Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

La 04.05.2021 la 21:03, Thomas a spus:

Te-a auzit ca vrei sa o vinzi si s-a suparat. Asa-s ele, focoase.

Acum serios, eu suspectez un contact imperfect la butuc (ECU disconected ala), stiu 2 cazuri cu faza asta (a mea si a unui coleg care o mai are inca), era de la fire care nu mai faceau contactul bine.

:)) stia ca am renuntat sa o vand... ma pregateam sa fac naveta cu ea.

 

Sper sa reusesc cateva ore pe zi sa dezmembrez la ea. Iau totul la verificat.

Pana acum am :

- firele de la pompa de benzina, pe unde ies din rezervor se scurge putina benzina. (cum pot izola / oprii scurgerea )

- Ecu disconnected : toti conectorii, ceva pe la butuc,

- putin pe la Crank axis sensor,

- senzorul de la pedala de frana actioneaza din cand in cand,

- altele (mai vedem ce mai apare).

Daca strang bani de 1200RT inainte sa o repar sau sa o vand, o fac cadou pe youtube... 😂😂😂😂

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 27.04.2021 la 12:11, IonutS20 a spus:

Va salut! Detin si eu o Aprilia Pegaso Trail din 2006 si as avea nevoie de un pic de ajutor. E vorba de o problema cu pornirea care se mentine de cand am cumparat-o (anul trecut in iunie). Prima data am observat ca trebuia sa o tin putin accelerata ca sa porneasca. La sugestia celui de unde am cumparat-o, am mai ridicat putin relantiul, fara sa rezolv problema. Toata vara trecuta am facut toate reglajele posibile din surubul de relanti, fara succes. Ideea e ca dimineata cand plecam la serviciu pornea perfect, iar cand plecam dupa amiaza spre casa si crestea temperatura exterioara, nu mai pornea. Uneori porneste si sta poenita doar cat timp tin apasat butonul demarorului.

Daca ma puteti indruma cu un sfat, as fi recunoscator, sau chiar cu o recomandare de service/mecanic in zona Balotesti-nord Bucuresti de preferat.

Va multumesc anticipat!

 Salutare din nou!

Am revenit cu solutia la problema mea, in caz ca ii va folosi cuiva vreodata. 

Dupa ce am povestit problema si pe apriliaforum.com, un user mi-a spus ca e posibil sa fie de la butonul de pornire. Eu i-am spus ca nu cred, pentru ca in mers nu am avut niciodata probleme de intreruperi sau oprit, dar cand am ajuns acasa am facut urmatorul test: cu degetul mare de la mana dreapta am pornit si am mentinut butonul cuplat, asa cum e normal, iar cu degetul mare de la mana stanga am apasat foarte usor catre neutru, trecand butonul cat mai lin de pe start pe neutru.

Surprinzator, a functionat si continua sa functioneze si sper ca toate problemele erau de aici si toate modificarile pe care le faceam eu la surubul de relanti nu aveau legatura si doar cream alte neconcordante.

Intentionez sa desfac tot ansamblul si sa dau cu niste spray de contacte si sa vad ce e prin interior, pana voi da comanda de piesa noua care e vreo 600 de lei pe ebay.

Va multumesc inca o data pentru sprijin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt rezolvare.

Daca e de la butonul rosu de pornire, atunci nu prea ai ce curata in el.

Daca il desfaci, sa ai grija la asamblare. Din ce tin minte, am cam injurat putin cand l-am desfacut.

O perioada obisnuiam sa opresc motocicleta din butonul ala, pana cand nu a mai pornit.

L-am curat si acum e totul ok. Dar opresc din cheie si butonul il tin doar pe mijloc si il folosesc doar pt pornire.

Daca il cureti bine, e posibil sa nu mai fi nevoit sa il cumperi de pe ebay. (pune un link sau cod de produs, poate mai sunt si alte alternative...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.ebay.com/itm/893622-RH-LIGHTS-SELECTOR-Moto-Guzzi-Breva-OEM-Pegaso-650-Aprilia-/203086938552?_trksid=p2349624.m46890.l49286

 

Eu nu foloseam butonul pentru oprire, dar probabil avea ceva dinainte sa ajunga motocicleta la mine. Nu stiu daca o sa se inrautateasca starea butonului, dar oricum intentia e sa comand unul nou la salariu.

Codul de piesa l-am luat din manualul cu toate codurile, dar apoi pe un site am gasit ca piesa are un nou cod si cu noul cod am gasit piesa din link. Am mai gasit doar variante sh sau mai scumpe decat cea din link.

