Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un motor maniacal intretinut,cu toate la zi!:)

Recomand!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revizia de iarna la motorul meu, Aprilia Pegaso Strada din 2008 cu 79800 km la bord.

 

Dusa din 5 noiembrie, ridicata pe 15 martie. Parte din aranjamentul dintre mine si mecanic cu privire la impartirea banilor in transe pentru a fi mai usor suportabil, parte pentru ca pistonul a venit foarte tarziu.

 

Motorul manca ulei din august, cam juma de litru la 1000 km. Pe 5 noiembrie am facut ultimul drum la Cheia cu el, cand m-am intors, se auzea deja si tancanit (si nu la ghidon) extrem de deranjant. Ziua urmatoare l-am dus direct la service.

 

Tacanitul era de la o piesa care contrabalansa ceva...scuze dar nu mai tin minte exact nici ce si nici daca am zis bine, asta era acu 4 luni :)) S-au intamplat multe de atunci.

 

Nota:

Ce o sa enumar mai jos sunt preturi percepute de service-ul la care am fost. Nu vreau sa fac reclama nici negativa, nici pozitiva. Este pur informativ acest post, daca cineva considera ca este ok ce am scris, ma poate contacta si ii pot furniza mai multe detalii. Parerea mea personala dupa aceasta experienta legata de service este inca mixta. Exista pro si contra, mai ramane sa ma decid unde sa inclin balanta.

 

Si intr-adevar, pierdea ulei intre chiulasa, care era ovalizata si piston. Drept pentru care am schimbat urmatoarele (aici exprim niste preturi fara manopera):

 

- garnitura chiulasa - 350 ron

- simering supape - 140 ron

- piston (semering, bolti) - 850 ron - am poza pentru codul de piston

- rectificare cilindru (facuta undeva in Ungaria, care a durat si asta cam o luna dar sper ca a meritat) - 690 ron

 

Pe langa asta, s-a mai perceput o manopera de:

 

- rectificare chiulasa - 350 ron

- demontat-montat motor - 900 ron

- cosntatare - 50 ron

 

Exclud preturi pe consumabile, cum ar fi ulei, filtre, manopere de schimbat consumabile, etc.

 

Am mai schimbat si lantul de distributie, care era slabit si care m-a costat 310 ron si pentru care am si poza.

 

De asemenea, s-a mai constatat faptul ca injectia trebuia curatata, era literalmente pamant acolo. Am pus si aici poze inainte si dupa.

 

Am rulat deocamdata aproape 700 km, din care nu am pierdut aproape deloc ulei. Fac o pauza cu iarna asta si o sa revin sa rulez pana la 1200 km, dupa care o sa ma retrag iar la standuri ca sa schimb uleiul si filtrul.

 

Per total, 1000 euro e cheltuiala rotunjita. Si asta ca am zis stop, mai trebuie sa schimb: disc frana spate (care e fisurat), pinion spate, rulmenti jug, ulei furca. Toate astea mai inseamna inca aprox 250 euro.

 

 

post-12682-0-08278200-1521659319_thumb.jpg

post-12682-0-91787600-1521659322_thumb.jpg

post-12682-0-97257800-1521659326_thumb.jpg

post-12682-0-28442600-1521659330_thumb.jpg

post-12682-0-87604400-1521659333_thumb.jpg

post-12682-0-38680800-1521659337_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca esti al 4 lea proprietar de noua si ai kilometrajul actual,io zic ca e normal.

Odata facuta,ai o baza de 50.000 de km in care la ce s-a facut,nu mai e nimic de intervenit.

De apreciat feed-back-ul tau legat de reparatii si transparenta detaliilor.Abia astept sa ne vedem la Apriliana a 4 a.

Am zas!!!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, uite aici am vrut sa punctez si eu, dar prin intermediul altuia :)

 

Eu am luat motorul cu 2500 de euro. Numa acum am bagat 1000 euro, excluzand consumabilele. Anul trecut cred ca am mai bagat inca 500, la fel, excluzand consumabilele. Le am pe hartie, pot face un calcul relativ exact.

