Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

Cum a zis si Superbec ,cumpara moto ,mergi cu ea ,dupaia vezi cam ce ai vrea sa ii mai faci,eu am facut cate ceva referitor la performanta ,ghidul tau despre modificat este http://www.yamahafz1oa.com (TREBUIE DOAR SA CITESTI si nu doar titlul),am si o foaie mai mare care o mai folosesc,dar la suspensie nu am facut decat sa ii schimb uleiul si semeringurile pe fata ,merg si cu baietii cu sportivele ,merg si in tara la intruniri SI SE COMPORTA CEAS in ambele cazuri .

post-4659-0-45900400-1384420236_thumb.jpg

post-4659-0-75757600-1384420247_thumb.jpg

post-4659-0-29237200-1384420293_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am citit ce ma interesa pe site-ul ala. Sunt unele chestii care nu imi sunt clare pentru ca nu ma pricep la mecanica. Spre exemplu nu am umblat la avansul unei mobre in viata mea si nici nu am de gand. Pentru orice e de facut: schimbat lant, pinioane, filtre etc apelez la oameni care se pricep, nu ma bag unde stiu ca sunt pe dinafara.

Intreb niste chestii pentru a ma lamuri daca sa fac niste investitii suplimentare si in ce ordine credeti voi ca ar fi bine sa fac upgradarea. Fiind totusi vorba de niste bani multisori, nu imi permit sa cumpar tot ce vad pe forum si sa vad dupaia daca merita.

Dar o sa fac cum spuneti, o sa iau mobra si vad eu dupaia. Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu intrebarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e cam subtire bugetul, pe la 3k apar mobre care merita luate in calcul + transport si inmatriculare

 

acum in Romania vad r1 2007 la 4000...gandeste-te bine, eu sunt prea gras sa merg pe r1 dar tu n-ar trebui sa ai probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, as vrea un R1, ma gandesc de mult la asta. Dar e o problema. Eu fac in general drumuri mai lungi, pe undeva pe la 1500 km pe weekend, nu folosesc mobra in oras, in loc de scuter. Si nu cred ca as putea pe R1. De aia am optat acum pentru FZS 1000. Vreau o mobra care sa aiba putere pentru depasiri in scurt, sa fie manevrabila, ca sa ma distrez pe curbe, dar sa pot sa fac si ceva kilometri pe ea fara sa anchilozez. Asta e singura varianta pe care am gasit-o eu, tinand cont ca as vrea sa raman la Yamaha.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fjr1300 sub 3000 euro nu exista, poate unul de politie cu +200k km

 

 

Asta e singura varianta pe care am gasit-o eu, tinand cont ca as vrea sa raman la Yamaha.

pai chiar e singura varianta in bugetul tau, ar mai fi z750 semicarenat, sau banditul 1200 tot semicarenat, dar fazerul e peste amandoua la orice capitol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fjr1300 sub 3000 euro nu exista, poate unul de politie cu +200k km

 

 

pai chiar e singura varianta in bugetul tau, ar mai fi z750 semicarenat, sau banditul 1200 tot semicarenat, dar fazerul e peste amandoua la orice capitol

Multumesc. Si din cate am mai auzit, FZS 1000 sta mai bine pe curbe decat FJR 1300. FJR-ul cred ca e un pic mai voluminoasa. Cand am zis ca imi place sa fac multi km, nu am vrut sa zic ca merg cu 5000 de ture si ca ma intrec cu carutele. Incerc sa merg vioi, ma rog, dupa posibilitatile mele, nu ma cred racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca vad ca isi ia un jeg de cbr dupa cat intreaba aiurea..fjr1300 sta prost pe curbe mhaa? saracie..face pishu pe fz1000 de care zici tu ca ai vrea sa ai..plicticosule..netul e plin de tone de review-uri cu de toate dar unii se c.a.c.a pe ei..taie.o la somn cocalare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca vad ca isi ia un jeg de cbr dupa cat intreaba aiurea..fjr1300 sta prost pe curbe mhaa? saracie..face pishu pe fz1000 de care zici tu ca ai vrea sa ai..plicticosule..netul e plin de tone de review-uri cu de toate dar unii se c.a.c.a pe ei..taie.o la somn cocalare

