Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ti-as recomanda eu ceva sa-ti ucida Aprilica???:)

Am zas!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,ti-o fi dor de noi,Ionute!

In luna august,inca nu e stabilita perioada exacta,la Lepsa,in Vrancea.

Bineinteles ca esti primit atat tu cat si orice alt mobrist(a),chiar daca n-are Aprilica.:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,deci ai rezolvat problema.

Sa dai aci un feedback legat de cum se comporta motorul Aprilicii.

Si eu am schimbat marca de ulei la enduroaice,am trecut pe Ipone,asa cum folosesc si la Aprilica.

Motul nu prea mai are nimic comun cu un ulei de calitate,asa cum a fost...Nu-l mai recomand! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moaaama,ce nostalgie m-a apucat vazand fosta mea Aprilica...

Vlade,cati km ai acum la bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam ! Ce gume punem anul asta la mobre ? Heidenau k60 Scout,Mitas E-07 sau Metzeler Tourance ? Daca mergem mai mult pe asfalt ...si cred ca e obligatoriu de luat pt TT (tube type)...cu camera....sa fie vreo problema daca bagam camera in alea tubeless ??? O primavara insorita si uscata tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nicio problema,camera se poate baga in anvelopele tubeless.

Daca ai rotile cu spite de 19" fata si 17" spate atunci K60,daca ai jantele de aliaj de 17" fata si spate K73.Astea de la Heidenau.Le-am testat pe ambele.:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult ! Arata bine k60...eu am cu spite fata 19'' si spate 17''...insa nu stiu cum se manifesta k60...ploaie..asfalt...curbe....ce priza au... ca le vad un pic cramponate...de aia inclinam spre Metzeler Tourance...de Mitas E-07 nu stii nimic ? ca nici sa pui unu de un fel pe fata si altul de altfel pe spate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult ! Arata bine k60...eu am cu spite fata 19'' si spate 17''...insa nu stiu cum se manifesta k60...ploaie..asfalt...curbe....ce priza au... ca le vad un pic cramponate...de aia inclinam spre Metzeler Tourance...de Mitas E-07 nu stii nimic ? ca nici sa pui unu de un fel pe fata si altul de altfel pe spate....

De Mitas nu am vorbe bune...Oricum Sorin iti poate da un feedback real,se da cu ele deja de destul timp.

Si clar,se pun pereche.:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai prima data m-am udat cu apa si noroi,pe masura ce urcam si ajugeam in munte,aparea noroiul cu gheata si zapada si dupa ce m-am "murat" bine am ajuns in zona unde numai gheata si zapada era asezonate cu +2,+3 grade,aproape de inghet.De acolo hai la "schiat" pe motor ultimii 8 km pe o coborare luuunga al dracului.

Ajuns jos in civilizatie,aproape inghetat si da-i spre casa.Am ajuns pe bezna,evident,ud si cam inghetat de frig,daa' aveam un ranjet.Si acum mai persista,pe langa febra musculara...:)

Daca ma intrebi pe mine,pe legheleu e mult mai fain decat pe asfalt.

Am zas!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam ! Daca verific contactul cu cheie...si descoper fenomenul cu firele care se dezlipesc etc....ce varianta de contact as putea sa cumpar...de la Aprilia sau alta moto compatibila...pt a numai sta cu riscul ca ar fi o sensibilitate acolo...si sa se intrerupa alimentarea in mers....Sau poate au scos intre timp cei de la Aprilia vreo varianta updatata la acel contact...sa nu mai fie risc de dezlipire...ca sa numai zic ca mi-ar trebui si o pompa de benzina in traista... de rezerva si atunci motoreta ar fi....''fara moarte''...ca din ce am citit....alte pb....nu ar mai aparea....Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba-l pe userul sorin.iasi a remediat singur problema firelor dezlipite.Cat priveste pompa de benzina,alimenteaza imediat ce s-a aprins becul de benzina,nu mai rula asa.D-aia se futeaza pompele.Am un prieten ce si-a belit pompa asa,la un SuperTenere de 1200 din 2010 si nu-i Aprilia!

 

Mno,mai inainte am terminat si cu intreaga revizie de 20.000 de km(ieri si azi):ulei+filtru de ulei,lichid frana fata si spate+ambreiaj,bujii si filtrul de aer.Bujiile vechi arata foarte bine atat ca si culoare,cat si ca uzura,tinand cont ca sunt cele din fabrica.Am pus tot NGK,dar iridium.