 

Dar, daca ar fi sa il vand, evident ca nu pot pune inca 1500 peste pretul lui si sa scad o uzura generala. Ba mai mult, probabil ca il voi vinde mai ieftin decat l-am luat.

 

Nu zic, poate alte motoare nu au problemele pe care le are Aprilia, dar cu siguranta au altele. Oricum, sa zicem ca scutim 500 euro din pompa benzina, butuc cheie si alte imperfectiuni care vin odata cu marca Aprilia.

 

De ce ai tine un motor mai vechi de 10 ani care incepe sa iti manance bani pe care nu ii poti valorifica la o eventuala vanzare ulterioara? Sunt bani pierduti in plus fata de cei pe care ii pierzi doar la "uzura" morala si fizica per total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revizia de iarna la motorul meu, Aprilia Pegaso Strada din 2008 cu 79800 km la bord.

 

Dusa din 5 noiembrie, ridicata pe 15 martie. Parte din aranjamentul dintre mine si mecanic cu privire la impartirea banilor in transe pentru a fi mai usor suportabil, parte pentru ca pistonul a venit foarte tarziu.

 

Motorul manca ulei din august, cam juma de litru la 1000 km. Pe 5 noiembrie am facut ultimul drum la Cheia cu el, cand m-am intors, se auzea deja si tancanit (si nu la ghidon) extrem de deranjant. Ziua urmatoare l-am dus direct la service.

 

Tacanitul era de la o piesa care contrabalansa ceva...scuze dar nu mai tin minte exact nici ce si nici daca am zis bine, asta era acu 4 luni :)) S-au intamplat multe de atunci.

 

Nota:

Ce o sa enumar mai jos sunt preturi percepute de service-ul la care am fost. Nu vreau sa fac reclama nici negativa, nici pozitiva. Este pur informativ acest post, daca cineva considera ca este ok ce am scris, ma poate contacta si ii pot furniza mai multe detalii. Parerea mea personala dupa aceasta experienta legata de service este inca mixta. Exista pro si contra, mai ramane sa ma decid unde sa inclin balanta.

 

Si intr-adevar, pierdea ulei intre chiulasa, care era ovalizata si piston. Drept pentru care am schimbat urmatoarele (aici exprim niste preturi fara manopera):

 

- garnitura chiulasa - 350 ron

- simering supape - 140 ron

- piston (semering, bolti) - 850 ron - am poza pentru codul de piston

- rectificare cilindru (facuta undeva in Ungaria, care a durat si asta cam o luna dar sper ca a meritat) - 690 ron

 

Pe langa asta, s-a mai perceput o manopera de:

 

- rectificare chiulasa - 350 ron

- demontat-montat motor - 900 ron

- cosntatare - 50 ron

 

Exclud preturi pe consumabile, cum ar fi ulei, filtre, manopere de schimbat consumabile, etc.

 

Am mai schimbat si lantul de distributie, care era slabit si care m-a costat 310 ron si pentru care am si poza.

 

De asemenea, s-a mai constatat faptul ca injectia trebuia curatata, era literalmente pamant acolo. Am pus si aici poze inainte si dupa.

 

Am rulat deocamdata aproape 700 km, din care nu am pierdut aproape deloc ulei. Fac o pauza cu iarna asta si o sa revin sa rulez pana la 1200 km, dupa care o sa ma retrag iar la standuri ca sa schimb uleiul si filtrul.

 

Per total, 1000 euro e cheltuiala rotunjita. Si asta ca am zis stop, mai trebuie sa schimb: disc frana spate (care e fisurat), pinion spate, rulmenti jug, ulei furca. Toate astea mai inseamna inca aprox 250 euro.

Lantul de distributie,discul frana spate,pinion spate(apropo,daca pinionul spate e uzat,cel de fata e praf,iar lantul lasa de dorit=>kit de lant ce trebuie schimbat),rulmentii de la juguri,ulei furca+simeringuri,astea toate sunt consumabile,se schimba la orice mobra.