Nu imi aduc aminte sa te fi jignit cu ceva..... Daca nu te intereseaza ce intreb eu, nu te baga. Discut aici de ceva vreme cu niste OAMENI si pana acum nu s-a simtit nimeni ofensat de faptul ca eu intreb. Review-uri am citit si eu. Si asa, ca sa ma aflu in treaba, ai mers tu pe FJR 1300 si pe FZS 1000? Vad ca esti foarte sigur ca FJR e mult peste FZS pe curbe. Eu din datele tehnice vad ca FJR 1300 are distanta dintre roti cu cativa centimetri mai mare decat FZS 1000 si asta inseamna ca e posibil ca FJR sa vireze mai in lung decat FZS. Si am zis ca e posibil, nu am dat verdicte, tocmai pentru ca nu am mers cu ele.

Iar referitor la "jegul de cbr" pe care presupui ca o sa il iau, afla ca am avut unul, 919. Si era distractiv pe curbe, dar nu prea avea zvac. Din nou, e doar parerea mea, nu vreau sa ii jignesc pe cei carora le place acest model.

 

Corect, alea incep de pe la 3500..

Scuze ca nu am raspuns mai din timp. E interesant FJR-ul, dar nu e momentul acum pentru mine. E vorba de bani intai si intai. Ar trebui sa bag un 3500-3800 euro sa cumpar motocicleta, apoi 300 cauciucuri, 100 macar ulei si filtre, as ajunge la 4000. E mult. 3000 de euro sunt cam toti banii de care voi dispune pentru mobra prin februarie-martie 2014, acum am doar 2500. Apoi FJR e si un pic mai greu decat FZS, parca are vreo 30 kg in plus. In perspectiva in care as vrea sa fac o excursie la Nordkapp, e o varianta buna FJR. Poate peste cativa ani.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ca o paranteza, am mers si eu pe un FJR si intr-adevar mi s-a parut mai matura pe curbe, lucru confirmat si de altii mai experimentati ca mine. Este o mobra de autostrada si mai putin de drumuri cu viraje stranse, dar asta nu inseamna ca nu se descurca onorabil si acolo. Nu este masiva, dimpotriva, mi se pare un motor touring micut (comparand cu ce am avut/am eu si cu talia mea, 184/100kg), in oras se dau coburii jos si este exact la fel ca oricare alta mobra.

Ti-am propus FJR pentru ca-ti place regimul touring si cind vrei o mobra de kilometri multi o semicarenata nu se compara cu un sport touring dpdv al protectiei. Este adevarat, mai trebuie sa pui peste cei 3000 pe care ii ai acum.

Pina la urma iti iei ce motor vrei, functie de banii pe care ii ai, succes in cautari!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi, dar de un VTR1000 ce zici? :)

Are exact ce vrei tu, putere, zvac, manevrabilitate, confort (eu fac lejer 5-600 km pe ea dintr-o data si n-am nici o problema - oboseala apare atunci cand incep sa o calc pe coada), ai suficiente resurse de putere pentru depasiri in scurt. Fata de Fazer are un top speed o idee mai mare, o protectie mai buna la vant. La 2000 E ar cam trebui sa gasesti VTR-uri 2003-2004. Inainte de VTR am avut Fazer de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi, dar de un VTR1000 ce zici? :)

Are exact ce vrei tu, putere, zvac, manevrabilitate, confort (eu fac lejer 5-600 km pe ea dintr-o data si n-am nici o problema - oboseala apare atunci cand incep sa o calc pe coada), ai suficiente resurse de putere pentru depasiri in scurt. Fata de Fazer are un top speed o idee mai mare, o protectie mai buna la vant. La 2000 E ar cam trebui sa gasesti VTR-uri 2003-2004. Inainte de VTR am avut Fazer de 600.

