apriliacluj Postat Noiembrie 10, 2022 Share Postat Noiembrie 10, 2022 misto, bravos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orangefresh2 Postat Decembrie 5, 2022 Share Postat Decembrie 5, 2022 Salutare. Ca tot imi doresc sa devin si eu membru de a dreptul, al topicului asta. Vreau sa tratez si cu voi un anunt, poate cunoasteti si motocicleta, motociclistul inainte sa merg sa o vad. Este vorba despre anuntul acesta: https://www.olx.ro/d/oferta/yamaha-fz1s-150-cp-IDg4MS4.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=2. Din prima vedem ca este primul an de fabr. , 2006. Totodata, omul a rezolvat problema cu rotorul, cel putin asta scrie in descriere. Buuuun.(dar mai raman oricum, niste puncte care trebuie upgradate la motoreta ca sa fie mai ok). Dupa o noapte de citit forumuri straine, am descoperit si problema cu cadrele fisurate la modelele 2006,2007. "Buuun" si cu problema asta. Ma uit la anuntul de mai sus, il am la favorite de ceva vreme , imi place cum e accesorizata si ce mici upgrade uri mai are...si observ ca jumatate de cadru este albastru, si restul e negru. Incep sa mi pun niste semne de intrebare. Stiu ca sunt putine fz uri care vin cu cadru albastru, dar tot cadrul albastru, nu doar bascula si subframe ul seii. Voi ce parere aveti? Sa fi fost la baza cu cadrul negru, iar in urma unui accident din spate, sa i fi luat bascula albastra+ sa i fi facut in consecinta, upgrade ul bine meritat direct cu un shock de R1....SAAAU. Sa fi fost albastra la baza, si sa i fi schimbat cadrul "principal" din pricina, probabil, unei crapaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 6, 2022 Share Postat Decembrie 6, 2022 Din câte știu eu (am avut în vedere modelul) fisurile apar la cadrele de Al (2007->), iar cea din anunț are cadru de fer. Pozele sunt din momente diferite, apare cu/fără suport de sidecase și, ciudat, semnalizatoare spate. Și nici 150 cp că în enunț nu are. Parcă era una mișto de vânzare aici pe forum, albastră și 2007. Dacă zici că vrei să te faci "membru deplin" să înțeleg că e prima 🏍? Că atunci ar putea fi mult FZ1... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orangefresh2 Postat Decembrie 6, 2022 Share Postat Decembrie 6, 2022 Acum 3 ore, ENEOS a spus: Din câte știu eu (am avut în vedere modelul) fisurile apar la cadrele de Al (2007->), iar cea din anunț are cadru de fer. Pozele sunt din momente diferite, apare cu/fără suport de sidecase și, ciudat, semnalizatoare spate. Și nici 150 cp că în enunț nu are. Parcă era una mișto de vânzare aici pe forum, albastră și 2007. Dacă zici că vrei să te faci "membru deplin" să înțeleg că e prima 🏍? Că atunci ar putea fi mult FZ1... Nunu, membru pe deplin al topicului, adica sa mi cumpar si eu fz, am avut un hornet timp de 2-3 ani. Serios? Primul an de fazer, gen 2, sa fi avut cadru de fier? Da, e cam ciudatel anuntul, mi a placut cum e accesorizata, si da, in poza cu cob urile laterale, am vazut semnalizatoarele ca stau in banda izoliera, de ce, nu stiu...in uk, state, au reportat fisuri in cadru la 2006,2007, si au foat rezolvate de yamaha doar modelele respective, cu greu, si pretextul ca ar fi singurele care ar mai fi venit cu problema asta. Cat despre fz-ul de vanzare, nu stiu..o fi cwa cu toba dominator, albastra? Nu prea sunt multe fazere de vanzare pe piata, sunt cam limitat. Poate si putin de buget, dar totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 6, 2022 Share Postat Decembrie 6, 2022 Gen 1 - fer Gen 2 - haluminiu Eu știam gen 2 din 2007, iar ăla din anunț clar are cadru de fer. De ăsta ziceam : Plm, văd că se duce la ultima postare din topic dar te descurci tu. Pardon, nu știu ce am vz, e haluminiu și în anunț, my bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 6, 2022 Share Postat Decembrie 6, 2022 Acum 28 minute, ENEOS a spus: Eu știam gen 2 din 2007, nope Yamaha FZS1000 Fazer (2001–2005) Yamaha FZ1 Fazer (2006–2015) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orangefresh2 Postat Decembrie 6, 2022 Share Postat Decembrie 6, 2022 (editat) dada, am lamurit si problema cu cadrul bicolor, a trimis prop. o poza de la momentul achizitiei, era afectata foarte rau vopseaua albastra de pe cadru, din cauza spumei, asa ca a vopsit el cadrul negru, direct pe motocicleta. Editat Decembrie 6, 2022 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orangefresh2 Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Salutare baieti. Am vizionat azi una bucata fz1s 2007, putin accesorizat. Conducte frane metalice, anvelope road 5 dot 21 in anunt, dar live s au dovedit a fi 20. Power C 3, in anunt zicea ca e 5, din poze impecabila, la fata locului, codita era matuita si zhariata de la carat casca cu plasa, comenzile pareau ca n au mai fost unse de 5 ani, reglate nici atat. Placutele erau aproape fier pe disc, lucru ce n a fost prezentat in anunt cu scuza ca el lucrurile astea le vorbeste cu fiecare vanzator la fata locului. Si doua probleme mai maricele: avea 60k km si nu