Ma repet,cand a plecat de la mine la Ionut,avea aproape 54.000 km si singura chestie ce urma de facut la 55.000 km,era un reglaj la supape.Ionut,incepator,in trafic de Bucuresti,iar dupa 2 ani si ceva,tu,tot incepator,tot in trafic de Bucuresti.Acum a ajuns la 80.000 de km.Io zic ca e rezonabil la km astia.Pe langa faptul ca mi-ai spus ca ai inceput sa-l "coxezi" ,caci ai prins gustul,ceea ce e normal,ca d-aia e motocicleta.

Ce sa spun,cand iti cumperi o motocicleta,cu cat e mai noua ca si an,vei face aceste reparatii,doar partial,depinde de ce exploatare are parte motocicleta.Cel dinaintea mea a folosit-o fara pasager si avea permis de peste 16 ani,eu la fel fara pasager.Atat Ionut cat su tu,ati folosit-o ca incepatori,cu pasager.

In final e decizia ta daca o vei vinde sau nu.Din mica si umila mea experienta de service moto,pot spune ca intre posesorii de japoneze,exista doo categorii:cei ce recunosc ca au avut si ce ce nu recunosc ca au avut probleme.La fel si cei de germane,etc.

Parerea mea!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceeasi motor cu aprox 10000 km mai putin si deocamdata nu am avut nici una din problemele pe care le-ai avut tu,mai putin pompa de benzina, iar prin UK stiu cateva care au trecut de 100000 km fara consum de ulei si probleme grave la motor ...Poate depinde putin si de noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot stau si ma gandesc ca,la tine s-o intamplat ceva de genul ca,ai mers fara apa destula sau/si fara ulei destul.Nu am auzit pe nimeni la motor Minarelli sa pateasca ce ai patit tu.Rectificarea de chiuloasa apare la motoarele ce au rulat fierte.Ai fiert motorul sau ce ai putut face cu el?

Si la ce nevoie a fost de piston ProX si nu de unul normal Yamaha?Evident ca asta e mai scump decat oem.

Hmmm,ciudat,foarte ciudat ce s-o intamplat cu motorul ala la tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, da, e interesant ce se discuta aici :) Hai sa detaliem pe rand:

 

Lantul de distributie,discul frana spate,pinion spate(apropo,daca pinionul spate e uzat,cel de fata e praf,iar lantul lasa de dorit=>kit de lant ce trebuie schimbat),rulmentii de la juguri,ulei furca+simeringuri,astea toate sunt consumabile,se schimba la orice mobra.

 

Am o mica obiectie, pinionul de spate acum este muci, cel de fata se prezinta mult mai bine, voi pune o poza cu el cand il schimb (e la rand). Pur si simplu conteaza calitatea otelului. Da, intr-adevar, daca le iei de la acelasi producator, e probabil sa fie aceeasi calitate a otelului. Eu nu am luat de la acelasi producator fata si spatele. Probabil de aia sunt tocite inegal. Rulmetii de jug si uleiuri da, alea sunt consumabile clar.

Pe langa faptul ca mi-ai spus ca ai inceput sa-l "coxezi" ,caci ai prins gustul,ceea ce e normal,ca d-aia e motocicleta.

 

Asta cred ca a fost principalul motiv pentru care am dat-o peste cap. Cox cu pasager si topcase full si mai ales, pe autostrada cu viteze constante in timp indelungat de 150 la ora. Si bineinteles, faptul ca am luat-o ca incepator. Si a fost folosita si de alti incepatori. Lucrul asta se cunoaste, sunt convins.

 

Insa nu schimba faptul ca am nevoie de un motor mai mare.

 

 

In final e decizia ta daca o vei vinde sau nu.Din mica si umila mea experienta de service moto,pot spune ca intre posesorii de japoneze,exista doo categorii:cei ce recunosc ca au avut si ce ce nu recunosc ca au avut probleme.La fel si cei de germane,etc.

