Sari la conținut

Postări Recomandate

Pai ca in banii aia din ce am inteles intra tot tacamul, schimb, echilibrat etc...

Si mie mi se pare mult dar service-ul e fix unde-mi livreaza anvelopele si intr-un fel e oarecum bine ca nu mai car cauciucurile.

Asa ar insemna sa le ridic de la ei si sa le duc la alt service apoi sa ma duc cu mobra acolo...

 

O sa vad ce fac pana la urma.



Azi am resuscitat-o... i-am remontat bateria. A luat-o la buton instant.

Sper sa-mi soseasca zilele astea comanda de gume si sa o incalt.

post-37279-0-17850100-1397323682_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu duc rotile si gumele, cu echilibrat costa 25lei/buc. La fel costa si manopera la telescope/semeringuri daca le duc demontate si capacele slabite.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

La plimbare...

I-am pus cauciucurile, am fost la RAMS21...superbaieti in service. Mi-au mai reglat
aerul, manetele. Au facut o tura si au spus ca merge foarte bine mobra. Sunt incantat de ea.

Am o mica problema cu surubul de jos de la filtrul de ulei, supureaza, trebuie sa vad cauza. Am pus o garnitura momentan. Pare lovit surubul, polizat.

Cristi, tu stii ceva?

:)



RECAPITULARE

 

Fata de cum am luat-o..

- Far nou, Polisport KTM , H4 (HS1) + pozitie

- Aripa fata noua - Polisport SM (prinderea i-am facut-o eu)

- Handguards Polisport

- Vopsit galeria cu negru termo (era chromata)

- Modificat scutul de aluminiu (era skid plate, l-am mai modelat)

- Stop pe led

- Semnalizari spate clare

- Anvelope noi Bridgestone TW40 spate si TW39 fata (mai mare fata de cea de fabrica) ...+camere

- Schimb ulei/filtru

 

....urmeaza placute spate, sa vad care e faza cu surubul ala pe unde supureaza .

 

Si din nou, multumesc Cristi pentru toba aftermarket BOS SMX...

post-37279-0-00515300-1398800821_thumb.jpg

post-37279-0-55331300-1398964080_thumb.jpg

post-37279-0-24942300-1398964093_thumb.jpg

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce ai vopsit galeriile? Daca tobe am vopsit la viata mea si nu am avut probleme sa se decojeasca, in schimb galeriile vopsite cu sprayuri sau alte vopsele minune nu prea au rezistat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si e dat de mult? Cu sinto chiar nu am incercat, am incercat cu nigrin si inca vreo sprayuri si ceva pensulabil luat de prin bricostore. Normal ca le-am si curatat intai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din toamna. Prima oara iese negru dupa care se arde si devine un gri-petrol inchis mat pe galerii.

Pe protectiile termice sau restul care nu se incing asa blana ramane negru mat.

Pe toba la masina am dat acum cativa ani.... e intacta si acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La plimbare...

 

I-am pus cauciucurile, am fost la RAMS21...superbaieti in service. Mi-au mai reglat

aerul, manetele. Au facut o tura si au spus ca merge foarte bine mobra. Sunt incantat de ea.

 

Am o mica problema cu surubul de jos de la filtrul de ulei, supureaza, trebuie sa vad cauza. Am pus o garnitura momentan. Pare lovit surubul, polizat.

 

Cristi, tu stii ceva?

 

:)

 

 

RECAPITULARE

 

Fata de cum am luat-o..

- Far nou, Polisport KTM , H4 (HS1) + pozitie

- Aripa fata noua - Polisport SM (prinderea i-am facut-o eu)

- Handguards Polisport

- Vopsit galeria cu negru termo (era chromata)

- Modificat scutul de aluminiu (era skid plate, l-am mai modelat)

- Stop pe led

- Semnalizari spate clare

- Anvelope noi Bridgestone TW40 spate si TW39 fata (mai mare fata de cea de fabrica) ...+camere

- Schimb ulei/filtru

 

....urmeaza placute spate, sa vad care e faza cu surubul ala pe unde supureaza .

 

Si din nou, multumesc Cristi pentru toba aftermarket BOS SMX...