Si nu as vrea sa fac improvizatii, deci doar daca aveti alternative pentru piesa identica.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok,cumpar-o. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am avut nevoie de piese noi, am cautat peste tot. Cele mai bune preturi le-am gasit pe acest site:

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/archive/piaggio-parts/893622?partName=rh-lights-selector

 

Dar se pare ca ambele coduri sunt scoase din productie. Au trecut 10 ani de la scoaterea modelului de pe linia de productie.

Piesele de Pegaso devin o raritate :))

 

Spor la cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesele noi devin raritate,din dezmembrari gasesti in multe locuri.

 

https://www.totalparts.eu/search/M

https://www.boonstraparts.com/en/parts/mke

 

Si E-bay. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Mă interesează să achiziționez un Aprilia Pegaso Strada din 2005 și aș vrea să știu dacă e rentabil la capitolul piese de schimb și in ce măsură se găsesc. Ca și idee sunt pornit să cumpăr un XT660X, însă m-a atras aspectul de la Pegaso și prețul ei care este mult inferior unui XT 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita cumparata, piesele se gasesc usor. Doar cele care se vand foarte rar, se gasesc putin mai greu. Dar nu o sa ajungi sa plangi ca nu ai piese cu care sa o repari. :))

 

Ca tot vobim de piese.  Am desfacut rezervorul, am scos filtru de benzina. Cine imi recomanda si mie un filtru de benzina ? Asta cred ca e cel original, din fabrica...45.000km

De unde pot sa iau si eu niste coliere precum cele din poze.

 

Intr-una din poze este capacul asamblului pt pompa de benzina - pe la cele 3 fire (rosu,alb,albastru) s-a scurs putina motorina. Ce as putea sa pun acolo pt a prevenii viitoare scurgeri ?

 

20210606_091057.jpg

20210606_091116.jpg

20210606_091156.jpg

20210606_091320.jpg

20210606_091328.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai desfacut ansamblul de alimentare,schimba si pompa de benzina,nu doar filtrul.Cam la 50.000 scrie,daca bine tin minte,undeva in manual.

Pompa de benzina ce am folosit-o,atat Emil cat si eu de cate ori am avut nevoie:

http://www.piese.com.ro/pompa-benzina-aprilia-scarabeo-light-ie-250-piaggio-beverly-ie-250-vespa-gts-sts-super-gts-touring-gtv-4t-4v-ie-125300cc-piesa-4642.html

Aici ai filtre de benzina compatibile si bune la marime cu al tau:

https://www.scooterspeed.ro/produs/filtru-benzina-ufi-universal/

https://www.autoeco.ro/filtru-combustibil-mahle-original-kl-145/a12512032/

https://www.autoeco.ro/filtru-combustibil-sofima-s-1760-b/a1375575/

Atat pompa cat si filtrele potrivesc si la Derbi Mulhacen 659.

Atentie la furtunul de legatura dintre pompa si filtru,daca s-a dus,schimba-l cu furtun tip NBR,adica rezista in mediu petrolier atat interiorul cat si exteriorul.Nu face experimente cu alte tipuri de furtun.

Daca pui inapoi furtunul original(care e cam tare si din plastic,NU pune coliere cu surub,va pierde presiune pe la ele,oricat de bine is stranse.Doar coliere tip cum ai gasit cele de fabrica.

Cat priveste etansarea pe la fire incearca cu Reinzosil300:

https://www.bestautovest.ro/mastic-pentru-garnituri-antracit-reinzosil-300-c-70-ml.html

Eu l-am folosit la etansarea unui rezervor de benzina si tine si azi.

 

 

Banuiesc ca stii ca filtrul de benzina din poza e de unica folosinta... :)

20210606_091057.jpg.b8f553a965aa7566ed30fac41e9bd6af.jpg

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

🤣😂 d-aia a trebuit sa il tai cu flexul .... glumeam.

Vroiam sa vad in ce stare este si cat de murdar poate fi.

 

Am testat pompa de benzina, benzineste bine. Avand in vedere ca am desfacut-o cel putin o data la 2 ani, nu e o problema.

Dar pt a evita o alta dezasamblare, o sa iau in calcul schimbarea. Mersi pentru link-uri. Analizez si vad cand pot sa le iau.

 

Daca stie cineva cum pot sa gasesc colierele respective, ar fi de mare ajutor.

 

PS. Am gasit ceva denumiri : Coliere deformabile W4  sau Colier de furtun Cobra.

Mai trebuie sa gasesc de unde sa le cumpar. De preferat un magazin in Bucuresti, ca sa merg sa il ridic personal...