stia daca rotorul a fost schimbat, mi a aratat o pornire la rece, a invartit de foarte multe ori pana a pornit, spunand ca pornirile la cald sunt perfecte, motocicleta mentionand ca e in stare mecanica f buna si ruleaza ireprosabil. La cald face la fel, ba chiar mai rau, invarte de 8-10 ori pana porneste. Acum stau si ma intreb: de la ce ce e problema cu pornitul, si daca teebuir schimbat rotorul, sa iau un aftermarket bun sau sa merg pe oem..? Nu prea mi s a parut o experienta onesta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orangefresh2 Postat Ianuarie 8, 2023 Share Postat Ianuarie 8, 2023 Va salut! Gata, am devenit si eu membru pe deplin al topicului cu un model 2007, "tzipla" estetic, dar mecanic cu o mica problema la thermo wax. S a intalnit cineva cu problema asta? Pornirea la rece e fara relanti crescut, iar cand ruleaza la cald, are 200 rpm mai mult decat trebuie la relanti, ceea ce o face sa trosneasca foarte tare cand bagi in treapta 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 8, 2023 Share Postat Ianuarie 8, 2023 Sa ai noroc de ea! PS. Vorbeste cu colegul TNG, el sigur te poate ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orangefresh2 Postat Ianuarie 8, 2023 Share Postat Ianuarie 8, 2023 Mersi frumos O sa ii trimit un pm, poate vrea sa ma ajute cu un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 31, 2023 Share Postat Mai 31, 2023 Revenit la setarile din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 20, 2023 Share Postat Iulie 20, 2023 La 08.01.2023 la 13:05, orangefresh2 a spus: Va salut! Gata, am devenit si eu membru pe deplin al topicului cu un model 2007, "tzipla" estetic, dar mecanic cu o mica problema la thermo wax. S a intalnit cineva cu problema asta? Pornirea la rece e fara relanti crescut, iar cand ruleaza la cald, are 200 rpm mai mult decat trebuie la relanti, ceea ce o face sa trosneasca foarte tare cand bagi in treapta 1. Misto jucaria! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orangefresh2 Postat August 19, 2023 Share Postat August 19, 2023 Salutare. Caut sa cumpar o finala sport cu cot dedicat pentru FZ1. Aveti vreunu dintre voi, pusa la pastrare, asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Joi la 05:50 Share Postat Joi la 05:50 (editat) Revizia de primavara. 12 ani mai tarziu. Ulei/ filtru, schimbat antigel, placute frana fata + lichid, si trecem si pe Michelin Road 6, ca Battlax-urile S23 sunt praf dupa vreo 5000 km. Si pt ca vara asta ramane necarenata, fara suporturi de valize si topcase-uri caci le detest si oricum nu iesim in afara, ramanem doar cu spoilerul de sub, pe care il montez in weekend, dupa schimbul de ulei. A, si la ulei, regresam de la 15W50 la 10W40, ca ne pregatim pt Alpi la anul. Dar ramane in continuare o draguta. Editat Joi la 05:55 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Joi la 05:57 Share Postat Joi la 05:57 si NMax-ul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Joi la 06:00 Share Postat Joi la 06:00 (editat) Acum 3 minute, apriliacluj a spus: si NMax-ul?? Oh, ala e dat de anul trecut. La anul urmeaza X-ul. Era perfect N-ul in oras, dar in afara localitatii trebuie sa mergi in coloana. Nu poti depasi. Plus X-ul are loc dublu sub sa. Nu mai car hidosenia de topcase. Editat Joi la 06:00 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Joi la 06:09 Share Postat Joi la 06:09 X ca si XMax?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Joi la 06:55 Share Postat Joi la 06:55 Acum 44 minute, apriliacluj a spus: X ca si XMax?? X-max evident, stii ca doar Yamaha :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Joi la 07:49 Share Postat Joi la 07:49 facem un club atunci!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Vineri la 05:49 Share Postat Vineri la 05:49 Acum 23 ore, ®azvan a spus: la ulei, regresam de la 15W50 la 10W40, ca ne pregatim pt Alpi la anul. Adică tu cu uleiul pe care îl bagi acum pleci la anu'?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Vineri la 06:08 Share Postat Vineri la 06:08 pai cu a stat miliarde de ani in pamant, si a fost bine, nu mai poate sa stea un an in mobra?? ...io te credeam om serios John, nu de ala care schimba si benzina din rezervor la primavara, ca peste iarna s-a stricat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Sâmbătă la 16:27 Share Postat Sâmbătă la 16:27 La 19.04.2024 la 8:49, ENEOS a spus: Adică tu cu uleiul pe care îl bagi acum pleci la anu'?!? Incepand de anul acesta bag 10W. 200 ml raman oricum din cel 15W de anul trecut. La urmatorul schimb, adica la anul, continutul uleiului va fi in proportie mai mare de 10W, fiind deja al doilea schimb de 10W. Doar niste pitici, total nejustificati. Sau prea mult timp liber, spune-i cum vrei. Cine ma cunoaste, stie ca schimb uleiul + filtrul anual, fie de fac si doar 200 km. Si bag doar Yamalube, de 12 ani. Gata, ca ne-am abatut prea mult. Cu exceptia gumelor care urmeaza in 2 luni, e gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.