Sorine,mercic inca odata de filtrul de aer! :ok:

post-41801-0-96733300-1490189981_thumb.jpg

post-41801-0-52661500-1490190030_thumb.jpg

post-41801-0-50667000-1490190196_thumb.jpg

post-41801-0-66112900-1490190212_thumb.jpg

post-41801-0-48932000-1490190229_thumb.jpg

post-41801-0-28063000-1490190249_thumb.jpg

post-41801-0-95346400-1490190271_thumb.jpg

post-41801-0-03389400-1490190292_thumb.jpg

post-41801-0-70196100-1490190300_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Daca ai probleme cu firele, acestea se dezlipesc din cauza unei lipituri proaste. Daca ai un letcon,pistol de lipit poti rezolva problema usor.

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?192846-Ignition-Switch-wires-problem

Succes.

descoper fenomenul cu firele care se dezlipesc etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam ! Daca verific contactul cu cheie...si descoper fenomenul cu firele care se dezlipesc etc....ce varianta de contact as putea sa cumpar...de la Aprilia sau alta moto compatibila...pt a numai sta cu riscul ca ar fi o sensibilitate acolo...si sa se intrerupa alimentarea in mers....Sau poate au scos intre timp cei de la Aprilia vreo varianta updatata la acel contact...sa nu mai fie risc de dezlipire...ca sa numai zic ca mi-ar trebui si o pompa de benzina in traista... de rezerva si atunci motoreta ar fi....''fara moarte''...ca din ce am citit....alte pb....nu ar mai aparea....Toate cele bune !

Cel mai sigur esti daca pui un buton aditional pe care il folosesti pt a inchide circuitul. Cand vrei sa pornesti bagi cheia in contact, rasucesti cheia (dar nu se intampla nimic, doar se blocheaza cheia in contact pt . a nu-ti iesi accidental) si pui ON de la butonul aditional. Nimeni nu o sa-ti poata porni motocicleta fara cheie, pt. ca cititorul de cip al cheii ramane pe contact. Daca relipesti firele, s-ar putea sa se dezlipeasca din nou, din cauza miscarii ghidonului... Eu am adoptat metoda butonului si de atunci n-am avut nici o problema.

 

Cat despre pompa, incearca sa nu mergi cu rezervorul gol; benzina asigura si lubrefierea si racirea pompei. Eu prefer sa pun benzina inainte de a se aprinde becul si nu am avut probleme pana acum cu pompa.

» Post actualizat in 22 Mar 2017 19:18

no,mai inainte am terminat si cu intreaga revizie de 20.000 de km(ieri si azi):ulei+filtru de ulei,lichid frana fata si spate+ambreiaj,bujii si filtrul de aer.Bujiile vechi arata foarte bine atat ca si culoare,cat si ca uzura,tinand cont ca sunt cele din fabrica.Am pus tot NGK,dar iridium.

Sorine,mercic inca odata de filtrul de aer! :ok:

hmm, cam naspa sa scoti rezervoul pt a schimba bujiile si filtru... din punctul asta de vedere, ma bucur ca am monocilindru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult baieti ! De mers ....merg cu rezervorul mereu peste jumate...tocmai pt a evita pb cu pompa...am citit si paginile voastre...si cele de pe forumul Aprilia in legatura cu pb contactului...dar nu am gasit nimic concret...sa zic ca iau un contact nou de la alt tip de moto aprilia sau care o fi...care nu are aceasta sensibilitate si il inlocuiesc...exista vreo similitudine cu alta moto ?...scrie ceva de Aprilia SR 50....am sa dau comanda de unu de ala si sa vad poate se potriveste....in cazul ca nu reusesc....ce buton aditional pot monta...sa reziste la curentul respectiv ? Multumesc inca odata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult baieti ! De mers ....merg cu rezervorul mereu peste jumate...tocmai pt a evita pb cu pompa...am citit si paginile voastre...si cele de pe forumul Aprilia in legatura cu pb contactului...dar nu am gasit nimic concret...sa zic ca iau un contact nou de la alt tip de moto aprilia sau care o fi...care nu are aceasta sensibilitate si il inlocuiesc...exista vreo similitudine cu alta moto ?...scrie ceva de Aprilia SR 50....am sa dau comanda de unu de ala si sa vad poate se potriveste....in cazul ca nu reusesc....ce buton aditional pot monta...sa reziste la curentul respectiv ? Multumesc inca odata !

Cu placere.

Uite butonul din link,rezista si la umiditate:

https://www.louis.eu/artikel/cockpit-switch-water-protected/10032899?list=259002678&filter_article_number=10032899

» Post actualizat in 23 Mar 2017 07:36

...

hmm, cam naspa sa scoti rezervorul pt a schimba bujiile si filtru... din punctul asta de vedere, ma bucur ca am monocilindru :)

Sa fiu sincer,nu e naspa,e mult de surubarit.Sunt cateva repere ce au multe suruburi si trebuie tinut cont de ordinea lor.Rezervorul se ridica la 90 de grade,caci are o balama special pentru asta,din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...