Cat a fost la mine,nu am avut niciun fel de scurgeri sau umezeli!S-ar putea sa fie uzat oringul acela mare de la capacul filtrului de ulei.Ar fi bine de schimbat odata la 2 schimburi de ulei.

 

PS:Arata foarte fain incaltata corespunzator! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o mai photoshopa, arata bine asa colorata cum e ea :D

:agree: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Salut. Nu am mai postat de ceva timp asa ca m-am gandit sa-mi mai laud si eu Tricker-elul. De cand am luat-o, adica martie 2015, nu a stat aproape deloc. Zi de zi prin Bucuresti, fara emotii de blocaj in trafic, fara stresul de a cara dupa mine/sub mine o greutate inutila. A pornit excelent, atat pe temperaturi inalte cat si pe timp rece. I-am schimbat arcurile fata cu arcuri progresive, mult mai eficiente la franare, i-am pus gume noi TW 39,40 si m-am bucurat de plimbarile zilnice. Spun plimbari, chiar daca erau drumuri catre/ de la job, pentru ca asta e sentimentul, ca esti la plimbare, indiferent de scopul deplasarii. Este o mobra versatila, stie sa faca de toate, evident in limitele puterii ei. Cel mai mare avantaj in trafic este ca te poti baga aproape oriunde, avand un unghi de bracare suficient de mare si o greutate mica. I-am gasit si un neajuns, dar nu le poti avea pe toate. Este vorba de capacitatea rezervorului de 6 litri (cu tot cu rezerva) ceea ce te obliga sa te uiti destul de des la kilometri partiali. M-am gandit daca exista cumva o solutie de instalare a unui rezervor mai mare, care sa se incadreze totusi in peisaj. Are cineva vreo idee in sensul asta?

Una peste alta este o achizitie excelenta pentru mersul urban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Salut. Am decis sa-mi mai scot la poarta jucaria mea de suflet, Yamaha Tricker. Asta pentru ca pe zi ce trece (si au trecut vreo 1500 de cand o am) imi dau seama ce noroc am avut sa-mi cada in mana o astfel de bijuterie. Nu vorbesc despre performante legate de viteza sau putere ci de manevrabilitatea uluitoare pe care o are. Practic, doar daca am in fata baraj de forte de ordine nu as putea intra, in rest merg pe oriunde gasesc o fanta de 60 de cm (uneori si mai putin daca inclin mobra). Sunt nevoit sa merg zi de zi pe ruta Dr. Taberei - Centru si retur, iar cine stie, cunoaste, ca sa zic asa. Am fost nevoit sa plec uneori la 5 dimineata dar si la 7-8-9. Credeti-ma ca daca nu as fi avut mobra asta nu as fi ajuns in parametri functionali la destinatie. Spun asta si ca fost posesor de scuter, care daca incalecam o bordura riscam sa il dau de pamant, pe cand Trickerul urca si coboara tot ce intalneste in cale.

Va atasez cateva poze cu mobra si vreo 2,3 filmulete ca sa vedeti cum se descurca in trafic, cu rugamintea sa nu polemizam pe subiectul reguli de circulatie pentru ca nu asta este scopul. Fiecare din noi stim ce facem si ce nu ar trebui sa facem...

 

IMG_0137.JPG

IMG_0138.JPG

IMG_0139.JPG

IMG_0140.JPG

IMG_0141.JPG

IMG_0143.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e misto motoreta, imi facea si mie cu ochiu la un moment dat. m-am uitat la primul filmulet, cred ca doar 2 cazuri as fi avut dificultati in a ma strecura cu fotoliu din dotare :)

 

ce consum ai in oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Muretto Grundieg a spus:

Doar un XT250 te-ar putea face s-o uiți :)

 

Pentru aventuri XT mai am si un 600E 😏

Acum 5 minute, Cavaleru a spus:

ce consum ai in oras?

Daca nu ma dau la ea in jur de 3.3. Altfel fix 4L/100 Km. Afara, in jur de 3 la o viteza rezonabila 80-90. Peste 100 consum mult, ajung si la 5L/100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...