Parerea mea!

 

Am auzit multe pareri pro si contra. Si asa e, cel putin la prima vedere cu japonezele. Cunoscutii mei se lauda ca nu au umblat la ele si ca sunt fiabile, matale zici ca nu e chiar asa. Atunci cand esti la inceput, sau cel putin eu, tind sa incerc pe toate si abia atunci sa ma axez pe orice mi s-a parut bun. :)

 

Tot stau si ma gandesc ca,la tine s-o intamplat ceva de genul ca,ai mers fara apa destula sau/si fara ulei destul.Nu am auzit pe nimeni la motor Minarelli sa pateasca ce ai patit tu.Rectificarea de chiuloasa apare la motoarele ce au rulat fierte.Ai fiert motorul sau ce ai putut face cu el?

 

 

Da, vara trecuta mi-a fiert motorul si mi-a aruncat afara apa din radiator pe la prea plin, probabil. Si am tras-o pe dreapta sa se raceasca. Aproape ca eram si eu sa dau pe afara in ziua aia la cat de cald era intre masini la stop :)))

 

Oricum, sigur a fost o corelatie de factori, nimic nu se intampla din cauza unui singur parametru.

 

Si la ce nevoie a fost de piston ProX si nu de unul normal Yamaha?Evident ca asta e mai scump decat oem.

Din pacate, mecanicul care a trimis chiulasa la rectificat, a facut-o la o firma care tot ea a adus si pistonul, sa se potriveasca cu ce au facut ei acolo. Am inteles ca lucrurile sunt mai complexe decat par si cand vine vorba de compatibilitati, nu e suficient sa zici ca e de la Yamaha. Ci tre sa specifici exact motorul de la Yamaha din ce an a fost facut, ce capacitate, ce serie, etc etc. pentru sunt diferitte intre ele prin aceste lucruri.

 

Concluzia este ca, indiferent ce voi face eu cu motorul asta, il voi lasa foarte bine pe partea de motor si nu numai, iar eu voi incerca ceva mai puternic, astfel incat sa nu il mai fortez inca o data inutil

 

Nu stiu cand se va intampla asta pentru inca imi place cum merge aprilica. Poate la vara cand o sa simt din nou nevoia de "altceva".

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. As vrea sa fac schimbul de ulei si filtru la un aprilia pegaso strada, dar ma bate putin pentru ca nu e ca la cealalta motocicleta.Eventual o recomandare de ulei de care sunteti multumiti(la cealalta 4 in linie am baga bell ray 10 40) si pentru viitorul apropiat vreau niste anvelope pentru drumuri mai rele (ma gandeam la heidenau k63).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceai ca:

"Am auzit multe pareri pro si contra. Si asa e, cel putin la prima vedere cu japonezele. Cunoscutii mei se lauda ca nu au umblat la ele si ca sunt fiabile, matale zici ca nu e chiar asa."

Este chiar exemplul tau,legat de lucrurile japoneze:ai reusit sa faci "praf" un motor japonez,considerat in cazul acesta particular, "bulletproof".Acest propulsor este Yamaha,doar ca e asamblat in Italia la firma Minarelli(proprietatea Yamaha).Am vorbit cu cativa posesori de motor Minarelli(1 de MT03,3 de Aprilii Pegaso Strada si Trail si 2 de XTZ 660 Z Tenere)cu kilometraje diferite,pana la 68.000 de km si niciunul n-au putut crede ce ai patit tu!Toti au spus ce ti-am zis,ca ai avut apa sau/si uleiul sub nivel,neverificat.Tragandu-l asa,s-a ajuns unde s-a ajuns.Basca,unul din ei a zis sa-ti transmit ca te "felicita" ca ai reusit sa "termini" un Minarelli. :)

Nu-i bai,l-ai reparat si acum e ok.Pentru 150 km/h in sus/mers intins si doo persoane+bagaje,clar nu e pentru un monopiston pe termen lung.


