Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

Misto filmarea,erau bune niste dealuri d'astea la 2 pasi de Bucuresti.

 

Ca puncte de interes:

Iasul,in juma de zi cat se poate vedea din el...

Suceava : cetea de scaun

Gura Humorului - Voronet

Muntii Rodnei: Cascada Cailor si Vf. Pietrosu.

Viseul de sus : Mocanita.

C-am astea ar fi,sper sa apuc sa le fac pe toate. Banuiesc ca tu cunosti mai bine locurile.

 

 

Ps. Da' vad ca e greu cu cazarea libera in Iasi.

vi la Campina si facem niste dealuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Misto filmarea,erau bune niste dealuri d'astea la 2 pasi de Bucuresti.

 

...

"Dealurile" de care spui tu,sunt munti de-a dreptul.La 1600 si ceva altitudine,nu prea mai is dealuri...

Poate cele dintre munti.

» Post actualizat in 01 Sep 2015 06:28

Ma primesc dealurile alea cu cauciucele mele de strada?

Nici macar pe iarba n-ai ce cauta cu gume de strada!

Heidenau K73 e solutia ta!Am peste 20.000 de km facuti pe macadam,forestiere,etc cu acest model de anvelope! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma primesc dealurile alea cu cauciucele mele de strada?

probabil ca o sa faci buf la primii metri de iarba, eu stiu ca asa am facut cu vechile gume :)

» Post actualizat in 01 Sep 2015 07:38

Misto filmarea,erau bune niste dealuri d'astea la 2 pasi de Bucuresti.

 

Ca puncte de interes:

Iasul,in juma de zi cat se poate vedea din el...

Suceava : cetea de scaun

Gura Humorului - Voronet

Muntii Rodnei: Cascada Cailor si Vf. Pietrosu.

Viseul de sus : Mocanita.

C-am astea ar fi,sper sa apuc sa le fac pe toate. Banuiesc ca tu cunosti mai bine locurile.

 

 

Ps. Da' vad ca e greu cu cazarea libera in Iasi.

Vezi sa nu te suprapui cu sarbatoarea orasului (Sf. Parascheva); in fiecare an e full de pelerini si tot ce inseamna asta, nu-ti recomand sa ajungi aici in perioada aia.

La Cetatea de scaun as zice pas; este foarte mica si ultima data cand am fost era in semi-paragina, nu e ceea ce-ti imaginezi... Mai degraba poti sa mergi la cetatea din Targu Neamt, doar ca mai trebuie sa faci un ocol.

In Maramures, daca tot ajungi, poti sa mai vizitezi si Cimitirul Vesel din Sapanta. Ar mai fi si cea mai inalta biserica din lume construita in totalitate din lemn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Maramures poti vizita si puscaria din Sighet!Un loc greu incarcat emotional!


» Post actualizat in 01 Sep 2015 08:34

 

Probabil ca o sa faci buf la primii metri de iarba, eu stiu ca asa am facut cu vechile gume :)


...

:crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In Maramures poti vizita si puscaria din Sighet!Un loc greu incarcat emotional!

Corect, de asta am uitat. Doar ca la ce o sa vezi inauntru, o sa-ti cam strice cheful de vacanta... Muzeul ala ar trebui vizitat de toti cei care regreta timpurile de trista amintire, s-ar putea sa-si schimbe optica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, de asta am uitat. Doar ca la ce o sa vezi inauntru, o sa-ti cam strice cheful de vacanta... Muzeul ala ar trebui vizitat de toti cei care regreta timpurile de trista amintire, s-ar putea sa-si schimbe optica...

Generatia "mie mi se cuvine tot" ar trebui sa viziteze puscaria de la Sighet,poate vor aprecia viata cu ale ei,altfel dup-aia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma primesc dealurile alea cu cauciucele mele de strada?

vedem noi

» Post actualizat in 01 Sep 2015 14:38

"Dealurile" de care spui tu,sunt munti de-a dreptul.La 1600 si ceva altitudine,nu prea mai is dealuri...

Poate cele dintre munti.

» Post actualizat in 01 Sep 2015 06:28

Nici macar pe iarba n-ai ce cauta cu gume de strada!

Heidenau K73 e solutia ta!Am peste 20.000 de km facuti pe macadam,forestiere,etc cu acest model de anvelope! :hug:

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat despre Sighet si Sapanta, din pacate nu cred ca o sa ajung pe acolo. O sa ma opresc la Viseul de sus si de acolo spre sud.

 

In apropiere de 1 octombrie o sa ies la o plimbare de o zi. Daca e cineva interesat de o plimbare intre Aprilici,sa dea un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,lasa ca nu-i asa de scump!

