dai pe ea 100 euro si eventual sa i-o lipesti pe frunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am facut si eu , doar ca eu m-am chitit pe SV dupa ce am vrut ciopar initial si nu regret nimic. M-am ales cu o motocicleta in mintile ei, iar singurele probleme pe care le-am avut cu ea au fost rezolvate cu batai pe umar de la cunoscatori si cu replica " e doar in mintea ta, motocicleta merge bine"


E adevarat, statistic vorbind , pentru mine e mobra perfecta, pentru ca e singura calarita de mine din aceasta clasa...dar oricum cu foarte foarte mult peste ce am mai calarit...

 

 

 

Da,sunt convins ca toti visati la r6 ala din 2006 cu coditza in vant,dar alea sunt la 4500e,iar majoritatea incepatorilor cand se apuca de motorete daca au 1500e in buzunar sunt smecheri.Deci ce ti-as spune eu,stiu f bine ce vrei,aia vroiam toti cand ne-am apucat de motoare,ca numa avioane aveam in cap,dar fa un lucru destept,pt care te vei pupa singur in oglinda mai incolo,ia banii aia pe care ii ai si uita-te dupa un sv de dupa 2000 cu vopsea orig sau un hornet din aceeiasi ani.Si de avioane vezi tu mai peste 1-2 ani.Da nu din 94 oricum.Si preferabil nu din Ro.

Numa bine.

Ah si zicea cineva mai sus, de baiatul din Gherla care aduce moto. Motomus se numeste, il gasesti si pe forum, motocicleta mea tot de acolo a fost luata de fostul proprietar. Poate ca sunt preturi o idee mai mari decat omoloagele lor neinmatriculate, dar ai transport gratuit mi se pare pana in fata casei, si garantie ca motocicleta e in mintile ei.

 

Pe de alta parte nu ai de unde sa stii sigur din poze, du-te sa vezi motorul, poate totusi exista acele 5 % sanse sa fie cum zice proprietarul ("Tzipla" , btw "tipla" e denumirea pt ceva sigilat, neatins, nou iesit de pe poarta fabricii") dar la cea mai mica umbra de indoiala retrage-te pt ca ai toate semnele ca motocicleta e o increngatura de probleme peste care s-a dat un strat de lac , "sa ia ochii"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de puterea ei si brutalitate eu zic sa-ti iei ceva mai putin turbat.

in primul rind fii sincer cu tine si intreaba-te de ce vrei sa-ti iei motorul asta care numai pentru un incepator nu e.

Daca e ca sa-ti mingai orgoliul propiu ca sunt cel mai cel...uite lume pe ce merg eu... sau uite gagico ce motor am...gindeste-te ca motoreta asta nu te iarta iar sansa de a avea accident sunt f mari.

Si apoi nu te vei simti confortabil pe ea caci nu ai experienta necesara.
Ia-ti ceva genul honda gs,suzuki bandit,yamaha xj,vtr..si alte motorete mai potrivite.

Fii sincer cu tine si nu te arunca asa departe ,

Echipament protectie ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...