» Post actualizat in 24 Mar 2018 06:42

Salut baieti. As vrea sa fac schimbul de ulei si filtru la un aprilia pegaso strada, dar ma bate putin pentru ca nu e ca la cealalta motocicleta.Eventual o recomandare de ulei de care sunteti multumiti(la cealalta 4 in linie am baga bell ray 10 40) si pentru viitorul apropiat vreau niste anvelope pentru drumuri mai rele (ma gandeam la heidenau k63).

Salut si bine ai venit!Era bine de stiut de unde esti(completeaza-ti datele la profil si avatar).

Eu am folosit Motul 10w-40,apoi 15w-50 semisintetic si Eneos 15w-50 sintetic.Asta in timp,caci de un an si ceva.am trecut la Ipone 15w-50 R4000RS,semisintetic.Cu Ipone,parca nu e asa zgomotos motorul si lucreaza cutia la schimbarea vitezei mai smooth.

Editat de CHRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. As vrea sa fac schimbul de ulei si filtru la un aprilia pegaso strada, dar ma bate putin pentru ca nu e ca la cealalta motocicleta.Eventual o recomandare de ulei de care sunteti multumiti(la cealalta 4 in linie am baga bell ray 10 40) si pentru viitorul apropiat vreau niste anvelope pentru drumuri mai rele (ma gandeam la heidenau k63).

 

Uite aici doua filmulete foarte bune de schimb ulei:

 

 

Eu am folosit Bel Rey 15W-50 semisintetic, e ok zic eu.

 

 

Posted Today, 08:33 AM

Ziceai ca:

"Am auzit multe pareri pro si contra. Si asa e, cel putin la prima vedere cu japonezele. Cunoscutii mei se lauda ca nu au umblat la ele si ca sunt fiabile, matale zici ca nu e chiar asa."

Este chiar exemplul tau,legat de lucrurile japoneze:ai reusit sa faci "praf" un motor japonez,considerat in cazul acesta particular, "bulletproof".Acest propulsor este Yamaha,doar ca e asamblat in Italia la firma Minarelli(proprietatea Yamaha).Am vorbit cu cativa posesori de motor Minarelli(1 de MT03,3 de Aprilii Pegaso Strada si Trail si 2 de XTZ 660 Z Tenere)cu kilometraje diferite,pana la 68.000 de km si niciunul n-au putut crede ce ai patit tu!Toti au spus ce ti-am zis,ca ai avut apa sau/si uleiul sub nivel,neverificat.Tragandu-l asa,s-a ajuns unde s-a ajuns.Basca,unul din ei a zis sa-ti transmit ca te "felicita" ca ai reusit sa "termini" un Minarelli. :)

Nu-i bai,l-ai reparat si acum e ok.Pentru 150 km/h in sus/mers intins si doo persoane+bagaje,clar nu e pentru un monopiston pe termen lung.

 

Stai putin ca nu e chiar asa. Nu am mers cu nivelul de ulei niciodata sub decat atunci cand incepuse sa manance deja din el. Iar atunci cand a fiert, am oprit-o sa se raceasca si am completat nivelul inapoi. Schimburile de ulei le-am facut la timp, sa nu ai impresia ca am neglijat motorul din punctele astea de vedere. Imi este clar ca motorul nu a fost gandit la turatiile alea si ca din cauza asta l-am si dat peste cap. Asta e semn ca tre sa iau ceva mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Nu am mers cu nivelul de ulei niciodata sub decat atunci cand incepuse sa manance deja din el".Deci ai mers cu el sub nivelul cel mai de jos,MAI ALES ca dupa ce incepe sa manance trebuie completat sa ai.Joja de ulei e cu termometru de ulei(vezi poza).Nu te-ai uitat la ea,asa din cand in cand?

Motorul ti-o fiert,odata,si e de ajuns. Nu trebuie de mai multe ori.

Eu nu am nicio impresie prestabilita,eu am tras concluziile,dupa cele scrise de tine mai sus.