PS 2. Am gasit si ceva coliere, mai multe dimensiuni : https://targuldepiese.ro/colier-deformabil-starline-s-hsdef-7-7-10mm-acc-50419.htm sau https://targuldepiese.ro/colier-deformabil-starline-s-hsdef-9-9-12mm-acc-50422.htm

 

Colierul demontat are vreo 9,5 mm strans, iar furtunul undeva intre 10 si 11 mm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si varianta furtunului din cauciuc,tip NBR cum am spus eu mai sus si se poate monta cu coliere normale cu surub.Eu asa am acum la Mulhacen.

Diametrul interior de 8 mm,exterior e 13 sau 14 mm,oricum nu are importanta decat interiorul.

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact alea le am in rezervor la Mulen. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate filtrul are diametru mai mare decat cel vechi.

Deci trebuie sa cumpar furtun tip NBR.

Daca are cineva o recomandare, sa o lase aici.

200lei pe metru nu imi vine a da, asta am gasit la prima cautare pe google. 

Iar necesarul meu e de vreo 20cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu am cumparat 1 m ci am deschis topic aici,daca are cineva ramas.Si a avut un posesor de Aprilia Caponord. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!
Mă gândesc şi eu să cumpăr o Aprilia Pegaso Strada sau Trail. Ce părere aveţi de astea două?

https://www.olx.ro/d/oferta/aprilia-pegaso-trail-IDeVXBD.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=7

https://www.olx.ro/d/oferta/aprilia-pegaso-strada-IDeUjsV.html

 

Ar fi prima mea motocicletă şi întreb aici pentru că, având mai multă experienţă şi cunoscând mai bine modelele astea, poate observaţi anumite lucruri la care eu nu m-aş fi uitat.
A, şi încă o întrebare: în afară de acea bătaie din motor mai sunt alte probleme specifice modelelor acestea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trail-ul di Dej are bordul schimbat caci a avut probleme cu el.Deci a cumparat altul functional si l-a imperecheat cu cheile si ecu.Are oglinzile schimbate.

Strada aia pare decenta si arata sa aiba kilometri ce-i afiseaza.Si aia are oglinzile schimbate,sunt de generatia Strada/Trai?Factory din 2008 in sus,cele euro 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 hours ago, Christian 1 said:

Trail-ul di Dej are bordul schimbat caci a avut probleme cu el.Deci a cumparat altul functional si l-a imperecheat cu cheile si ecu.Are oglinzile schimbate.

 

Nu-mi dau seama dacă asta cu bordul e lucru bun sau rău. Din câte știu e destul de costisitor să înveți computer-ul cu un bord nou, nu? De asemenea, n-am nici cea mai vagă idee cum ți-ai dat seama de așa ceva (sau poate îl cunoști de undeva?).

 

Quote

Strada aia pare decenta si arata sa aiba kilometri ce-i afiseaza.Si aia are oglinzile schimbate,sunt de generatia Strada/Trai?Factory din 2008 in sus,cele euro 3.

 

Singura problemă ce o are fiind tot la bord, cu turațiile... Dacă ar fi senzorul de turație bușit, ar mai merge motorul? 

Mă gândesc, dar nu știu sigur dacă e așa, că între bord și ECU e o magistrală CAN prin care circulă toate datele. Deci dacă ar fi așa și ar fi o problemă de comunicare (contact prost) eu zic că nu ar merge multe lucruri, nu doar indicatorul de turații. Poate e stricat motorașul ce ridică acul? Nu știu cât e de greu dar nu m-aș încumeta să desfac bordul să investighez așa ceva.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A vrut sa cumpere Trail-ul ala un prieten de-al meu si a fost la fata locului.Mers,vazut,vorbit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Christian 1 said:

A vrut sa cumpere Trail-ul ala un prieten de-al meu si a fost la fata locului.Mers,vazut,vorbit.

 

Deci.. să înțeleg că nu recomanzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proprietarul spune ca totul e ok,doar ca actualul bord are mai multi km decat are real motocicleta.Atat!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Christian 1 said:

Proprietarul spune ca totul e ok,doar ca actualul bord are mai multi km decat are real motocicleta.Atat!

 

Aha.. Am înțeles.
 

2 minutes ago, ENEOS said:

Dacă ar fi recomandat bănuiesc că îl cumpăra cel care l-a vizionat! :moron:

 

Așa bănuiesc și eu, dar am întrebat. Mă gândesc să merg să-l văd pe ăla din București atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te si-l vezi linistit pe cel din Bucale. :)

Am kit de coborare pentru Strada,ramas din perioada cand aveam Strada II,daca ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...