Nu mergi toata ziua in directia aia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sensul ca alea ieftine si bune sunt full, iar alea librere sunt scumpe. Am gasit pe langa mall la 120 lei, pensiune ce pare ok.

Daca poti si ai timp, viziteaza si parcul de la Palas Mall, are aer de 'afara'. Din nefericire, sambata nu sunt in Iasi, deci nu ne putem cunoaste si in 'real life' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Drumul intre Iasi si Botosani e horror.... cel dintre Botosani si Suceava la fel...

Pentru Strada nu-i nicio problema.asta din proprie experienta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi ,

 

In sfarsit am rezolvat problema cu apa din bord. Cum ? Alt bord ... Din fericire am dat de un super electrician care a reusit sa-mi transfere toate datele si setarile din vechiul bord (inclusiv KM) care era prajit iremediabil ... Atentie, daca aveti nesansa sa se prajeasca un anume EEPROM, caput ! vor fi necesare : chei noi, butuc nou etc

 

Sfat prietenesc, la cel mai mic semn de aburire a bordului, dati totul jos si resigilati cu silicon bun geamul din plastic de carcasa. Nu va ganditi : Aaaa fleosc o las in soare si se usuca. E suficient ca o singura picatura de apa sa ajunga unde nu trebuie si caput ! Siliconul din fabrica e manjit cu degetul de la piciorul unui cimpanzeu autist ...

 

Puteti lua bordul de pe motor si lucra linistiti in casa, ( chestia cu : Daca departezi bordul de motor uita cheile ! e un simplu basm). Daca bordul este deja aburit, il lasati la uscat fie cu AC-ul pornit pe dezumidificare, fie bagat desfacut intr-o cutie inchisa in care puneti o cana de orez nefiert. NU incercati sa demontati mai departe de geam, ca sa scoateti folia pe care sunt imprimate cifrele de la turometru (altfel nu aveti acces la toate suruburile), trebuie sa scoateti acul indicator, care, are un ax foarte fragil. Riscati sa rupeti angrenajele motorasului. Daca in timpul dezlipirii geamului rupeti cateva cleme, nu e panica, geamul se fixeaza mult mai bine in silicon.

 

Salutare, si un sezon cat mai frumos ( cat a mai ramas din el)

 

P.S. Daca aveti nelamuriri, ma puteti contacta pe forum sau PM.


» Post actualizat in 04 Sep 2015 19:14

Imi cer scuze pentru double post, nu mai pot edita postarea precedenta .

 

Aveti aici un tutorial despre cum se desface bordul : http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?180601-Digi-Dash-modding-or-repair/page2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

a identifica o carenta constructiva = un lucru bun.Eu am GA asa ca nu ma complic , insa avem un amic comun , pe forum , care a avut o experiena nefasta .Cred ca o problema aste bordul csigilare proasta desi este electronic si ar trebui sigilat corespunzator.....

A doua chestie: sigilarea completa = lipsa eliminarii condensului-pe romaneste se va umple de apa

E un lucru prost conceput : nici sa-l izolezi de tot , nici macar un pic!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se sigileaza tocmai complet ... garnitura de la baza carcasei, cea care ar trebui sa sigileze mufa este ... la fel de ineficienta. Daca faci montajul intr-un mediu cu umiditate minima si intre baza carcasei si placa un un pliculet de silicagel ( granulele pe care le gasesti in incaltamintea/hainele noi) nu ai nici un stres, poti sigilia complet toata tarasenia. Eu asa am facut.

 

O solutie tehnologica eficienta ar fi fost montarea unei one way air valve. Aceasta metoda se aplica la instrumentele de inalta precizie si presupune montarea unei valve construita dintr-o membrana speciala ce permite aerisirea din interior, dar previne intrarea prafului si a umezelii/apei din exterior.

Unii de pe forumul international au dat o gaura fix in laterala bordului sau latero-inferior. Solutie total ineficienta ! Au facut un defect in plus prin care sa colcaie praful si apa... just, nu se mai abureste :)))

 

Condoleante sincere prietenului tau ... il asteapta cheltuieli serioase si o gramada de timp pierdut. Se gasesc destul de greu borduri SH ...


» Post actualizat in 04 Sep 2015 20:29

In sfarsit am gasit si tutorialul de pe forumul international. Nu este pegaso, este un tuono, dar este aceeasi mizerie de bord.

 

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?138255-How-to-fix-those-f-oggin-gauges

Editat de Acid~Burn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Sorin. :)) Dap cu auto pt ca e greu sa te dezveti de confortul oferit. Pe doua roate inca nu ma simt pregatit de ture lungi...

 

@Acid-burn felicitari pt remediere,cat te-a ajuns costul?

Te incumeti la o plimbare ? Pe la 1 octombrie...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...