Nu-i bai,lasa ca-ti iei altul mai mare si s-au rezolvat toate. :)

Editat de CHRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am vrut sa zic e ca atunci cand manca ulei, problema era deja prezenta, dar nu din cauza ca am mers fara ulei...nu stiu daca ma fac inteles :) Evident ca dupa ce manca ulei si am observat, am completat intr-una, stiu unde e joja si chiar tu mi-ai aratat cum se ia nivelul. Dar problema era deja prezenta, asta vreau sa zic. Motorul era deja bulit.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au mai fost si altii cu Minarelli fiarte. Era un XT660X portocaliu pe care am vrut sa-l iau, din Bucuresti. Cred , in proportie de 90%, ca acum e la vanzare in Constanta.

Putini km , vreo 30k, si deja umblat in motor. Cica a fiert din cauza termocuplei care nu a mai dat comanda.

 

@misionaru - mecanicul ti-a verificat sistemul de racire ? Sa n-ajungi la vara sa te cauti de "maruntis" prin buzunare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cozmine,nu sustin ca nu mai sunt si altele fierte sau ce vor fierbe,ca orice alte motoare. :)

Doar ca in comunitatea de Minarelli-sti pe care o stiu eu,nu am auzit sa mai fie vreunul.

Sa nu uitam ca,indicatorii si martorii din bord,sunt facuti sa te uiti si la ei din cand in cand...,nu-s doar design.

La Pegaso-uri,in bord temperatura indica 6 linii,3 inseamna temperatura normala,la 4 linii porneste ventilatorul de racire si merge pana cade inapoi la 3 linii,apoi se opreste.Pana la 6,e cale lunga...

Editat de CHRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si pont,cand am cumparat un Minarelli,l-am pornit(cu motorul absolut rece)odata cu un cronometru si l-am lasat sa mearga la relanti pana porneste ventilatorul.In minutul 11,temperatura a urcat pe bord de la 3 linii la 4 si instant a pornit ventilatorul.Dupa aproximativ 1 minut,a cazut la 3 linii si ventilatorul s-a oprit.La fel am "patit" si la Aprilia Pegaso Strada 2(Euro 3,an 2008,cea a lui Vlad)si la Derbi Mulhacen 659(Euro 2,an 2006).

Se poate considera ca test pentru un motor in parametri.

Recomand sa faceti operatia asta inainte de cumparare.:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cozmino, sistemul de racire e ok pentru ca face exact ce zice Christian. Cand sare de 3 linii, intra ventilatorul si il scade la 3 inapoi. Am patit asta si ieri, deci e ok. Problema cand a fiert, a fost ca efectiv mi-a aruncat afara lichidul din radiator si a fost din cauza busonului de la radiator care avea deformati pinii aia din interior.

 

Oricum, mie in afara de etapa cu fiertul motorului, imi urca la 4 linii destul de repede si mai ales vara, in fiecare zi in trafic. Asa este motorul, s-o incinge mai repede. Atata timp cat intra ventilatorul si il raceste, nu cred sa fie probleme.

 

In alta ordine de idei, am schimbat ieri si pinionul de spate si lantul. Am impresia ca tre sa caut un pinion mai calitativ, astea de 200 roni or avea otelul prost? Intreb ca cel original de Aprilia era undeva la 200 euro...parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna am folosit pinioane JT Sprockets si lant DID.

Doar ca mie,pinionul de fata se uza complet,cam pe la jumatatea vietii lantului si a pinionului de spate.Deci 2 pinioane de fata duceau un pinion spate si un lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin minte ca am dat pe ultimul kit de lant(DID cu pinioane JT)465 de lei.Uita-te in istoricul de service pe 2015,daca nu ma insel.


» Post actualizat in 01 Apr 2018 13:02

PS:actualul pinion de fata cumparat,ce urmeaza sa-l schimb la Mulhacen(ce e identic cu cel de Pegaso)am dat acum 3 saptamani exact 56 de lei si e JT Sprockets.Atat doar ca e cu 16 dinti,nu cu 15 dinti ca si cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...