Nu am studiat deloc partea asta. Trebuie sa recunosc ca nu am habar cum arata macar. Dar ma uit in seara asta.

In principiu eu vreau sa raman la Yamaha, dar acum o sa ma uit pe net si dupa review-uei de vtr.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un sport-touring cu V2 de-o mie. Singura lui problema e ca la generatiile mai vechi consumul este destul de ridicat - undeva la 10% in oras. In orice caz, cand m-am alergat cu baietii, fata de un R1 2007 am iesit la consum cu 1L mai mult. Deci si miarele 4L papa gaz daca te dai la ele.

 

Este o motocicleta destul de nisata, dar e pe sufletul meu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un sport-touring cu V2 de-o mie.

 

e un standard bike semi-carenat de ~100cp :P

 

trebuie sa-l testezi binisor, poti avea surpriza sa nu suporti v2-ul sau sa fie exact ce iti doresti, eu unul nu le vad rostul decat pe chopere si alte vehicule agrare

 

power band de diesel

finete de iapa in calduri

consum de drojdier rus

 

fata de t-cat o sa-ti dea impresia ca trage mult mai bine, in realitate nu-i chiar asa, trage mai bine in ture joase si medii dar sus unde e fun-ul se termina abrupt

 

se cumpara numai cu compresmetrul dupa tine, daca diferenta dintre pistonul unu si doi e mai mare de 1 bar ... treci mai departe

 

si daca iei in calcul Onda as incerca si un vfr800 ABS, sunt in bugetul tau , nimic senzational dar ceva mai fin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un standard bike semi-carenat de ~100cp :P

 

trebuie sa-l testezi binisor, poti avea surpriza sa nu suporti v2-ul sau sa fie exact ce iti doresti, eu unul nu le vad rostul decat pe chopere si alte vehicule agrare

 

power band de diesel

finete de iapa in calduri

consum de drojdier rus

 

fata de t-cat o sa-ti dea impresia ca trage mult mai bine, in realitate nu-i chiar asa, trage mai bine in ture joase si medii dar sus unde e fun-ul se termina abrupt

 

se cumpara numai cu compresmetrul dupa tine, daca diferenta dintre pistonul unu si doi e mai mare de 1 bar ... treci mai departe

 

si daca iei in calcul Onda as incerca si un vfr800 ABS, sunt in bugetul tau , nimic senzational dar ceva mai fin

Am citit cate ceva si de VTR. Iar VFR-ul de 800 il studiasem de anu trecut. Atunci ma gandeam sa iau 954 sau VFR 800. Si pana la urma am luat 919, ca asa a fost sa fie. L-am stricat repede, ca am iesit ca prostu pe vreme rea cu ea si am pierdut aderenta. Oricum acum nu mai conteaza.

Pana la urma FZS 1000 e alegerea mea. Din inima.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

power band de diesel

finete de iapa in calduri

consum de drojdier rus

Mie exact asta-mi place la el.

VFR-ul e prea banal, nu prea inteleg mare lucru din motocicleta aia. Intre VFR800 si FZS1000 as alege oricand FZS-ul: motor liniar, puternic, pozitie confortabila sunt atuuri pe care nu prea ai cum sa le treci cu vederea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa iau FZS-ul in primavara din Germania, dar am gasit un anunt pe mercador in care cineva din Cluj vinde un fazer. O sa postez un link aici si daca stie cineva motocicleta as vrea sa stiu ce e cu ea. Multumesc anticipat.

http://mercador.ro/oferta/vand-yamaha-fzs-1000-fazer-impecabil-IDAXmn.html



Ar fi o varianta sa o cumpar pe asta, daca e in mintile ei, avand in vedere si pretul.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta asta, care era la vanzare anu trecut la targu secuiesc, acu e la vanzare la abrud, pe okazii.

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=423346&selpic=5&zoom=0#foto

stie cineva ceva de ea?

nici abrudul, nici clujul, unde gasisem celalalt anunt nu sunt aproape de mine, am peste 500km pana acolo, asa ca nu ma grabesc sa ma duc pana nu aflu ceva de mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...